IRTISANOMISEN SEURAUKSET

irtisanottu

Ajattelin kirjoittaa tänne, koska ei ole ketään, kenelle minä voisin puhua juuri nyt. Ahdistus on valtava, ja olen pohtinut itsaria. Jotkut läheisistäni jäävät suremaan, mutta tiedän, että he selviävät ilman minua. Minua lohduttaa ajatus siitä, että työnantajani saa tästä opetuksen. Työnantajani tietää, että olen vuosien ajan pyytänyt asiallisesti tasapuolista ja asiallista kohtelua, mutta pyyntööni ei ole asiallisesti vastattu. Nyt minulle on selvinnyt, että minut haluttiin ulos. koska olin uhka jollekin. Olin kuitenkin tarpeeksi vahva kestämään vuosien ajan sellaista epäasiallista kohtelua, kiusaamista, jota moni ei olisi kestänyt. Perkele, kun minä olen ollut vahva ja nyt on tullut minun vuoroni loistaa. Työnantajani tyly irtisanomisilmoitus muodollisesti tuotannollisilla ja taloudellisilla perusteilla ei riitä minulle perusteluksi niihin vääryyksiin ja lainvastaisiin mentteleyihin, joihin työnantajani on vuosien ajan syyllistynyt. Kun vihdoin toteutan suunnitelmani, työpaikallani tekoni jättää syvät arvet tiettyjen ihmisten mieliin. He tulevat kantamaan tätä taakkaa loppuelämänsä ajan, eikä siihen terapia auta. Allekirjoituksellani varustettu kirje tulee heille lähiaikoina postissa. Nyt olen onnellinen.

6

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohje

Paskat työpaikat ovat kuin huono kaveri, kärsi ja unhoita ja thats it.

Mitä auttaa asiaa pyöritellä mielessään jää oma eläm elämättä. Kyllä ne mulkut vielä ansionsa mukaan saavat tavalla tai toisella, silloin voit vaikka vittuilla niille jos sikseen sattuu mutta jätä koko paska jo taaksesi.

Maailma on täynnä kusipäitä ja niille ei saa vaan antaa tilaa päästä iholle sattui mitä tahansa.

• keittiöpsyka

Voimia sinulle (jos olet vielä elossa, toivottavasti olet). Kirjoituksesi perusteella sinulla on/olisi paljon annettavaa suomalaiselle psk-työyhteisölle. Kuten tutkimukset ja selvitykset ovat osoittaneet, niin Suomi on työpaikkakiusaamisen kärkimaa. Se osoittaa, että työyhteisöjen johtaminen on pahasti pielessä ja meissä pesii narsismi ja psykopatia. En ole psykologi enkä lääkäri, mutta onkohan asia niin, että pienenä kansana tuo kiusaaminen on meillä geeneissä. Mehän olemme "sukulaisia" keskenämme, ja tiedämme, millaiset seuraukset sukulaisten synnyttämistä jälkeläisistä tulee :)

MUTTA: ehdotan, että riitautat tuon yt-asian, jos se vielä on ajankohtainen ja samoin myös se työpaikkakiusaaminen, jota olet kokenut.

• lojaalityönantajakohtaan

Jopas on paskatyöpaikka sinullakin. Tämä paikallinen nimeltä mainitsematon kuntayhtymä on vähintääkin samanlainen.

• käräjiäodotellessa

Vinkkinä työnantajan edustajille, siis esimiehille: työsyrjintä ja työpaikkakiusaaminen ovat rikoksia.

• pommiperseeseen

Narsistityöpaikat ovat perseestä ja suomalaisissa työyhtisöissä se pessi syvällä rakenteissa. Käy asentamassa pommi pomon perseeseeen ja vaihtoehtoisesti, jos kysymyksessä on akka, niin ehdotan raiskausta. Minä myös olen lopen vittuuntunut näihin suomalaisiin narsistiyhteisöihin.

• OOja

Älä anna mulkeroiden voittaa.

Riitauta. Mutta se jatkaa asian kanssa vellomista.

Tee töitä ettei katkeruus voita, pääset tuon tilanteen yli. Laita tavoite esim 5v päähän, tee suunnitelma ja välietapit. Lähde tuota tavoitetta kohti niin vanha unohtuu, hiljalleen.

Teen itsekin niin. Aloitan nyt.

Sain vuodatuksestasi voimaa ja taisteluhalua. Samaa toivon sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe