Komea pitää olla ja rahaa

eitaidalöytyä

Ihanne on tummatukkainen mies, kalju ei saa olla, hyi, miehen tulee olla 180 cm pitkä, käyttää pukua ja hänellä on auto ja talo. Mies on kohtelias ja auttavainen, ja kukkia ja ylläreitä joka päivä vaimolleen. Hänellä on parransänki, siloposki on yäk.
Ei käytä alkohlia eikä tupakoi, vaan virvoitusjuoma on hänen ehdoton suosikki. Käymme yhdessä pelaamassa sulkapalloa ja syömässä ulkona. Hän tekee kaikki kotityöt, leikkaa nurmen ja luo lumet talvisin. Auttaa anoppia ja omaa äitiä kotiaskareissa, hoitaa lapset ja lemmikit. Semmoinen hyväsydäminen nallekarhu, joka ajattelee muita ei itseään. Käy tietysti töissä ja tienaa hyvin. Rahat käyttää perheeseensä ja ulkomailla käymme joka vuosi kolme kertaa. Vaimo on kotiäiti ja huolehtii itsestään sekä shoppailee, edustusvaimo kun mies lähtee töihin.

8

900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumarahatonmies

Hah... ja minä kun luulin rimani olevan korkealla naisten suhteen, no eipä se mahdotonta ole lotossakaan voittaa päävoittoa.

• golddigger

Miksi kukaan täysjärkinen mies elättäisi huoraa ?

• samaamieltä

Sanoppas se, ei varmasti kukaan. En ymmärrä että sellaiset saisi olla kaupungissa vapaasti. Toivonmukaan aina sanoisivat suhteen alussa millainen ihminen on.

Mutta miehen kuuluu olla komea ja paljon rahaa. Sekä säädyltään siveellinen.

• horoaeielätetä

Ei ne rahat naiseen mitenkään liity, horo hankkikoot itse rahansa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• tsiisu

joko uni loppui

• pääseepitkäLLe

Sen verran tervettä itsevarmuutta, ettei luimistele naisen selän takana. Muttei kuitenkaan halua koko ajan ja joka paikassa huomiota itseensä. Normaalein sosiaalisin taidoin varustettu. Jonka kanssa voi elää normaalia parisuhdearkea myötä- ja vastamäkineen. Joka ottaa huomioon minunkin mielipiteeni ja tunteeni.

Siinäpä ne tärkeimmät.

• idiootiolet

Tuollaista vaativalle naiselle on oma nimikin,eli hu..a

• EiNormaali

Melko pinnallinen kuvaus ihmisestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe