AktiiviMalliCaravaanari

TasaVeroCaravaanari

Matkailuauto pukeilla. Paikallaan kämppänä.
Voi viettää vapaa-aikaa ilman trafi tasa-veroja.
Ja Ei ole varaa vakuutuksiin, bensaan, d, yms.

Työttömällä köyhällä ei ole varaa ajella.
Kesämielellä täs kuitenkin, grilli kuumana.

18

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PalkatonElämä

      Heh heee. Pakko aktivointi ja pakko palkattomuus, siis pakko työttömyys.
      Siis pakko köyhyydessä menee !
      Vain osa kansaa saa tuloa ja työtä ja etuja.
      Mutta onneksi nyt on kesä ja mullakin vanha vaunu keäpaikkana.
      Kesällä on helpompaa olla köyhänä luonnossa.

    • HaudataanAidanUlkop

      Köyhät kyykkyyn.
      Vain rikkaat saa harrastaa.

    • Alasajosuomi

      Kulutus minimissään. Vain halpaan ruokaan on varaa.
      Palkka töitä ei löydy, vaikka työvoimapula propagandaa tulee jatkuvasti uutisista.
      Minulla vaunu kesämökkiä. Mukava olla pois murjaani lähiöstä. Kesällä turistit villiintyy lähiöissä, ja sitä älämölöä ei kehtaa kuunnella.
      Talvella ei tarkene vaunulla, vaan pitää mennä monikulttuurihelvetti Hki lähiöön.

      • Anonyymi

        On se kamala rangaistus veronmaksajalle jos joutuu olemaan Jakomäessä tai itiksessä, missä ulkomaan tiernapojat hoilaa: "Vaikka ole minä musta, olen minä naisille kaivattu "
        Kyllä siinä sielu lepää kun pääsee kesäksi vaunulle luonnon helmaan eikä tarvitse kuunnella ulkomaan mongerrusta vaan lintujen laulua ja laineiden liplatusta. Samalla saa nauttia hyvää, ravitsevaa ja vitamiinipitoista grillimakkaraa sekä siemaista virkistävän olusen kiduksiin.


    • Anonyymi

      Sitten se " vaunu pukilla"-mallilla säästetty raha uppoaa viinoihin.
      Me työttömänä säästetään talvi, varsinkin sähköön ja ruokaan menevää rahaa voi säästää.
      Aina jos jotain täytyy ostaa niin harkitaan voisiko sen tehdä itse tai käydä ostamassa kirpparilta tms.
      Kesän reissuilla kun ollaan tarkkoina mitä ruokaa ostetaan, ei pääse lihomaan kun on köyhät eväät, kalastetaan, se on juhlahetki kun puskaparkissa ollessaan saa hauen vonkaleen kuten kävi Kolovedellä toissa kesänä. Hauki käärittiin ensin folioon ja päälle paksu kerron märkiä sanomalehtiä, suola tietysti haukeen. Sitten paketti nuotioon hiilien päälle.
      Nam! Tällaiset reissut on mukavia.

      • Anonyymi

        Eli leiriydyit luvatta toisen mailla ja vieläpä teit avotulen lupaa pyytämättä. Noin sitä kerätään karavaanareille aina vaan lisää haukkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli leiriydyit luvatta toisen mailla ja vieläpä teit avotulen lupaa pyytämättä. Noin sitä kerätään karavaanareille aina vaan lisää haukkuja.

        Olin ihan luvallisella paikalla ja työnteko paikkakin oli. Metsähallituksen omistama ranta-alue jossa lupa leiriytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin ihan luvallisella paikalla ja työnteko paikkakin oli. Metsähallituksen omistama ranta-alue jossa lupa leiriytyä.

        ...tulenteko paikkakin oli..
        Keräsimme toisten jättämiä roskia. Joten näin meillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin ihan luvallisella paikalla ja työnteko paikkakin oli. Metsähallituksen omistama ranta-alue jossa lupa leiriytyä.

        Yleensähän noista Metsähallituksen paikoista pitää maksaa jokin vuotuinen käyttömaksu, maksoitko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensähän noista Metsähallituksen paikoista pitää maksaa jokin vuotuinen käyttömaksu, maksoitko?

        Höpö höpö! Mitä oikein hourit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö! Mitä oikein hourit?

        Matkailuvaunu tai -auto ei ole teltta ja sen vuoksi niitä ei koske jokamiehenoikeudet leiriytymisessä. Ainakin takavuosina Metsähallitus markkinoi vuosimaksua matkailuvaunuilla ja -autoilla majoittuville ja sillä sai leiriytyä luvallisesti (Metsähallituksen leirintäalueet poisluettuna, niillä on omat maksut).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkailuvaunu tai -auto ei ole teltta ja sen vuoksi niitä ei koske jokamiehenoikeudet leiriytymisessä. Ainakin takavuosina Metsähallitus markkinoi vuosimaksua matkailuvaunuilla ja -autoilla majoittuville ja sillä sai leiriytyä luvallisesti (Metsähallituksen leirintäalueet poisluettuna, niillä on omat maksut).

        Kuka on väittänyt että yövyimme matkailuautossa!! Kolovedellä ei ole edes siihen paikkaa, P-paikka on ja telttailu alue! PÖLJÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkailuvaunu tai -auto ei ole teltta ja sen vuoksi niitä ei koske jokamiehenoikeudet leiriytymisessä. Ainakin takavuosina Metsähallitus markkinoi vuosimaksua matkailuvaunuilla ja -autoilla majoittuville ja sillä sai leiriytyä luvallisesti (Metsähallituksen leirintäalueet poisluettuna, niillä on omat maksut).

        Se on ollut silloin sun takavuosinas!


    • Anonyymi

      Voihan siinä päristellä kuskin paikalla, vaikka koko yön ja humalassa?

      • Anonyymi

        Ei ole leiriytymistä jos ajat matkailuauton parkkiin, vedät käsijarrun ja menet nukkumaan!


    • Anonyymi

      Leiriytyminen on silloin jos esim ottaa autosta tuolit ulos, laskee vaunusta tukijalat maahan tai avaat markiisin tms.
      Ei ole leiriytymistä jos autossa on neljä tukipistettä jotka koskettaa maata eikä muu kosketa maata, 6pyöräisissä luonnollisesti 6pyörää. Tämä sääntö on voimassa myös Euroopassa.

    • Anonyymi

      Kohta köyhän kesäloma alkaa. Nyt on vaivoina viel toi korona.
      Pitää pysytellä omissa oloissa. Erakko-elämää!!!

    • Anonyymi

      Suositan lomailua Pohjois-Karjalassa, missä on paljon vähemmän ihmisiä näkyvillä kuin kauppakeskus Sellossa ja vieläpä paljon harvemmassa niin, että turvaetäisyydet tulee varmasti täytettyä. Viime keväänä oli 100 m seuraavaan asuttuun mökkiin.
      Loma alkoi jo ja sitä on hyvä viettää lämpenevässä keväässä Puruveden rannalla jäällä patikoiden ja sen jälkeen onkin jo sauna riittävän lämmin kylpemiseen.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe