Liian usein ja pitkään tapailu

Ihastunut

Olen parikymppinen mies ja olen tavannut aivan ihanan naisen. Tämän naisen kanssa ollaan tapailtu, jo useampaan kertaan ja jo ekasta kerrasta lähtien, treffien kesto on ollut 4-6 tuntia. Viihdyn erittäin hyvin tämän naisen kanssa ja meillä riittää erittäin hyvin juttua. Olen kertakaikkisen ihastunut häneen ja tekisi mieli nähdä vaikka joka päivä. Tähän asti ollaan pidetty aina pari välipäivää, kiireiden takia. Olen kumminkin kuullut, että kiinnostus voi lopahtaa nopeasti, jos alkuun tapailee liian usein ja pitkiä aikoja. Olisiko täällä kenelläkään kokemusta tästä asiasta, eli kannattaako tapailuja harventaa ja treffien kestoja lyhentää? Tämä nainen tuntuu kumminkin juuri siltä oikealta ja joka tapaamisen jälkeen tunteeni häntä kohtaan vain vahvistuvat.

1

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mekkkk

      Jos vain tapailet etkä tee mitään niin voi tulla loppu tapaamisislle. Tuossa iässä pitää kolmansilla tai neljänsillä tappamisella olla jo seksiä ettei naisen tartte puutteessa olla ja tapailu muuttu nopeasti seurusteluksi kun sekstailette riittävästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe