Ketogeeninen

Ufofyofdt

Olen 160cm 67kg nainen, ikää on 46.
Salilla käyn 5-6 kertaa viikossa ja pyöräilen n.250km/kk ja työssä jalkojen päällä koko ajan.
Massua ei ole ja olen sopusuhtainen, mutta paino vaan junnaa samassa koko ajan.
Syön terveellisesti normaalisti ja nyt aloitin 3 viikkoa sitten ketoilun.
Kaloreita tulee n.150/pv, rasvaa n. 100-120, hiilareita 10-20 ja proteiinia hieman yli 100.
Mitään ei tapahdu😳paino vain pysyy!
Osaako joku jelppiä?

8

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veeäm43

Jos liuskat värjääntyvät voimakkaan ruskeiksi niin paino putoaa varmasti!

• Muumi-Mummu

Näköjään nälkäkuurilla ja makoillen laihduttavat eivät siedä näkösällä tervehenkisiä, aktiiveja laihduttajia. He vaativat kaikkia olemaan tylsyyteensä syöpötteleviä juopottelijoita.
      Kaikki rakentava ajatusten ja vinkkien vaihto tekee heidät sairaiksi.
      Täällä myllertää ihraiset pulliaiset valtavalla ylipainolla.
      Silloin sopii joukkoon lässyttämään ja mässyttämään.
      LOL

• Nannastiina

Kaloreita varmaan 1500😊onpa upeaa, että on noin paljon liikkeellä oleva ihminen. Tarkkaa on tuo painon kanssa kikkailu, itse aika samassa tilanteessa.
      Epäilen, että itsellä on kunnon säästöliekki päällä, olisiko sinullakin.
      Mutta, eikös ole mukavaa, kun on lämmin ja tietää, että pienemmissäkin vaatteissa näyttää hyvältä. Minua ei kateellisten pyöreiden ihmisten katseet onneksi vaivaa😊tiedän, että liikunnasta saan niin hyvää energiaa ja terveen kehon.

• hpv27

Kannattaisi varmaan mittauttaa rasvaprosentti. Jos on olemattomasti läskiä niin sitten laihduttaa korkeintaan lihasta.

• VHHilija

Moikka! Mä pidin itse alkuun aika tarkkaa ruokapäiväkirjaa, koska hiilareita kertyy huomaamatta liikaa, vaikka ajattelisi, että ei oikeasti niitä "tankkaa". Ja hiilarien laatu on aika tärkeetä, eli viljat ja prosessoidut hiilarit kannattaa kyllä suosiolla jättää kokonaan veke. Käytätkö makrolaskureita? Nykyisin on monellakin sivulla (ainakin jäsenille) tarjolla arkea helpottavia työkaluja (mä käytän LCHF-suomea, mistä innostuin kovin jo reseptipalvelunkin takia :D).

Kyllä se siitä lähtee, tsemppiä!!!

• veeäm43

ketosilla on täysin tarpeetonta laskea tai punnita hiilareita. Selvintä on, että jättää ne täysin pois. Kaiken! Ei lainkaan hedelmä eikä tietenkään juureksia.
        Varmuuden vuoksi ei myöskään vihanneksia vaikka periaatteessa voi hieman joitakin syödä.
        Ei lainkaan ketsuppia, ei suolaisillä. Kaikissa on sokeria enemmän tai vähemmän.

Oeellista on ketosliuskojen seuranta jos parin päivän jälkeen liuskat eivät värjäydy voimakkaan ruskeiksi niin jossakin on vuotoa. Tietämättömyyttä tai itsepetosta.
        On unohdettava täysin ajatus "eihän tämän vertainen merkitse mitään"! Mutta kun vähäkin merkitsee!

Ilman liuskaseurantaa on turha puhua ketosesta yhtään mitään.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      63
      6965
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      67
      2975
    3. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      169
      2758
    4. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      413
      2390
    5. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      34
      2003
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      42
      1834
    7. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      73
      1504
    8. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      276
      1488
    9. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      125
      1445
    10. 105
      1428
    Aihe