Seksin pitää olla rajua lyömistä ja kuristamista. Ei kelpaa kiltit ja kunnolliset miehet hänelke. Miehen pitää olla hurja jännämies, joka panee rajusti.
https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kulttuuri/kirjat/silvana-hosseini-on-esseisti-joka-nauttii-rajun-seksin-jalkeisista-mustelmista/
Silvia nauttii seksin jälkeisistä mustelmista
78
1155
Vastaukset
- nettihiiri_
Täytyi ihan googlettaa, millainen nainen siitä rajusta seksistä pitää. Näkyy olevan lukion lehtori:
https://sibeliuslukio.com/sibelius-lukio/- pitäkää.jalat.ristissä
Huono roolimalli lukiolaistytöille
- nostattaakulleja
Olispa munkin äikkäope ollut tollanen eikä mikään vanha haaska
- ei.kurppaa
nostattaakulleja kirjoitti:
Olispa munkin äikkäope ollut tollanen eikä mikään vanha haaska
Kurppahan toikin on
- työstäjä
Kyllä tuota ihan mielellään työstäisi
- selvis.sekin
Juuri tuollaisia yliopistossa opiskelleet humanistinaiset ovat.
- Ikisinkkunainen
Naisen pitää olla lahna. Sellaisesta jännänaisista miehet tykkää.
Itse en harrasta seksiä koska jännämiesriski.- kitti.ja.kunnollinen
Ota kiltti ja kunnollinen mies, joka ei lyö eikä petä.
- näitä.nähnyt
kitti.ja.kunnollinen kirjoitti:
Ota kiltti ja kunnollinen mies, joka ei lyö eikä petä.
Jos joku kertoo olevansa "kiltti ja kunnollinen", kierrän tämän kaukaa. En usko, että on kumpaakaan
- KilttiJaKunnollinen89
näitä.nähnyt kirjoitti:
Jos joku kertoo olevansa "kiltti ja kunnollinen", kierrän tämän kaukaa. En usko, että on kumpaakaan
Olen kiltti ja kunnollinen mies.jos näen naisen itkevän menen kysymään mikä hätänä.otan hänen kädestä kiinni ja vien sen housuihini jossa odottaa seisova penis.
Jos nainen ei suostu hyväilemään penistäni niin antaa nyrkin laulaa. - Anonyymi
KilttiJaKunnollinen89 kirjoitti:
Olen kiltti ja kunnollinen mies.jos näen naisen itkevän menen kysymään mikä hätänä.otan hänen kädestä kiinni ja vien sen housuihini jossa odottaa seisova penis.
Jos nainen ei suostu hyväilemään penistäni niin antaa nyrkin laulaa.Niimpä! Juuri tuollaisia väkivaltaisia paskoja ne itseään "kiltuksi ja lunnolliseksi" valehtelevat miehet ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä! Juuri tuollaisia väkivaltaisia paskoja ne itseään "kiltuksi ja lunnolliseksi" valehtelevat miehet ovat.
Tuo "kiltti ja kunnolinen89" onntrolki eikä mikään oikeasti kiltti ja kunnollinen.
- 654
Sinä käyt kuumana juuri tuollaisiin harvinaisiin friikki-naisiin, ja täällä pettyneenä purat katkeruuttasi, kun et heille riitä. Sääli
- terveisinreiska
Joku tuntematon naisihminen kertoo pitävänsä vähän rajummasta menosta, niin täällä ollaan ihan poissa tolalta ;)
Niin. Jotkut jopa nauttii tulisen ruuan syömisestä, vaikka aamulla pe.se hörppii pöntöstä viilennysvettä.
Eiköhän tuo ole nyt ihan jokaisen oma asia, mistä pitää.
Ihme että taas jonkun pitää ahdistua muitten elämästä. Ei mua tarviste, tai minun tarvitse ketään pieksää sängyssä. Sitten pitää etsiä toisenlainen ihminen niihin hommiin."Ihme että taas jonkun pitää ahdistua muitten elämästä. "
Sitä ristipääruuvarilla silmään joka toista arvostelee vaikka on itte ihan samanlainen :D Johtaja dissident itse aika usein tuntuu ärsyyntyvän kun kiltit & kunnolliset miehet ilmaisevat mielipiiteenäs naisten touhuista tässä yhteikunnassa. Noissa on vaan se ero että k&k miehen mielipide anomyymillä kesksutelupalstalla ei oikeasti haittaa ketäåän, se on vain mielipide kun taas tuon(kin) akan toiminta mädättää yhteiskuntaa kohti sietämätöntä tilaa ja siitä on ihan asiallistakin ilmaista poikkeava mielipiteensä.Harmaaritari kirjoitti:
"Ihme että taas jonkun pitää ahdistua muitten elämästä. "
Sitä ristipääruuvarilla silmään joka toista arvostelee vaikka on itte ihan samanlainen :D Johtaja dissident itse aika usein tuntuu ärsyyntyvän kun kiltit & kunnolliset miehet ilmaisevat mielipiiteenäs naisten touhuista tässä yhteikunnassa. Noissa on vaan se ero että k&k miehen mielipide anomyymillä kesksutelupalstalla ei oikeasti haittaa ketäåän, se on vain mielipide kun taas tuon(kin) akan toiminta mädättää yhteiskuntaa kohti sietämätöntä tilaa ja siitä on ihan asiallistakin ilmaista poikkeava mielipiteensä.Ei minulla olekaan mitään k&k ihmisten mielipiteitä vastaan. Heitän vasta-argumenttia ja perustelen mielipiteeni.
En minäkään ymmärrä, miks joku yli-innokas feministi puhuu julkisesti treenaavansa ketsuppipullolla alapään lihaksistoa (Meriläinen) kun on jälkikasvuakin, joiden pitää elää myös osittain julkisuuden pyörteissä, mutta toisaalta mitä silllekään enää sitten voi kun se juttu on jo lööpeissä???
Jokainen voi kirjoittaa ja kertoa mitä huvittaa nykyään. Ja vastuun kantaa itse.Dissident kirjoitti:
Ei minulla olekaan mitään k&k ihmisten mielipiteitä vastaan. Heitän vasta-argumenttia ja perustelen mielipiteeni.
En minäkään ymmärrä, miks joku yli-innokas feministi puhuu julkisesti treenaavansa ketsuppipullolla alapään lihaksistoa (Meriläinen) kun on jälkikasvuakin, joiden pitää elää myös osittain julkisuuden pyörteissä, mutta toisaalta mitä silllekään enää sitten voi kun se juttu on jo lööpeissä???
Jokainen voi kirjoittaa ja kertoa mitä huvittaa nykyään. Ja vastuun kantaa itse.kyllä sulla semmoinen kärkäs suhtautuminen järkevien miesten järkeviin mielipiteisiin näyttää olevan kun taas naisilta helpoosti tunnut hyväksyvän kaikenlaista. K&K ei saisi ilmaista mielipidettäa yhteikunnan rappioitumisesta kun tas naisella vasta ketsuppipullopimppitreenit herättää sussa paheksuntaa :D
Harmaaritari kirjoitti:
kyllä sulla semmoinen kärkäs suhtautuminen järkevien miesten järkeviin mielipiteisiin näyttää olevan kun taas naisilta helpoosti tunnut hyväksyvän kaikenlaista. K&K ei saisi ilmaista mielipidettäa yhteikunnan rappioitumisesta kun tas naisella vasta ketsuppipullopimppitreenit herättää sussa paheksuntaa :D
No annanhan mä k&k ihmisten ilmaista tuohtumuksensa. Ja ei täällä oikein naiset mitään mistään tuumi...pönttis ehkä ja wuppis, mutta kumpikin pistää huumorilla monia juttuja.
Siis se ketsuppipullolla lihasten treenaaminen on minusta ihan ok. Mutta siitä ei tarvitse alkaa mediasirkusta pitämään. Enkä mä nyt oikeen ymmärrä tätäkään aloituksen linkin tyyppiä, että miks pitäis alkaa tuollasii selostamaan?
Minusta jokainen saa nauttia seksuaalisuudestaan rauhassa, kunhan se ei vahingoita ketään...hmmm...joka ei halua sitä...sanottakoon nyt lisäykseks niin. Heh..Dissident kirjoitti:
No annanhan mä k&k ihmisten ilmaista tuohtumuksensa. Ja ei täällä oikein naiset mitään mistään tuumi...pönttis ehkä ja wuppis, mutta kumpikin pistää huumorilla monia juttuja.
Siis se ketsuppipullolla lihasten treenaaminen on minusta ihan ok. Mutta siitä ei tarvitse alkaa mediasirkusta pitämään. Enkä mä nyt oikeen ymmärrä tätäkään aloituksen linkin tyyppiä, että miks pitäis alkaa tuollasii selostamaan?
Minusta jokainen saa nauttia seksuaalisuudestaan rauhassa, kunhan se ei vahingoita ketään...hmmm...joka ei halua sitä...sanottakoon nyt lisäykseks niin. Heh.."Minusta jokainen saa nauttia seksuaalisuudestaan rauhassa, kunhan se ei vahingoita ketään...hmmm...joka ei halua sitä...sanottakoon nyt lisäykseks niin. Heh.."
Tuossa sulla juri menee vikaan kun suvaitset ihan kaikkea ja sitten kun paha on kylässä et voi enää perua. Juurihan esim. oli se juttu jossa oliko se nyt kemmenvuotiasta puistoapaneskelija pääsi käytännössä ilman rangaistusta kun uhri osannut/uskaltanut vastustella. No nousihanb siitä onneksi jonkinmoinen kohu mutta sunkaltaiset ihmiset jotka aina vaan hyväksyy ja suviatsee tekee kaiken tuon mahdolliseksi, pedofiilinen hiljaisen leviämisen, murhamiestewn kulkemisen vapaana aina vaan uudestaan jne. Aina sitten joku viaton maksaa hinnan teidän suvaitsevaisten hiljaisesta hyväksynnästä.Harmaaritari kirjoitti:
kyllä sulla semmoinen kärkäs suhtautuminen järkevien miesten järkeviin mielipiteisiin näyttää olevan kun taas naisilta helpoosti tunnut hyväksyvän kaikenlaista. K&K ei saisi ilmaista mielipidettäa yhteikunnan rappioitumisesta kun tas naisella vasta ketsuppipullopimppitreenit herättää sussa paheksuntaa :D
Sinä voisit nauttia välillä jätskistä vaikka miun kanssa...
Ettei tunteet kuumene...Haaaarmiiiis.....
Molemmat väittelijät olette ihan yhtä söpöjä. Vaikka te kyllä olette kuin yö ja päivä.
(hymyä)Harmaaritari kirjoitti:
"Minusta jokainen saa nauttia seksuaalisuudestaan rauhassa, kunhan se ei vahingoita ketään...hmmm...joka ei halua sitä...sanottakoon nyt lisäykseks niin. Heh.."
Tuossa sulla juri menee vikaan kun suvaitset ihan kaikkea ja sitten kun paha on kylässä et voi enää perua. Juurihan esim. oli se juttu jossa oliko se nyt kemmenvuotiasta puistoapaneskelija pääsi käytännössä ilman rangaistusta kun uhri osannut/uskaltanut vastustella. No nousihanb siitä onneksi jonkinmoinen kohu mutta sunkaltaiset ihmiset jotka aina vaan hyväksyy ja suviatsee tekee kaiken tuon mahdolliseksi, pedofiilinen hiljaisen leviämisen, murhamiestewn kulkemisen vapaana aina vaan uudestaan jne. Aina sitten joku viaton maksaa hinnan teidän suvaitsevaisten hiljaisesta hyväksynnästä.Mä kyllä luulen, että esim. pariskunnat löytävät ihan luontaisesti sen, mistä molemmat tykkää.
Ja aikuisten kesken kaikki on fine, kun yhdessä sopii. En näe vieläkään epäselvyyttä sallimisissa..
Ei siinä Euroopan Komission neuvotteluja ainakaan tarvita heh.. :)misspönttöuuni kirjoitti:
Sinä voisit nauttia välillä jätskistä vaikka miun kanssa...
Ettei tunteet kuumene...Haaaarmiiiis.....
Molemmat väittelijät olette ihan yhtä söpöjä. Vaikka te kyllä olette kuin yö ja päivä.
(hymyä)Eilen söin eskimon pakkasesta, ois kai niitä ollu sullekin siellä :)
Ei täällä tuinteet kuumene, disse vaan on sellanen suvakki että se pitäis saada raiteilleen :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Mä kyllä luulen, että esim. pariskunnat löytävät ihan luontaisesti sen, mistä molemmat tykkää.
Ja aikuisten kesken kaikki on fine, kun yhdessä sopii. En näe vieläkään epäselvyyttä sallimisissa..
Ei siinä Euroopan Komission neuvotteluja ainakaan tarvita heh.. :)Niin pariskunnat joo mutta kun minä ajttelen aina yhteiskunnallista puolta. Tämä nykyajan yltiösuvaitsevaisuus murskaa yhteiskunnan henkisen selkärangan eikä se ole enää korjattavissa sitten kun se katkeaa. Rappiokuttuuri tuhoutuu ihan luonnostaan ja tilalle tulee vahvempi ja arvoiltaan kestävämpi kuttuuri, niin se on aina ollut ja tulee olemaan. Eurooppa on nykyisen maailman sairas mies/nainen joka tuhoaa itsensä sisältäpäin.
Harmaaritari kirjoitti:
Eilen söin eskimon pakkasesta, ois kai niitä ollu sullekin siellä :)
Ei täällä tuinteet kuumene, disse vaan on sellanen suvakki että se pitäis saada raiteilleen :DÄsh...ei nyt helteellä viitsi rähistä, senkin nallukka.
Mutta jos vielä jatkatte, niin sopikaa se turvasana tuohon debaattiinkin. :D
(hyminää..)
Seksi tai väittely..ihan sama kunhan tajuaa ajoissa lopettaa :D
Aai..mullekin vai ois ollu, nam ezkimo, slurp :)Harmaaritari kirjoitti:
Niin pariskunnat joo mutta kun minä ajttelen aina yhteiskunnallista puolta. Tämä nykyajan yltiösuvaitsevaisuus murskaa yhteiskunnan henkisen selkärangan eikä se ole enää korjattavissa sitten kun se katkeaa. Rappiokuttuuri tuhoutuu ihan luonnostaan ja tilalle tulee vahvempi ja arvoiltaan kestävämpi kuttuuri, niin se on aina ollut ja tulee olemaan. Eurooppa on nykyisen maailman sairas mies/nainen joka tuhoaa itsensä sisältäpäin.
Ahaa...sinä vedät laajemmalla kaavalla. Mjaa..no sitten.
Mä katsoin tälleen perheyksikkökohtaisesti:)misspönttöuuni kirjoitti:
Ahaa...sinä vedät laajemmalla kaavalla. Mjaa..no sitten.
Mä katsoin tälleen perheyksikkökohtaisesti:)Ois ollu sullekii jädee, ois varmaan pari puikkoo vieläkin tuolla :)
Aina on yhteikunnallinen vakutus mulla näissä, tottakai, monilla se tuntuu unohtuvan kun ovat kai niin itsekeskeisiä :)Harmaaritari kirjoitti:
Ois ollu sullekii jädee, ois varmaan pari puikkoo vieläkin tuolla :)
Aina on yhteikunnallinen vakutus mulla näissä, tottakai, monilla se tuntuu unohtuvan kun ovat kai niin itsekeskeisiä :)Mä voin tulla nuoll...lasemaan jäätelöt pois. :D
Tervajäätelö oli aikoinaan aivan superüberherkkua. Sitä ei kai enää saa..:(
Oliko kiva päivä?misspönttöuuni kirjoitti:
Mä voin tulla nuoll...lasemaan jäätelöt pois. :D
Tervajäätelö oli aikoinaan aivan superüberherkkua. Sitä ei kai enää saa..:(
Oliko kiva päivä?Terva? enpä ollu kuullukaan, piti googlata, tuommosta?:
https://dl.kuvat.fi/?token=dl5af873938cf937.02503070&mode=show#linkki_vanhenee-älä_jaa
Joo, vois kyllä mullekin maistua toi, noin yleensä tykkään niistä joissa on suklaata & pähkinää jos voi valita.Harmaaritari kirjoitti:
"Minusta jokainen saa nauttia seksuaalisuudestaan rauhassa, kunhan se ei vahingoita ketään...hmmm...joka ei halua sitä...sanottakoon nyt lisäykseks niin. Heh.."
Tuossa sulla juri menee vikaan kun suvaitset ihan kaikkea ja sitten kun paha on kylässä et voi enää perua. Juurihan esim. oli se juttu jossa oliko se nyt kemmenvuotiasta puistoapaneskelija pääsi käytännössä ilman rangaistusta kun uhri osannut/uskaltanut vastustella. No nousihanb siitä onneksi jonkinmoinen kohu mutta sunkaltaiset ihmiset jotka aina vaan hyväksyy ja suviatsee tekee kaiken tuon mahdolliseksi, pedofiilinen hiljaisen leviämisen, murhamiestewn kulkemisen vapaana aina vaan uudestaan jne. Aina sitten joku viaton maksaa hinnan teidän suvaitsevaisten hiljaisesta hyväksynnästä.No eipä se auta hilluminenkaan, että seksuaalirikollisia on. Tuskinpa sellaiset ihmiset jotka hakeutuu samankaltaisten, kuten tuo linkin nainen, kenellekkään muulle mitään tekee...
Ennemmin minä isänä haluisin niille sekoille hoitopaikan ja apua ongelmiin=pois kaduilta ja ihmisten ilmoilta, kuin vaan räyhätä sitten kun ne jo on tehneet jotain.
Minua ei yhtään lämmitä se, että saan pieksää siniseks mun lapsiin kajonnutta...
Mutta jotenkin sotket kaksi eri asiaa tässä.Dissident kirjoitti:
No eipä se auta hilluminenkaan, että seksuaalirikollisia on. Tuskinpa sellaiset ihmiset jotka hakeutuu samankaltaisten, kuten tuo linkin nainen, kenellekkään muulle mitään tekee...
Ennemmin minä isänä haluisin niille sekoille hoitopaikan ja apua ongelmiin=pois kaduilta ja ihmisten ilmoilta, kuin vaan räyhätä sitten kun ne jo on tehneet jotain.
Minua ei yhtään lämmitä se, että saan pieksää siniseks mun lapsiin kajonnutta...
Mutta jotenkin sotket kaksi eri asiaa tässä."Ennemmin minä isänä haluisin niille sekoille hoitopaikan ja apua ongelmiin=pois kaduilta ja ihmisten ilmoilta, kuin vaan räyhätä sitten kun ne jo on tehneet jotain. "
Eihän tuo siltä vaikuta kun suvaitset, minähän täällä' koetan näitä ajaa että niitä ei pitäisi kaduille päästää.l Minun mielipitet tukee ennaltaehkäisevää toimiintaa, suin mielipiteet sitä että reagoidaan vasta kun jotain on jo tapahtunut.
Ei kun sä sotket ihan selviä asioita, hyväksyt pahan tapahtumisen niin kauan kuin ei juuri sun lähipiirille tapahdu. No et ole ainoa, 99% ihmisistä ihan yhtä pihalla.Harmaaritari kirjoitti:
Ois ollu sullekii jädee, ois varmaan pari puikkoo vieläkin tuolla :)
Aina on yhteikunnallinen vakutus mulla näissä, tottakai, monilla se tuntuu unohtuvan kun ovat kai niin itsekeskeisiä :)No tuohon laajempaan näkökulmaanhan mulla oli ratkaisuna se, että pitää suunsa kiinni, että mitä leikkejä makuuhuoneessa järjestää. Ei kaikkee tarvii mainostaa...ja miks? Että ihmiset pitää sitä ok juttuna? No eiköhän sekin ole ihmisestä kiinni.
Harmaaritari kirjoitti:
"Ennemmin minä isänä haluisin niille sekoille hoitopaikan ja apua ongelmiin=pois kaduilta ja ihmisten ilmoilta, kuin vaan räyhätä sitten kun ne jo on tehneet jotain. "
Eihän tuo siltä vaikuta kun suvaitset, minähän täällä' koetan näitä ajaa että niitä ei pitäisi kaduille päästää.l Minun mielipitet tukee ennaltaehkäisevää toimiintaa, suin mielipiteet sitä että reagoidaan vasta kun jotain on jo tapahtunut.
Ei kun sä sotket ihan selviä asioita, hyväksyt pahan tapahtumisen niin kauan kuin ei juuri sun lähipiirille tapahdu. No et ole ainoa, 99% ihmisistä ihan yhtä pihalla.No jos sanotaan että on "Heikki" ja se on pedofiili. Se tykästyy lapsista, vaikka sinä täällä ja muut muualla valistaa kuinka hyväänsä. Se ei siitä Tee yhtään heterompaa vaikka kuinka hilluttas ja riehuttas porukalla.
Vastaushan voisi olla vaikka lapsirobotti? Telmis sen kanssa rauhassa kotonaan ja jättäs oikeat lapset nykäsemättä. Se voisi hakeutua hoitoon ja saada vaikka sen robotin "hoitokeinona" itselleen ja tosiaan ennaltaehkäisisi sitä kauheutta mitä tuokin aikaan saa.
Tuo sun metodis on samaa kuin kirkon "homoudesta parantaminen". Ihan yhtä toivotonta.
Ja jos joku nainen on sadomasokisti, niin tuskimpa se tuolla kaduilla ketään k&k ihmisiä ruoskalla persiille mättää...- EdesUnissa
misspönttöuuni kirjoitti:
Mä kyllä luulen, että esim. pariskunnat löytävät ihan luontaisesti sen, mistä molemmat tykkää.
Ei siinä Euroopan Komission neuvotteluja ainakaan tarvita heh.. :)Mä kyllä luulen ettei tätä ketjua turhempaa keskustelua olekaan. Aihe on saatu ulkopuolisen kirja-arvostelijan kommentista, jossa hän arvioi Hosseinin teosta "Pölyn Ylistys".
Roska-kirjallisuuteen ympätään aina jotakin sellaista millä yritetään saavuttaa lukijoiden mielenkiinto. Analysoointi tästä aiheesta on yhtä fiksua kuin analysoida Tex Willerissä esiintyvää huudahdusta "Aargh". Huutaako meksikolainen siten kun siihen osuu luoti ? EdesUnissa kirjoitti:
Mä kyllä luulen ettei tätä ketjua turhempaa keskustelua olekaan. Aihe on saatu ulkopuolisen kirja-arvostelijan kommentista, jossa hän arvioi Hosseinin teosta "Pölyn Ylistys".
Roska-kirjallisuuteen ympätään aina jotakin sellaista millä yritetään saavuttaa lukijoiden mielenkiinto. Analysoointi tästä aiheesta on yhtä fiksua kuin analysoida Tex Willerissä esiintyvää huudahdusta "Aargh". Huutaako meksikolainen siten kun siihen osuu luoti ?No linkkiä en edes saanut kokonaisuudessaan auki, mutta tuo sadomasokistisen seksin nauttimisesta lähtenyt paheksunta poiki jonkinverran keskustelua.
En tiedä, että haittaako se, että keskustelu poikkeaa varsinaisilta urilta niin kauheasti, mutta onhan se eriasia, puhuuko aidasta vai aidantolpasta. Kummastakin silti voi käydä tiukkaakin keskustelua.
Itseäkään ei oikein tuo mediaseksikäs otsikointi kiinnosta, vaan itse uutinen tai juttu. Ja tuollaisen aloituksen tapaisen "provoavan" herätyksen voi tehdä kuka vaan...yleensä niitähän täällä suurimmaksi osaksi onkin kaikki. Jännämies sitä, kurppa tätä... Jos jonkun jutun voi nähdäkään omaa ajatusmaailmaa vasten, niin täällä se tapahtuu lähes poikkeuksetta juuri niin.- EdesUnissa
Dissident kirjoitti:
No linkkiä en edes saanut kokonaisuudessaan auki, mutta tuo sadomasokistisen seksin nauttimisesta lähtenyt paheksunta poiki jonkinverran keskustelua.
En tiedä, että haittaako se, että keskustelu poikkeaa varsinaisilta urilta niin kauheasti, mutta onhan se eriasia, puhuuko aidasta vai aidantolpasta. Kummastakin silti voi käydä tiukkaakin keskustelua.
Itseäkään ei oikein tuo mediaseksikäs otsikointi kiinnosta, vaan itse uutinen tai juttu. Ja tuollaisen aloituksen tapaisen "provoavan" herätyksen voi tehdä kuka vaan...yleensä niitähän täällä suurimmaksi osaksi onkin kaikki. Jännämies sitä, kurppa tätä... Jos jonkun jutun voi nähdäkään omaa ajatusmaailmaa vasten, niin täällä se tapahtuu lähes poikkeuksetta juuri niin.Aloittaja kai laittoi sen tarkoituksellisesti provosoivaksi naiskuvaksi. Siinä tuli sitten tuomituksi Hosseini ja muut hänen kaltaisensa mielikuvitus ja todelliset henkilöt.
En pitänyt aloitusta reiluna Hosseinia kohtaan. Hänelle laitettiin rooli lukematta hänen omia sanojaan. Olen liki psykopaattinen ettei ihmisten suihin laitettaisi sanoja. EdesUnissa kirjoitti:
Aloittaja kai laittoi sen tarkoituksellisesti provosoivaksi naiskuvaksi. Siinä tuli sitten tuomituksi Hosseini ja muut hänen kaltaisensa mielikuvitus ja todelliset henkilöt.
En pitänyt aloitusta reiluna Hosseinia kohtaan. Hänelle laitettiin rooli lukematta hänen omia sanojaan. Olen liki psykopaattinen ettei ihmisten suihin laitettaisi sanoja.Joo, no siinä mielessä kyllä vääristää todellisuuskuvaa. Monethan syyttää pääministeriäkin kaikista hallituksen päätöksistä, mutta ei täällä Suomessa kai mikään diktatuuri ole. Tosin jotkut saa itsensä kiihdytettyä ajatustasollakin tuollaisesta.
Itse vaan lähestyn varsinkin tämän palstan juttuihin kaikkea muuta kuin vakavasti... varsinkin tälläiset menee henkilöasioina aikalailla ohi. Vaikka pitäisi kai sitä niihinkin tarttua. Mullakaan kun ei linkin sivu edes auennut kokonaan...
- Kaisanoasaa
Naiset on sairaita. Menkää hoitoon
Mun mielestä se on jokaisen oma asia. Toinen tykkää vaniljapullaseksistä, toinen vähän kovemmasta. Voihan hyvän maun rajoissakin olla vähän kovemmat otteet, ei sitä toista tarvitse silti sälöiksi hakata...Mutta ennen kaikkea, mitä se nyt ketään närästää? Niin kauan kuin osapuolilla on kivaa, kaikki on jees.
Hyvä muistaa...
https://www.radiosuomipop.fi/#!/post/58e340f5b03e7e0400390d9a
Muistilappukin on huono, jos on nahkahuppupipo silmillä...Dissident kirjoitti:
Hyvä muistaa...
Muistilappukin on huono, jos on nahkahuppupipo silmillä...Oliko se tämä Kaskisen "Hän" kun piti avautua? Vai...
(varmistaa kun avautui niin erikoinen sivu..)
Oo.. :)misspönttöuuni kirjoitti:
Oliko se tämä Kaskisen "Hän" kun piti avautua? Vai...
(varmistaa kun avautui niin erikoinen sivu..)
Oo.. :)Eiku....
Jos ei taaskaan kopioinut koko linkkiä, niin koita maalata se ja koita uutelleen.Dissident kirjoitti:
Eiku....
Jos ei taaskaan kopioinut koko linkkiä, niin koita maalata se ja koita uutelleen.nO NYT Sain auki. Ei helv***!
(polvillaan naurua) :'D :'D
Apuva hahahah :'D
En toinnu koko ILTANA! Kiitti ihan hirveesti
(pyyhkii silmäkulmiaan) :'Dmisspönttöuuni kirjoitti:
nO NYT Sain auki. Ei helv***!
(polvillaan naurua) :'D :'D
Apuva hahahah :'D
En toinnu koko ILTANA! Kiitti ihan hirveesti
(pyyhkii silmäkulmiaan) :'DTästä ei päästä nyt yli eikä ympäri.
Ei ei kärsi nauraa enää :'D
Viimeset lainit oli parhaat... Diuts nythän sinä :'PDissident kirjoitti:
Hyvä muistaa...
Muistilappukin on huono, jos on nahkahuppupipo silmillä...Jos on dementi-a-aa, de-men-ti-aaa, niin sillon ei kannata kenenkään kokkeilla
https://www.youtube.com/watch?v=6_PpozHNMOg
(naurua)
Ettei mene liian pitkälle :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Jos on dementi-a-aa, de-men-ti-aaa, niin sillon ei kannata kenenkään kokkeilla
https://www.youtube.com/watch?v=6_PpozHNMOg
(naurua)
Ettei mene liian pitkälle :DKantsii ainakin väliin kokeilla kaikkee...Ananas? Kurpitsa? Pitsa? Mercury? Apua? Koskee? Jokea?....
Tällänenhän kasvattas luonteen lisäks luovuutta...kätevää!Dissident kirjoitti:
Kantsii ainakin väliin kokeilla kaikkee...Ananas? Kurpitsa? Pitsa? Mercury? Apua? Koskee? Jokea?....
Tällänenhän kasvattas luonteen lisäks luovuutta...kätevää!Ja artikulaatio kannattaa olla selvä.
Huusiko se "tukaani".
(nauran kyllä oikeasti nyt niin, että tämäkin sattuu, ja sinä et laittanut videoon ennakkoturvasanaa) :'Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Ja artikulaatio kannattaa olla selvä.
Huusiko se "tukaani".
(nauran kyllä oikeasti nyt niin, että tämäkin sattuu, ja sinä et laittanut videoon ennakkoturvasanaa) :'DMä tiiän jo, se on seuraavaks SIIKLI. Pitkällä iillä.
Voehan Montevideo..:'D
(kikattaa)misspönttöuuni kirjoitti:
Mä tiiän jo, se on seuraavaks SIIKLI. Pitkällä iillä.
(kikattaa)Anteeksi kaikille.
Helle on kuumentanut tytön..
(naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Mä tiiän jo, se on seuraavaks SIIKLI. Pitkällä iillä.
(kikattaa)Sano siili varmaan....eli voin repiä tukasta ja vääntää jalan korvan taa....selevä!
Dissident kirjoitti:
Sano siili varmaan....eli voin repiä tukasta ja vääntää jalan korvan taa....selevä!
Tuo siinä vaarana on... :'D
(naurua)
- Persläpi
Asiaa mulkku peräreikäån, kyllä äippä kiittää, jos on hän tajuissaan, ainakin mää kiittäisin.
- piiskaa.pyllylle
Ei ole harvinaista. Hirveän moni nainen on masokisti.
- työstöä.joo
Nyt oppilaansa miettivät vain miten tuo on jännämiehen työstettävänä
- u7tykrjatkartkj
Itse miehenä ihmettelen miksei ätmien mielestä kiltti ja kunnollinen mies voisi panna rajusti, vissiin on estrogeenineen niin herkkä että alkaisi itkemään, niin eihän siinä mitään pysty kun ei kyyneliltään saa seisomaan.
Siinä vähän iltamusiikkia kaikkien kylpytakkivöiden sekaan
https://www.youtube.com/watch?v=woLxcA-sFD8
puperoisille heh
(naurua)Voi tietysti olla että mun rattaat pyörii hieman eri hammastuksella kuin useimpien mutta jotenkin tuntuu että tuollainen nainen nimenomaan kaipaa k&k- miestä ja ennenkaikkea luotettavaa sellaista.
Naisten sielunmaisemaa en ole koskaan oppinut tuntemaan mutta voisin kuvitella että nainen ei koe kovinkaan erottisena sitä että miehen tullessa kotia joutuu miettimään tuleeko lyönnit etuhampaisiin vai onko nenä kallellaan kohti toista poskipäätä; toivoo vain että mies on hyvällä päällä ja selviää mustalla silmällä.
Voisin kuvitella että nainen nauttii enemmän kun yhdessä tehtyjen arkiaskareiden päätteeksi hän astelee miehen eteen pelkissä korkkareissa ja ilmoittaa että sido minut. K&k pistää naisen pakettiin parilla shipari solmulla ja kiinnittää naisen keittiön pöytään. Siinä sitten alkaa pikku hiljaa mätkiä iskuja pakaroihin aina siihen asti kunnes tulee naiselta turvasana tai muuten ilmoittaa että nyt on musculus gluteus maximus lihaksen verenkierto on riittävä jonka jälkeen matka jatkuu makuuhuoneeseen.
Harmaaritarin kanssa olen kyllä samaa mieltä että välillä tuntuu kuin elettäisiin jotakin Sodoman viimeisiä päiviä. Lehdistä ei kiinnosta mailman nälänhätä, ilmastonmuutos saati lähi-idän tilanne mutta kun tulee juttu miten teet naisen onnelliseksi niin johan kävijöitä riittää. Tämä kyllä aiheuttaa miehille (ehkä myös naisille) melkoisia suorituspaineita. Jos et ole hommannut ruusunlehtiä silkkilakanoille sekä kymmentä rasvattua kääpiötä taputtamaan tahtia sinun laulaessasi Berry Whiten äänellä et voi tehdä naistasi onnelliseksi vaikka miten olisit sängyssä yhditetty klassinen luolamies sekä mielikuvituksellinen herrasmies.
Sinänsä tietysti hyvä että näitäkin asioita pidetään esille ja foorumeita on joka lähtöön. Kyllä ihminen joka nauttii esimerkiksi kumisaappaista on varmasti onnellisempi jos löytää kumppanin jonka kanssa voi lakanoiden väliin astella kontioiden kiiltäessä loisteputkivalaistuksessa.Täytyy sanoa, että sinä kirjoitat kyllä aika hyvin.
Ja kaiken lisäksi Pöntön seinät kolisivat naurusta.
Barry Whiten ja tonttujen kohdalla repesin :'D
Siinä oli asiaa huumoria unohtamatta.
(naurua)- 7ketykeytksyksysk
Miten alistettavana oloon kuuluu se että sitä joutuu pyytämään, mitä ätmin tai siis kiltin & kunnollisen tapauksessa pitäisi tehdä? Eiköhän se lässähdyttäisi tunnelman kun ukko alkaisi kyselemään että miltä tuntuu, oletko varma tms..
Ja mikä kumma siinä on että ihmiset väittävät että nykyään ollaan jotenkin seksuaalisesti aktiivisempia ja avoimempia kuin aikoinaan milloin oli bordelleja, orgioita, seksiorjia, salattuja äpärälapsia yms.. Eivätkä naiset todellakaan niitä ruusunlehtiä ja Barry Whitea halua vaan miehen joka osaa ottaa ohjakset, joten ei luulisi olevan ongelmaa jollet romantiikasta välitä. 7ketykeytksyksysk kirjoitti:
Miten alistettavana oloon kuuluu se että sitä joutuu pyytämään, mitä ätmin tai siis kiltin & kunnollisen tapauksessa pitäisi tehdä? Eiköhän se lässähdyttäisi tunnelman kun ukko alkaisi kyselemään että miltä tuntuu, oletko varma tms..
Ja mikä kumma siinä on että ihmiset väittävät että nykyään ollaan jotenkin seksuaalisesti aktiivisempia ja avoimempia kuin aikoinaan milloin oli bordelleja, orgioita, seksiorjia, salattuja äpärälapsia yms.. Eivätkä naiset todellakaan niitä ruusunlehtiä ja Barry Whitea halua vaan miehen joka osaa ottaa ohjakset, joten ei luulisi olevan ongelmaa jollet romantiikasta välitä.On tietysti totta että alussa pitää keskustella toiveista ja odotuksista mutta mikäli suhde kestää pidempään niin kyllähän ne mieltymykset tulevat esille. Eikä k&k:n edes tarvitse aina kysyä vaan on korvat herkkänä. Jos vaikka nainen haluaa että pakara punottaa niin sovitaan että kun nainen puhuu englantia niin iskuja voi koventaa, suomen kielellä voiman käyttö on sopivaa ja ruotsin kielellä pitää hillitä. Nämä on vain sopimuskysymyksia.
Kyllähän niistä toiveista on hyvä puhua vaikka ei erikoisia mieltymyksiä ei olisikaan. Sitä kun ei tavatessa voi tietää riittääkö toiselle vartin takaapäin nylkytys lauantaisin samalla kun katssotaam urheiluruutu ja tarkistetaan vakioveikkaus; yhtälaisesti kyseessä voi olla henkilö joka haluaa että telmitään vaippojen kanssa pinnasängyssä.
Tietysti jos tapaa jollakin foorumilla tai asioihin vihkiytyneiden tapaamisissa niin olotuksen teko on paljon helpompaa mutta voihan sielläkin olla että joku haluaa kumisaappaansa nimenomaan vääriiin jalkoihin ja toinen sitten oikeisiin. Kolmannella on ihan sama kunhan saappaat on täynä vettä.
Historiasta ollaan kyllä samoilla linjoilla mutta nykyään ehkä enemmän painotetaan miten teet toisen onnelliseksi. Aikanaan ei varmaan ketään kiinnostanut mikä oli seksiorjan nautinto. Toki ei nykypäivä siitä tee poikkeusta.
Kyllähän minä romantiikkaa arvostan, paljonkin. En vain ole ihan varma viekö se romantiikalta terän jos mies on tilanteen herra ja vie asiaa eteenpäin. Sehän sujuu sitten kuin tanssi. Mikään ei ole romanttisempaa kuin treffien jälkeen näkemiin kättelyt; suorilta käsiltä luonnollisesti.M184 kirjoitti:
On tietysti totta että alussa pitää keskustella toiveista ja odotuksista mutta mikäli suhde kestää pidempään niin kyllähän ne mieltymykset tulevat esille. Eikä k&k:n edes tarvitse aina kysyä vaan on korvat herkkänä. Jos vaikka nainen haluaa että pakara punottaa niin sovitaan että kun nainen puhuu englantia niin iskuja voi koventaa, suomen kielellä voiman käyttö on sopivaa ja ruotsin kielellä pitää hillitä. Nämä on vain sopimuskysymyksia.
Kyllähän niistä toiveista on hyvä puhua vaikka ei erikoisia mieltymyksiä ei olisikaan. Sitä kun ei tavatessa voi tietää riittääkö toiselle vartin takaapäin nylkytys lauantaisin samalla kun katssotaam urheiluruutu ja tarkistetaan vakioveikkaus; yhtälaisesti kyseessä voi olla henkilö joka haluaa että telmitään vaippojen kanssa pinnasängyssä.
Tietysti jos tapaa jollakin foorumilla tai asioihin vihkiytyneiden tapaamisissa niin olotuksen teko on paljon helpompaa mutta voihan sielläkin olla että joku haluaa kumisaappaansa nimenomaan vääriiin jalkoihin ja toinen sitten oikeisiin. Kolmannella on ihan sama kunhan saappaat on täynä vettä.
Historiasta ollaan kyllä samoilla linjoilla mutta nykyään ehkä enemmän painotetaan miten teet toisen onnelliseksi. Aikanaan ei varmaan ketään kiinnostanut mikä oli seksiorjan nautinto. Toki ei nykypäivä siitä tee poikkeusta.
Kyllähän minä romantiikkaa arvostan, paljonkin. En vain ole ihan varma viekö se romantiikalta terän jos mies on tilanteen herra ja vie asiaa eteenpäin. Sehän sujuu sitten kuin tanssi. Mikään ei ole romanttisempaa kuin treffien jälkeen näkemiin kättelyt; suorilta käsiltä luonnollisesti.Nyt lopeta:'D
Itken ja nauran yhtä aikaa herrasmiehen kirjalliselle tuotannolle :'D
Henki ei kulje... :'D aiaiapuvva...hahhah
Mitä makkarissa sitten tapahtuu jos se kiljuminen menee mandariinikiinaks?
Tai kumisaappaassa ollut heinänkorsi tökkää pyllyyn?
(pyyhkii vesiä silmistä) :'D
Urheiluruutu...joo en kestä nyt enää riviäkään (kuulisitpa naurun) :'D
- ksdsjkfjsdklld
Mummona Silvia nauttii seksin jälkeisistä muistelmista... jollei sitten dementia iske...
- nuorempaanaista
Eiköhän seksi kurppaiän saavuttaneelta pian lopu
- Anonyymi
nuorempaanaista kirjoitti:
Eiköhän seksi kurppaiän saavuttaneelta pian lopu
Miksi loppuisi?
- vattus
Juuri tuollaisia kaikki akateemiset naiset on
- ei.normaalia
Miksi nykynaiaet on sairaita?
- ei.normaalia
Wwuwuw kirjoitti:
Miksi nykymiehet murtautuu sikaloihin ja hevostalleihin mulkku ojossa?
Pervot on poikkeus
- h567jh67
Wwuwuw kirjoitti:
Miksi nykymiehet murtautuu sikaloihin ja hevostalleihin mulkku ojossa?
Ei sellaisista miehistä kirjoiteta ylistäviä artikkeleita iltapäivälehdissä.
Ja mitä sitten?
- käytös.ei.ole.hyvä
Opettajatar toimii kuitenkin esikuvana lukiolaisnuorisolle. Häneltä odottaisi enemmän itsehillintää.
käytös.ei.ole.hyvä kirjoitti:
Opettajatar toimii kuitenkin esikuvana lukiolaisnuorisolle. Häneltä odottaisi enemmän itsehillintää.
Sen takia varmaan se uimapuvussa ollut venäläisnainenkin erotettiin, kun joku sun kaltaises veti palkoja nokkaansa.
- ei.voi.muuta.sanoa
Kyllä on heikko tuo naisten taso
- Grrrrrr
Luultavasti Silvia nauttii eniten ollessaan tatuoitukaluisen jyystärikarjun hoideltavana!
- Anonyymi
Naiset ovat pilalla!
- Anonyymi
Kaikki naiset on masokisteja
- Anonyymi
Hakkaava jännämies on naisten unekma
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354563- 553145
- 302853
- 552748
- 62360
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151569
- 171564
- 161494
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….71474