Julkkis on julkisuuden henkilö. Ovatko kaikki muut taviksia?
Mitä tarkoittaa tavis?
6
327
Vastaukset
- Narsissi
Tavis = tavanomainen, normaali, ei massasta poikkeava
Julkkis = massasta poikkeava, hullu- Kertomus
Olipa kerran Taavetti. Hän tapasi Jukan. Heillä oli RomanSSI.
- pitkätukka-68
En siis ole tavis, mutta en mä mikään julkkiskaan ole. Vaikka onhan se huomattu: alla känner apan känner ingen.
Välillä tulee mietittyä et kukakohan tuo oli joka moikkas, ja moni tulee juttelemaan ku vanhalle kaverille, niin on noloa kun ei saa päähän kuka hän on.
Pakko kai noiden välissäkin on joku lokero oltava, vaikken nyt lokeroinnista olekaan kiinnostunut. - abborholmare
pitkätukka-68 kirjoitti:
En siis ole tavis, mutta en mä mikään julkkiskaan ole. Vaikka onhan se huomattu: alla känner apan känner ingen.
Välillä tulee mietittyä et kukakohan tuo oli joka moikkas, ja moni tulee juttelemaan ku vanhalle kaverille, niin on noloa kun ei saa päähän kuka hän on.
Pakko kai noiden välissäkin on joku lokero oltava, vaikken nyt lokeroinnista olekaan kiinnostunut.Apan känner Inga
- pitkätukka-68
abborholmare kirjoitti:
Apan känner Inga
Ei ainakaan läheskään kaikkia, jotkä hänet tuntee.
Kertomus kirjoitti:
Olipa kerran Taavetti. Hän tapasi Jukan. Heillä oli RomanSSI.
"RomanSSI" kuulostaa joltain ohjusjärjestelmältä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6222598Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4162046Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232020JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191586- 671544
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641488- 1251260
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231070Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.191034Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16988