Corsodyl

miuku

Minulla tulehtui ien ja hammashoitaja kehoitti ostamaan corsodyl merkkistä suuvettä...käytinkin sitä kaksi päivää, auttoi kyllä tulehdukseen heti mutta, tänään olin tyttäreni kanssa ulkona ja hän sanoi että äiti, sun hampaat on ihan keltaiset....apua, itse en sitä huomannut kotona, ulkona sen näkee mutta kotivalossa ei. Värjääkö corsodyl hampaat, ainakaan pullon kyljessä ei lukenut mitään, siksi sitä käytinkin hyvillä mielin. Miten saisin keltaisuuden pois. on aika törkeen näköiset. Ei kai vaan tarvii hammaslääkäriä vaivata tämän takia.... pikaisia neuvoja pliis.

5

4887

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meikpiis75

Kyllä, Corsodyl värjää hampaat. Puhdistukseen kannattaa kiinnittää enemmän huomiota; tarkka harjaus ja voithan kokeilla kuurina vaikka jotain apteekin valkaisevaa tahnaa, jos näyttää ettei vaalene. Viime kädessä hammaslääkäri voi puhdistaa ja tarvittaessa valkaista hampaat. Yleensä Corsodylin tuoma väri lähtee tietääkseni kotikonstein pois.

• pettynyt

Corsodyl on tosi kurja aine!! Se värjää hampaat, kielen ja hampaiden väleistä sitä väriä ei tahdo saada hammaslääkärikään pois. Siinä käyttöohjeessa sanotaan, että hammaslääkäri tai hammashygienisti voi helposti poistaa värjäytymät; mitä helppoa siinä on, että joutuu sen takia hammaslääkäriin tai hygienistille!! Siinä tulee pullolle hintaa! Apteekissa vielä farmaseutti sanoi, että vaikka ohjeessa sanotaan, että se voi värjätä, niin ei se ole koskaan hänen hampaitaan värjännyt. Sitä paitsi siinä on paljon alkoholia, eikä se ole hyvä herkän suun limakalvoille. Näitä Corsodylin tyylisiä on muitakin, yhtä huonoja, tehokas se kylläkin on.
      Yritä nyt ensin Yotuelilla, katso mp:n ohjetta sen käytöstä tuossa aikaisemmin.

• miuku

Corsodyliä en kyllä enään käytä, tosi tyhmää oikeesti että joutuu kenties hammaslääkärille tämän takia, yriänpä nyt ensin sitten itse, eli taas tuli reissu apteekkiin...

• Minttu
        miuku kirjoitti:

Corsodyliä en kyllä enään käytä, tosi tyhmää oikeesti että joutuu kenties hammaslääkärille tämän takia, yriänpä nyt ensin sitten itse, eli taas tuli reissu apteekkiin...

Itte olen käyttäny Corsodyliä varmaan yli 10 kertaa kahden viikon kuureina. Se vaan ollu pakko ettei menetä implanttejaan mitkä juuri on asennettu.. kyl mä enemmin käytän sitä ku menetän hampaat. Maanantaina mulla leikataan viisuri pois ja kahden viikon corsodyl kuuri odottaa yäk se maistuu pahal mut tulehdusta ei saa tulla niin siks... Mul on värjäytynyt hampaat mut en ole siitä välittänyt kyl ne vähä vaalenee ku käyttää valkasevia hampitahnoi ja toisekseen enemmän kahvi, tee, tupakka ja punkku hampaita ruskeiks värjää ku Corsodyl!

• .......

Hain apteekista Oral-B suuvettä, onko tietoa värjääkö se hampaat? Olen nyt vasta tänä aamuna käyttänyt ensimmäistä kertaa. Pullossa lukee että käytä enintään 21 päivää ellei lääkäri toisin ole määrännyt. Kauanko mun kannattais tuota käyttää? viikko? Ientulehdusta on jonkin verran tänäänkin kun painoin etuhampaan yläpuolelta ientä niin verta tuli. Mites tuo suuvesi kiskojen kanssa kun illalla hampaitten harjauksen jälkeen purskuttelen sillä niin heti ei varmaan kannata laittaa purentakiskoa suuhun? Suutahan ei saa vedelläkään huuhdella suuveden käytön jälkeen. Ajattelin että jääkö suuvesi jotenkin muhimaan kiskon alle siiten jos heti laittaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe