Maksusta munaa annoin

Mahtavakokemus

Olin tuolloin yläasteella. Yhtenä päivänä eräs samasta kylästä kotoisin ollut samanikäinen (15-vuotias) tuli kysymään meikäläiseltä koulun jälkeen, että haluaisi vihdoin jonkun panevan häntä. Hän oli näes ihan hieman kurvikkaampi ja hänellä ei ollut mitkään enkelin kasvonpiirteet. Hän lupasi antaa rahaakin, jos tulisin huomenna koulun jälkeen koulun tyttöjen vessaan. Suostuin kyllä, koska olinkin joskus fantasisoinut hänen nussimisestaan ja halunnut näyttää miten hyvin hänet tyydyttäisin. No, odotin innolla sitten seuraavaa koulupäivää. Tuntien loppumisen jälkeen sanoin kavereilleni, että mun pitää käydä kysymässä yhtä juttua opettajalta. Menin siis sitten sinne tyttöjen vessan luo, jossa tämä tyttö odottikin. Hän kysyi olinko hakenu kortsuja kaupasta ja sanoin että olin hakenut.
No, mentiin sitten koulun tyttöjen vessaan yhtäaikaa vaivihkaa. Riisuimme toisemme kiihkeästi suudellen samalla. Hänestä huomasi kuinka kiimainen hän oli. Otin hänen toppinsa ja housut pois ensin ja hän otti paitani ja farkkuni pois . Hän sanoi kiimaisesti, että on odottanut tätä niin kauan. Lopulta otin häneltä hänen valkoiset rintaliivit ja pikkuhousut pois. Näin hänen suuret tissinsä, jonka nännit olivat aivan koholla. Nännit olivat ruskeansävyiset, sillä olihan hän varsin latinon ihonvärinen kuten minäkin. Pikkuhousujen alta paljastui vähän käytetty mutta ei kuitenkaan kovin tiukka pillu. Hän oli varmasti sormittanut itseään aiemmin. Hän käski minun istuutua ja ennen kuin istuuduin niin lipaisin hänen tissejään ja se sai penikseni kovettumaan entistä kovemmaksi. Istuuduin ja hän otti bokserini pois ja oli asettamassa kondomia kyrpääni, mutta sanoin että jos ensin hän ottaisi minulta hieman kalua suuhun ennen varsinaisia hommia. No hän suostui ja rupesi ottamaan suihin. Tunsin miten kaluni upposi hänen suuhunsa, hyvä ettei kurkkuun asti sentää ottanut. Pian kun sanoin että lopettaisi ennen kuin todella laukean ja että antaisin hänelle vastineeksi hieman sormia hänen kokemattomaan tussuunsa, Hän istuutui vessanpöntön päälle ja minä laskeuduin alas hänen haaravälin tasolle. Aloin sormittaa hänen pilluaan aluksi hitaasti ja hennosti kuitenkin kiihdyttäen tahtia ja otetta. Hän huokaili todella paljon totta kai ja olin jo itsekin laueta hänen huokailulleen. Annoin lopuksi hieman suuni käydä hänen sisällään ja nuolin pillua siten, että se alkoi jo olla märkä. Sitten sanoin hänen huohottaessa edelleen että on aika aloittaa varsinaiset hommat.
No aloimme sitten tosissaan nussimaan. Tässä vaiheessa hän asetti viimein kortsun penikseeni. Aluksi olimme siten että hän istuutui minun kyrpäni päälle minun ollessani vessanpöntön kannen päällä istumassa, Nussimme siinä asennossa jonkun aikaa kunnes vaihdoimme asennon. Tyttö asettui vessan ovea vasten hieman kumarassa ja asetin jälleen kaluni hänen märkään vittuunsa. Huokailimme kumpikin ja kiihdytin tahtia. Hänen kurvikkaat ihan pienet vatsamakkarat hölskyivät siinä asennossa ja tissejä pitelin itse käsissäni ja tunnustelin niitä. Nännit olivat kuin timanttia ja vieläpä isot sellaiset.
Vaihdoimme vielä viimeiseen asentoon, doggy style-asentoon. Asetuimme lattialle ja ehdotin anaalia tällä kertaa ja hän suostui. Asetin kivikovan kyrpäni hänen hikiseen anaaliin. Hän rupesi suorastaan huokailemaan kiljuen. Samalla takaa ollessani itse tartuin hetkeksi hänen pitkistä hiuksista kiinni ja tunsin dominoinnin ihanuuden. Pian vielä samalla vapaalla kädelläni rupesin sormittamaan hänen todella hikoisaa ja märkää pillua. Hän rupesi ääntelemään entistä kovempaa. Tässä vaiheessa itse tulin todella voimakkaan tuntuisesti ja tunsin kuinka spermani alkoi erittymään ja huomasin että kondomi oli mennyt kovasti pantaessa puhki. Jatkoin edelleen hänen panemistaan ja tunsin kuinka siemennesteeni valuin anaalista hänen reisille asti. Tässä vaiheessa tyttökin itse tuli ja kiljaisi todella kovaa saadessaan elämänsä parhaan orgasmin.
Aloimme sitten keräämme vaatteita ja pukeutumaan. Hän antoi kaksikymppiä minulle ja kiitti ja antoi vielä todella intensiivisen kielarin. Totesin, että voisimme tehdä näin uudelleenkin ja hän oli samaa mieltä. Kenties hänen luonaan ensi viikonloppuna, kun hänen vanhempansa ovat poissa.

4

2688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulinreisille

Olin tuolloin laueta vessanpöntön päälle. Tunsin miten anaalista tuli isot sellaiset ruskeansävyiset, ennen kuin istuuduin. No, asetin sormia anaaliin. Tässä vaiheessa tyttö kiljaisi todella kovaa. Hänestä huomasi kuinka isot sellaiset vatsamakkarat hölskyivät käsissäni. Pikkuhousujen alta paljastui todella käytetty pillu. No, pillu oli mennyt kovasti pantaessa puhki. Tässä vaiheessa itse tulin kädelläni reisille.

• kopomad

JUUTAS sit mä heräsin

• kopomad

JUUTAS sit mä heräsin

• Annoin peppua yläkoulussa koulunkäyntiavustajalle (ei minun luokan). Se asui samalla suunnalla kuin minä ja pääsin joskus sen kyydissä kotiin. Vanhempani tulivat töistä vasta illalla joten meillä oli aina parituntia aikaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      4634
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      50
      3852
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2591
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2051
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1799
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1735
    7. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1607
    8. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1521
    9. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      16
      1394
    10. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1339
    Aihe