Yle näytti Aaltoa pari kuukautta kanavillaan jatkuvasti, ilmeisesti koko Euroviisu touhu maksoi Ylelle, eli veronmaksajille satojatuhansia euroja ja koko paska täysin turhaan.
Euroviisut ylipäätään ovat niin täyttä roskaa nykyään kuin olla voi. Israeal voitti surkealla biisillään, mutta kuuluuko Israel Eurooppaan?
LGBT-Aallon ja Ylen totaalinen floppi
8
150
Vastaukset
- EiKuuluAustraliakaan
>mutta kuuluuko Israel Eurooppaan?
Ei kuulu, mutta ei kuulu Australiakaan.- poliittistaSkeidaa
Että se niistä Euroviisuista.
- TotuusSattuuQC
Kyse on Eurovisionin eli Euroopan yleisradiounion kilpailusta. Ja Israel ja Australia ovat sen liiton liitännäisjäseniä ja sellaisina oikeutettuja osallistumaan.
- EBU
TotuusSattuuQC kirjoitti:
Kyse on Eurovisionin eli Euroopan yleisradiounion kilpailusta. Ja Israel ja Australia ovat sen liiton liitännäisjäseniä ja sellaisina oikeutettuja osallistumaan.
>Eurovisionin
Se on EBU. - TotuusSattuuQC
EBU kirjoitti:
>Eurovisionin
Se on EBU.Niin, tuon yleisradiounionin nimen lyhenne on EBU. EBU:n televisiojakeluverkon nimi taas on tuo Eurovision. ja "Euroviisut" siis tulee "Eurovision Song Contest" nimestä.
- bfngnvnfnfn
Eikös joku toimittaja jo kysellytkin joltain yleläiseltä, että taisi maksaa maltaita koko Euroviisu hömpötys?
- hinttihommka
Homoille saatiin töitä.
" Euroviisu touhu maksoi Ylelle, eli veronmaksajille satojatuhansia euroja"
Mikä siellä maksoi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684