Miksi naiset ovat tylyjä lähestyvälle miehelle?

Nnnnnnnnnnnnnnn

Täälläkin monesti mietitään mikä saa naiset niin tylyiksi miesten lähentelyille ja keskustelynavauksille. Ai mikäkö. Ne ne miehet jotka eivät jätä rauhaan. Hommahan alkaa yht äkkiä kun menet yläasteelle. 5kymppiset setämiehet kokevat oikeudekseen arvioida teinityttöjen kehoja kovaan ääneen kaupan nurkalla. Bussipysäkillä kysellään paljon teiniperse maksaa. Ällön limaisia kommentteja. Muistan kun 14-vuotiaana itkin poikaystävälleni kun en uskaltanut mennä kotikaupunkini toiseen ruokakauppaan kun siellä eteisessä sama äijäkööri aina kommentoimassa ja vaanimassa.

Baari-ikäisenä ne setämiehet iski jo iholle tanssilattialla tai tiskillä. "Hei kyl noin nuorelle setä maksaa, anna vähån namia"..pieni hymy on miehille kutsu tulla vonkaamaan ja ahdistelemaan. Kysyä toki saa mutta se jankkaaminen.. se on ahdistavaa.

Päälle 25v omanikäiset alkaa kärkkymään humalaisinta naista jonka riivata suhteeseen. Jokainen hymy tai kohtelias lause on kutsu vonkumaan. Isäni kun oli sinkkuna, hänkin alkoi kuvittelemaan että kaikki lähikaupan parikymppiset myyjät olivat hänestä kiinnostuneita. Kohtelias asiakaspalvelutilanne otettiin flirttinä. Muutaman kerran olin mukana ja näin kun myyjät koittivat tehdä työtään eikä todella flirttaillut. Suhteeseen hän päätyy aina oman ikästen kanssa vaikka kaikki hänen peräänsä kuolasikin. No naimisiinmenon jälkeen totesi että vaikka kaikki odottivat hänen ottavan itselleen nuoren naisen, hän päätti ottaa omanikäisen. Mietin vain että ketkä nämä kaikki olivat.. ei yli 50 saa kovin usein nuoria naisia.

Nuoret naiset eivät vielä kehtaa olla tylyjä tungetteleville miehille, he nielevät sen ahdistavan tilanteen, ehkä ajatellen että jotenkin oli provosoinut miestä tulemaan vonkumaan ja jankkaamaan. Vähän kun siitä varttuu, ymmärtää että helpompi kuin taivutella vonkuva mies, on estää keskustelunavaus kokonaan. On helpompi olla välinpitämätön, jottei tulla lirkuttelemaan. Keskustelu on helpompi lopettaa tylyllä tokaisulla kun nätisti kertomalla että ei kiinnosta. Tylyys ei houkuta vonkumaan, keskustelu (vaikka se olisi keskustelu siitä että ei kiinnosta) houkuttaa.

Täällä sitten naisten kanssa huonosti toimeentulevat haluavat että nuorten tyttöjen pitäisi yhteisen hyvän nimissä tätä ahdistelua kestää että sosiaalisesti rajoittuneetkin pääsee harjoittelemaan. Ei se ole tyttöjen tehtävä olla teidän harjoituskappaleina kohti seksuaalista maailmaa. Yleinen kanssakäyminen kaikkien ihmisten kanssa on se tapa jolla sosiaalisua taitoja hoidetaan. Yleensä ne pelimiehet tulevat toimeen KAIKKIEN kanssa koska ovat sosiaalisesti aktiivisia. Jos sinä itse osannut aikanaan näitä taitoja harjoittaa vaan mielummin pelasit parin saman kaverin kanssa tutustumatta uusiin ihnisiin, se on hankalaa myös luoda uusia suhteita naisiinkin. Nyt aikuisena se on vaikeaa tutustua ihmisiin kun nuorena ei osannut tai uskaltanut. Ei silti voida vierittää tätä nuorten tyttöjen taakaksi. Mikä sitten ehkä voisi olla tapa päästä sosiaalisesti aktiiviseksi? Ehkä jos harjoittelisi ihmisiin tutustumista, pelkän vonkaamisen sijaan. Kaikkien keskustelujen ei tarvitse olla tähdätty suhteeseen, se niistä lähestymisistä tekee ahdistavaa. Keskustelu voi olla vaikka kuinka arkipäiväistä, lopulta tullaan iholle tai aletaan ehdottelemaan. Kiitos ein jälkeen alkaa jankkaus että miksei kiinnosta.. no vaikka olen suhteessa niin jankataan siitä ettei se sun miehes ansaitse sua tai kysellään miksi annoin turhan keskustelun jatkua niin kauan vaikka tiesin ettei mahiksia ole. Nämä keskustelut todella harvoin päättyvät mukavasti eikä kovinkaan usein ole sellaisia mitä jaksaa, koska naisille ollaan ystävällisiä ja juttelualttiita vain siihen asti kun selviää että suhdetta tai pesää ei tule ja sitten alkaa se ikävä osuus. Mielummin olen torjuva ja vältän nämä kriisit ennen kun ne edes alkaa. Paha vain että olen asiakaspalvelussa töissä ja aika usein näitä väärinkäsityksiä olen joutunut selvittelemään. ..

57

1038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo on varmasti niin totta. Murto-osa miehistä aiheuttaa käytöksellään naisten defenssin. Toisaalta kolmenkympin jälkeen osa naisista alkaa olla miehiä kohtaan vähän samanlaisia, tosin ei noin törkeästi, mutta kun parisuhdesuunnitelmia alkaa tulla eka tapaamisella, niin mies alkaa tuntea itsensä parisuhdehaaveiden välineeksi ja pakenee.

      • Nnnnnnnnnnnnnnn

        Tuokin varmasti ihan totta. Ei varmasti houkuta nainen joka tarjoaa roolia hänen valmiiksi suunnittelemaan elämään jossa ei ole tilaa virheille tai suunnitelmasta lipsumiseen. Eihän siinä yksilöllä ole väliä vaan että on joku keho toimittamassa nukkena roolia.

        Mutta että murto-osa miehistä on tökeröjä? Toki kadulla huutelee marginaaliväki, mutta moni mies joka puhuu arkielämässä, pahoittaa mielensä jos on antanut keskustelun käydä liian pitkään ennen kun tulee ilmi että mahkuja ei ole. Että naisena olen huijannut tuhlaamaan aikaansa minuun vaikka mitään keskustelua en ole avannut enkä mitään viestejäkään ole lähetellyt että olisi ok lähestyä. Sitten taas jos pian sanoo että olen vaikka varattu, hermostutaan että eikö tässä saa jutella vai kieltääkö kumppani sellaisen. Ei näistä keskusteluista joihin ei ollut edes hakeutunut pääse kuivin jaloin ulos. Tai jos ohikulkevalle, minulle hymyilevälle miehelle hymyilee takaisin, se tulkitaan kutsuksi tulla seuraan. Kun sanookin että se oli vain hymy, niin ei olisi saanut hymyillä jos ei ole kiinnostunut. Täällä sitten ivataan kun naiset ei hymyile kadulla jne. Tarinoilla on aina puolensa.


      • gjvkh

        Ja toinen naisryhmä tuossa iässä ovat perheelliset/varatut, joita kiinnostaisi ottaa uusi kierros treffailuelämää vapaan poikamiehen kanssa. Nää on välillä tosi hankalia, vaikka yrittäisit itse pysyä kuinka loitolla. Saattavat keksiä oikeastaan ihan mitä vaan ja lopulta saat yleensä itse syytökset tai haukut niskaan joka tapauksessa.

        Ite en lähesty kuin niitä naisia, joista oikeasti olen kiinnostunut pyytämällä ulos kerran. Jos tulee ei, niin kärvistelen nahoissani ja jätän asian siihen. Yleensä nämä ovat jossain määrin jo tuttuja henkilöitä. Edellisestä on aikaa vuosia ja nyt harkitsen uutta tapausta, jos sopiva tilanne tulee eteen ja tutustumme ensin paremmin. Enkä harrasta varattuihin sekaantumista missään muodossa, vaikka kuinka olisi suhdeongelmia tms. Pelkkien hymyjen tai katseiden pohjalta en myöskään ehdottele treffejä, toki saatan joskus jotain jutella, jos tilanne on muuten sopiva.


      • Täytyy kyllä tunnustaa, että olen tuosta toisesta naisryhmästä nautiskellut, kun pitkä suhteeni nuoruudenrakastettuni kanssa meni poikki, enkä ollut valmis mihinkään syvempään suhteeseen. Se oli turvallista seuraa rikkinäiselle miehelle. Toki moralisoin silloin, että he pettävät miehiään, mutta alkuperäinen ongelma heidän käytökseen oli jossain muualla. En sitten kokenut itseäni syylliseksi perherikkoihin tms.


      • htey
        mr-groove kirjoitti:

        Täytyy kyllä tunnustaa, että olen tuosta toisesta naisryhmästä nautiskellut, kun pitkä suhteeni nuoruudenrakastettuni kanssa meni poikki, enkä ollut valmis mihinkään syvempään suhteeseen. Se oli turvallista seuraa rikkinäiselle miehelle. Toki moralisoin silloin, että he pettävät miehiään, mutta alkuperäinen ongelma heidän käytökseen oli jossain muualla. En sitten kokenut itseäni syylliseksi perherikkoihin tms.

        Tuollaisessa tilanteessa ja suhteen pysyessä kaikin puolin pinnallisena homma on varmaan ihan ok, jos se vain itselle muuten sopii. Mulle nämä tapaukset aiheuttaisivat liikaa säätämistä elämään, että jaksaisin nähdä vaivaa moisen eteen. Ja toisaalta en ole yhdestäkään ollut siinä määrin viehättynyt, että olisin tapaillut henkilöä edes sinkkuna.


    • Totuus-

      Miksi menet aina sinne missä jännämiehet on kaupassa tai miksi menet discoon jossa on vanhoja setiä. Minä en ole ainakaan huudellut yhdellekkään naiselle kadulla enkä kaupassa. Silti meitä kunnollisia miehiä syytetään milloin mistäkin vaikka olemme asiallisia ja asiallisesti yrittäneet tututstua naisiin. Naiset on tylyjä rumille miehille jotka ekaa kertaa yrittää pyytää naista treffeille.
      Joka tapauksessa paneskelette niitä jännämiehiä jotka huutelee sinulle että anna persettä.

      • Nnnnnnnnnnnnnnn

        Nimenomaan en syyllistänyt, kerroin vain näkökulman miksi se kiltti mies saa kylmän vastaanoton, kokemus osoittaa että parempi torjua jo ennen kun mies tulee tekemään tuttavuutta koska teki niin tai näin, aina on paskaa tulossa.


      • Totuus-
        Nnnnnnnnnnnnnnn kirjoitti:

        Nimenomaan en syyllistänyt, kerroin vain näkökulman miksi se kiltti mies saa kylmän vastaanoton, kokemus osoittaa että parempi torjua jo ennen kun mies tulee tekemään tuttavuutta koska teki niin tai näin, aina on paskaa tulossa.

        Eihän ole paskaa tulossa. Olet liian tunnekylmä tyly ennakkoluuloinen nainen. Ei kukaan kunnollinen mies hauku naista heti oitis kun näkee naisen kadulla. Kiltti mies sanoo moi ja esittelee itsensä ja pyytää treffeille niin saa kamalat haukut ja painu vittuun vittuilut päällensä.
        Yritä nyt siinä sitten tutustua naisiin.


      • Kaikkinaiset
        Totuus- kirjoitti:

        Eihän ole paskaa tulossa. Olet liian tunnekylmä tyly ennakkoluuloinen nainen. Ei kukaan kunnollinen mies hauku naista heti oitis kun näkee naisen kadulla. Kiltti mies sanoo moi ja esittelee itsensä ja pyytää treffeille niin saa kamalat haukut ja painu vittuun vittuilut päällensä.
        Yritä nyt siinä sitten tutustua naisiin.

        Pakko olla ennakkoluuloinen näiden jännämiesten takia.


      • Nnnnnnnnnnnnnnn
        Totuus- kirjoitti:

        Eihän ole paskaa tulossa. Olet liian tunnekylmä tyly ennakkoluuloinen nainen. Ei kukaan kunnollinen mies hauku naista heti oitis kun näkee naisen kadulla. Kiltti mies sanoo moi ja esittelee itsensä ja pyytää treffeille niin saa kamalat haukut ja painu vittuun vittuilut päällensä.
        Yritä nyt siinä sitten tutustua naisiin.

        Siis nimenomaan ne on ne kiltit ja hiljaiset niitä pahimpia. Vuosia ovat vierestä katselleet kun kaverit vie naiset ja jossain vaiheessa kerää rohkeutensa ja lähtee koittamaan kepillä jäätä. Odotukset ja toiveet niin korkealla että pettymys on kuin pienellä lapsella.

        Toki en voi sanoa että juuri sinulta olisi paskaa tulossa mutta on paljon kilttejä miehiä joilta sitä tulee. En usko että itse olen niin erityinen että vain minä olisin tälläistä kohtelua saanut siksi osakseni, oletan että on aika yleistä. Joten aika hassua että sinä jota miehet harvemmin iskee, sanot minulle että paskaa ei tule jos minun, jota on miehet koittaneet iskeä, kokemus sanoo että sitä paskaa tulee. Kuitenkin olen useasti todennut että kaikilta ei tule ja osa osaa olla asiallisia, mutta sen verran yleistä on, että naisen todella on helpompi olla tylynoloinen kuin olla sätittävänä.

        Eikä kyse ole haukkumisesta, toisinaan niinkin mutta yleensä vain negatiivista kommentointia. "Kiitos mutta en etsi mitään" "no mikset, onko se siitä kun en ole sitä ja tätä" "ei kun en etsi mitään" "no niin kun en ole sitä ja tätä" "no ei kun en etsi mitään" jne. Sellaista jankkaamista missä ei ole mitään pointtia joka on ahdistavaa. Tai syytellään että on tuhlannut aikaa, johtanut harhaan, härnännyt tai pitänyt pilkkanaan.

        Ehkä se on vaikea nähdä se toinen puoli tarinasta jos ei itse ole sitä kokenut. En tiedä kenestä se on kivaa jos olet omissa oloissasi vaikka kahvilla, joku pölähtää paikalle juttelemaan ja kautta rantain alkaa myöhemmin vihjaamaan kiinnostustaan ja sanot ei kiitos ja saat sättimiset päällesi.

        En toki tiedä millaisia naisia olet iskemään mennyt, enpä itse ole uhkaavassakaan tilanteessa ketään käskenyt painumaan vittuun. Onko naiset olleet täysin asiattomia, oletko sinä mennyt hyvän käytöksen rajojen yli, en tiedä. Mutta se on fakta että kiitos ei ei johda usein haluttuun tulokseen, joten on oltava tyly jotta tilanne helpottuu. Itse olen kiltti enkä osaa enkä halua olla ikävä toiselle. Juuri siksi olen joutunut näihin todella vaivaannuttaviin keskusteluihin usein kun en heti osaa sanoa että menehän nyt, sanoin jo ei kiinnosta. Siihen jään sitten kuuntelemaan sitä sättimistä enkä silti uskalla sanoa ikävästi. Koska en osaa ärähtää, on parempi olla täysin välinpitämätön ja estää ne keskustelut ennalta.


      • samaakokenut
        Nnnnnnnnnnnnnnn kirjoitti:

        Siis nimenomaan ne on ne kiltit ja hiljaiset niitä pahimpia. Vuosia ovat vierestä katselleet kun kaverit vie naiset ja jossain vaiheessa kerää rohkeutensa ja lähtee koittamaan kepillä jäätä. Odotukset ja toiveet niin korkealla että pettymys on kuin pienellä lapsella.

        Toki en voi sanoa että juuri sinulta olisi paskaa tulossa mutta on paljon kilttejä miehiä joilta sitä tulee. En usko että itse olen niin erityinen että vain minä olisin tälläistä kohtelua saanut siksi osakseni, oletan että on aika yleistä. Joten aika hassua että sinä jota miehet harvemmin iskee, sanot minulle että paskaa ei tule jos minun, jota on miehet koittaneet iskeä, kokemus sanoo että sitä paskaa tulee. Kuitenkin olen useasti todennut että kaikilta ei tule ja osa osaa olla asiallisia, mutta sen verran yleistä on, että naisen todella on helpompi olla tylynoloinen kuin olla sätittävänä.

        Eikä kyse ole haukkumisesta, toisinaan niinkin mutta yleensä vain negatiivista kommentointia. "Kiitos mutta en etsi mitään" "no mikset, onko se siitä kun en ole sitä ja tätä" "ei kun en etsi mitään" "no niin kun en ole sitä ja tätä" "no ei kun en etsi mitään" jne. Sellaista jankkaamista missä ei ole mitään pointtia joka on ahdistavaa. Tai syytellään että on tuhlannut aikaa, johtanut harhaan, härnännyt tai pitänyt pilkkanaan.

        Ehkä se on vaikea nähdä se toinen puoli tarinasta jos ei itse ole sitä kokenut. En tiedä kenestä se on kivaa jos olet omissa oloissasi vaikka kahvilla, joku pölähtää paikalle juttelemaan ja kautta rantain alkaa myöhemmin vihjaamaan kiinnostustaan ja sanot ei kiitos ja saat sättimiset päällesi.

        En toki tiedä millaisia naisia olet iskemään mennyt, enpä itse ole uhkaavassakaan tilanteessa ketään käskenyt painumaan vittuun. Onko naiset olleet täysin asiattomia, oletko sinä mennyt hyvän käytöksen rajojen yli, en tiedä. Mutta se on fakta että kiitos ei ei johda usein haluttuun tulokseen, joten on oltava tyly jotta tilanne helpottuu. Itse olen kiltti enkä osaa enkä halua olla ikävä toiselle. Juuri siksi olen joutunut näihin todella vaivaannuttaviin keskusteluihin usein kun en heti osaa sanoa että menehän nyt, sanoin jo ei kiinnosta. Siihen jään sitten kuuntelemaan sitä sättimistä enkä silti uskalla sanoa ikävästi. Koska en osaa ärähtää, on parempi olla täysin välinpitämätön ja estää ne keskustelut ennalta.

        Juuri tuollaista se nuoren naisen elämä usein on. Miehet kun pitävän helposti jo asiakaspalvelijan ystävällisyyttä suunnilleen seksiseuran tarjoamisena. Pakkohan niitä kohtaan on tylysti käyttäydyttävä, kun ne pitävät normaalia ystävällisyyttä kiinnostuksen osoituksena.


      • RillitiRillillii
        samaakokenut kirjoitti:

        Juuri tuollaista se nuoren naisen elämä usein on. Miehet kun pitävän helposti jo asiakaspalvelijan ystävällisyyttä suunnilleen seksiseuran tarjoamisena. Pakkohan niitä kohtaan on tylysti käyttäydyttävä, kun ne pitävät normaalia ystävällisyyttä kiinnostuksen osoituksena.

        Myös asiakaspalvelussa toimivan naisen pitää tajuta, että kun miesasiakas sanoo ystävällisesti: "KIITOS, HEI ! ", niin se ei todellakaan tarkoita, että mies haluaisi tehdä tuttavuutta naisen kanssa. Jos asiakaspalvelussa toimiva nainen kiukustuu miesasiakkaan kohteliaisuudesta, niin on parempi painua työttömyyskortistoon ja antaa työpaikka jollekin kunnolliselle ihmiselle.


      • samaakokenut
        RillitiRillillii kirjoitti:

        Myös asiakaspalvelussa toimivan naisen pitää tajuta, että kun miesasiakas sanoo ystävällisesti: "KIITOS, HEI ! ", niin se ei todellakaan tarkoita, että mies haluaisi tehdä tuttavuutta naisen kanssa. Jos asiakaspalvelussa toimiva nainen kiukustuu miesasiakkaan kohteliaisuudesta, niin on parempi painua työttömyyskortistoon ja antaa työpaikka jollekin kunnolliselle ihmiselle.

        Siis ihan oikeastiko jossakin on joskus käynyt tuolla tavalla?
        Luulempa, että keksit koko jutun, kun närkästyit minun kommentoinnistani.


      • flllllg
        Totuus- kirjoitti:

        Eihän ole paskaa tulossa. Olet liian tunnekylmä tyly ennakkoluuloinen nainen. Ei kukaan kunnollinen mies hauku naista heti oitis kun näkee naisen kadulla. Kiltti mies sanoo moi ja esittelee itsensä ja pyytää treffeille niin saa kamalat haukut ja painu vittuun vittuilut päällensä.
        Yritä nyt siinä sitten tutustua naisiin.

        Tämä heppu ei vaan ymmärrä mistä tässä on kysymys. Ei nainen voi tietää etukäteen miten mies reagoi jos asia ei menekään niinkuin mies ajatteli menevän eikä voi tietää onko kyseessä ns. kunnollinen vai räyhääjämies.


    • fillaristiblondi

      Hymyilen kyllä takaisin miehelle, josta olen kiinnostunut. Nyt odottelen jotain jatkoa tuolle hymylle ja tervehdykselle eli tule juttelemaan kanssani. Itse olen ensin ujo, mutta tarinoin kyllä, kunhan pääsee alkuun.

    • flowersreally

      Tutkimuksissa on todettu, että miehet kuvittelevat naisen olevan heistä kiinnostunut silloin kun he itse ovat naisesta kiinnostuneita - esim. kun nainen heitä ulkonäöltään tai vaatetukseltaan miellyttää.

      Tältä pohjalta pitää naisten operoida. Mitä sitä biologisia faktoja kiistämään.

      • .. Kuulostaa kyllä aikast Oudolta.. ;P

        .. Mitäs ne sitten on, jos asiat ei näin ole?.. ;P


    • .. Fiksua tekstiä, fiksulta yksilöltä.. Eipä tähän voi oikein muuta sanoa.. ;P

    • eijummarra

      Tuo miesten uskomaton tyhmyys kyllä jaksaa aina ihmetyttää.
      Sekin, mitä aloittaja isästään kertoi, on yllättävän yleistä. Aivan uskomatonta, että niin iso osa keski-ikäisistä miehistä on moisia idiootteja! Siis aivan täysiä tomppeleita!
      Sitten vielä tuokin juttu, mitä "flowerrwlly" tutkimustuloksista kertoo, on aivan uskomatonta kolloutta miesten puolelta.

      • flowersreally

        Mä olen valmis uskomaan, että tutkimustulokset osoittavat luonnon tarkoituksenmukaisesta suunnitelmallisuutta: historian saatossa on varmastikin ollut hyödyllistä, että miehet yliuskovat omaan viehätysvoimaansa ja kiinnostavuuteensa hedelmällisellä vaikuttavan naaraan seurassa - se on palvellut lajinselvitymistä.

        En siis miehiä biologiastaan syyllistäisi; mikä ei tietenkään ole sama asia kuin ihan kohtuullinenkin odotusarvo omien biologisten tekijöidensä tuntemuksesta.


    • Tuo on varsin kattava selity miksi ollaan tylyjä. Miehen kannalta oleellista on ymmärtää, että käytöksessä ei ole mitään henkilökohtaista. Toisaalta naisten kannattaisi ymmärtää, että miehen kannalta on tehokas taktiikka edetä niin kauan että tylyys nousee pintaan. Ei siinäkään ole mitään henkilökohtaista.

      Tylyys ei tietenkään ole mukavaa ja mukavuusalueella pysytään, jos mies ehtii vetäytyä ennen kuin raja tulee vastaan. Tyyppi voi jäädä muistiin ja nainen voi aloittaa seuraavalla kerralla, jos kiinnostaa. Tosi kivaa, mutta niin harvinaista, että käytännössä usein tehotonta.

    • womator

      Älä itke iines. Kyllä sunkin pillus jo sillon nuorena olis tehny hyvää levitellä ja repiä kalja-ukkojen toimesta ja heidän jättämät spermat olis olleet liukkautta sun surkealle cuckold poikaystävälle (acnenaama ja hintelä hintti)

    • Kaisanoasaa

      Nainen on tyly koska mies on ruma. Naiset pitää rumia pahoina ja siksi ovat tylyjä myös.

      • VoiKunPuhuisivat

        Missä niitä "rumia" miehiä on? Hei, suurempi ongelma on miesten puhehaluttomuus.


      • Kaisanoasaa
        VoiKunPuhuisivat kirjoitti:

        Missä niitä "rumia" miehiä on? Hei, suurempi ongelma on miesten puhehaluttomuus.

        Miehet puhuu ja naivat mutta suurempi ongelma on kun naiset pihtaa.


      • hyiollakaan

        Kaikkia naisia kiinnostaa komeat miehet, ja rumat halutaan pois lähettyviltä.


    • Rationalisointihamsteri on jalo eläin.

      Mikähän siinä on, että naisten pitää keksiä syitä tekemisilleen?

      Ja vielä uskoa omiin höperehtimisiinsä?

      Eikö se nyt vain riitä, että ei vaan pidä lähestyvästä uroksesta?

      • hytf

        Se ei riitä miehille. He vaativat selityksiä. Myös tällä palstalla niitä selityksiä vaaditaan.


      • Onhan siinä tuokin taso.

        Naisen sisäisen tunnesykkyrämykkyrän "tasot" ovat karkeasti ottaen seuraavat

        1. Miten nainen selittää käyttäytymisensä miehille
        2. Miten nainen selittää käyttäytymisensä itselleen
        3. Miten nainen asian kokee tunnetasolla

        Voi olla, että tämän lisäksi nainen selittää käyttäytymisensä vielä muutamalla tavalla naisille sosiaalisista suhteista ja tilanteesta riippuen.

        Naisen selitykset miehelle ovat kovin usein silkkaa valehtelua, jonka tavoitteena on päästä mahdollisimman helpolla "hankalasta" tilanteesta.

        Toiset naiset eivät halua loukata miestä kovinkaan pahasti. Syitä on kaikenlaisia väkivallan pelosta sosiaalisten ongelmien välttämiseen ja naisen kiltihköön luonteeseen.

        Kouluesimerkki tällaisesta on minullekin joitain kertoja sattunut "Sinä olet todella ihana, fiksu ja hauska mies, mutta...".

        Naisten selitykset itselleen (parinmuodostukseen liittyen) ovat yleensä aika lystikkäitä.

        Käytökseen täytyy saada jokin järkevä syy ja sitten sitä tunne- tai vaistotason asiaa selitellään vaikka miten. Huolestuttavaa tässä on se, että aika usein nainen vaikuttaa uskovan oman rationalisoimishamsterinsa vastauksiin.

        Eräs esimerkki tästä ovat naisten laatimat listat miesten ominaisuuksista. Lopulta potentiaalinen mies dumpataan siksi, että miehen sukkien harmaa sävy oli hieman liian tumma.

        Toisaalta, todella ihanan miehen tullessa vastaan ei listoilla ollut mitään merkitystä.

        Tästä voidaankin epäillä että nainen melko usein keksii tekosyitä eikä jostain omituisesta syystä voi useinkaan olla rehellinen itselleen tai muille.

        Minusta edelleenkin kannattaa toisinaan hyväksyä, että nyt tuntuu joltain eikä selitellä typeriä.


      • hyiollakaan
        PalstaTrolli kirjoitti:

        Onhan siinä tuokin taso.

        Naisen sisäisen tunnesykkyrämykkyrän "tasot" ovat karkeasti ottaen seuraavat

        1. Miten nainen selittää käyttäytymisensä miehille
        2. Miten nainen selittää käyttäytymisensä itselleen
        3. Miten nainen asian kokee tunnetasolla

        Voi olla, että tämän lisäksi nainen selittää käyttäytymisensä vielä muutamalla tavalla naisille sosiaalisista suhteista ja tilanteesta riippuen.

        Naisen selitykset miehelle ovat kovin usein silkkaa valehtelua, jonka tavoitteena on päästä mahdollisimman helpolla "hankalasta" tilanteesta.

        Toiset naiset eivät halua loukata miestä kovinkaan pahasti. Syitä on kaikenlaisia väkivallan pelosta sosiaalisten ongelmien välttämiseen ja naisen kiltihköön luonteeseen.

        Kouluesimerkki tällaisesta on minullekin joitain kertoja sattunut "Sinä olet todella ihana, fiksu ja hauska mies, mutta...".

        Naisten selitykset itselleen (parinmuodostukseen liittyen) ovat yleensä aika lystikkäitä.

        Käytökseen täytyy saada jokin järkevä syy ja sitten sitä tunne- tai vaistotason asiaa selitellään vaikka miten. Huolestuttavaa tässä on se, että aika usein nainen vaikuttaa uskovan oman rationalisoimishamsterinsa vastauksiin.

        Eräs esimerkki tästä ovat naisten laatimat listat miesten ominaisuuksista. Lopulta potentiaalinen mies dumpataan siksi, että miehen sukkien harmaa sävy oli hieman liian tumma.

        Toisaalta, todella ihanan miehen tullessa vastaan ei listoilla ollut mitään merkitystä.

        Tästä voidaankin epäillä että nainen melko usein keksii tekosyitä eikä jostain omituisesta syystä voi useinkaan olla rehellinen itselleen tai muille.

        Minusta edelleenkin kannattaa toisinaan hyväksyä, että nyt tuntuu joltain eikä selitellä typeriä.

        Sun kaltaiset miehet selviää helpoimmalla kun ei naisi aedes lähesty, säästyy naiset rumalta mieheltä ja sun ei tarvi analysoida ja nauraa naisten selityksille. Parempi että unohdat naiset vaan kokonaan, etkä edes kirjoita niistä palstalla mitään. Pitäisi se ymmärtää, että jos ei kelpaa kellekään, niin ei myöskään tyrkytä itseensä "jos tärppäis", saa vaan joka kerta siipeensä. Sitten tullaan tänne itkeen naisten selityksiä.


      • hyiollakaan
        hyiollakaan kirjoitti:

        Sun kaltaiset miehet selviää helpoimmalla kun ei naisi aedes lähesty, säästyy naiset rumalta mieheltä ja sun ei tarvi analysoida ja nauraa naisten selityksille. Parempi että unohdat naiset vaan kokonaan, etkä edes kirjoita niistä palstalla mitään. Pitäisi se ymmärtää, että jos ei kelpaa kellekään, niin ei myöskään tyrkytä itseensä "jos tärppäis", saa vaan joka kerta siipeensä. Sitten tullaan tänne itkeen naisten selityksiä.

        En edes tajua millainen toope jaksaa analysoida naisia vuodesta toiseen tällä palstalla, jos on jo selvinnyt ettei naisille kelpaa ja naiset on niin huonoja muutenkin. Onko palstan miehet jotenkin yksinkertaisia?


      • hyiollakaan kirjoitti:

        En edes tajua millainen toope jaksaa analysoida naisia vuodesta toiseen tällä palstalla, jos on jo selvinnyt ettei naisille kelpaa ja naiset on niin huonoja muutenkin. Onko palstan miehet jotenkin yksinkertaisia?

        Seuraavaksi voimmekin analysoida sitä, miten nainen käyttäytyy anonyymillä interwebin keskustelupalstalla.

        Tarkemman analyysin kohteeksi valitsemme naisen, jolla

        A) Meni tunteisiin
        B) Ei ole argumentteja

        Avainasioiksi valitsen seuraavat: sinä et naarasta löydä, tyhmä ja yöäk.

        Voit jatkaa tästä eteenpäin, niin ehkäpä voimme tehdä artikkelin johonkin vertaisarvioutuun tieteelliseen julkaisuun.

        Otsikko voisi olla vaikkapa: Statistical presentation female anger in anonymous virtual environments.


      • mitäihmettä
        PalstaTrolli kirjoitti:

        Seuraavaksi voimmekin analysoida sitä, miten nainen käyttäytyy anonyymillä interwebin keskustelupalstalla.

        Tarkemman analyysin kohteeksi valitsemme naisen, jolla

        A) Meni tunteisiin
        B) Ei ole argumentteja

        Avainasioiksi valitsen seuraavat: sinä et naarasta löydä, tyhmä ja yöäk.

        Voit jatkaa tästä eteenpäin, niin ehkäpä voimme tehdä artikkelin johonkin vertaisarvioutuun tieteelliseen julkaisuun.

        Otsikko voisi olla vaikkapa: Statistical presentation female anger in anonymous virtual environments.

        "Avainasioiksi valitsen seuraavat: sinä et naarasta löydä, tyhmä ja yöäk."

        Öööh, itsehän valitat jatkuvasti ettet naarasta löydä, sitten kun saman tuumaa joku nainen niin alat itkeä? Tuossa oli ohje lopettaa yritykset ja edes naisten ajatteleminen. Mutta kun naiset on koko elämä niin eihän nämä miehet siihen pysty.

        "B) Ei ole argumentteja"

        Ei tuohon mitään argumentteja tarvitse, olen täysin samaa mieltä siitä mitä sanoit naisista. Siksi kannattaakin lakata ajattelemasta naisia ja yrittämästä saada niitä. Mitä siihen vastaat?


      • mitäihmettä
        PalstaTrolli kirjoitti:

        Seuraavaksi voimmekin analysoida sitä, miten nainen käyttäytyy anonyymillä interwebin keskustelupalstalla.

        Tarkemman analyysin kohteeksi valitsemme naisen, jolla

        A) Meni tunteisiin
        B) Ei ole argumentteja

        Avainasioiksi valitsen seuraavat: sinä et naarasta löydä, tyhmä ja yöäk.

        Voit jatkaa tästä eteenpäin, niin ehkäpä voimme tehdä artikkelin johonkin vertaisarvioutuun tieteelliseen julkaisuun.

        Otsikko voisi olla vaikkapa: Statistical presentation female anger in anonymous virtual environments.

        Voisit ottaa mallia palstan mgtow-miehistä, nehän ei naisista piittaa pätkääkään eikä nainen missään nimessä ole elämän keskipiste. (Silti en tiedä yhtään miestä, joka puhuisi enemmän naisista kuin mgtow-mies xD) Joku asia on oikeasti poissa elämästä vasta kun sen vatvomisen lopettaa, jauhaminen tarkoittaa että elämä pyörii osaksi vieläkin asian ympärillä).


      • mitäihmettä
        PalstaTrolli kirjoitti:

        Seuraavaksi voimmekin analysoida sitä, miten nainen käyttäytyy anonyymillä interwebin keskustelupalstalla.

        Tarkemman analyysin kohteeksi valitsemme naisen, jolla

        A) Meni tunteisiin
        B) Ei ole argumentteja

        Avainasioiksi valitsen seuraavat: sinä et naarasta löydä, tyhmä ja yöäk.

        Voit jatkaa tästä eteenpäin, niin ehkäpä voimme tehdä artikkelin johonkin vertaisarvioutuun tieteelliseen julkaisuun.

        Otsikko voisi olla vaikkapa: Statistical presentation female anger in anonymous virtual environments.

        "Seuraavaksi voimmekin analysoida sitä, miten nainen käyttäytyy anonyymillä interwebin keskustelupalstalla."

        Jos nyt naisten palstakäytöstä haluat moittia niin kiinnitäpä seuraavaksi tarkempaa huomiota nimimerkkeihin ääädämi111, super-atm, hienoahienoa, naisasialooser11 yms. Vai onko miehillä oikeus käyttäytyä miten sattuu ja naisen pitää pitää mölyt mahassa? Montako kertaa olet noille herroille valittanut palstakäytöksestä?


      • mitäihmettä kirjoitti:

        "Seuraavaksi voimmekin analysoida sitä, miten nainen käyttäytyy anonyymillä interwebin keskustelupalstalla."

        Jos nyt naisten palstakäytöstä haluat moittia niin kiinnitäpä seuraavaksi tarkempaa huomiota nimimerkkeihin ääädämi111, super-atm, hienoahienoa, naisasialooser11 yms. Vai onko miehillä oikeus käyttäytyä miten sattuu ja naisen pitää pitää mölyt mahassa? Montako kertaa olet noille herroille valittanut palstakäytöksestä?

        Voi olla, että olet kiero ja yrität pitkästyttää minut kuoliaaksi.

        Pelaa vielä natsi-kortti tmv. niin nukahdan istualleni.


    • ykjrtwtrtjtrjyjry

      Niin siis että nuorena ja pitkin aikuistumista rumat miehet ovat aiheuttaneet traumoja? Meinaan vaan koska komeille miehille tuskin tiuskitaan samaan tahtiin kuin rumille, tai edes taviksille.
      Siis en todellakaan hyväksy minkäänlaista setämiesten toimintaa mutta kyllähän se reaktio on aikas suhteellista yleensä.

      • Nnnnnnnnnnnnnnn

        Yleensä ne komeat miehet tyytyvät kiitos eihin ja jatkaa matkaa. He tietävät ettei se haittaa jos kyseistä naista ei kiinnosta. Muilla miehillä juuri se torjunta aiheuttaa aggressiota ja katkeruus nostaa päätään. Trauma on aika voimakas sana, itse sanoisin että kokemuksen tuomaa varmuutta. Ei kirjoituksen tarkoitus ollu olla mikään uhri-itkahdus vaan kertoa miehille miksi naiset ovat torjuvia miehiä kohtaan. Jos ei etsi mitään, parempi ottaa tyly linja ja luulot pois heti muuten tuhlaa toisen aikaa ja energiaa ja on vaan härnääjä.


      • Sattumaa

        "Yleensä....ja jatkaa matkaa". Tämä. Ei takerruta ja jäädä empimään siihen tilanteeseen vaan samantien unohdetaan kohteliaasti ja jatketaan muualle. Siinä ollaan samantien molemminpuoleisesti ilmaa toiselle.


      • wetjwetwtwtwerw
        Nnnnnnnnnnnnnnn kirjoitti:

        Yleensä ne komeat miehet tyytyvät kiitos eihin ja jatkaa matkaa. He tietävät ettei se haittaa jos kyseistä naista ei kiinnosta. Muilla miehillä juuri se torjunta aiheuttaa aggressiota ja katkeruus nostaa päätään. Trauma on aika voimakas sana, itse sanoisin että kokemuksen tuomaa varmuutta. Ei kirjoituksen tarkoitus ollu olla mikään uhri-itkahdus vaan kertoa miehille miksi naiset ovat torjuvia miehiä kohtaan. Jos ei etsi mitään, parempi ottaa tyly linja ja luulot pois heti muuten tuhlaa toisen aikaa ja energiaa ja on vaan härnääjä.

        Kyllä rikkaatkin ovat ahneempia kuin köyhät, tuskinpa se komea mies on tottunut pakkeja saamaan. Eivät naiset heille sano ei tai huuda painu vittuun tms.. Taas pistetään naisten huono käytös rumien miesten omaksi syyksi, kun eivät osaa mukamas ottaa pakkeja vastaan.


      • hyiollakaan
        wetjwetwtwtwerw kirjoitti:

        Kyllä rikkaatkin ovat ahneempia kuin köyhät, tuskinpa se komea mies on tottunut pakkeja saamaan. Eivät naiset heille sano ei tai huuda painu vittuun tms.. Taas pistetään naisten huono käytös rumien miesten omaksi syyksi, kun eivät osaa mukamas ottaa pakkeja vastaan.

        Miksi te rumat miehet ette ymmärrä olla lähestymättä niitä naisia? Ei tarvitse itkeä jälkeenpäin ja nainen säästyy tökeröiltä ja myötähäpeää aiheuttavilta iskuyrityksiltä.


      • wetjwetwtwtwerw
        hyiollakaan kirjoitti:

        Miksi te rumat miehet ette ymmärrä olla lähestymättä niitä naisia? Ei tarvitse itkeä jälkeenpäin ja nainen säästyy tökeröiltä ja myötähäpeää aiheuttavilta iskuyrityksiltä.

        Itse en ole naisilta palstalla kuvaillun kaltaista kohtelua saanut, jollei jotain änkyräkännistä akkaa lasketa, enkä sellaista kyllä nielisikään koska itselläni on kuitenkin käytöstavat.
        Mutta vaikken olekaan asiasta kärsinyt niin ei se tarkoita että toisten paskaa käytöstä pitäisi hyväksyä.


    • Viinamies

      Siksi kun mies ei lähesty kännissä naisia. Viinaa kun juo niin nainen on heti valmis tutustumaan. Menkää siis tänään baariin ja lähestykää naisia niin huomaatte miten helposti niitä naisia saa.

    • Kiltti-ätmi

      Ei pillu kostu koska mies ei ole jännä. Ei nainen viitsi turhaan jutella jos ei pillu kostu.

      • ÄtmiLooseri

        Jännämies kouraisee naisen pillua, jolloin nainen kostuu ja puristelee naisen rintoja, että maito vaan roiskuu naisen rinnoista.
        Nainen hyväksyy, koska jännämies tekee sen, mutta ätmin ei nainen koskaan antaisi koskettaa pillua, eikä rintoja.


      • hyiollakaan
        ÄtmiLooseri kirjoitti:

        Jännämies kouraisee naisen pillua, jolloin nainen kostuu ja puristelee naisen rintoja, että maito vaan roiskuu naisen rinnoista.
        Nainen hyväksyy, koska jännämies tekee sen, mutta ätmin ei nainen koskaan antaisi koskettaa pillua, eikä rintoja.

        Ätmit on kakaramaisia valittajia, sellainen ei kiihota sitten yhtään. Muuta asennetta jos haluat naisen pillua kostuttaa. Ei kukaan tuollaiselle haarojaan levitä.


    • Kiltti-Ja-Kunnollinen

      Jännämiehet kohtelee naisia kuin eläintä ja naiset silti rakastaa. Kunnolliset miehet ei saa edes mahdollisuutta. Jännämies osaa esittää kilttiä vähän aikaa että saa naisen luottamuksen mutta kunnollinen mies ei muutu pahaksi tutustumisen edetessä. Pahuus kiehtoo naisia ja siksi naiset niitä haluaa.

    • Nuoret ja etenkin kauniit naiset ovat usein tylyjä.

      Mutta älkää naiset ahdistuko liiallisesta suosiosta ja miesten kiinnostuksen osoituksista. Kun olette vanhempia, niin ihmettelette missä ne kaikki kiinnostuneet miehet nyt ovat. Montakaan miestä ei kiinnosta enää yh-mammat, vauvakuumeiset vannepäät ja elämänsä parhaat päivät vuosia sitten nähneet kurttunaamat, velttoperseet ja löysätissit.

      • hyiollakaan

        No mutta kurtistuuhan ne miehetkin, ja lihovat. Maha ja perse alkaa roikkua. Hiusraja pakenee. Eipä sellainenkaan ketään naista kiinnosta. Jos on statusta ja rahaa, niin voi saada lähinnä jonkun säälittävän bimbon elätettäväksi, mutta sekin nussii nuoria ja komeita salaa. Suurinta osaa naisista kiinnostaa nuori, timmissä kunnossa oleva komistus. Ei vanhenevan miehen tilanne ole sen parempi.


      • hyiollakaan
        hyiollakaan kirjoitti:

        No mutta kurtistuuhan ne miehetkin, ja lihovat. Maha ja perse alkaa roikkua. Hiusraja pakenee. Eipä sellainenkaan ketään naista kiinnosta. Jos on statusta ja rahaa, niin voi saada lähinnä jonkun säälittävän bimbon elätettäväksi, mutta sekin nussii nuoria ja komeita salaa. Suurinta osaa naisista kiinnostaa nuori, timmissä kunnossa oleva komistus. Ei vanhenevan miehen tilanne ole sen parempi.

        Naisella nousee oksennus suuhun kun ruma mies koskee, mutta jos sillä on tarpeeksi rahaa niin seksin kestää, oikeaa himoa tunnetaan vain komeisiin miehiin ja muiden kanssa teeskennellään. Rumaksi ei kannata syntyä.


      • hyiollakaan kirjoitti:

        No mutta kurtistuuhan ne miehetkin, ja lihovat. Maha ja perse alkaa roikkua. Hiusraja pakenee. Eipä sellainenkaan ketään naista kiinnosta. Jos on statusta ja rahaa, niin voi saada lähinnä jonkun säälittävän bimbon elätettäväksi, mutta sekin nussii nuoria ja komeita salaa. Suurinta osaa naisista kiinnostaa nuori, timmissä kunnossa oleva komistus. Ei vanhenevan miehen tilanne ole sen parempi.

        Mitä sitten? Olenko väittänyt etteivät miehet vanhenisi? Kyse oli nuorten naisten ylimielisyydestä ja oman huippukautensa lyhyydestä. Tyhmä!!!


      • hyiollakaan kirjoitti:

        Naisella nousee oksennus suuhun kun ruma mies koskee, mutta jos sillä on tarpeeksi rahaa niin seksin kestää, oikeaa himoa tunnetaan vain komeisiin miehiin ja muiden kanssa teeskennellään. Rumaksi ei kannata syntyä.

        Olis mukavaa katsoa kun joku pieksee sinut oikein kunnolla. Ei kannata saada turpaan.


      • Nainen39vee

        "Nuoret ja etenkin kauniit naiset ovat usein tylyjä.

        Mutta älkää naiset ahdistuko liiallisesta suosiosta ja miesten kiinnostuksen osoituksista. Kun olette vanhempia, niin ihmettelette missä ne kaikki kiinnostuneet miehet nyt ovat. Montakaan miestä ei kiinnosta enää yh-mammat, vauvakuumeiset vannepäät ja elämänsä parhaat päivät vuosia sitten nähneet kurttunaamat, velttoperseet ja löysätissit. "

        No mutta jos miesten lähestyminen ahdistaa, niin miksi silloin se haittaisi, että ahdistava asia loppuu? Hyvähän se silloin varmaan vaan on, jos ei siitä ole koskaan tykännyt.


      • Nainen39vee kirjoitti:

        "Nuoret ja etenkin kauniit naiset ovat usein tylyjä.

        Mutta älkää naiset ahdistuko liiallisesta suosiosta ja miesten kiinnostuksen osoituksista. Kun olette vanhempia, niin ihmettelette missä ne kaikki kiinnostuneet miehet nyt ovat. Montakaan miestä ei kiinnosta enää yh-mammat, vauvakuumeiset vannepäät ja elämänsä parhaat päivät vuosia sitten nähneet kurttunaamat, velttoperseet ja löysätissit. "

        No mutta jos miesten lähestyminen ahdistaa, niin miksi silloin se haittaisi, että ahdistava asia loppuu? Hyvähän se silloin varmaan vaan on, jos ei siitä ole koskaan tykännyt.

        Idiootti!!!

        Vittu kun olet yksinkertainen.


    • NaisetVonkaa

      Jo on pissiksellä murheet. Suurin osa miehistä ei ole naisista kiinnostunut, vaan asia on päinvastoin.

    • Kurppa-nainen

      Riippuu miehestä joka lähestyy. Jos on komea niin olen hyvinkin ystävällinen. Jos on ruma palsta ätmin niin haistatan nopeasti ja poistun.

    • 4rk1st0

      Kaikki ootte säälittäviä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe