Olen neitsyt hc-atm ja huomenna kokeilen seksiä miehen kanssa jonka löysin Alastonsuomesta. Vaikka olen sairaalloisen lihava ja ruma niin olen silti saanut miehiltä useita ehdotuksia, naisilta ei yhtäkään vaikka olen kuvaillut olevani kiinnostunut etupäässä naisista.
Nyt loppuu seksittömyys
10
229
Vastaukset
- uskomatonpeluri
Minua ei mehet kiinnosta, vain naisten pimppi. Ja sen tuntuma.
- Bimies
Naisen pimppi on löysä vätys, miehen anus on tiukka.
- Neitsytsetä
Bimies kirjoitti:
Naisen pimppi on löysä vätys, miehen anus on tiukka.
Kyllähän naiseltakin tiukka anus löytyy, mutta sinne pääseminen on useimmille at-miehille mahdotonta.
Itse olen sitä mieltä, etyä jos tervettä miestä ei pillu kiinnosta, niin ei se ole terve. Mutta monet on eri mieltäkin. Eikä se haittaa.
- Neitsytsetä
Kukas tässä on puhunut ettei pillu kiinnosta? Sitä ei vaan ole tarjolla vaikka mitä tekisi joten tyydyn miehen suuhun ja peppuun.
Neitsytsetä kirjoitti:
Kukas tässä on puhunut ettei pillu kiinnosta? Sitä ei vaan ole tarjolla vaikka mitä tekisi joten tyydyn miehen suuhun ja peppuun.
Sitten läpäisit tämän terveystarkastuksen.
- hirveästiKarimainosti
Joku Kari taisi puhua että häntä ei kiinnosta laittaa pippeliä pehmoiseen vaginaan...
'
- onneavainmatkoille
Kuulostat tänään aivan englanning prinssille :D
- kokeileselviytyä
Kokeile lentää tulivuoren päälle seuraavaksi vaikka Hawaijilla :D
- 1444
Naiset ajavat ätmit homoilun tielle nirsoilullaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3839988Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat946318Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3926009SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden1614391Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä13688Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien873268Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal933235Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,62986Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en632969Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr102932