Tytär rupeaa heti haistatteleen ja haukkuu mua jos sanon asiasta miehelle ku on niin isän puolta ja kun pyydän tytärtäni olemaan hiljaa että on isän ja mun välinen asia niin rupeaa huorittelemaan eikä mies kiellä! Olen tosi verisesti loukkaantunut molemmille mieskin ei ajanut autoa eteenpäin parkkipaikalla ku oli jäätelö kädessä ku vieres oli toinen auto niin en päässy autoomme ku muuten ovet olis kolahtaneet yhteen ja tämän toisen auton kuski joutui peruuttamaan että pääsin autoomme ja sekin mies puhui puhelimeen joten hänelläkin oli vain yksi käsi vapaana. Eli miehet hoi kohteletteko naisia näin?!!!
Mitä tehdä teinitytölle joka on aina isän puolella
3
793
Vastaukset
- kakrujaurpo
Unelmien Urpon säää oot VALINNUT miehekses ja nyt, niinku x ksi.
Hienosti ootte kasvattaneet kakaranne. Just teijänlaisii Suomi tarttee lisää! kohta sun kakru on sukukypsä, se niinku tietää iha tarkkaa miten hoitaa omat pentusa, nii se alkaa kohta puskee niitä, ootteha te olleet hyvii opettajii. - edgawrsgt
Otsikossa kysytän apua teinitytön kanssa ja kirjoituksen lopussa kysytään: "Eli miehet hoi kohteletteko naisia näin?!!!"
Miehenä en tiedä miten "miehet hoi" kohtelee naisia, itse ainakin eri tavalla ja niin kaikki tuntemani miehet.
Muilta osin kuullostaa todella oudolta suhde.
"Tytär rupeaa heti haistatteleen ja haukkuu mua jos sanon asiasta miehelle ku on niin isän puolta ja kun pyydän tytärtäni olemaan hiljaa että on isän ja mun välinen asia niin rupeaa huorittelemaan eikä mies kiellä!"
Ei tuossa ole oikein logiikkaa, mutta jos ylipäätään joku missään sanoo toista huoraksi niin jo mennään pahasti ulos tieltä. Sitten voi kysyä miksi ihmiset haluavat välttämättä olla sellaisten ihmisten kanssa?! Mutta lohtuna: he jatkavat vahvasti sitä samaa paskaa vaikka mitä tahansa muu maailma sanoo :) - eimetiedetätäällä
Oikea tapa tässä on että otat yhteyttä johonkin asiantuntijaan ja kerrot miten on ja pyydät apua tilanteeseen.
Noin ei voi olla.
Miksi tyttäresi on isänsä puolella?
En maalaa mitään "sellaista" seinälle, mutta olisiko aiheellista tarkastaa että mitään "sellaista" ei ole (sorry).
Jos ei ole, niin pitää tarkistaa teidän (sinun ja miehesi) suhdetta.
Tälläiseen pystyy vain asiantuntija.
Jos miehesi ei lähde juttusille, niin mene yksin.
Me ei tällä palstalla osata neuvoa oikeaa ratkaisua.
EI TIETENKÄÄN tyttäresi saa ruveta huorittelemaan!
Jotain on silloin totisesti pielessä!
Voi olla että asiantuntija maksaa jonkun kympin, mutta on varmaan hyvä sijoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758