Naiset ei kirjota ja vastaa mitään tinderissä!

Olen huomannut viimeaikoina, kun olen käyttänyt aika paljon tinderiä, niin naiset eivät kirjota sielä oikein mitään ja hetken alussa, mutta lopettavat vastaamisen kun seinään tai eivät kysy oikein itse mitään. Itse tykkään kirjotella ja tutustua, mutta jos en saa vastakaikua annan homman olla, muutenkin matcheja tulee vain joskus, tuntuu et sielä kalastellaa matcheja, mutta naiset eivät hae mitään, eivätkö ole kiinnostuneita ollenkaan, lähinnä ykspuolista touhua, pitäisi varmaan poistaa koko sovellus. Muilla miehillä sama juttu?

74

7348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tindernainen

      Tällä naisella on ihan sama juttu, miehet eivät joko laita viestiä ollenkaan, vastaa minun aloitusviestiin tai sitten ihan yht'äkkiä kesken keskustelun lopettaa viestittelyn kokonaan. Minä saan kyllä matcheja ihan hyvin mutta voisi sanoa että ehkä 10-15 sadasta laittaa viestiä joista n. 5 kanssa viestit luistaa ihan hyvin mutta tapaamiseen asti nekään eivät jostain syystä johda... :(

    • gfdgdfgdfgdgd

      Naisilla on siellä niin paljon valinnanvaraa että miesten on sitä vaikea edes kuvitella.
      Ja kun sitä valikoimaa riittää runsaasti niin naiset alkavat kelpuuttamaan vaan niitä pitkiä täydellisiä mallimiehiä.
      Tinder vääristää pariutumismarkkinat, tinderin perusteella on aivan turha meidän miesten tuhota omaa itsetuntoamme. Se että et saa tinderistä ketään ei kerro siitä että olisit jotenkin viallinen yksilö vaan tinder on vain tuollainen nirsoilun leikkikenttä naisille. Tavallinen mies on tinderissä yhtä kiinnostava kuin epäviehättävä mies, kummatkaan eivät erotu tuhansien miesten joukosta.
      Asian saisi korjattua sillä että miehet nostaisivat kriteerejään naisille. Koko naisten nirsousongelma on alkanut siitä että miehet kelpuuttaa mitä tahansa.
      Vähemmän epätoivoisuutta miehet.

      • Ainakin sillä perusteellä mitä mä oon kuullut en sanois että ihan kaikilla naisilla Tinderissä olis hirveesti valinnanvaraa. Mulla on kaksi tyttökaveria jotka ovat Tinderissä, toinen on ei mikään nätti, päinvastain, ei edes tavis ja sanoi että matcheja on tullut jonkun verran mutta ei kukaan miehistä aloitta keskustelua. Ja joskus toinen kaveri joka on siis hoikka ja kroppa on siis tosi hyvä, mutta kasvot vissi ei mielyttä niin paljon miehiä , on myös valittanut ettei matcheja oikein tuu niin paljon kun odottais. Ja olen kysynyt myös huvikseeni miehiltä että miten siis se tilanne siellä Tinderissä on ja ainakin komeammasta päästä miehet sanonut että kyllä niitä seksiehdotuksia tulee hirveesti ja puhelin on ollut ihan punainen koko ajan. Mä oon melkein aivan varma, että edes komealla miehellä on helpompi löytää jotain vakavaa kun sitä on kauniilla naisella.


      • wefsdsdvsvsvsdvewsdvs
        Geisha121 kirjoitti:

        Ainakin sillä perusteellä mitä mä oon kuullut en sanois että ihan kaikilla naisilla Tinderissä olis hirveesti valinnanvaraa. Mulla on kaksi tyttökaveria jotka ovat Tinderissä, toinen on ei mikään nätti, päinvastain, ei edes tavis ja sanoi että matcheja on tullut jonkun verran mutta ei kukaan miehistä aloitta keskustelua. Ja joskus toinen kaveri joka on siis hoikka ja kroppa on siis tosi hyvä, mutta kasvot vissi ei mielyttä niin paljon miehiä , on myös valittanut ettei matcheja oikein tuu niin paljon kun odottais. Ja olen kysynyt myös huvikseeni miehiltä että miten siis se tilanne siellä Tinderissä on ja ainakin komeammasta päästä miehet sanonut että kyllä niitä seksiehdotuksia tulee hirveesti ja puhelin on ollut ihan punainen koko ajan. Mä oon melkein aivan varma, että edes komealla miehellä on helpompi löytää jotain vakavaa kun sitä on kauniilla naisella.

        No tietysti komealle miehelle on helpompaa kuin rumalla tai tavallisella naisella koska naiset haluavat vain komeita miehiä. Kaunis nainen taas saa kyllä paljon kontakteja, ja rumemmatkin useita, mutta he eivät kelpuuta suurinta osaa miehistä, joten se vaikeus on kyllä ihan omaa vikaa.


      • Anonyymi

        "Tinder vääristää pariutumismarkkinat"

        Ihan samat lainalaisuudet kaikilla taitaa päteä siellä, jos ulkonäön perusteella pitää mätsejä valita. En nyt sanoisi että on nirsoutta se, ettei kelpuuta ketä tahansa.

        Jos nainen löytää itselleen sopivan ja lupaavan mätsin niin miksi ihmeessä hänen pitäisi valita joku huonompi vaihtoehto? Ei se mitään nirsoutta ole. Pitää vaan tyytyä siihen omaan tasoon ja omaan viiteryhmään. Minusta on kummmalista että jotkut naisia nirsoilusta syyttävät vaatii jotain parempaa kuin mitä itse edustaa. Miehet on yhtä nirsoja ja skippaa kaikki tavisnaiset, ja vaatii jotain missejä.


    • Tavallinen-tapaus

      Normi naisten tylyä käytöstä. Etsivät top 10 miestä eikä tavis naiselle kelpaa tavis mies.

      • Ullapullatar

        Sinä se jaksat jankata aina samaa. Ei ihme ettei kukaan kiinnostu jos oot yhtä tylsä jankuttaja nettideiteissäkin.


      • Miten ni jaksan jankata samaa? En kyllä sori jankuta.


    • M35v

      Minulle tulee ehkä 5 matsia parina ekana päivänä kun teen profiilin Tinderiin. Sen jälkeen voin olla vaikka 6kk siellä eikä enää tule yhtään lisää. Profiilini tippuu varmaan pinnan alimmaiseksi, koska naisilla ei kiinnosta se.

      Sitten jos laitan näille 5 mätsille viestiä niin kukaan ei 100% varmuudella vastaa mitään.

      Eli mulle ainakin ihan turha sovellus. Naiset aina sanoo, että kannattaa panostaa tekstiin. Joo ei näytä olevan mitään vaikutusta. Ei varmaan kukaan edes lue niitä.

      • Ei se teksti anna mitään lisä. Jos kuvat ei vaikutta niin ei teksti oo mikään sen kummempaa.


    • Sehän se, naiset vaa pelleilee tinderissä, ei niitä ees kiinnosta alkaan tutustuun, no toki toiset löytää sieltä toisensa, aika harva varmaan, sit itsellekki on lupailtu et nähdään ja mennään treffeille, mutta kas kumma päivää ennemmin, laitettu viestiä, et sori en halua nähdäkkää sun muuta, tuntu et nuorempana oli paljo parempi mahis saada naista, nyt naiset ei halua nähdä ja ovat vain kiireellisiä. joka on sen merkki ettei kiinnosta, ehkä ei löydy koskaan.

    • crux

      Näin on aina ollut ja näin on aina oleva. Naiselle pitää tulla jokin tietty tunne jota ei muiden miesten kanssa tule. Ei siinä mitään järkeä tietenkään ole mutta eläinten vaistoilla mennään vaikka oltaisiin missä ATK-somessa mukana. Romantiikka olisi sitä että ihmiset kohtaisivat ajatusten tasolla mutta se taitaa olla katoavaa perinnettä.

    • Anonyymi

      Aika vitsi sovellushan se on. Lyhyesti sanottuna tuntuu että naiset siellä tosi nirsoja! ja miehet seksin perässä...

      • Anonyymi

        Miehet on AINA seksin perässä, ei pelkästään tinderissä. Se on sitä biologiaa.

        Parempi kun naiset ovat nirsoja, kuin että huolisivat kenet vaan seuraansa. Siitä ei seuraisi kuin lisää onnettomia ihmisiä. Kriteerit on hyvä pitää yllä, niin naisten kuin miestenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet on AINA seksin perässä, ei pelkästään tinderissä. Se on sitä biologiaa.

        Parempi kun naiset ovat nirsoja, kuin että huolisivat kenet vaan seuraansa. Siitä ei seuraisi kuin lisää onnettomia ihmisiä. Kriteerit on hyvä pitää yllä, niin naisten kuin miestenkin.

        Mutta onko komein aina se paras vaihtoehto? Kyllä naiset toljottaa liikaa ulkonäköä ja kilpailuttavat miehiä. Sitten kun naisilla on pieniä lapsia komean miehen kanssa ja ero, niin sitten kelpaa se tavisjätkä joka ei kelvannut silloin kun nainen oli lapseton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onko komein aina se paras vaihtoehto? Kyllä naiset toljottaa liikaa ulkonäköä ja kilpailuttavat miehiä. Sitten kun naisilla on pieniä lapsia komean miehen kanssa ja ero, niin sitten kelpaa se tavisjätkä joka ei kelvannut silloin kun nainen oli lapseton.

        "Mutta onko komein aina se paras vaihtoehto? Kyllä naiset toljottaa liikaa ulkonäköä ja kilpailuttavat miehiä. Sitten kun naisilla on pieniä lapsia komean miehen kanssa ja ero, niin sitten kelpaa se tavisjätkä joka ei kelvannut silloin kun nainen oli lapseton."

        Jokaisella on oikeus valita oma seuralaisensa, oli ne syyt mitkä hyvänsä. Miksi puhut lasten tekemisestä kun kyseessä on seuranhaku, eikä mikään lapsenteko?

        Eroja tulee komeiden ja tavisten kanssa, eikä kaikkien kanssa todellakaan kannata lapsia alkaa tekemään. Niinhän tavismieskin tekee, että heti kun on "parempi" näköpiirissä niin jätetään vaimo ja lapsetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onko komein aina se paras vaihtoehto? Kyllä naiset toljottaa liikaa ulkonäköä ja kilpailuttavat miehiä. Sitten kun naisilla on pieniä lapsia komean miehen kanssa ja ero, niin sitten kelpaa se tavisjätkä joka ei kelvannut silloin kun nainen oli lapseton.

        Kyllä ulkonäön täytyy miellyttää, jotta kiinnostus herää.

        Jos ei saa sellaista seuralaista, jonka ulkonäkö miellyttää, niin täytyy vaan olla ilman.

        Koskee ihan yhtä lailla naisia kuin miehiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ulkonäön täytyy miellyttää, jotta kiinnostus herää.

        Jos ei saa sellaista seuralaista, jonka ulkonäkö miellyttää, niin täytyy vaan olla ilman.

        Koskee ihan yhtä lailla naisia kuin miehiäkin.

        Mutta miehet on valmiita laskemaan rimaa saadakseen seksiä edes joltain ja sen jälkeen naiset tulkitsee sen niin että voivat saada kys miehen parisuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miehet on valmiita laskemaan rimaa saadakseen seksiä edes joltain ja sen jälkeen naiset tulkitsee sen niin että voivat saada kys miehen parisuhteeseen.

        Ja saavathan ne!

        Sinähän täällä jatkuvasti kerrot, että naiset saa niitä rimanlaskijamiehiä parin vuoden parisuhteisiin, joissa siitetään kaikki Suomen lapset!

        Tavismies ei sinun mukaasi ikinä saisi naista, elleivät ahkerat Komistukset(tm) pökkisi naisia tiineeksi, sillä sinun mukaasi ainoastaan äiti-ihmiset huolivat tavismiehiä suhteeseen.

        Tavismiesten tulisikin siis kiittää polvillaan lapsettomia naisia "nirsoilusta" ja Komistuksia(tm) riman laskemisesta, sillä se on ainoa keino jolla tavismies sinun logiikkasi mukaan koskaan saa naisen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja saavathan ne!

        Sinähän täällä jatkuvasti kerrot, että naiset saa niitä rimanlaskijamiehiä parin vuoden parisuhteisiin, joissa siitetään kaikki Suomen lapset!

        Tavismies ei sinun mukaasi ikinä saisi naista, elleivät ahkerat Komistukset(tm) pökkisi naisia tiineeksi, sillä sinun mukaasi ainoastaan äiti-ihmiset huolivat tavismiehiä suhteeseen.

        Tavismiesten tulisikin siis kiittää polvillaan lapsettomia naisia "nirsoilusta" ja Komistuksia(tm) riman laskemisesta, sillä se on ainoa keino jolla tavismies sinun logiikkasi mukaan koskaan saa naisen!

        Puhumattakaan siitä palveluksesta jonka komeat miehet tekevät isänmaalle siittämällä kokonaisen sukupolven kauniita lapsia. Tulevaisuudessa kaikki miehet ovat komeita, jos ovat isäänsä tulleet. Yksikään mies ei tulevaisuudessa jää ilman naista, koska naiset juoksevat kilvan komeiden.iesten perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miehet on valmiita laskemaan rimaa saadakseen seksiä edes joltain ja sen jälkeen naiset tulkitsee sen niin että voivat saada kys miehen parisuhteeseen.

        Miehet eivät sinun näkemyksesi mukaan siis ole ollenkaan ulkonäkökeskeisiä kun on kyse seksistä. Voi miten ylevää! Voi miten alhaista että naiselle sen sijaan ei kelpaa seksiin äijä kuin äijä. Voi miten alkeellisia naiset ovat kun pärjäävät kokonaan ilman.

        Parisuhteeseen pitää miehen kuitenkin saada kaunis nainen jota voi näyttää kavereille. Se on ylevää ja ihailtavaa. Nainen on verrattavissa hienoon autoon jolla voi elvistellä, eikö vain?

        Teillä miehillä on kaikki syyt halveksia naisia ja arvostaa omia terveitä asenteitanne seksiin. Olette oikein ylpeitä "reikä kuin reikä" -asenteestanne. Sietääkin olla ylpeä siitä että suhde seksiin on yhtä kehittynyt kuin kissoilla maaliskuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miehet on valmiita laskemaan rimaa saadakseen seksiä edes joltain ja sen jälkeen naiset tulkitsee sen niin että voivat saada kys miehen parisuhteeseen.

        Toi on paskapuhetta! Mies ei todellakaan laske rimaan pannakseen. Läski, ruma ja vanhan näköinen nainen ei paneta. Mies hakee sopivan naisen väliaikaisesti toista kautta jos sellaisen haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on paskapuhetta! Mies ei todellakaan laske rimaan pannakseen. Läski, ruma ja vanhan näköinen nainen ei paneta. Mies hakee sopivan naisen väliaikaisesti toista kautta jos sellaisen haluaa.

        Ei ei ei.

        Pyhän Palstatotuuden mukaan miehelle kuin miehelle kelpaa seksiin vaikka 300kiloinen, 89vuotias gargoilin näköinen nainen - ainoa asia millä on väliä on se, että löytyy reikä mihin kikkelinsä saa tuikattua.

        Näin meille on Palstaprinssit julistaneet jo pitkään!


    • Anonyymi

      Yleinen passiivisuus keskusteluissa on kyllä naisille hyvin tyypillistä. En oikein tiedä mitä tuolla tekevät kun mitään efforttia ei löydy. Kyllähän ne kysymyksiin vastaa useimmiten, mutta siihen se jääkin. Varsinkin kun itse olen keskustelussa aktiivinen, kyselen ja olen kiinnostunut, niin vastapuoli heittäytyy samalla täysin passiiviseksi. Mitään ei osata/haluta tehdä keskustelun eteen, että se pysyisi hengissä.

      Huvittaa muutenkin kun naiset haluavat olla täysin tasa-arvoisia miesten kanssa, mutta iloisesti ylläpitävät "patriarkaattisia" asetelmia seuranhaussa. Monilla lukee, että "miehen kuuluu tehdä aloite" jne. Hölömöt.

      • Anonyymi

        Kertonee lähinnä Sinun omasta henkkoht naismaustasi, jos valitset vain passiivisia naisia seuralaisehdokkaiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertonee lähinnä Sinun omasta henkkoht naismaustasi, jos valitset vain passiivisia naisia seuralaisehdokkaiksi.

        Sama tuli mieleen. Panin merkille myös sen että ko. herra on melkoisen taipuvainen yleistämään. Naiset sitä ja naiset tätä - kun otanta tuskin on kovin laaja.

        Minäkin olen törmännyt netissä miehiin, joiden keskustelutaito rajoittuu ilmaisuihin kuten "mitä kuuluu?", "mites menee?" ja "mitäs tuumaat?" ja joilta ei saa kysymyksiä esittämälläkään kokonaista lausetta irti. Yleensä tämän sortin miehet odottavat yhteydenottoa naiselta. Jos he kirjoittavat ensin, se on pelkkä "moi" tai "hei". Ja sitten vielä nämä miehet, jotka kertovat olevansa vähän huonoja kirjoittamaan ja ehdottavat heti alkajaisiksi puhelinnumeroiden vaihtamista. Vaikka profiilissani kerron etsiväni keskustelu- ja kirjoitustaitoista miestä! Siis JA eikä TAI. Kirjoitustaidottomia riittää: yhdyssanat kirjoitetaan erikseen, kielioppi on miten sattuu ja lopetetaan lause pilkkurivillä. Se on todella typerän näköistä,,,,,,

        En minä silti menisi sanomaan että "miehet" toimivat noin ja ovat tuollaisia. . Siis miehet kaiken kaikkiaan ja ylimalkaan. En näet ole tehnyt asiasta tilastollista tutkimusta. Otantani olisi liian pienikin sellaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertonee lähinnä Sinun omasta henkkoht naismaustasi, jos valitset vain passiivisia naisia seuralaisehdokkaiksi.

        Kyllä, kyllä: kun naiset toimivat jotenkin niin sekin on miesten syytä:D


      • Anonyymi

        Oma kokemus on että 45 naisissa on näitä "passiivisia" poseeraajia (joiden kanssa on ihan turha edes aloittaa mitään) sekä mulkun perässä juokseviä naisia. Valitettavasti olen nykyään törmännyt näihin jälkimmäisiin. Eli pillua saa niin paljon kun haluaa... mutta ei mitään tasokasta naiskumppanuutta. Varmaan kolmas ryhmä on sitten se minimijoukko naisia jotka olisivat ihan jees naiskumppaneiksi asti. Mutta eihän niitä löydä oikein millään tosta joukosta.

        Ei ehkä mikään oikea paikka koko tinder hakea mitään pysyvämpää. Eli haluttaako pelkkä pillu? En tiedä mitä muut miehet aattelee tästä.

        Olen myös huomannut sen, että ns "kullihaukkoja" ovat usein henkilöt joilla on kaksi eroon päättynyttä avioliittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kokemus on että 45 naisissa on näitä "passiivisia" poseeraajia (joiden kanssa on ihan turha edes aloittaa mitään) sekä mulkun perässä juokseviä naisia. Valitettavasti olen nykyään törmännyt näihin jälkimmäisiin. Eli pillua saa niin paljon kun haluaa... mutta ei mitään tasokasta naiskumppanuutta. Varmaan kolmas ryhmä on sitten se minimijoukko naisia jotka olisivat ihan jees naiskumppaneiksi asti. Mutta eihän niitä löydä oikein millään tosta joukosta.

        Ei ehkä mikään oikea paikka koko tinder hakea mitään pysyvämpää. Eli haluttaako pelkkä pillu? En tiedä mitä muut miehet aattelee tästä.

        Olen myös huomannut sen, että ns "kullihaukkoja" ovat usein henkilöt joilla on kaksi eroon päättynyttä avioliittoa.

        Ei ne hyvät naistyypit käytä tinderiä. Ei niiden tarvi :)
        Hyvät olot, hyvä äijä ja asiat muutenkin kunnossa.

        Rupusakki ryntää tinderiin ja retostelee siellä vuosia eri lakanoiden välissä pitsikorsetissa joka iän myötä käy ahtaaksi vartalon kohdalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kokemus on että 45 naisissa on näitä "passiivisia" poseeraajia (joiden kanssa on ihan turha edes aloittaa mitään) sekä mulkun perässä juokseviä naisia. Valitettavasti olen nykyään törmännyt näihin jälkimmäisiin. Eli pillua saa niin paljon kun haluaa... mutta ei mitään tasokasta naiskumppanuutta. Varmaan kolmas ryhmä on sitten se minimijoukko naisia jotka olisivat ihan jees naiskumppaneiksi asti. Mutta eihän niitä löydä oikein millään tosta joukosta.

        Ei ehkä mikään oikea paikka koko tinder hakea mitään pysyvämpää. Eli haluttaako pelkkä pillu? En tiedä mitä muut miehet aattelee tästä.

        Olen myös huomannut sen, että ns "kullihaukkoja" ovat usein henkilöt joilla on kaksi eroon päättynyttä avioliittoa.

        Tää naiset 45 ja 50 on ollut usein oma kysymyksensä muilla foorumeilla.
        Ongelmana on se, että ko iässä olevat naiset eivät ymmärrä mitenkään että jos he haluavat uuden miehen ja mies hänet niin se vanha elämä josta tietysti hoidetaan ei kuitenkaan tarkoita sitä että mies hylkää oman elämänsä ja hyppää naistuttavan elämään johon kuuluu koko suku historioineen. EI TOIMI NOIN. EI IKINÄ.

        Jos nainen kuvittelee että mies hylkää oman taustansa ja muka hyppää hänen elämänsä syövereihin niin se ei nyt vaan mene niin. Ja tää ongelma on toistunut monilla ko. iän miehillä. Tästä on kirjoitettu ja puhuttu. Nainen joka vaatii edellä mainittua on sopimaton uuteen suhteeseen eikä tajua asioista mitään.

        Uusi mies ei ole KORVIKE vaan vaan mies. Jollei nainen sitä ymmärrä niin sitten vain toiseen. Ja ymmärrän niitä miehiä jotka ovat aviossa nuoremman naisen kanssa ja saaneet siinä lapsia. Siinä ei ole tuollaista sekasotkupainolastia
        lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää naiset 45 ja 50 on ollut usein oma kysymyksensä muilla foorumeilla.
        Ongelmana on se, että ko iässä olevat naiset eivät ymmärrä mitenkään että jos he haluavat uuden miehen ja mies hänet niin se vanha elämä josta tietysti hoidetaan ei kuitenkaan tarkoita sitä että mies hylkää oman elämänsä ja hyppää naistuttavan elämään johon kuuluu koko suku historioineen. EI TOIMI NOIN. EI IKINÄ.

        Jos nainen kuvittelee että mies hylkää oman taustansa ja muka hyppää hänen elämänsä syövereihin niin se ei nyt vaan mene niin. Ja tää ongelma on toistunut monilla ko. iän miehillä. Tästä on kirjoitettu ja puhuttu. Nainen joka vaatii edellä mainittua on sopimaton uuteen suhteeseen eikä tajua asioista mitään.

        Uusi mies ei ole KORVIKE vaan vaan mies. Jollei nainen sitä ymmärrä niin sitten vain toiseen. Ja ymmärrän niitä miehiä jotka ovat aviossa nuoremman naisen kanssa ja saaneet siinä lapsia. Siinä ei ole tuollaista sekasotkupainolastia
        lainkaan.

        Mitä miesten feminismiä😂😂.. nykyajan ukot on prinsessoja. Ennen oli suo, kuokka ja Jussi. Nyt Matti, älypuhelin Tinderillä ja Netflix. Kaikki saa, mutta komeat eka.


    • Anonyymi

      ""Kertonee lähinnä Sinun omasta henkkoht naismaustasi, jos valitset vain passiivisia naisia seuralaisehdokkaiksi.""

      Tavismies mätsää tinderissä alle oman tason naisia, koska tavismiesten on tinderissä otettava se mitä saavat tai toinen vaihtoehto on olla kokonaan ilman. Noh, tavismies mätsää alle oman tason, jonka jälkeen naiset on passiivia tavismiehelle, koska naisilla nyt sattuu olemaan hitosti mätsejä. Naisten ei siis tarvitse olla keskustelussa mukana, koska jos yksi tavismies lopettaa keskustelun, niin siellä on kymmenia keskusteluja menossa ja niistäkin miehistä suurin osa pyrkii vain pukille.

      Tämän kaiken jälkeen joku luupää selittää kuinka miehen naismaku on väärä vaikka miehelle kelpaa tyyliin kaikki:D

      • Anonyymi

        Mutta silti sinä voit mitätöidä naisten kokemukset siitä että hyvin monet miehet toimivat samalla tavoin eli eivät sitten millään jaksa kirjoittaa ja vastata helppoihin kysymyksiin, saati itse olla aktiivisia ja kertoa jotain itsestään. Ei se tilanne miehille niin kauhean epätoivoinen ole, kun on varaa tuollaiseen. Ja kyse on siis keski-iän ylittäneistä ihan tavallisista miehistä eikä nuorista ykkösluokan lihaskimppuadoniksista. Vanhemmilla miehillä näköjään riittää naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta silti sinä voit mitätöidä naisten kokemukset siitä että hyvin monet miehet toimivat samalla tavoin eli eivät sitten millään jaksa kirjoittaa ja vastata helppoihin kysymyksiin, saati itse olla aktiivisia ja kertoa jotain itsestään. Ei se tilanne miehille niin kauhean epätoivoinen ole, kun on varaa tuollaiseen. Ja kyse on siis keski-iän ylittäneistä ihan tavallisista miehistä eikä nuorista ykkösluokan lihaskimppuadoniksista. Vanhemmilla miehillä näköjään riittää naisia.

        Sinä mitätöit täällä jatkuvasti miesten omia kokemuksia kun sinä ja sinun kaverisi ette toimi niin kuin suurin osa naisista eli kellään miehellä ei missään nimessä voi olla sellaisia kokemuksia naisista.


      • Anonyymi

        "Tavismies mätsää tinderissä alle oman tason naisia, koska tavismiesten on tinderissä otettava se mitä saavat tai toinen vaihtoehto on olla kokonaan ilman."

        Minusta miehenä looserin kirjoittelua. Hitto tee jotain itsellesi ja ulkonäöllesi!!!
        Sillähän naisetkin saavat huomion. Ei pitäis olla vaikeesti ymmärrettävä juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä mitätöit täällä jatkuvasti miesten omia kokemuksia kun sinä ja sinun kaverisi ette toimi niin kuin suurin osa naisista eli kellään miehellä ei missään nimessä voi olla sellaisia kokemuksia naisista.

        Voi taivaan talikynttilät! Tämä on nettideittipalsta. Minäkö en siis saisi kertoa täällä itsestäni, omista toimintatavoistani nettideitissä ja siitä miten ystäväni siellä toimivat, koska olen nainen? Onko täällä lupa puhua vain palstan miesten kokemuksista? Missä sellainen sääntö on?

        Minun kokemukseni ovat ihan yhtä tosia ja arvokkaita kuin teidän miesten kokemukset. Jos minun kokemukseni eivät ole linjassa teidän naisia koskevien teorioittenne kanssa, niin SILTI minä saan kertoa niistä.

        Joka kerta kun joku nainen täällä kertoo omista kokemuksistaan, joku äijä suuttuu ja sanoo että "sinä oletkin vain harvinainen poikkeustapaus mutta suurin osa naisista jne." Sen jälkeen sama mies selittää ettei yksityinen poikkeusnainen saa puhua itsestään, ettei yksityisen naisen kokemuksilla ole merkitystä kun se on vain yhden naisen kokemus.

        Kuulkaas kun se suurin osakin koostuu yksittäisistä naisista.

        Jos ette suostu kuuntelemaan naisia elleivät nämä kuulu siihen ns. suurimpaan osaan., niin olette ihan väärässä paikassa. Täällä ei ole sen suurimman osan edustajia. Kun ei ole niin ei ole. Täällä on pelkkiä harvinaisia poikkeusnaisia.

        Ihmetten sitäkin, että jos nainen kertoo omista kokemuksistaan, niin se on muka miesten kokemusten vähättelyä. Missä sellainen sääntö on, että täällä ei saa puhua muusta kuin siitä miten ns. suurin osa naisista toimii netissä?

        Miesten tekstit käsittelevät lähes poikkeuksetta sitä mitä ns. suurin osa naisista tekee. Se on palstaprinssien mielestä ainoa luvallinen puheenaihe. Mutta kun EN KUULU siihen suurimpaan osaan. Miksi minun kiinnostua siitä mitä jotkut muut naiset Tinderissä tekevät? Siksikö vain että olen nainen? Olenko siitä vastuussa?

        Mitä ihmettä minä sille mahdan jos "suurin osa naisista" sitä ja "suurin osa naisista" tätä! Minulla ei ole mitään tekemistä sen kanssa mitä "suurin osa naisista" tekee, enkä ole siitä pätkääkään vastuussa!

        En tajua mistä ihmeen suurimmasta osasta te edes puhutte.

        Ja kyllä, vahvasti epäilen väitettänne, että suurin osa naisista on täysiä ulkonäkökeskeisiä idiootteja, niin kuin te täällä jankutatte. Vaikea tuota väitettä on vakavasti ottaa kun tilanne todella on se että en tunne yhden yhtä naista joka toimisi kuten te äijät täällä väitätte suurimman osan toimivan. Siis en ainuttakaan.

        Miksi minun pitäisi ottaa osaa keskusteluun sen ns. suurimman osan touhuista? Miksi en saa puhua siitä mikä on minulle tärkeää ja kiinnostavaa?

        Ja totta, en usko että suurin osa naisista on sellaisia idiootteja kuin te täällä väitätte.

        Kuinka selitätte sen, ettei tällä palstalla, jossa sentään on aika paljon naisia kirjoittamassa, ole ainuttakaan naista joka kuuluisi siihen ns. suurimpaan osaan? Miksi täällä on pelkkiä harvinaisia poikkeusnaisia? Missä se suurin osa luuraa? Miten niitä naisia ei löydy mistään, jos ne kerran muodostavat enemmistön?

        Koska selvästikin haluatte keskustella vain niiden ulkonäkökeskeisen idioottinaisteen kanssa emmekä me harvinaiset poikkeusnaiset kelpaa juttukavereiksenne, menkää jollekin sellaiselle nettikeskustelupalstalle missä niitä naisia on. Tällä palstalla sellaisia ei ole.

        Ette te ilmeisesti löydä mistään sellaista paikkaa missä on voitte keskustella ns. suurinta osaa edustavien naisten kanssa. Tiedättekö miksi? Koska komeiden miesten perässä juoksevat idioottinaiset EIVÄT edusta suurinta osaa naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi taivaan talikynttilät! Tämä on nettideittipalsta. Minäkö en siis saisi kertoa täällä itsestäni, omista toimintatavoistani nettideitissä ja siitä miten ystäväni siellä toimivat, koska olen nainen? Onko täällä lupa puhua vain palstan miesten kokemuksista? Missä sellainen sääntö on?

        Minun kokemukseni ovat ihan yhtä tosia ja arvokkaita kuin teidän miesten kokemukset. Jos minun kokemukseni eivät ole linjassa teidän naisia koskevien teorioittenne kanssa, niin SILTI minä saan kertoa niistä.

        Joka kerta kun joku nainen täällä kertoo omista kokemuksistaan, joku äijä suuttuu ja sanoo että "sinä oletkin vain harvinainen poikkeustapaus mutta suurin osa naisista jne." Sen jälkeen sama mies selittää ettei yksityinen poikkeusnainen saa puhua itsestään, ettei yksityisen naisen kokemuksilla ole merkitystä kun se on vain yhden naisen kokemus.

        Kuulkaas kun se suurin osakin koostuu yksittäisistä naisista.

        Jos ette suostu kuuntelemaan naisia elleivät nämä kuulu siihen ns. suurimpaan osaan., niin olette ihan väärässä paikassa. Täällä ei ole sen suurimman osan edustajia. Kun ei ole niin ei ole. Täällä on pelkkiä harvinaisia poikkeusnaisia.

        Ihmetten sitäkin, että jos nainen kertoo omista kokemuksistaan, niin se on muka miesten kokemusten vähättelyä. Missä sellainen sääntö on, että täällä ei saa puhua muusta kuin siitä miten ns. suurin osa naisista toimii netissä?

        Miesten tekstit käsittelevät lähes poikkeuksetta sitä mitä ns. suurin osa naisista tekee. Se on palstaprinssien mielestä ainoa luvallinen puheenaihe. Mutta kun EN KUULU siihen suurimpaan osaan. Miksi minun kiinnostua siitä mitä jotkut muut naiset Tinderissä tekevät? Siksikö vain että olen nainen? Olenko siitä vastuussa?

        Mitä ihmettä minä sille mahdan jos "suurin osa naisista" sitä ja "suurin osa naisista" tätä! Minulla ei ole mitään tekemistä sen kanssa mitä "suurin osa naisista" tekee, enkä ole siitä pätkääkään vastuussa!

        En tajua mistä ihmeen suurimmasta osasta te edes puhutte.

        Ja kyllä, vahvasti epäilen väitettänne, että suurin osa naisista on täysiä ulkonäkökeskeisiä idiootteja, niin kuin te täällä jankutatte. Vaikea tuota väitettä on vakavasti ottaa kun tilanne todella on se että en tunne yhden yhtä naista joka toimisi kuten te äijät täällä väitätte suurimman osan toimivan. Siis en ainuttakaan.

        Miksi minun pitäisi ottaa osaa keskusteluun sen ns. suurimman osan touhuista? Miksi en saa puhua siitä mikä on minulle tärkeää ja kiinnostavaa?

        Ja totta, en usko että suurin osa naisista on sellaisia idiootteja kuin te täällä väitätte.

        Kuinka selitätte sen, ettei tällä palstalla, jossa sentään on aika paljon naisia kirjoittamassa, ole ainuttakaan naista joka kuuluisi siihen ns. suurimpaan osaan? Miksi täällä on pelkkiä harvinaisia poikkeusnaisia? Missä se suurin osa luuraa? Miten niitä naisia ei löydy mistään, jos ne kerran muodostavat enemmistön?

        Koska selvästikin haluatte keskustella vain niiden ulkonäkökeskeisen idioottinaisteen kanssa emmekä me harvinaiset poikkeusnaiset kelpaa juttukavereiksenne, menkää jollekin sellaiselle nettikeskustelupalstalle missä niitä naisia on. Tällä palstalla sellaisia ei ole.

        Ette te ilmeisesti löydä mistään sellaista paikkaa missä on voitte keskustella ns. suurinta osaa edustavien naisten kanssa. Tiedättekö miksi? Koska komeiden miesten perässä juoksevat idioottinaiset EIVÄT edusta suurinta osaa naisista.

        Miehet täällä esittävät naisille kysymyksiä. Sitten kun naiset vastaavat, miehet täällä suuttuvat, kun vastaus ei olekaan täsmälleen se minkä miehet ovat etukäteen mielessään kaavailleet saavansa.

        Kysymykset ovat tämän tapaisia: "Miksi te naiset luulette että komeat miehet ovat parasta parisuhdeainesta?"

        Normaalille naiselle kysymys on käsittämätön. Sama kuin minä vaatisin miehiä vastaamaan että miksi te miehet menette joka kevät Afrikkaan metsästämään leijonia. Mitä muuta normaali mies voi siihen vastata kuin että "minä en tee mitään sellaista eikä kukaan kavereistani tee sellaista enkä tunne ketään joka tekee sellaista"?

        Mutta miehen kysymykseen esim. siitä "miksi te naiset luulette että komeat miehet haluavat seksin jälkeen aina parisuhteen?", ei kuulemma saisi vastata että "en luule niin eikä kukaan tuntemani nainen luule niin".

        Kysymykseen, miksi "te naiset" toimitte näin tai noi, ei saisi varata että ehei, emme me toimi noin.

        Mies siis kysyy, että miksi te naiset luulette että komeat miehet ovat aina sitä parasta parisuhdeainesta. Jos nainen joka vastaa EI ole sitä mieltä että komeat miehet ovat parasta parisuhdeainesta, niin mitä.muuta hän voi vastata kuin että "en ole tuota mieltä"? Jos hän ei myöskään omien kokemustensa ja ympärillään näkemänsä todellisuuden perusteella usko että tuollainen mielipide olisi naisten keskuudessa kovin yleinen, niin mitä muuta hän voi vastata kuin että en usko että useimmat naiset ajattelevat noin?

        Pitäisikö teidän mieliksenne puhua vastoin omia ajatuksiaan ja kokemuksiaan?


        Te ette halua rehellisiä totuudenmukaisia varauksia vaan vastauksia kitka ovat linjassa teidän naisia koskevien teorioittenne kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä mitätöit täällä jatkuvasti miesten omia kokemuksia kun sinä ja sinun kaverisi ette toimi niin kuin suurin osa naisista eli kellään miehellä ei missään nimessä voi olla sellaisia kokemuksia naisista.

        Olenko väittänyt ettei kenelläkään miehellä voi olla kuvaamiasi kokemuksia? En ole sanonut niin. Minua ko. aihe ei vain erityisemmin kiinnosta.

        Millä lailla se, että kerron etten itse toimi kuvaamallasi tavalla (jolla väität suurimman osan naisista toimivan), on sinun kokemustesi vähättelyä? Minun kokemukseni nyt kumminkin ovat ihan erilaisia, ja minulla on ihan yhtäläinen oikeus kertoa omista kokemuksistani kuin sinullakin.

        Jos haluat keskustella nimenomaan vain sellaisten naisten kanssa, joka sinun teoriasi mukaan kuuluvat naisten enemmistöön, niin tältä suomi24 nettideittailupalstalta et taida heitä löytää. Täällä on vain meitä harvinaisia yksittäisiä poikkeustapauksia, joiden mielipiteitä et halua kuulla. Mikä lie syynä, ettei yksikään suureen naisenemmistöön kuuluva henkilö ole eksynyt tänne...?

        Sinun mielestäsi tyypillinen nainen on on itse ruma tai tavis mutta etsii parisuhteeseen mahdollisimman komeaa miestä ja välittää vain miehen ulkonäöstä. Haluat vastauksia vain sellaiselta "tyypilliseltä" naiselta, joten ei muuta kuin kipin kapin etsimään sellaista naista juttukaveriksi jostain muualta. En kylläkään osaa neuvoa mistä sellaisen kummajaisen löydät. Mutta jos ko. naistyyppi todellakin edustaa naisten enemmistöä niin silloinhan heitä on maailmalla pilvin pimein. Sinä varmaan osaat etsiä oikeasta paikasta.


    • Anonyymi

      Njaa, jos kerran Stinder tuntuu pahalta niin tule pois sieltä…helppoa!

      • Anonyymi

        Näin ulkopuolisena kysyn että jos et ole suhteessa ja haet sellaista niin tyydytkö ITSE vain runkkaamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ulkopuolisena kysyn että jos et ole suhteessa ja haet sellaista niin tyydytkö ITSE vain runkkaamaan?

        Jos stinder on ainoa paikka mistä saa sinkkuna masturbointiapua tarvittaessa, niin ei hyvin mene.


    • Anonyymi

      Ihan oikein. Kärsi. Et kelpaa kellekään.

    • Anonyymi

      ""Voi taivaan talikynttilät! Tämä on nettideittipalsta. Minäkö en siis saisi kertoa täällä itsestäni, omista toimintatavoistani nettideitissä ja siitä miten ystäväni siellä toimivat, koska olen nainen?""

      Minä avaan ketjun ja kerron naisten toimintatavoista, sinä mitätöit minun kokemukset naisista (sinä ja sinun kaverisi ette toimi niin) ja minä mitätöin sinun kirjoitukset, koska minun kokemukset naisista on ne mitkä on. Sinä syytät minua mitätöinnistä vaikka itse olet sortunut siihen ensimmäisenä. Omituista.

      • Anonyymi

        Miten niin mitätöin? Mitätöinti tarkoittaa että väittää toisen valehtelevan. En ole väittänyt sellaista enkä kiistänyt sinun kokemuksiasi. Jos omat kokemukseni ovat toisenlaisia niin minkä minä sille voin? Onko minulla lupa vastata sinulle vain jos omat havaintoni ja kokemuksemi ovat samoja kuin sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin mitätöin? Mitätöinti tarkoittaa että väittää toisen valehtelevan. En ole väittänyt sellaista enkä kiistänyt sinun kokemuksiasi. Jos omat kokemukseni ovat toisenlaisia niin minkä minä sille voin? Onko minulla lupa vastata sinulle vain jos omat havaintoni ja kokemuksemi ovat samoja kuin sinulla?

        Ei ole minun syytäni jos jotkut naiset eivät osaa käyttäytyä. Minä ja minun kaverini emme toimi kuvaamallasi tavalla. Näin se vain on. En ole vastuussa siitä mitä olet kokenut kun en niitä kokemuksia ole aiheuttanut. Se ei ole tälle palstalle kirjoittavien naisten syytä. Turhaan meiltä tivaat selityksiä. Se on tosiasia joka ei muutu miksikään siitä että kiellät minua sanomasta sitä täällä. Siinäpähän kiellät. En rupea sinun mieliksesi valehtelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin mitätöin? Mitätöinti tarkoittaa että väittää toisen valehtelevan. En ole väittänyt sellaista enkä kiistänyt sinun kokemuksiasi. Jos omat kokemukseni ovat toisenlaisia niin minkä minä sille voin? Onko minulla lupa vastata sinulle vain jos omat havaintoni ja kokemuksemi ovat samoja kuin sinulla?

        Taidat luulla että täällä yksi ja sama nainen vastaa sinulle. Meitä on ainakin kaksi, koska minä olen kirjoittanut vain osan saamistasi vastauksista. Ehkä enemmänkin mutta vähintään kaksi. Katsos kun täällä kirjoittelemassa on vain meitä superharvinaisia naisia jotka siis emme kuuluu siihen naisjoukkoon jota te palstaprinssit kutsutte nimellä useimmat naiset. Täällä ei ole useimpiin naisiin kuuluvia neitosia ollenkaan.

        Sori vain mutta kaikilla tänne kirjoittavilla naisilla on ihan eri kokemukset kuin sinulla. Sori vain mutta me saamme kyllä kertoa itsestämme. Ei meidän ole mikään pakko myötäillä sinua vaikka herra ja hidalgo oletkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat luulla että täällä yksi ja sama nainen vastaa sinulle. Meitä on ainakin kaksi, koska minä olen kirjoittanut vain osan saamistasi vastauksista. Ehkä enemmänkin mutta vähintään kaksi. Katsos kun täällä kirjoittelemassa on vain meitä superharvinaisia naisia jotka siis emme kuuluu siihen naisjoukkoon jota te palstaprinssit kutsutte nimellä useimmat naiset. Täällä ei ole useimpiin naisiin kuuluvia neitosia ollenkaan.

        Sori vain mutta kaikilla tänne kirjoittavilla naisilla on ihan eri kokemukset kuin sinulla. Sori vain mutta me saamme kyllä kertoa itsestämme. Ei meidän ole mikään pakko myötäillä sinua vaikka herra ja hidalgo oletkin.

        Ainakin kolme eri naista vaikuttaisi täällä tuolle top10-komistus-jankuttajalle vastailevan.

        Kaikki olemme massasta poikkeavia erikoisnaisia, kun emme toimi jankkaajan jankuttamalla tavalla, ja siksi meillä ei ole oikeutta kertoa kokemuksistamme tai mielipiteistämme täällä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin kolme eri naista vaikuttaisi täällä tuolle top10-komistus-jankuttajalle vastailevan.

        Kaikki olemme massasta poikkeavia erikoisnaisia, kun emme toimi jankkaajan jankuttamalla tavalla, ja siksi meillä ei ole oikeutta kertoa kokemuksistamme tai mielipiteistämme täällä ;)

        Ei ole oikeutta ei. Jos naisena toimii eri tavalla kuin sillä tavalla, joka on palstaprinssien mielestä se suurimman naisryhmän tapa, niin sitä ei saa sanoa ääneen. Ei saa kertoa asioita jotka ovat ristiriidassa Pyhän Palstatotuuden kanssa. Me poikkeusnaiset emme saa ollenkaan vastata.

        Saisi joku enemmistönainenkin ilmestyä paikalle, koska sellaisilla on lupa vastata miehille, mutta eipä niitä enemmistön edustajia näy. Missä ihmeessä niitä enemmistönaisia oikein on?

        Kummallista että vähemmistöä näyttäisi olevan enemmän kuin enemmistöä. Naisten enemmistön tunnistaa siitä että kukaan ei kuulu siihen 😂Miehen logiikkaa kaiketikin.

        P.S. Meitä vähemmistönaisia on täällä todellakin enemmän kuin yksi. Kirjoitin mm. tuon joka on julkaistu tässä viestiketjussa klo 16:18.


    • Anonyymi

      Ennen vanhaan naisille oli kunniallista se, kun mies lähestyi ja osoitti kiinnostuksensa. Silloin ei edes harkittu tylyjen pakkien antamista. Nykyään miehet saavat niitä joka paikassa, kun pariutumisessa valta on siirtynyt naisille. Mies ei ole enää mies, mitä ennen oli. Naiset ovat muutenkin ottaneet vallan miehiltä, onhan täällä jo Sanna ja kanalauma tätä maatakin johtamassa. Pian on nainen & nainen pareja vain, ja miehet kuolevat sukupuuttoon!

      • Anonyymi

        Milloinkas oli tämä "ennen vanhaan" jolloin miehet eivät koskaan saaneet naisilta pakkeja? ;)

        Sellaista aikaa ei ole ollutkaan, jolloin epämieluisat kosijat eivät ole saaneet pakkeja :D


      • Anonyymi

        Mitä ihmettä oikein höpötät? Tuo on aivan pähkähullua tekstiä! Maailmanhistorian aikana ei koskaan ole ollut sellaista aikaa, että naiselle olisi kelvannut mies kuin mies. Pakkeja annettiin jo kivikaudella puolin ja toisin. Mene vaikka kuuntelemaan jotain yliopistoluentoa historian laitoksella niin aivan onnettoman huono yleissivistykseksi vähän kohenee. Ne ovat avoimia tilaisuuksia. Kuka tahansa saa seurata opetusta.


      • Anonyymi

        Kanamies oa palannut kotkottamaan. Kot Kot Kot..


    • Anonyymi

      Miehistä on ylitarjontaa.

    • Anonyymi

      ""Mies ei ole enää mies, mitä ennen oli. Naiset ovat muutenkin ottaneet vallan miehiltä, onhan täällä jo Sanna ja kanalauma tätä maatakin johtamassa. Pian on nainen & nainen pareja vain, ja miehet kuolevat sukupuuttoon!""

      Joo. Ei miehet ole enää miehiä. On vain pelkkiä hännystelijöitä jotka matelee naisten edessä ja tämä kaikki pilun takia.

      • Anonyymi

        Sehän on sitten vaan hyvä että miehet kuolee sukupuuttoon kun ovat noin turhia otuksia mielestäsi!


    • Anonyymi

      Surullista lukea tätä ketjua, kun kaikki miehet tuntuvat olevan niin katkeria. En ole itse mikään miesmalli, vaan ihan tavallinen ja mukava mies, mutta tinder tarjosi lukuisia lyhyempiä intohimoisia suhteita ennen kuin löysin sieltä oman rakkaani. Ohjeena miehille: panostakaa edes vähän omaan ulkonäköönne ja ottakaa itsestänne laadukkaita kuvia, kirjoittakaa ajatuksella matcheille ja olkaa treffeillä oma itsenne. Kyllä naiset teistä kiinnostuvat, kunhan ette ole noin epätoivoisia ja täynnä katkeruutta ja naisvihaa.

      • Anonyymi

        Nämä palstoilla katkerina kitisevät tyypit ovat sitä sukupolvea, jotka ovat tottuneet saamaan palkintoja pelkästä osallistumisesta. Ei ymmärretä sitä että tosimaailmassa niitä pääpalkintoja ei jaeta kaikille tasaisesti vain siksi, että sattuu olemaan olemassa.

        Sääli että nuorisolta on kynitty kilpailuvietti nykyisellä "kaikki voittaa jo sillä että osallistuu" mentaliteetilla. Kuvitellaan että kaikki hyvä tippuu nenän eteen hopealautasella ilman että tarttis itse sormeakaan liikauttaa sen eteen.

        Sitten katkeroidutaan kun lapsuusajan paapominen ei jatkukaan enää aikuisikään, vaan pitäisi itse tehdä jotain jotta saavuttaisi mitään.


    • Anonyymi

      ""Ohjeena miehille: panostakaa edes vähän omaan ulkonäköönne ja ottakaa itsestänne laadukkaita kuvia""

      Huono ohje ja tää on just se mitä monet miehet vihaa, koska kaikki liittyy ulkonäköön eli naisten kiinnostus herää vasta kun olet komea ja jos kuulut top5% panoalfoihin, niin olet mies joka valitsee kun naiset ovat tulossa suorinta tietä miellyttämään ja panemaan sinua.

      Tavismiehenä ihan turha yrittää edes jutella hyvännäköisille naisille, koska niillä paremman näköisiä miehiä joita ne yrittävät. Hyvännäkööiset naiset ottavat tavismieheltä vain buustin. Mitään muuta ne eivät tavismiehiltä halua.

      • Anonyymi

        Tinder on ulkonäköön perustuva sovellus. Muita deittisovelluksia löytyy sadoittain, mikäli Tinderin ulkonäkökeskeisyys harmittaa.

        Jos taas aikoo jatkaa ulkonäkoon perustuvan sovelluksen käyttöä, on vain ja ainoastaan fiksua panostaa siihen omaa ulkonäköön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinder on ulkonäköön perustuva sovellus. Muita deittisovelluksia löytyy sadoittain, mikäli Tinderin ulkonäkökeskeisyys harmittaa.

        Jos taas aikoo jatkaa ulkonäkoon perustuvan sovelluksen käyttöä, on vain ja ainoastaan fiksua panostaa siihen omaa ulkonäköön.

        Siinä taas oikee fiksun ihmisen kommentti kun ulkonäön merkitys on tänä päivänä sitä luokkaa, että ilman komeaa ulkonäköä mies ei naista saa. Ihan sama minne mies menee: baariin, tinderiin, nettideiteille: naiset näkevät miehet ulkonäön kautta. Voit mennä itse kokeilemaan. Ai niin.. Et pysty, koska olet nainen ja naisena saat tuhansia hännystelijöitä ja miehiä jotka matelevat edessäsi. Nuolevat vaikka varpaasi kunhan annat seksiä.

        Se on naisena niin hemmetin helppo huudella täällä kun on satoja miehiä jotka ovat valmiita tulemaan suorinta panemaan. Miehillä tilanne on toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä taas oikee fiksun ihmisen kommentti kun ulkonäön merkitys on tänä päivänä sitä luokkaa, että ilman komeaa ulkonäköä mies ei naista saa. Ihan sama minne mies menee: baariin, tinderiin, nettideiteille: naiset näkevät miehet ulkonäön kautta. Voit mennä itse kokeilemaan. Ai niin.. Et pysty, koska olet nainen ja naisena saat tuhansia hännystelijöitä ja miehiä jotka matelevat edessäsi. Nuolevat vaikka varpaasi kunhan annat seksiä.

        Se on naisena niin hemmetin helppo huudella täällä kun on satoja miehiä jotka ovat valmiita tulemaan suorinta panemaan. Miehillä tilanne on toinen.

        Jos et halua käyttää ulkonäköön perustuvaa deittisovellusta, on olemassa tuhansia muitakin deittipalveluita joita voit käyttää. Mikään pakko sinun ei ole käyttää Tinderiä, jonka koko idea on päättää pääasiassa ulkonäön perusteella kiinnostaako joku.

        Taidat olla vähän paksupäinen kun jatkuvasti iniset Tinderin käyttöjärjestelmästä? Sen kun poistat sen puhelimestasi ja tutustut toisenlaisiin deittipalveluihin, niin ei tarvitse kiukutella joka päivä täällä palstoilla samasta aiheesta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et halua käyttää ulkonäköön perustuvaa deittisovellusta, on olemassa tuhansia muitakin deittipalveluita joita voit käyttää. Mikään pakko sinun ei ole käyttää Tinderiä, jonka koko idea on päättää pääasiassa ulkonäön perusteella kiinnostaako joku.

        Taidat olla vähän paksupäinen kun jatkuvasti iniset Tinderin käyttöjärjestelmästä? Sen kun poistat sen puhelimestasi ja tutustut toisenlaisiin deittipalveluihin, niin ei tarvitse kiukutella joka päivä täällä palstoilla samasta aiheesta :D

        ""Jos et halua käyttää ulkonäköön perustuvaa deittisovellusta, on olemassa tuhansia muitakin deittipalveluita joita voit käyttää. Mikään pakko sinun ei ole käyttää Tinderiä, jonka koko idea on päättää pääasiassa ulkonäön perusteella kiinnostaako joku.""

        Menikö sulla jotain ohi kun mä just kirjoitin että deittailu on nykyään ihan samanlaista myös muualla? Ei siis pelkästään tinderissä.

        ""Taidat olla vähän paksupäinen kun jatkuvasti iniset Tinderin käyttöjärjestelmästä? Sen kun poistat sen puhelimestasi ja tutustut toisenlaisiin deittipalveluihin, niin ei tarvitse kiukutella joka päivä täällä palstoilla samasta aiheesta.""

        No mitä se auttaa kun nainen on löydettävä? Edelleen se deittailu on ihan samanlaista myös muualla. Ei pelkästään tinderissä ja naiset näkevät miehet ulkonäön kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Jos et halua käyttää ulkonäköön perustuvaa deittisovellusta, on olemassa tuhansia muitakin deittipalveluita joita voit käyttää. Mikään pakko sinun ei ole käyttää Tinderiä, jonka koko idea on päättää pääasiassa ulkonäön perusteella kiinnostaako joku.""

        Menikö sulla jotain ohi kun mä just kirjoitin että deittailu on nykyään ihan samanlaista myös muualla? Ei siis pelkästään tinderissä.

        ""Taidat olla vähän paksupäinen kun jatkuvasti iniset Tinderin käyttöjärjestelmästä? Sen kun poistat sen puhelimestasi ja tutustut toisenlaisiin deittipalveluihin, niin ei tarvitse kiukutella joka päivä täällä palstoilla samasta aiheesta.""

        No mitä se auttaa kun nainen on löydettävä? Edelleen se deittailu on ihan samanlaista myös muualla. Ei pelkästään tinderissä ja naiset näkevät miehet ulkonäön kautta.

        Miksi se "nainen on löydettävä"?

        Jos deittailu on joka puolella ihan paskaa ja kaikki naiset ovat hirviöitä, niin miksi sellainen nainen on sitten kuitenkin väen vängällä saatava?


    • Anonyymi

      ""naiset näkevät miehet ulkonäön kautta.""

      Helppohan se on nähdä miehet ulkonäön kautta kun naisilla on satoja tai tuhansia mätsejä joista miehet sitten operoidaan ulkonäön mukaan treffeille ja seksiin, tavoitellaan parisuhteeseen mutta ei saada jne.. Tapailusuhde korkeintaan jonkun komean panoalfan kanssa kun komea panoalfa pyörittää kymmeniä naisia samaan aikaan. Yhteinen hyvä jaetaan.

      Ne tavismiehet jotka ei mätsejä saa joutuvat harrastamaan seksiä sellaisten kanssa jotka ei niin sykäytä. Miehilläkin on vaatimuksia naisille jos he etsivät parisuhdetta.

      Tinderissä ja muissa sovelluksissa tulee liikaa pareja joissa mies useimmiten etsii seksiseuraa ja naiset etsivät parisuhdetta. Naisilla peiliin katsomisen paikka kun niillä on tuhansia tykkäyksiä ja silti uikutetaan miten vaikeeta on löytää mies parisuhteeseen.

      • Anonyymi

        Kenenkään ei tarvitse harrastaa seksiä kenenkään kanssa, ei varsinkaan sellaisten yksilöiden joista eivät ole kiinnostuneita.

        Tuhansista vaihtoehdoista on paljon vaikeampi löytää yksi hyvä, kuin muutamasta tarkkaan rajatusta vaihtoehdosta.


    • Anonyymi

      Naiset tinderissä (lähinnä kauniit) miksei kaikki muutkin
      >anna like vain top 20%
      >älä aloita keskustelua vittu IKINÄ
      >chattaile hetken aikaa kunnes tulee vieläkin komeampi mies vastaan ja ghostaa nykyinen
      >kyrpää tiedostat saavasi vitun päivittäin jos haluaisit
      >et tiedä mitä etsit, kunhan mittaat markkina-arvoa
      >toimit vain chädien mällirättinä
      >olet silti sinkkuna kun et tyydy kuin ykssarviseen mielikuvitusolentoon

    • Anonyymi

      Toimin vuosia chädien mällirättinä, kunnes tajusin, että he eivät halua parisuhdetta kanssani. Nyt olen yh. Lapsi on chädin ja nyt olen valmis kelpuuttamaan ätmin, mutta ätmit eivät halua minua yhyy, byäää, byäääääää...

      • Anonyymi

        Tarinassasi on perustavanlaatuinen virhe: yksikään nainen ei ikinä, missään olosuhteissa, kelpuuttaisi ätmiä. Siksihän ätmi on ätmi kun ei se koskaan kenellekään kelpaa. Jos ätmi jollekin kelpaisi, se ei olisi ätmi vaan ketmi.


    • Anonyymi

      Miespuolisena Tinderin aktiivikäyttäjä kerron, että juu katson toki, että ulkonäkö menee joidenkin omien makukriteerien sisälle, mutta pikemmin jos kuva näyttää elokuvatähti/mallilta niin alkaa epäilyttää onko jopa huijari; niitäkin kun löytyy liikaakin… Eli mielestäni sais näyttää ”perusihmiseltä joka ei huijaa tietojansa (edes ikäänsä)”. Se mihin koukutun sitten lopulta, on yhteiset mielenkiinnon kohteet. En etsi kumppania sotkemaan elämää.

      Ja juu, suurin osa matcheista vastaavat parilla sanalla tai ovat vastaamatta, eivätkä milläänsäkään halua käväistä missään yhdessä sama mitä kaffi/ravintola (tms) chattia tarjoaisi.

      • Anonyymi

        Hmm… tätä edellistä viestiäni jatkaen. Mitä mieltä olisitte, arvon neidot ja ukkelit, sellaisesta hassusta ajatuksesta, että klikattaisiin Tinderissä ilmianto/raportointi (”valetunnari” perusteella) jokaisesta tunnarista mikä on hiljainen? :-)


    • Anonyymi

      Hei teille riitapukareille! Jos jaksatte lukea loppuun niin ihan mahtavaa! Haluan antaa oman kokemuksen tuohon Tinderiin ja miten toimin kun swaippailen naisia oikealle. Olen 30v mies, suhteellisen pienikokoinen mutta komea ja löytyy yksi lapsi aikaisemmasta suhteesta joka loppui sen vuoksi koska minua kohtaan alettiin käyttämään voimakasta henkistä väkivaltaa enkä halunnut että minä joudun kokemaan ja lapsi näkemään tuollaista joten otin eron.

      Itse tuohon tinderiin. Paljon tulee tykkäyksiä tietynlaisilta naistyypeiltä ja kaikki etsivät "Pitkäaikaista kumppania" tai "lyhyttä juttua, pitkäkin käy." Tähän naistyyppiin, biseksuaalit jotka pukeutuu oudosti ja värikkäästi, paljon koruja joka paikassa (Näissä tapauksissa laitan vasemmalle koska ei ole minun naismakua, enkä halua kerätä tykkäyksiä ja varavaihtoehtoja sekä juurikin ignorata kyseisiä naisia sen takia kun ei ole omaan makuun)

      Toisenlainen naistyyppi on erittäin ylipainoiset naiset (Näissä tapauksissa käyn läpi koko profiilin ja mitä enemmän tietoa niin sitä parempi. Jos vaikuttaa muuten itselle sopivalta tietojen perusteella, on kaunis mutta ylipainoinen niin laitan oikealle ja tarkoittaa sitä että haluan tutustua.)

      Kolmas naistyyppi on tavikset (Näissä tapauksissa käyn myös kaiken tiedon ja muut läpi, käyn kuvia läpi että minkälaista löytyy. Siitä aika nopeasti karsiutuu taviksista nuoremmat ja peili duckface selfie naiset, naiset joilla pelkkiä kuvia koirista tai kissoista, sellaiset jotka ei laita mitään lisätietoa ja ne jotka "ei vielä tiedä" mitä tinderissä hakee)

      Ja sitten näille todella superkauniille ja kauniille naisille laitan kaikki vasemmalle, koska en halua käyttää aikaa siihen että tullaan ignoratuksi (kokemuksen kautta) Ja toiseksi myös se että he eivät tule ansaitsemaan minua. Enemmän tämä ylipainoinen kaunis nainen minut ansaitsee kun tämä ökykaunis joka saa juuri näitä tykkäyksiä ja viestejä jatkuvasti.

      Mutta, eipä ole ollut siltikään ruusuisia Tinder kokemuksia:

      LYHYKÄISYYDESSÄ:
      Vaikka olen komea, niin tämä pituus sekä tuo että minulta jo lapsi löytyy vie todella ison prosentin pois (Ja näin on sanottu myös keskusteluissa)
      Tällä hetkellä odottavia tykkäyksiä 25 ja matcheja 80. Kaikki nämä ovat edellä mainittujen kategorioiden naisia. Yksikään todella hyvännäköinen nainen ei ole tykännyt, ja hyvä niin. Renttu kun en ole!

      Lähetän aina aloitusviestin naiselle, tällä hetkellä 80 matchista on vastannut 5 naista omaan aloitukseeni ja juttua riittänyt mutta vain hetken, kaikissa tapauksissa nainen niin sanotusti ghostannut eivätkä ole vastanneet viesteihin jotka oli lupaavia ja kiinnostavia sekä kysymyksiin vastauksia mitä minultakin kyseltiin. 5 naista olen tavannut ja yhden kanssa näistä viidestä meni hyvin kunnes tuli viestiä että mitä isompi muna, sitä parempi mies. Toivottavasti sinulla on iso muna. Pysäytin meidän jutun siihen paikkaan, luulisi että joku muu olisi kiinnostanut enemmän. Toisen naisen kanssa meni myös ihan hyvin, ennen treffejä kuitenkin 2 kertaa perui treffit jo sovitusta ajasta jolloin olin itse sovitussa paikassa. Näiden jälkeen ghostasi täysin. Kolmas nainen oli myös hyvä juttu ja juttua lensi sekä vaikutti kiinnostavalta. Tavattiin ja kyseessä oli catfish, homma ei siitä jatkunut. Ja sitten viides nainen, vaikutti tosi kivalta ja oli semmoinen tavisnainen. Treffeille lähettiin ja vaikutti lupaavalta kunnes jäi kiinni rysän päältä, oli ilmeisesti useampi fwb kaveri. Homma jäi siihen.

      ELI VIELÄ ENEMMÄN TIIVISTETTYNÄ:
      - 80 tilaisuutta joista epäonnistumisprosentti 100%
      - 25 odottavaa tykkäystä, mutta väsynyt epäonnistumisiin enkä luota siihen että sieltäkään löytyy mitään mikä olisi jotain aitoa.
      -Keskustelut minun aloituksesta, onnistumisprosentti 6% - nekin oikeastaan voidaan muotoilla tuohon 100% epäonnistumisprosenttiin koska homma jäänyt ikävästi kesken jokaisen naisen toimesta.
      -Treffeillä käyntien epäonnistumisprosentti 100%
      Joko ghostattu, ollut jotain mitä ei oikeasti kuvissa ole tai muuten vaan ollut nainen joka pyörittää useaa yhtäaikaa.

      Mainitsen tähän vielä että kyllä, minulta löytyy laadukkaat ja hyvät kuvat mistä näkee intohimoni ja asiat mistä tykkään (jos ei, on melko sokea)
      Bio: On hyvä bio missä nainen saa minusta sellaisen kuvan mitä olen, ja kyllä olen huumorintajuinen myöskin. Ja esittänyt sen minkälaista suhdetta etsin, ja ilmoittanut että olen valmis lähtemään treffeille.
      Kaikki muu tieto: Sieltäpä löytyy kaikki mahdollinen

      Siinä on aika monta naista menettänyt todella hyvän miehen. Miettikää tätä pyhää kolminaisuutta:
      1. Hyvä seksi
      2. Uskollisuus
      3. Perhekeskeisyys

      Ja siihen lisäksi iso kasa muita unelma aviomiehen kriteerit täyttävää asiaa. Mutta silti, herää kysymys hyvät naiset:

      Miksi minun tilanteessa on päässyt käymään näin? Oli se mies tai nainen, jos tunnistat itsesi nii kommentoi kokemustani. Otan vastaan myös kritiikkiä ja neuvoja mutta taisteluun en lähde mukaan!

      • Anonyymi

        Fiksu kirjoitus.

        Mutta sanoisin että älä pyyhi todella kauniita naisia vasemmalle! Mitä järkeä siinä on, että päätät etukäteen ettet kelpaa tai että ”tiedät” että jos nainen on kaunis, hän myös on leuhka, vaativa, oikullisen, itsekäs ja hankala. Luonne ei riipu ulkonäöstä. Kauniille fiksulle ja kiltille naiselle on turhauttavaa kun hyvät miehet ignooraavat heidät omien ennakkoluulojensa vuoksi, ja kaunista maista lähestyvät vain pimpin perässä olevat idiootit.


    • Anonyymi

      Miehet tekevät ihan samaa ja jos tulee match, eivät kirjota mitään. Järkevää kirjottaa hetki jonka jälkeen nähdään. Miehetkään ei vastaa, jos olen itse laittanut viestin (vaikka asia kuuluu mielestäni miehelle, ei naiselle!). Onko Tinder laittanut mukavoitumaan, ettei tarvitse tehdä mitään? Pönkitetään egoa ja annetaan matchien maata palluroina, kunnes poistetaan..kai ihmisten radiohiljaisuus ja ghostaus on aiheuttanut kulttuurin hiljentymisen tässä applikaatiossa.

      • Anonyymi

        Homma on mennyt siihen pisteeseen, että naiset tykkäävät vain pienestä miesjoukosta, jonka takia yksittäisillä mallimiehillä on useita tuhansia mätsejä.

        Sitten kun se mallimies ei vastaa naisen viestiin, niin naiset valittavat kun miehet eivät vastaa.

        Kyllä niitä vastaavia miehiä olisi jos ulkonäkö ei olisi naisille niin tärkeä.

        Mutta koska ulkonäkö on tärkein, niin ei ne mallimiehet ehdi juttelemaan samaan aikaan tuhansien naisten kanssa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe