Vuodatukseni

maanantai1418

Ajattelin kirjottaa tänne oman tarinani noin 1,5 vuotta kestäneestä taipaleestani eri treffipalveluissa. Olen 43-vuotias mies ja asun Helsingissä.

Olen ollut yhteyksissä varmaankin 200-300 naisen kanssa. Ollaan viestitelty netissä ja WhatsAppissa, ollaan soiteltu, ollaan tavattu. Mistään ei ole syntynyt mitään pysyvää. Aina kun olen jonkun naisen tavannut, niin pettymys on tullut puolin tai toisin. Näin jälkikäteen kun kaikkea näitä lyhyitä tuttavuuksia ajattelen, kaikki tuntuu aika luonnottomalta ja epänormaalilta.

Eniten minua ihmetyttää kaikki ne lukemattomat kummalliset tapaukset, kuten vaikkapa se että nainen kirjoittaa mulle ensimmäisen viestin, jossa haukkuu minut lyttyyn. Kysyn sitten kohteliaasti, että mikä sai hänet lähettämään noin negatiivisen viestin minulle. Tämän jälkeen nainen raivostuu, ja paskaa tulee entistä enemmän naamaan. Tämän jälkeen nainen blokkaa minut. Tai sitten esimerkiksi, että nainen kysyy että voitaisiinko vaihtaa puhelinnumeroita. Annan naiselle puhelinnumeroni, jonka naisesta ei kuulu enää mitään.

Tuntuu, että noihin treffipalveluihin on pesiytynyt suurelta osin aika kummallisia ihmisiä.

No ehkä nämä jutut on monille tuttuja, mutta halusin nyt vaan purkaa tuntemukseni tänne. Kiitos ja lämmintä kesää kaikille.

27

788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkusanni

Olin pari vuotta yhdessä deittisovelluksessa kerrallaan. Treffeille pääsin vajaa 10x ja heidän kanssaan nimenomaan, joitten kanssa kirjoittelu sujui. Monet treffit päättyivät ensimmäisiin, yleensä max tapailuaika oli 3kk. Tänä vuonna en ole ollut enää missään hakupalveluissa. Kun tarkemmin ajattelee, niin aivan keinotekoista touhua yrittää suhteilla jotenkin väkisin. Ihminen voi olla mitä mukavin viesteissä ja matchaa kaikki mahdollinen vuorokausirytmiä myöten, mutta tavatessa on sellainen, johon ei koskaan olisi live-tilassa ottanut kontaktia edes pitkällä katseella.

• maanantai1418

Olet varmaan ihan oikeassa. Tässä iässä tämä vain näyttää olevan uskomattoman vaikeaa. No, ehkä sitten jossain ruokakaupan kassajonossa onnistaa paremmin... Voin kyllä sanoa, etten yrittänyt mitään väkisin millään tavoin...

• NäinhänSe

Olen suunnilleen ikäisesi mies ja olen havainnut että parsuhdehakuiset tai -kelpoiset ovat ikäluokassani aika lailla varattuja. 4v aikana olen tapaillut/seurustellut viiden naisen kanssa. Jokaisen suhteen päättyessä heillä oli jo uusi mies valmiina... Kaikilla oli myös mt- tai päihdeongelma. Pidin jokaisesta todella paljon ja kahden kanssa yritin kaikkeni. He eivät vain kyenneet sitoutumaan pitkäksi ajaksi. Jokaisen olisin myös saanut uudestaan suhteeseen, mutta eihän tilanne olisi miksikään muuttunut. Nyt minäkin olen tullut itsekseni viihtyväksi, enkä edes etsi vakavaa suhdetta.

• kemisti

Minulla on ilmeisesti tuntosarvet koholla kuunnellessani miesten puheita entisestä naisestaan. Jos puhuu ainoastaan moittien tai nainen on alkoholisoitunut tai saanut mielenterveysdignoosin hänen kanssaan ollessaan, niin myönnän, että pikkuisen kylmää. Tai että kaikki naiset ovat paljastuneet alkkiksiksi tai mielisairaiksi. Tuskin ihan sattumaa kuitenkaan.

• Minäkin olen törmännyt miehiin, joiden exät ja muut kariutuneet naissuhteet ovat päättyneet, koska naisella on ilmennyt mielenterveysongelmia tms. Alkaa heti hälytyskellot soimaan. Eihän entisiä kannata uudelle naistuttavuudelle kehuakaan, mutta ei kannattaisi haukkuakaan. Jos suhteita on enemmän kuin yksi takana, ei varmasti naisen mt-ongelmat ole ainoa syy jokaisen suhteen kariutumiseen.

• kemisti
        Keto.neilikka kirjoitti:

Minäkin olen törmännyt miehiin, joiden exät ja muut kariutuneet naissuhteet ovat päättyneet, koska naisella on ilmennyt mielenterveysongelmia tms. Alkaa heti hälytyskellot soimaan. Eihän entisiä kannata uudelle naistuttavuudelle kehuakaan, mutta ei kannattaisi haukkuakaan. Jos suhteita on enemmän kuin yksi takana, ei varmasti naisen mt-ongelmat ole ainoa syy jokaisen suhteen kariutumiseen.

Jos nainen/ naiset ovat olleet kunnossa ennen tuon miehen tuloa elämään, niin mies on käytöksellään sairastuttanut naiset. Yksi mies kertoi vaimon alkoholisoituneen liiton aikana ja aiemmin ei ollut alkoa käyttänyt kuin harvoin.
        Eipä nuo psykot näe mitään omaa osuutta liittojen kariutumiseen. Nainen on aina hullu, alkkis tai pihtari.

• LamputPäälle
        kemisti kirjoitti:

Jos nainen/ naiset ovat olleet kunnossa ennen tuon miehen tuloa elämään, niin mies on käytöksellään sairastuttanut naiset. Yksi mies kertoi vaimon alkoholisoituneen liiton aikana ja aiemmin ei ollut alkoa käyttänyt kuin harvoin.
        Eipä nuo psykot näe mitään omaa osuutta liittojen kariutumiseen. Nainen on aina hullu, alkkis tai pihtari.

Kyllä on taas niin feministinen mielipide kun olla ja voi. Kyllä ne naiset ihan itse ovat itsensä sairastuttaneet. Näin miehenä voin sanoa että deiteillä pyörii aivan todella sairaita ja törkeitä naisia. Viestihistoriani vastaanotetuista sen paljastaa. Tai paljasti. Löysin viimein se yhden ainoan oikean täyspäisen naisen joten en ole enää markkinoilla mutta kuten sanottu deitit ei ole niin mustavalkoisia ja naiset pulmusia niinkuin luulet niiden olevan.

• lkjkkl
        LamputPäälle kirjoitti:

Kyllä on taas niin feministinen mielipide kun olla ja voi. Kyllä ne naiset ihan itse ovat itsensä sairastuttaneet. Näin miehenä voin sanoa että deiteillä pyörii aivan todella sairaita ja törkeitä naisia. Viestihistoriani vastaanotetuista sen paljastaa. Tai paljasti. Löysin viimein se yhden ainoan oikean täyspäisen naisen joten en ole enää markkinoilla mutta kuten sanottu deitit ei ole niin mustavalkoisia ja naiset pulmusia niinkuin luulet niiden olevan.

Jos nainen sairastuu avioliiton aikana tai aloittaa dokaamisen, niin kyllä siinä on osuus miehelläkin. Miehissä on hyvin paljon psykopaatteja ja lievempää ongelmaa huomattavasti enemmän. Ei katso ammattia. Johtotason miehissä on paljonkin narsuja.

On toki valtaosa terveitä tai ainakin pärjää yhteiskunnassa, mutta ei auta vähätellä henkisesti huonovointisia.

• mitenhänon
        kemisti kirjoitti:

Nyt se kyllä menee ihan syyttelyksi. Eiköhän se jokaisella ole ensisijaisesti vastuu itse itsestään.
        Jos joku menee pieleen niin pitää itse muuttaa suuntaa eikä odottaa sitä toiselta.
        Niin miehen kuin naisenkin kanssa. Jos kuvio ei käy helppo ratkaisu ERO.
        Sen jälkeen unohdus ja alkaa elämään sitä elämää mitä haluaa. Mutta pitää siivota omat sotkut myös. Ja yhteisetkin yhdessä.
        Jölkimmäinen voi jäädä monelta tekemättä ja se hiertää varmasti.
        Ei syytetä ketään, hoidetaan vaikka sitten lakiteitse käytännön asiat kuntoon.
        Valitaan sitten paremmin jatkossa tai jätetään valitsematta.
        Itse jätän valitsematta, nainen ei muutu miksikään vaikka sitä katsoisi missä valossa.
        Värit on vaihtelevia, mutta tekotapa on sama.
        Pitää etsiä sellainen pari mikä on väriltään sellainen joka on samanlainen kokemus vaikka sitten katsoisi missä valaistuksessa.

• Tavallinen-tapaus

Kutosen naiset on just tuollaisia. Ne haluaa vain top 10 komean miehen ja sitten haukkuvat tavis miehet maan rakoon. Ei ne osaa kirjoittaa mitään ja ovat muutenkin ärsyttäviä mielenvikaisia koska joku on kohdellut niitä huonosti ennen. Nykyään ei pääse tutustumaan naisiin ellet ole tosi komea ja rikas.

• neitietsivä1

Voin ainoastaan omasta puolestani sanoa, etten hae rikasta miestä, sillä tulen omillani toimeen. Samaa odotan kyllä mieheltäkin. Komeus on minun silmiini mies, joka sopivan raamikas, ei pieni ja hintelä. Luonteelta minulle sopiva, yhden naisen mies.
        Mistään tasoluokituksista en ymmärrä mitään, toivottavasti ei se mieskään jaottele naisia mihinkään lokeroihin.

• varakkaillaonkivempaa

"Nykyään ei pääse tutustumaan naisiin ellet ole tosi komea ja rikas."

Riittää kun on suht varakas, mutta tilanteessa, jossa mies on suht varakas, on sulaa hulluutta ottaa naista vaivoikseen, maailma on täynnä hyvännäköistä maksullista, jotka loppupelissä tuottavat todella paljon enemmän nautintoa ja tulevat paljon halvemmaksi.

• Ncftjbv

Mulla on aika samanlaisia kokemuksia. Kaikki se aika ja vaiva minkä käytin naisen etsimiseen deiteistä on järkyttävä. Kaikki aivan turhaan.

• VuosiaSeOtti

Itse tapasin vuosien nettideitti rumbassani kanssa kymmenittäin naisia. Kai jonkun sata. Ihmettelen samaa miten joukkoon mahtuu käsittämätön määrä mielenterveysongelmaisia tuntemattomia ihmisiä haukkuvia tapauksia. Sain itsekin syyttä usein paskaa niskaani. Toki joukkoon mahtui useita täysin järkeviä ja asiallisiakin naisia. Jokunen suhteen virityskin syntyi mutta aika pian näistä huomas että ei vaan homma natsaa. Vihdoin nyt keväällä sitten osui kohdalleni todellinen helmi. Minua lähestyi aidosti minusta kiinnostunut nainen joka kyseli ja kyselikin sitten paljon. Viestiteltiin pitkät rimpsut ja myöhemmin spostissa lopulta puhellen puhelimessa maratooni puheluja. Eka tapaamisemme jännitti todella paljon meitä molempia. Hän tuli luokseni junalla. Se juttu kun sen vaan tietää sydämmessä. Nainen syöksyi kainalooni asemalla lähes sanomatta mitään. Liikuttui tapaamisestamme kyyneliin ja suudeltiin pitkään. Ihan kuin olisimme tunteneet toisemme ikuisuuden vaikka tapaaminen oli ensimmäinen. Mutta oltiinhan me jo jaariteltu ummet ja lammet tuntien puheluissa jne. Nyt ollaan sitten tapailtu ja kai tämä jo seurustelun nimeä kantaa.
      Olin jo antamassa periksi koko deittailun tuloksettomana mut niin vaan tuolla jossain se oikeakin näköjään odotti. Kohtaamisessamme oli tuuriakin. Olin juuri tavannut yhden deitin ja otin profiilini pois samalla kun tämä nykyinen kultani oli juuri lukenut sen ja lähettämässä viestiä. Kun tapailu ei edennyt palasin takas ja vastaavasti hän oli poistamassa profiiliaan kun huomas että olin kirjautuneena etusivulla ja ottikin sitten pikaisesti yhteyttä. On tää vaan sattumien summa. Upea tunne kun tietää että se sielunkumppani oli sittenkin olemassa. Uskokaa te muutkin siihen! Älkää ottako niistä idiooteista liikaa itseenne sillä kaikki eivät ole sellaisia. Siellä jossain on se joku.

• KukkaNiitty

Ihana tarina ! onnea teille yhteiselle polulle.

• Kohta.poistun

Aloittajalla ja jollakin toisellakin on käynyt satumainen tuuri: on tavannut Naisia!
      Minä palstalla reilut puoli vuotta. Edes viestittelyyn asti en ole päässyt. Muutamille lähettänyt viestiä, mutta tuloksetta. Vain noin 4 huonosti konekäännettyä viestiä saanut huijarilta, suoraan roskikseen panin.

• poistuin.jo

Et sinä "Kohta.poistun" ole mitään menettänyt vaikka et ookaan päässyt naisia tapaamaan. Oikeastaan päinvastoin. Sen verran itsellä on netin kautta seuranhausta kokemusta, että uskallan sanoa että aniharvoin noista tapaamisesta syntyy minkäänlaista suhdetta. Onhan se aika surkuhupaisaa, että ensin kirjotellaan kymmeniä viestejä, sitten ehkä soitellaan ja lopulta sitten tavataan ja aina petytään.

Kerron tässä huvikseni viimeisistä treffeistä pari kuukautta sitten, joka oli taas yksi aika huvittava kokemus. Nainen halusi kovasti tavata ja tavattiinkin jo muutaman päivän päästä. Daami vaikutti kivalta, halattiin ja juteltiin niitä näitä. En tiedä mitkä sitten meni pieleen (enkä välitä tietääkään), mutta nainen muuttui yhtäkkiä vihamieliseksi. Jutut alkoi olla aika hyökkääviä yms. Oikeastaan hän oli niin raivoissaan, ettei pystynyt sitä salaamaan. Huomasin sen hänen kasvojensa ilmeestä ja vihamielisestä katseesta. Pelkäsin että kohta tulee nyrkistä, ja keksin sitten yhden hyvän tekosyyn päästä pois paikalta. Sanoin että soittelen myöhemmin. En soittanut ja onneksi ei hänkään.

• höööh

200-300 ? Aloittaja on metsästäjä !

• Eiseoleniinpaljon

Ei se ole niin paljon. Puolitoista vuotta ja esim. 250 naisen kanssa jotain kirjoitellut, tekee keskimäärin vain 3 naista per viikko. Luultavasti ylivoimaisesti suurin osa noista jutuista on jäänyt ihan muutamien viestien vaihdoksi, joista ei ole seurannut mitään.

• mieskolkyt9v

Kokelin ensin pari viikkoa tinder ja e kontakti, sitten suomi24 treffiä,
      sain monilta naisilta asiallisia viestejä, sitten löytyi yksi kiva eronnut nainen, päädyimme yhteen.

nyt oltu yksissä 3 vuotta ja aina vain paremmin menee.

kaikilla ei ole sitä kemiaa, joten kärsivällisyyttä.

Mies 39 v

• Totuus_on1976

Naiset on yli 40-vuotiaana just katkeroituneita, jätettyjä ja vähän blösähtäneitä mimmejä, jotka Kaija K:n biisit on saaneet "voimaantumaan". Nää on just pahimpia ja niistä vaan pitää pysyä kaukana.
      Usein niillä on mt-ongelmia, päihdeongelmia, lapsia edellisistä liitoista, ylipainoa, tyylitajuttomuutta ja raivotautia. He tietävät (luulevat tietävänsä) arvonsa ja siksi kohtelevat miehiä, kuin koiria.

• Mtpotilas

Johan tähänkin fiksun miehen aloittamaan asialliseen ketjuun saatiin yksi tyhjän jankuttaja!

• Yoolo

Siksihän aika moni mies on ajautunut Aasiaan. Ei tarvitse sovelluksia, sen kuin lentää paikan päälle ja jatkatte siitä sitten kirjeenvaihdolla. Jos kuitenkin haluaa aloittaa netistä niin thaifriendly on ilmainen ja maksullisetkin osuudet ovat todella edullisia.

• turistinapysyvästi

Ihan ylivoimaisesti parhaat p----t, mut ei sieltäkään vaimoa kannata ottaa, sopivin väliajoin kun vaihtaa tyttöystävää, pysyy seksi aivan loistavana.

• maanantai1418

Kiitos kaikille vastauksista. Olen nyt tullut siihen tulokseen, että asia on tosiaan niin, etteivät ihmiset kelpaa toisilleen nettipalstoilla. Ainakaan ulkonäönsä puolesta. Tai sitten ei edes etsitä mitään, vaikka ollaan etsivinään.

;)

• Eliiina

Se on tosiaan tuuri käynyt kun löysin mukavan miehen netistä. Oli tosiaan semmoinen mies että jalat olis menny alta jos vaikka kaupan kassajonossa ois tullu puheleen mutta ujoina me ei monesti kaupassa tulla puheleen,joten kiitos Suomi 24 tästä vuodesta

• Eliiina

Ja baareissa kun ei käy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      202
      6336
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2867
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2327
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      95
      2121
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2031
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1447
    7. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      309
      1432
    8. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      78
      1422
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1346
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1305
    Aihe