tutustutaan singlet!

My_name_is_Jenny

mita harrastat? teetko tyota? mista pidat mista et? viikon loppu tulee puhukaa suomalaiset aihe vapaa! talar du svenska? posting in english will not be tolerated here for long.

31

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mina olen tyokseni erään lainen taiteilija! tykkaan luoda asioita joita ei ole ennen ollut tai ollut ehka vain vähän :) unique. one of a kind. det ar sa jag blir motiverad!

      • Ai mutta sullahan kävi äsken netti suomen verkossa, löyty ään pisteet. 😊😄

        Vähänks hienoo! Kliffaa..


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Ai mutta sullahan kävi äsken netti suomen verkossa, löyty ään pisteet. 😊😄

        Vähänks hienoo! Kliffaa..

        otin vahan sanan googlesta. kopio :) my keyboard doesn't have those special letters.


      • My_name_is_Jenny kirjoitti:

        otin vahan sanan googlesta. kopio :) my keyboard doesn't have those special letters.

        Jaaha, no my mistake. ☺️
        Ursäkta mig...


      • chocha.supioso
        My_name_is_Jenny kirjoitti:

        otin vahan sanan googlesta. kopio :) my keyboard doesn't have those special letters.

        Eikä ole mahdollisuutta ã ñ ~k ¨b

        onx sul Alt Gr näppäintä lainkaan ?

        compredes castellano?

        Nigerian english only---eller svenska bättre

        contestame pronto


    • Haluatko tilinumeron ja hetun myös?

      • paata sina :) ei ehka alykasta.


      • Hyvänen aika, avaudutaan nyt sitten oiken perisuomalaisen avoimesti.

        Olen töissä. (Lisäkysymykset voi osoittaa Jurvan kuntaan).

        Harrastuksiin kuuluu koirien kanssa notkuminen turuilla, toreilla, rannoilla ja puistoissa.

        Toinen koira on tarkoitettu henkilövahinkoihin ja vartiointiin. Tullakseen ässäksi henkilövahinkomussukka tarvitsee vielä yhden pudotuksen.

        Olemme jo selvinneet kunnialla yhdestä vahingonkorvausvaateesta ja lopettamisvaatimuksesta.

        Toinen on jänisten pahin painajainen. Pirullisena puolena se, että mokoma ääliökoira ei tee eroa jäniksen ja karhun välillä.

        Puutarhan tonkiminen ja kasvien kasvatus on mukavaa. Perunat, porkkanat, sipulit, parsa, salaatti, härkäpavut, pinaatti, omenat, kirsikat ja luumut piristävät ruokavaliota loppukesästä ja syksystä.

        Tämän lisäksi harrastan epäonnistuneita ihmissuhteita omituisten, anteeksi, persoonallisten naisten kanssa.

        Sekä hitusen sarkastista kommentointia noin seitsämällä alustalla.


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        Hyvänen aika, avaudutaan nyt sitten oiken perisuomalaisen avoimesti.

        Olen töissä. (Lisäkysymykset voi osoittaa Jurvan kuntaan).

        Harrastuksiin kuuluu koirien kanssa notkuminen turuilla, toreilla, rannoilla ja puistoissa.

        Toinen koira on tarkoitettu henkilövahinkoihin ja vartiointiin. Tullakseen ässäksi henkilövahinkomussukka tarvitsee vielä yhden pudotuksen.

        Olemme jo selvinneet kunnialla yhdestä vahingonkorvausvaateesta ja lopettamisvaatimuksesta.

        Toinen on jänisten pahin painajainen. Pirullisena puolena se, että mokoma ääliökoira ei tee eroa jäniksen ja karhun välillä.

        Puutarhan tonkiminen ja kasvien kasvatus on mukavaa. Perunat, porkkanat, sipulit, parsa, salaatti, härkäpavut, pinaatti, omenat, kirsikat ja luumut piristävät ruokavaliota loppukesästä ja syksystä.

        Tämän lisäksi harrastan epäonnistuneita ihmissuhteita omituisten, anteeksi, persoonallisten naisten kanssa.

        Sekä hitusen sarkastista kommentointia noin seitsämällä alustalla.

        asut maa seudulla? or at suburbs?


      • My_name_is_Jenny kirjoitti:

        asut maa seudulla? or at suburbs?

        Asun esikaupungissa vai onkohan se sitten kehyskunta?

        Sama se, jotenkin kuitenkin huvittaa jankkaus rakennusmaan puutteesta. Täällä sitä vain city-lehmät ammuvat ja heinä heilimöi.

        Vaan se minusta, nyt on sinun vuorosi.

        Mikä taiteenala on lähinnä sydäntäsi?


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        Asun esikaupungissa vai onkohan se sitten kehyskunta?

        Sama se, jotenkin kuitenkin huvittaa jankkaus rakennusmaan puutteesta. Täällä sitä vain city-lehmät ammuvat ja heinä heilimöi.

        Vaan se minusta, nyt on sinun vuorosi.

        Mikä taiteenala on lähinnä sydäntäsi?

        taiteenala? vaikea sanoa yhta. yritan tehda taidetta mahdollisimman monesta.


      • Että sellainen palsta-artistitrolli?


      • jenny.chocha
        PalstaTrolli kirjoitti:

        Että sellainen palsta-artistitrolli?

        Haiskaahtaa, et Jenny girl is mösjöö PalstaTrolli itse

        Hmm---aika hyvin oikein hyvin piirrustuspöydällä suunniteltu:D

        Vaadimme parempia trolleja1111!!!111


    • Kaisanoasaa

      Moi olen ätmi. Pannaanko heti vai myöhemmin?

      • Juntti

        Siinä mies pilaa taas mahdollisuutensa.


    • en hae seksiseuraa.

      • Karvamies

        Mina ei hae seksiseura, olisi kieliopillisesti oikea muoto.


      • snipe.chocha


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Some-kurppa?

        Kurppa = puukulli...


    • Karvamies

      Liian syviin ihmismielen syövereihin soljuvaa. Tässä sitä mennään suoraan asiaan ynnä puutteeseen.
      https://www.youtube.com/watch?v=AqS4aNi0HQY

      • ah pidat klassikosta!


      • Karvamies

      • savommuan.Hilima

    • jatketaan myohemmin :) te olette mukavia.
      jag maste ta hand om andra saker.

      • chåcha

        jag ska tar din hand Jonna <3


    • hienoahienoa

      Mina harrasta mm. kuntosali. Mina kayda jopa toissa. Mina ei pita suomalaine naine, koska suomalaine naine nii kranttu ja hypergamine. Nyt ei jaksa enempa puhua, pita varma sali kayda kohta.

    • nicitönnä.Jaana

      Emmää ruatnkilest muuta muista pappatunska reissuilla
      ke saaristås on ennen lossia kyltti:Bröva bromsar

      Mitä lie tarkonnattee suamen Chigacon Lahen kiälesä?

      mää ainaski tiijän notta :Lissää kaasuvaa...

      emmie näje kurasen maskin läpi lukea

    • hyväVelii

      Minkä helevetin takia minun pitäisi tutustua aloittajan tarkoittamiin tylsimyksiin , ketkään muuthan eivät sulkeudu . Mukana raahaaminen tollasii on tyhmää

    • Totuus-

      Harrastan kalastusta. AHven lohi, siika hyviä ruokakaloja eikä maksa mitään kun merestä ottaa. Katselin kaupassa ahvenen hintaa niin 30 euroa kilo. Kun löytää merestä hyvä paikan jossa oahevia on niin voi saada kuusikin kiloo ilmaiseksi jigillä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe