Mitä lihavalle miehelle voi vastata, jos hän kysyy onko hän lihava? Jos nainen kysyy, niin hänelle ei kannata sanoa suoraan että hän on lihava. Se tuntuu naisesta todella pahalta eikä nainen halua kuulla sitä vaikka itse tietäänkin olevansa lihava. Mutta mites miehet?
Ylipainoinen mie skysyy onko hän lihava?
8
342
Vastaukset
Miehelle voi ja kannattaa olla suora ja rehellinen. Oli sitten vetskari auki tai läskit roikkumassa... ; )
- Ericartman
Kerro että hänellä on isot luut.
- uskontietäväni
isot, pehmeät luut 😂
Ehkä? Tuohon on vaikea vastata. Miltä sinusta itsestäsi tuntuu?
- fjjPIGUpupi
Vastaisin että pituutesi suhteessa painoosi antaa tapauksessasi seuraavia indeksilukuja, blaa blaa blaa... lasket lukuja ja annat tuloksia, Sitten analyyttistä puntarointia kuinka lukemat suhtautuvat indekseihin nyt siten että... blaa blaa blaaa.... jne.
Kun pysyy taulukoiden faktoissa pysytään samalla asialinjoilla, ja voit jopa sanoa miehelle että obeesi olemuksesi antaa riskejä diabetekselle, ja jos jopa jo sairastaa diabetes kakkosta, pääsee siitä eroon aivan ilman lääkkeitä, kunhan LAIHDUTTAA!!!
Yhteiskunta haluaa myydä lääkkeitä koska siinä vetää niin moni välistä. Turhaa lääkkeiden syöttöä harjoitetaan niin vanhuksille kuin ylipainoisille ja kaikille jotka terveyasemille joutuvat.
Mies ylipainoineen ottaa joko vinkistä vaarin, tai jos ei ota, JÄTÄ SE LÄSKI! Askaan hänelt millä tavoin hän kehonsa oman tuntee kantavan.
Kyllä minulle voi periaatteesa kertoa, että olen lihava vaikka sellaisessa tilanteessa jossa asiasta keskustellaan jonkuntutun kanssa.
Pari kertaa on käynyt niin, ettäkun olen liikkunut Helsingin rautatieasemalla on joku uppotuntematon tullut huomauttelemaan ja kyselemään ylipainostani ja sellaisesta enpuolestaan pidä.Minusta kauneus, laihuus tai lihavuus ovat sivuseikkoja, jos itse ihminen on rakas. Vastaisin varmaan kiertäen hänessä olevan enemmän rakastettavaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1561550Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli541235Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1821009Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi50968Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus76944Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36885- 57815
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy205808Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali153779Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze110765