Työskentelen yksityisellä sektorilla, paljon automaatiota/koneita olevalla työpaikalla, parinkymmenen työvuoden jälkeen osaan työni erittäin hyvin, mielestäni.
Olen itse ollut kaksi kertaa vuorotteluvapaalla, molemmilla kerroilla olen osa kouluttanut sijaisen,
sijaiset ovat oleet tyytyväisiä koulutukseen sekä mahdolliseen osaaika/vaki työpaikkaan...
Vastuuta on tullut mukavasti uudelle tuuraajalle, joka toiminut hyvin...
Työllistymisaste on 100%
Tiedän että päättäjät ovat tavallisia yksinkertaisia ihmimiä...
Lindstömin Jarille teveisiä,vuorottelu vapaaa säästö luvut ylös, koitahan keksiä ex pääluottamusmiehenä uusia ideoita,jos alat vuorotteluvapaata karsimaan,, lukaise
Kokemuksia sinulta, vuorotteluvapaan tuuraaja?
duurijuoppo
1
869
Vastaukset
- vvapaalla_ollut
Vaikka en ole tuuraaja , mutta voin kertoa että joka minua tuurasi sen 6kk sai firmasta ns. vakiopaikan firman sisään erinäisiin tehtäviin. Aikaa on jo siitä yli 5v. ja homma jatkuu vaan!
Ehoton avain ja saapas oven kohdalle, firmaan jonne otetaan todellakin vain muutama sisään 5v. välein.
Asenne kohdalleen kun vuorovapaata tekee, se on sen hetken näyttöä ja sitoumista tehtävään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2952591Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä482511- 1221696
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461370- 1181360
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301225PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421193- 741069
- 691050
- 701000