Olen 160cm 67kg nainen, ikää on 46.
Salilla käyn 5-6 kertaa viikossa ja pyöräilen n.250km/kk ja työssä jalkojen päällä koko ajan.
Massua ei ole ja olen sopusuhtainen, mutta paino vaan junnaa samassa koko ajan.
Syön terveellisesti normaalisti ja nyt aloitin 3 viikkoa sitten ketoilun.
Kaloreita tulee n.150/pv, rasvaa n. 100-120, hiilareita 10-20 ja proteiinia hieman yli 100.
Mitään ei tapahdu😳paino vain pysyy!
Osaako joku jelppiä?
Ketogeeninen
8
247
Vastaukset
- veeäm43
Jos liuskat värjääntyvät voimakkaan ruskeiksi niin paino putoaa varmasti!
- Muumi-Mummu
Näköjään nälkäkuurilla ja makoillen laihduttavat eivät siedä näkösällä tervehenkisiä, aktiiveja laihduttajia. He vaativat kaikkia olemaan tylsyyteensä syöpötteleviä juopottelijoita.
Kaikki rakentava ajatusten ja vinkkien vaihto tekee heidät sairaiksi.
Täällä myllertää ihraiset pulliaiset valtavalla ylipainolla.
Silloin sopii joukkoon lässyttämään ja mässyttämään.
LOL - Nannastiina
Kaloreita varmaan 1500😊onpa upeaa, että on noin paljon liikkeellä oleva ihminen. Tarkkaa on tuo painon kanssa kikkailu, itse aika samassa tilanteessa.
Epäilen, että itsellä on kunnon säästöliekki päällä, olisiko sinullakin.
Mutta, eikös ole mukavaa, kun on lämmin ja tietää, että pienemmissäkin vaatteissa näyttää hyvältä. Minua ei kateellisten pyöreiden ihmisten katseet onneksi vaivaa😊tiedän, että liikunnasta saan niin hyvää energiaa ja terveen kehon. - hpv27
Kannattaisi varmaan mittauttaa rasvaprosentti. Jos on olemattomasti läskiä niin sitten laihduttaa korkeintaan lihasta.
- VHHilija
Moikka! Mä pidin itse alkuun aika tarkkaa ruokapäiväkirjaa, koska hiilareita kertyy huomaamatta liikaa, vaikka ajattelisi, että ei oikeasti niitä "tankkaa". Ja hiilarien laatu on aika tärkeetä, eli viljat ja prosessoidut hiilarit kannattaa kyllä suosiolla jättää kokonaan veke. Käytätkö makrolaskureita? Nykyisin on monellakin sivulla (ainakin jäsenille) tarjolla arkea helpottavia työkaluja (mä käytän LCHF-suomea, mistä innostuin kovin jo reseptipalvelunkin takia :D).
Kyllä se siitä lähtee, tsemppiä!!!- veeäm43
ketosilla on täysin tarpeetonta laskea tai punnita hiilareita. Selvintä on, että jättää ne täysin pois. Kaiken! Ei lainkaan hedelmä eikä tietenkään juureksia.
Varmuuden vuoksi ei myöskään vihanneksia vaikka periaatteessa voi hieman joitakin syödä.
Ei lainkaan ketsuppia, ei suolaisillä. Kaikissa on sokeria enemmän tai vähemmän.
Oeellista on ketosliuskojen seuranta jos parin päivän jälkeen liuskat eivät värjäydy voimakkaan ruskeiksi niin jossakin on vuotoa. Tietämättömyyttä tai itsepetosta.
On unohdettava täysin ajatus "eihän tämän vertainen merkitse mitään"! Mutta kun vähäkin merkitsee!
Ilman liuskaseurantaa on turha puhua ketosesta yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409