IRTISANOMISEN SEURAUKSET

irtisanottu

Ajattelin kirjoittaa tänne, koska ei ole ketään, kenelle minä voisin puhua juuri nyt. Ahdistus on valtava, ja olen pohtinut itsaria. Jotkut läheisistäni jäävät suremaan, mutta tiedän, että he selviävät ilman minua. Minua lohduttaa ajatus siitä, että työnantajani saa tästä opetuksen. Työnantajani tietää, että olen vuosien ajan pyytänyt asiallisesti tasapuolista ja asiallista kohtelua, mutta pyyntööni ei ole asiallisesti vastattu. Nyt minulle on selvinnyt, että minut haluttiin ulos. koska olin uhka jollekin. Olin kuitenkin tarpeeksi vahva kestämään vuosien ajan sellaista epäasiallista kohtelua, kiusaamista, jota moni ei olisi kestänyt. Perkele, kun minä olen ollut vahva ja nyt on tullut minun vuoroni loistaa. Työnantajani tyly irtisanomisilmoitus muodollisesti tuotannollisilla ja taloudellisilla perusteilla ei riitä minulle perusteluksi niihin vääryyksiin ja lainvastaisiin mentteleyihin, joihin työnantajani on vuosien ajan syyllistynyt. Kun vihdoin toteutan suunnitelmani, työpaikallani tekoni jättää syvät arvet tiettyjen ihmisten mieliin. He tulevat kantamaan tätä taakkaa loppuelämänsä ajan, eikä siihen terapia auta. Allekirjoituksellani varustettu kirje tulee heille lähiaikoina postissa. Nyt olen onnellinen.

6

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohje

      Paskat työpaikat ovat kuin huono kaveri, kärsi ja unhoita ja thats it.

      Mitä auttaa asiaa pyöritellä mielessään jää oma eläm elämättä. Kyllä ne mulkut vielä ansionsa mukaan saavat tavalla tai toisella, silloin voit vaikka vittuilla niille jos sikseen sattuu mutta jätä koko paska jo taaksesi.

      Maailma on täynnä kusipäitä ja niille ei saa vaan antaa tilaa päästä iholle sattui mitä tahansa.

    • keittiöpsyka

      Voimia sinulle (jos olet vielä elossa, toivottavasti olet). Kirjoituksesi perusteella sinulla on/olisi paljon annettavaa suomalaiselle psk-työyhteisölle. Kuten tutkimukset ja selvitykset ovat osoittaneet, niin Suomi on työpaikkakiusaamisen kärkimaa. Se osoittaa, että työyhteisöjen johtaminen on pahasti pielessä ja meissä pesii narsismi ja psykopatia. En ole psykologi enkä lääkäri, mutta onkohan asia niin, että pienenä kansana tuo kiusaaminen on meillä geeneissä. Mehän olemme "sukulaisia" keskenämme, ja tiedämme, millaiset seuraukset sukulaisten synnyttämistä jälkeläisistä tulee :)

      MUTTA: ehdotan, että riitautat tuon yt-asian, jos se vielä on ajankohtainen ja samoin myös se työpaikkakiusaaminen, jota olet kokenut.

    • lojaalityönantajakohtaan

      Jopas on paskatyöpaikka sinullakin. Tämä paikallinen nimeltä mainitsematon kuntayhtymä on vähintääkin samanlainen.

    • käräjiäodotellessa

      Vinkkinä työnantajan edustajille, siis esimiehille: työsyrjintä ja työpaikkakiusaaminen ovat rikoksia.

    • pommiperseeseen

      Narsistityöpaikat ovat perseestä ja suomalaisissa työyhtisöissä se pessi syvällä rakenteissa. Käy asentamassa pommi pomon perseeseeen ja vaihtoehtoisesti, jos kysymyksessä on akka, niin ehdotan raiskausta. Minä myös olen lopen vittuuntunut näihin suomalaisiin narsistiyhteisöihin.

    • OOja

      Älä anna mulkeroiden voittaa.

      Riitauta. Mutta se jatkaa asian kanssa vellomista.

      Tee töitä ettei katkeruus voita, pääset tuon tilanteen yli. Laita tavoite esim 5v päähän, tee suunnitelma ja välietapit. Lähde tuota tavoitetta kohti niin vanha unohtuu, hiljalleen.

      Teen itsekin niin. Aloitan nyt.

      Sain vuodatuksestasi voimaa ja taisteluhalua. Samaa toivon sinulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe