Ostin viiniä naiselle. Château Valois Pomerol 2015, Leo Martin Mencia ja Codorniu Clàsico Sec 3 pulloa.
Perjantai viinat
9
232
Vastaukset
Alkoholistin elämäntarkoitus on selkeä.
- sommelier.chocha
Viinamies tyhmä näköjäänsä
Juoppo naisen mieliviini on Doris
halvin aperitiivivalkkari ..maku: Ei wanha vihtahousukaan ärjäisemättä naukkaa Tänään aattelin yhden lasillisen punkkua ottaa..
Mutta se lasi on iso. Ihan hirmuinen..- duhadedä.chocha
Mikähän ompi Wuffelin pikarilasi?
btw.- Fexorin- ei väsytä allergia troppina ainakaan munt.....
https://www.google.fi/search?q=lasitynnyri&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiF65X4-_3aAhULxKYKHcqJAssQ7AkIMQ&biw=1920&bih=949 duhadedä.chocha kirjoitti:
Mikähän ompi Wuffelin pikarilasi?
btw.- Fexorin- ei väsytä allergia troppina ainakaan munt.....
https://www.google.fi/search?q=lasitynnyri&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiF65X4-_3aAhULxKYKHcqJAssQ7AkIMQ&biw=1920&bih=949Tuossa siitä kuva..
https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article3809239.ece/ALTERNATES/s1227b/Worlds-biggest-beer-glass.jpg
Ei Duoctikaan väsytä, päinvastoin jopa.Wwuwuw kirjoitti:
Tuossa siitä kuva..
https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article3809239.ece/ALTERNATES/s1227b/Worlds-biggest-beer-glass.jpg
Ei Duoctikaan väsytä, päinvastoin jopa.Äsken otin huikan..
https://richardwiseman.files.wordpress.com/2014/04/glass.jpg- doping.chocha
Wwuwuw kirjoitti:
Tuossa siitä kuva..
https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article3809239.ece/ALTERNATES/s1227b/Worlds-biggest-beer-glass.jpg
Ei Duoctikaan väsytä, päinvastoin jopa.Ookkonä hölömö Wuffeli?
Duact pseudoefedriini laittaa pumpun jytärokkiin
bruuvasin 10km juaxussa..jooo
oma ennätys tuli ja moukkari hakkaamaan pumppua
"eläpä tee kotona"
- Yksinäinen-ätmi
Olen ihan yksin kotona.
- KilttiMies89
Itsekkin yksin kotona murehdin kun on kesä enkä tule naista saamaan. Kaljaa juon taas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427