Ylipainoinen mie skysyy onko hän lihava?

mitävastata

Mitä lihavalle miehelle voi vastata, jos hän kysyy onko hän lihava? Jos nainen kysyy, niin hänelle ei kannata sanoa suoraan että hän on lihava. Se tuntuu naisesta todella pahalta eikä nainen halua kuulla sitä vaikka itse tietäänkin olevansa lihava. Mutta mites miehet?

8

315

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehelle voi ja kannattaa olla suora ja rehellinen. Oli sitten vetskari auki tai läskit roikkumassa... ; )

    • Ericartman

      Kerro että hänellä on isot luut.

      • uskontietäväni

        isot, pehmeät luut 😂


    • Ehkä? Tuohon on vaikea vastata. Miltä sinusta itsestäsi tuntuu?

    • fjjPIGUpupi

      Vastaisin että pituutesi suhteessa painoosi antaa tapauksessasi seuraavia indeksilukuja, blaa blaa blaa... lasket lukuja ja annat tuloksia, Sitten analyyttistä puntarointia kuinka lukemat suhtautuvat indekseihin nyt siten että... blaa blaa blaaa.... jne.
      Kun pysyy taulukoiden faktoissa pysytään samalla asialinjoilla, ja voit jopa sanoa miehelle että obeesi olemuksesi antaa riskejä diabetekselle, ja jos jopa jo sairastaa diabetes kakkosta, pääsee siitä eroon aivan ilman lääkkeitä, kunhan LAIHDUTTAA!!!

      Yhteiskunta haluaa myydä lääkkeitä koska siinä vetää niin moni välistä. Turhaa lääkkeiden syöttöä harjoitetaan niin vanhuksille kuin ylipainoisille ja kaikille jotka terveyasemille joutuvat.

      Mies ylipainoineen ottaa joko vinkistä vaarin, tai jos ei ota, JÄTÄ SE LÄSKI!

    • Askaan hänelt millä tavoin hän kehonsa oman tuntee kantavan.

    • Kyllä minulle voi periaatteesa kertoa, että olen lihava vaikka sellaisessa tilanteessa jossa asiasta keskustellaan jonkuntutun kanssa.

      Pari kertaa on käynyt niin, ettäkun olen liikkunut Helsingin rautatieasemalla on joku uppotuntematon tullut huomauttelemaan ja kyselemään ylipainostani ja sellaisesta enpuolestaan pidä.

    • Minusta kauneus, laihuus tai lihavuus ovat sivuseikkoja, jos itse ihminen on rakas. Vastaisin varmaan kiertäen hänessä olevan enemmän rakastettavaa. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1575
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1222
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe