Millainen tuo Darkfear oikein sitten on?

tyypillinenätmi

Täällä moni puhuu sasikaljuisesta ätmistä, jolla ei ole koko elämän aikana ollut ketään naista. Joidenkin mielestä ikää on päälle 40, toisinaan väitetty 30 vuotiaaksi tai jotain sellaista. Jotenkin Darkfearin mielipiteet ei aivan vaikuta ätmien mielipiteiltä. Darkkis yrittää paljon puolustella, kun naiset kommentoi ja on paljon heidän puolellaan. Ätmi yleensä kun ei ole samaa mieltä monestakaan asiasta naisten kanssa. Darkfearilla näyttää olevan myös jotain homojakin vastaan. EI tämäkään oikein sovi OIKEILLE ätmeille. OIKEA ätmi paremminkin puolustaa homoja, vaikka onkin itse hetero. Mä en ole vieläkään päässyt selville tästä mystisestä sasikaljuksi väitetystä "ätmistä". On ollut palstallakin jo kohta 20 vuotta. Tuskin tämä kaveri nyt 30 vuotias voi enää olla.

25

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin eipä mun mielipiteet olekaan niitä ätmeille tyypillisiä mielipiteitä ja ne palstan ätmiluuserit ovat vaan keksineet ja levitelleet musta täällä kaikenlaisia perättömiä valheita sen vuoksi, kun he eivät ole itse tykänneet musta ja mun mielipiteistäni.

      Enkä ole kyllä sentään edes lähelle kahtakymmentä vuotta palstalla ollut, kun ei tätä palstaa ole edes ollut vielä niin kauan aikaa.

      • tyypillinenätmi

        Täällähän ollaan viimeaikoina puhuttu Palstamäestäkin ja mollattu. Palstamäki on kuitenkin yksi tämän palstan fiksuimpia kirjoittajia. Onko täällä palstalla todella näin karu meininki, että kun on vähän pitemmän aikaa, alkaa kaikenlainen valheiden levittäminen jostakin tyypistä? Kyllähän ihmisellä pitää mielipiteet asioista olla. Toki kaikki mielipiteet ei miellytä kaikkia.


      • tyypillinenätmi kirjoitti:

        Täällähän ollaan viimeaikoina puhuttu Palstamäestäkin ja mollattu. Palstamäki on kuitenkin yksi tämän palstan fiksuimpia kirjoittajia. Onko täällä palstalla todella näin karu meininki, että kun on vähän pitemmän aikaa, alkaa kaikenlainen valheiden levittäminen jostakin tyypistä? Kyllähän ihmisellä pitää mielipiteet asioista olla. Toki kaikki mielipiteet ei miellytä kaikkia.

        Näinhän se just tällä palstalla onkin aina ollut, että ne kenestä ei täällä tykätä heidän mielipiteidensä takia, niin heistä aletaan sitten aina levittelemään kaikenlaisia perättömiä valheita.

        Tällä roskapalstalla kun ollaan tykätty aina vaan niistä epätoivoisista ätmeistä ja naisasialuuserin kaltaisista sekopäistä, jotka ovat valmiita puolustamaan niitä nussimattomien luuserimiesten oikeuksia.

        Just tämän vuoksi Palstanmäestäkään ei olla koskaan täällä pidetty, kun hänkään ei ollut koskaan täällä ätmejä puolustamassa ja pakottamassa naisia harrastamaan seksiä niiden vastenmielisten ätmien kanssa.


      • tyypillinenätmi
        DarkFear kirjoitti:

        Näinhän se just tällä palstalla onkin aina ollut, että ne kenestä ei täällä tykätä heidän mielipiteidensä takia, niin heistä aletaan sitten aina levittelemään kaikenlaisia perättömiä valheita.

        Tällä roskapalstalla kun ollaan tykätty aina vaan niistä epätoivoisista ätmeistä ja naisasialuuserin kaltaisista sekopäistä, jotka ovat valmiita puolustamaan niitä nussimattomien luuserimiesten oikeuksia.

        Just tämän vuoksi Palstanmäestäkään ei olla koskaan täällä pidetty, kun hänkään ei ollut koskaan täällä ätmejä puolustamassa ja pakottamassa naisia harrastamaan seksiä niiden vastenmielisten ätmien kanssa.

        Onko lopulta näin, että tälläkin palstalla on vain yksi oikea mielipide? Jos olet erimieltä "oikean" mielipiteen kanssa, aletaan jossain vaiheessa oikein joukolla levittelee kaikkea perätöntä? Olen aina satunnaisesti käynyt tällä palstalla jo vuosia ja huomannut kyllä, että vuosi vuodelta sä olet paljon puhuttu henkilö: joku heittää jotain sasikaljuun liittyvää, joku puhuu autistista, joku neitsyt sedästä, jne.
        Jotenkin eikö tämä ala jo kulua tämä vuodesta toiseen joidenkin nimimerkkien mollaaminen? Tämä nyt vaan on fakta, että joillakin on vaan hieman eri mielipiteet, eikä kaikki ole naisasialuuserin kanssa samaa mieltä. Tuntuu, että tällä palstalla on vain yksi "oikea" mielipide: naisasialuuserin mielipide. Jos et ätminä ole samaa mieltä naisasialuuserin kanssa, pidetäänkö heti jonain ätmien petturina?
        Onko tällä palstalla jotenkin pakko luoda aina sellainen fiilis, että kaikella toivottomuudella mässäily on oikein tämän palstan tarkoitus? Jos et pysty täysin yhtymään kaikkeen maksimaaliseen toivottomuuteen, olet heti jollain tavoin palstan petturi?????? Onko todellakin ollut näin vuosikausia? Kyllä tosiasioista täytyy tietysti keskustella ja ne on pystyttävä avaamaan, mutta jotenkin eikö toivottomuudesta voisi joskus päästä ylikin? Kyllä ätmi voi parantaa asemaansa naisten keskuudessa kehittymällä monipuolisesti niin pokaajana kuin myös hankkimalla menestystä elämässään. Sä olet tuonut esiin nuo sosiaalisten taitojen kurssit, mikä on fiksu seikka.


      • tyypillinenätmi kirjoitti:

        Onko lopulta näin, että tälläkin palstalla on vain yksi oikea mielipide? Jos olet erimieltä "oikean" mielipiteen kanssa, aletaan jossain vaiheessa oikein joukolla levittelee kaikkea perätöntä? Olen aina satunnaisesti käynyt tällä palstalla jo vuosia ja huomannut kyllä, että vuosi vuodelta sä olet paljon puhuttu henkilö: joku heittää jotain sasikaljuun liittyvää, joku puhuu autistista, joku neitsyt sedästä, jne.
        Jotenkin eikö tämä ala jo kulua tämä vuodesta toiseen joidenkin nimimerkkien mollaaminen? Tämä nyt vaan on fakta, että joillakin on vaan hieman eri mielipiteet, eikä kaikki ole naisasialuuserin kanssa samaa mieltä. Tuntuu, että tällä palstalla on vain yksi "oikea" mielipide: naisasialuuserin mielipide. Jos et ätminä ole samaa mieltä naisasialuuserin kanssa, pidetäänkö heti jonain ätmien petturina?
        Onko tällä palstalla jotenkin pakko luoda aina sellainen fiilis, että kaikella toivottomuudella mässäily on oikein tämän palstan tarkoitus? Jos et pysty täysin yhtymään kaikkeen maksimaaliseen toivottomuuteen, olet heti jollain tavoin palstan petturi?????? Onko todellakin ollut näin vuosikausia? Kyllä tosiasioista täytyy tietysti keskustella ja ne on pystyttävä avaamaan, mutta jotenkin eikö toivottomuudesta voisi joskus päästä ylikin? Kyllä ätmi voi parantaa asemaansa naisten keskuudessa kehittymällä monipuolisesti niin pokaajana kuin myös hankkimalla menestystä elämässään. Sä olet tuonut esiin nuo sosiaalisten taitojen kurssit, mikä on fiksu seikka.

        No naisasialuuseri nyt oli vaan yksi esimerkki näistä palstan ätmeistä, jotka ovat täällä arvostetussa asemassa mielipiteidensä takia. On täällä paljon muitakin näitä ätmejä, jotka aina haukkuvat naisia ja syyllistävät heitä mm. heidän kokemasta parisuhdeväkivallasta, henkirikoksen uhreiksi joutumisesta ja kaikesta siitä, jos miehet kohtelevat heitä huonosti.

        Näitä nimimerkkejä ovat muutamia mainitakseni nyt mm. super-atm, kiltti ja kunnollinen, kilttiatm ja myös Harmaaritari, vaikka hän nyt kirjoittaa edes hieman asiallisempaan sävyyn, mutta kuitenkin.


    • Kommentaattori

      Sen voin ainakin sanoa, että emme halua DarkFearin jättävän palstaa. Mieheltä tulee sentään kiinnostavia mielipiteitä aina silloin tällöin, toisin kuin 99% kommenteista.

      • TykinkuulaMc

        MielikucitusMCjengi kuuluis muulle palstalle
        vaiknurispalstalle


      • Jaana_Orimattilasta

        Trolli se on, periksen typerien liljalaakso-hahmojen komppaaja.


    • gfdhfd5t54gf

      Darkkis on trollihahmo joka on olemassa vain sinkkupalstalla. Darkkiksen nimissä kirjoittava henkilö jotain ihan muuta.

    • DarkFearilla on välillä ihan älykkäitäkin kirjoituksia, mutta nuo raivokohtaukset ja Bicky Royal / Liljalaaksolaisjutut aiheuttavat sen etten voi ottaa häntä tosissani vaan pidän joko trollina tai älyllisesti kehitysvammaisena ja kallistun kyllä vahvasti ensimmäisen kannalle.

      • En ole kyllä koskaan antanut mielestäni täällä mitenkään mitään trollin vaikutelmaa itsestäni, sillä oon aina pyrkinyt vastaamaan vain tasokkaisiin kirjoituksiin ja asialliseen sävyyn.


      • DarkFear kirjoitti:

        En ole kyllä koskaan antanut mielestäni täällä mitenkään mitään trollin vaikutelmaa itsestäni, sillä oon aina pyrkinyt vastaamaan vain tasokkaisiin kirjoituksiin ja asialliseen sävyyn.

        Ja liljalaaksolaisjutut ovat mielestäsi tasokasta keskustelua?


      • ageless_stranger kirjoitti:

        Ja liljalaaksolaisjutut ovat mielestäsi tasokasta keskustelua?

        No mikä niissä sitten muka olisi ei-tasokasta keskustelua?? Onhan ne tasokkaita, kun niissä mm. Timppa kertoo perhe-arjestaan.


    • hienoahienoa

      Darkkiksen ulkonäkö on varmaan samanlainen kuin Pelimies-hahmolla. :D Ja ulosanti varmaan samanlaista. :D

      • tyypillinenätmi

        Tämä kaveri on todellakin kaatanut satoja ellei tuhansia naisia.
        https://www.is.fi/viihde/art-2000001033027.html
        Tämä artikkeli olis hyvä lukea kaikkien, jotka mollaavat Darkkista. Vaikka oliskin kalju, ei todista pätkääkään, etteikö vois olla naismenestystä.


      • tyypillinenätmi
        tyypillinenätmi kirjoitti:

        Tämä kaveri on todellakin kaatanut satoja ellei tuhansia naisia.
        https://www.is.fi/viihde/art-2000001033027.html
        Tämä artikkeli olis hyvä lukea kaikkien, jotka mollaavat Darkkista. Vaikka oliskin kalju, ei todista pätkääkään, etteikö vois olla naismenestystä.

        Toisekseen, darkkishan on moneen kertaan sanonut, että hänellä on tuuhea tukka. Siis kuka täällä oikein valehtelee???????


      • tyypillinenätmi kirjoitti:

        Toisekseen, darkkishan on moneen kertaan sanonut, että hänellä on tuuhea tukka. Siis kuka täällä oikein valehtelee???????

        Niin mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni.


      • laita_perse_päähän
        DarkFear kirjoitti:

        Niin mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni.

        Niin siellä alapäässä, pakaroissa on tuuhea karvoitus, jota olet huonolla menestyksellä yrittänyt siirtää kaljulle päälaellesi.


      • laita_perse_päähän kirjoitti:

        Niin siellä alapäässä, pakaroissa on tuuhea karvoitus, jota olet huonolla menestyksellä yrittänyt siirtää kaljulle päälaellesi.

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooopalaishenkinen mies.

        Mutta ettet vaan itse olisi homoseksuaali, kun sua tuntuu noin kovasti ne toisten miesten perseet ja persekarvat kiinnostavan. Aikamoista mielenkiintoa tunnut kyllä osoittavan mun pakaroita kohtaan, eipä ole kyllä ollenkaan normaalia heteromiehelle tollainen.


    • Darkkis on aina naisten puolella, mutta kiittämättömät naiset ovat tuosta enemmän häpeissään kuin iloisia. Epäreilua kaupankäyntiä.

      • hjkml

        Et kai nyt vaan esitä, että darkkis on ätmi?


      • hjkml kirjoitti:

        Et kai nyt vaan esitä, että darkkis on ätmi?

        Ei kai nyt sentään. Mutta ihmettelen vaan miten vähän naiset intoutuvat vastavuoroiseen kanssakäymiseen, kun kerrankin olisi palstalla naisia ymmärtävä ja empaattinen hahmo. Tosielämässä varmaan sitten Darkkiksella on parempi flaksi.


      • tyypillinenätmi
        scrg kirjoitti:

        Ei kai nyt sentään. Mutta ihmettelen vaan miten vähän naiset intoutuvat vastavuoroiseen kanssakäymiseen, kun kerrankin olisi palstalla naisia ymmärtävä ja empaattinen hahmo. Tosielämässä varmaan sitten Darkkiksella on parempi flaksi.

        Eikös Darkkis ole ollut täällä sinkut palstalla ties kuinka monta vuotta. Jos flaksi kävis, luulis, että olis aikaa enemmän kirjoitella jollakin muulla palstalla. Onhan täällä muutkin palstat kuin sinkut palsta. Toki jotkut tykkää liikuskella täällä sinkut palstalla, koska nauttivat siitä, että saavat mollata ätmejä. Tämä on tosiaan harmi, jos mies ajaa naisten oikeuksia ja sanoo, että naisten oikeudet luuseri ätmien edellä, mutta ei kuitenkaan saa naisia. Tai sitten saa, mutta on liikaa aikaa ja liikuskelee joko vanhasta tottumuksesta sinkut palstalla tai nauttii, että saa vaan olla erimieltä tyypillisten ätmien kanssa. Olen sen kuvan saanut, että darkkis ei ole ainakaan tyypillinen ätmi jos on ollenkaan ätmi. Mun mielestä tyypillinen ätmi osaa olla eri mieltä naisten kanssa, suhtautuu homoihin myönteisesti, koska homot ei ole kilpailijoita parisuhdemarkkinoilla. Mä olen sitä mieltä, että silloin, jos käyttää "homo" sanaa haukkumis tarkoituksessa ei voi olla tyypillinen ätmi. Miksi haukkua sellaista porukkaa, joka ei kilpaile ätmin kanssa naisista?????????? Ätmeille ihanne maailma olis sellainen, jossa suurin osa miehistä olis homoja ja suurin osa naisista heteroita. Eiköhän ätmiys olis jo ajat sitten kadonnut. Tämän takia ainakin minä suhtaudun homoihin erittäin myönteisesti.
        Toisaalta nämä darkkiksen raivoamiset voi viitata jossain määrin ätmiyteen - pelimiehillä on hyvä mielen hallinta, koska yökerhojen kuningas ei voi olla, jos maltti menee herkästi. Se on hyvin äkkiä elinikäinen porttikielto iskupaikkoihin.


      • 896789876987

        Siis häh?

        Olen ainakin itse puolustanut aina Darkkista.


    • FartDear

      Olen Finaa syövä mielikuvitus MC mies

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3935
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3052
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2990
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2818
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2774
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2515
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      2367
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      224
      2073
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1977
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1937
    Aihe