Ylipainoinen mie skysyy onko hän lihava?

mitävastata

Mitä lihavalle miehelle voi vastata, jos hän kysyy onko hän lihava? Jos nainen kysyy, niin hänelle ei kannata sanoa suoraan että hän on lihava. Se tuntuu naisesta todella pahalta eikä nainen halua kuulla sitä vaikka itse tietäänkin olevansa lihava. Mutta mites miehet?

8

382

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehelle voi ja kannattaa olla suora ja rehellinen. Oli sitten vetskari auki tai läskit roikkumassa... ; )

• Ericartman

Kerro että hänellä on isot luut.

• uskontietäväni

isot, pehmeät luut 😂

• Ehkä? Tuohon on vaikea vastata. Miltä sinusta itsestäsi tuntuu?

• fjjPIGUpupi

Vastaisin että pituutesi suhteessa painoosi antaa tapauksessasi seuraavia indeksilukuja, blaa blaa blaa... lasket lukuja ja annat tuloksia, Sitten analyyttistä puntarointia kuinka lukemat suhtautuvat indekseihin nyt siten että... blaa blaa blaaa.... jne.
      Kun pysyy taulukoiden faktoissa pysytään samalla asialinjoilla, ja voit jopa sanoa miehelle että obeesi olemuksesi antaa riskejä diabetekselle, ja jos jopa jo sairastaa diabetes kakkosta, pääsee siitä eroon aivan ilman lääkkeitä, kunhan LAIHDUTTAA!!!

Yhteiskunta haluaa myydä lääkkeitä koska siinä vetää niin moni välistä. Turhaa lääkkeiden syöttöä harjoitetaan niin vanhuksille kuin ylipainoisille ja kaikille jotka terveyasemille joutuvat.

Mies ylipainoineen ottaa joko vinkistä vaarin, tai jos ei ota, JÄTÄ SE LÄSKI!

• Askaan hänelt millä tavoin hän kehonsa oman tuntee kantavan.

• hullu_ukko

Kyllä minulle voi periaatteesa kertoa, että olen lihava vaikka sellaisessa tilanteessa jossa asiasta keskustellaan jonkuntutun kanssa.

Pari kertaa on käynyt niin, ettäkun olen liikkunut Helsingin rautatieasemalla on joku uppotuntematon tullut huomauttelemaan ja kyselemään ylipainostani ja sellaisesta enpuolestaan pidä.

• Minusta kauneus, laihuus tai lihavuus ovat sivuseikkoja, jos itse ihminen on rakas. Vastaisin varmaan kiertäen hänessä olevan enemmän rakastettavaa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      203
      7727
    2. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      5
      4667
    3. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      85
      4201
    4. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      394
      3702
    5. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      205
      3408
    6. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      105
      3025
    7. Suomessa valtavasti somalien yhdistyksiä, peräti 171 - mistä tulee rahat?

Suurin osa näistä sijoittuu pääkaupunkiseudulle tai Turun ympäristöön. Ovatko kaikki noista pelkkiä huijausyhdistyksiä
      Maailman menoa
      133
      2588
    8. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      31
      2557
    9. Liikaa vauhtia

Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp
      Suomussalmi
      62
      2145
    10. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      21
      1983
    Aihe