Usein kerrotaan, että korkeat avioeroluvut todistavat, että ihminen ei ole yksiavioinen. Toisaalta noin puolet pareista kuitenkin jatkaa toisen kuolemaan saakka.
Mutta kuinka monta avoimessa suhteessa elävää tiedätte, joiden liitto on kestänyt vuosikymmeniä?
Tuntuvat olevan jotain nuorten kokeilujuttuja nämä avoimet suhteet.
Miksi avoimista suhteista erotaan?
3
664
Vastaukset
- sitäsaamitätilaakin
Erotaan? Kuule en minäkään tiennyt olevani avoimessa" suhteessa mitenkään. Kun kakkosesta kiinni jäi. Vielä järkytys kun tuo kakkonen luuli myös olevan kyse "avoimesta" suhteesta. Kun nakkasin ulos ja kerroin etten suostu "avoimeen suhteeseen mitenkään palasi neuvottelemaan aviostamme uusin säännöin. Itse se päätti tehdä meidän liitosta "avoimen" kertoen tuolle kakkoselle miten se minulle sopii jne. Ehei nämä avoimet suhteilut pitää osata ja kysyä puolisolta sopiiko todella. No vastauksen sai tuo kakkonen. Tiedän sen loppuneen ja säännöt muuttuneet. En ole siis vihainen tietämättömälle kakkoselle mitenkään koska luuli olevansa sellaisessa. Mutta vihainen olen edelleen kumppanille joka "muutti sääntöjä.
- tämäyksielämä
Jos avoin suhde tehdään "pelastamaan" ennestään huonoa suhdetta niin eroon se helposti päättyy. Hyvässäkin suhteessa avoin suhde vaatii paljon työtä ja keskustelua toimiakseen. Siihen lähtiessä ei ehkä tajua, kuinka paljon se vaatii.
- mikäavoinsuhde
Avoin suhde sallii kaikkien olla kaikkien kanssa intiimeissä väleissä.
Siinä ei ole "eroamista". Mistä siinä "erotaan" kun mitään sitoumuksia eikä lupauksia ole kenellekään annettu eikä keneltäkään haluttu?
Noissa suhteissa jokainen vain käyttää ilmaisia huo...a. Hyvä vai paha? Kukin itse saa päättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446