Aika useinkin ihmiset saa lahjaksi rannekelloja, ja näin kävi myös minulle.
Kysyisinkin, että mitä olisi parhainta tehdä kellolle, joka on uusi ja käyttämätön, mutta et itse tarvi sitä mihinkään. Tuolla se seisoo laatikossaan tarpeettomana.
Kellon arvo ostettuna oli n. 500e. Merkki Certina.
Mikä olisi parhain konsti?
11
514
Vastaukset
- Kellokello
Minulla ranteessa ollut silloin tällöin vuodesta 90 lähtien sama CERTINA. Ei ole uusi mutta on hyvä kello ja on tunnearvoa.
- kuneivaantarvi
Hyvä merkkihän tuo Certina on, mutta kun ei tule käytettyä.
- ranteeseenHeti
Opettele käyttämään kelloa, se on kovin mukavaa ja kätevää, jopa muodiskasta.
Voit tietysti yrittää myydä sitä, mutta lahjan myyminen on noloa.- kuneivaantarvi
Tulee nykyisin puhelimesta katsottua kellonaikaa. Onhan se tietty lahja ja niistä ei passaisi luopua, mutta en vaan osaa enää käyttää rannekelloa. Se tuntuu hankalaltakin, kun pitää aina riisua suihkuun ym. Niin ja aika painavakin se on..
- hankiOikeaElämä
Ihan gauhiaa jos kello pitää oikein riisua joskus pois ja se ihan painaakin. Kuinka olet oppinut kännykkään, sehän painaa, sitä pitää varoa, ei voi suihkutella ja pitää lataila jne...?
- Samalla.tulee.pestyä
kuneivaantarvi kirjoitti:
Tulee nykyisin puhelimesta katsottua kellonaikaa. Onhan se tietty lahja ja niistä ei passaisi luopua, mutta en vaan osaa enää käyttää rannekelloa. Se tuntuu hankalaltakin, kun pitää aina riisua suihkuun ym. Niin ja aika painavakin se on..
Ei mitään kelloa tarvi ottaa suihkun ajaksi pois kädestä. Kaikki uudet kellot ovat min 30m vesitiiviitä, joka on riittävä tiiviysluokka siihen, että käy suihkussa kello kädessä.
- kuneivaantarvi
hankiOikeaElämä kirjoitti:
Ihan gauhiaa jos kello pitää oikein riisua joskus pois ja se ihan painaakin. Kuinka olet oppinut kännykkään, sehän painaa, sitä pitää varoa, ei voi suihkutella ja pitää lataila jne...?
Mitähän jos hankkisit itse sen elämän!! On se nyt kumma, että jos sanoo ettei ole rannekellolle käyttöä, niin pitää tulla sellaisen asian takia aukomaan naamaansa!
En vain halua käyttää rannekelloa. Minulla on niitä muute jo viisi ennestään laatikossa seisomassa.
Ja minulla on ihan oma oikeus jättää ne käyttämättä.
Minun kysymykseni tänne oli mitä voisin tehdä tuolle rannekellolle. Sitten kun nsinulla on järkevä vastaus, niin tule sitten uikuttamaan lisää. - uskoaJaTietoa
Samalla.tulee.pestyä kirjoitti:
Ei mitään kelloa tarvi ottaa suihkun ajaksi pois kädestä. Kaikki uudet kellot ovat min 30m vesitiiviitä, joka on riittävä tiiviysluokka siihen, että käy suihkussa kello kädessä.
Väärin, 30m vesitiiviys ei riitä suihkussa, se riittää kevyessä sateessa. Netistä löytyy ihan helposti tarkemmat tiedot vesitiiviydestä ja niiden merkinnöistä.
- Palautustapeliin
Suoraan vaan kertoo lahjan antajalle, että kello palautukseen ja vaikka lahjakortti tilalle ko liikkeestä. Saa ainakin mieleisensä lahjan.
- kuneivaantarvi
Olisi pitänyt ymmärtää tehdä tuo asia ajoissa. Nyt on ehkä myöhäistä.
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
- RuotsinTulliTarkastaja
myy mulle satkulla jos et tartte sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3653832Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091423- 941267
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651064Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass14887Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877- 38870
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60849Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11847- 65831