Ätmit, miksi olette kiinnostuneita ainoastaan

54545454

niistä naisista, jotka tykkäävät jännämiehistä ja joille kiltti ja kunnollinen mies on ilmaa? Miksi ette keskitä voimavarojanne niihin naisiin, jotka rakastavat kilttejä ja kunnollisia miehiä?

14

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AttheMoument

      Olettamustesi ja yleistystesi pohjalta vääristyneen todellisuuden olettama voi olla käytännöllisesti katsoen mahdoton, joten koko pohdintasi nojaa kuviteltuun ja oleteltuun yleistykseen, olisiko ratkaisu tähän että palaisit takaisin todellisuuteen? ^^

    • Totuus-

      Ei kukaan nainen rakasta eikä halua kilttejä kunnollisia miehiä.

      • Kaikkinaiset

        Eli sukusi naiset on jännämiesten kumppaneita. Esiäideistäsi alkaen.


      • gfdhfd5t54gf
        Kaikkinaiset kirjoitti:

        Eli sukusi naiset on jännämiesten kumppaneita. Esiäideistäsi alkaen.

        Tämä on totuus jokaisesta suvusta. Sinunkin. Esiäideistäsi alkaen.


      • Kaikkinaiset
        gfdhfd5t54gf kirjoitti:

        Tämä on totuus jokaisesta suvusta. Sinunkin. Esiäideistäsi alkaen.

        Sen tiedän mutta miehet ei tajua yleensä asiaa omasta suvustaan.


    • Jännäjenny

      Moni nainen haluaa kiltin ja kunnollisen miehen. Hyvä pointti.

      ..mutta ätmille kelpaa vain se nainen jota ei saa ;D

      • gfdhfd5t54gf

        Ei kukaan nainen HALUA kilttiä ja kunnollista, vaikka ymmärtääkin että saattaa joutua sellaisen ottamaan jos mielii saada perheen, jälkikasvua ja jonkun jakamaan sen taloudellisen ja työtaakan.


      • enhalua
        gfdhfd5t54gf kirjoitti:

        Ei kukaan nainen HALUA kilttiä ja kunnollista, vaikka ymmärtääkin että saattaa joutua sellaisen ottamaan jos mielii saada perheen, jälkikasvua ja jonkun jakamaan sen taloudellisen ja työtaakan.

        En ota koskaan riskiä. Siksi pysyttelen sinkkuna koska jännäpaska riski on ilmeinen. Sinustakin näkee heti jännyyden.


    • PropagandaLiike

      Käyvätköhän heteronaisetkin homomiesten kimppuun ja syyttävät, että miksi eivät saa kikkeliä näiltä miehiltä?

    • Pillujen--asiantuntija

      Kaikki naiset haluaa jännämiehiä joten ätmit ovat kiinnostuneita niistä.

      • Äitisihalusi

        Eli olet jännäpaskan tuotos.


    • gfdhfd5t54gf

      Ei kukaan nainen rakasta kilttejä ja kunnollisia miehiä. Naiset saattavat kyllä mennä naimisiin ja perustaa perheen kiltin ja kunnollisen kanssa, mutta siinä liitossakin he muistelevat jännämies-exiään kaiholla ja toivoisivat vieläkin kykenevänsä elää sitä elämää.

      • Kaikkimiehet

        En elä sellaisen miehen kanssa jonka kanssa en halua elää. Miksi pitäisi muistella kaiholla jotakin, muutenkinhan se on mahdotonta koska nainen olisi kuollut jos olisi jännäexiä.

        Minä en rakasta minkäänlaisia miehiä koska ovat niitä jännäpaskoja.


      • Kaikkimiehet kirjoitti:

        En elä sellaisen miehen kanssa jonka kanssa en halua elää. Miksi pitäisi muistella kaiholla jotakin, muutenkinhan se on mahdotonta koska nainen olisi kuollut jos olisi jännäexiä.

        Minä en rakasta minkäänlaisia miehiä koska ovat niitä jännäpaskoja.

        OOOOHH!

        Vahva ja itsenäinen nainen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe