Bonus nousi 70 prosentista kahdeksaankymmeneen. Unohtivat mainita, että vakuutuksen perusmaksu nousee yli 200 euroa vuodessa.
Varokaa OP liikennevakuutus kusettaa
6
394
Vastaukset
- pappa-betalar
Samaa tarjottiin minulle. Asiallisesti kyllä kerrottiin, että vaikka bonus nousee 70 -> 80, laskun loppusumma nousee nykyisestä x euroa, noin päässä laskien 15-20%. Kyse on tapauksessani pelkästä liikennevakuutuksesta. Varsinaista kaskoa ei ole mutta osakasko on, josta ei mainittu mitään. Nyt kuitenkin tässä uudessa vakuutuksessa on plussana se, että jos ajan kolarin ja syy on minussa, ekasta kolarista ei bonus laske. Sinänsä plussaa mutta kun olen reilu 30 v ajellut kolaroimatta, ei tu niin kauheesti riemua nostattanut.
Entistä tarkemmin ajelen (osaltaan kun on aikanaan vaivalla kerätty ne 70 bonusta) ja isommat hurjasteluhalut on vain muisto jos sitäkään. Fyysisesti olen hyvässä kunnossa, reaktiokyky on ennallaan ja uskoisin, että hyvinkin näin jatkuu vielä ainakin 10 v, ellei mitään odottamatonta tule vastaan. Kilsoja tulee vuodessa naurettavan vähän, ehkä 3000-4000 km jotka pääosin nurkka-ajoa tutuilla kulmilla. Työssä tai työmatkoilla en käytä omaa autoa ja auton olen pitänyt aina tip-top-kunnossa, että omasta iästäni rokottaminen tuntuisi jopa nurinkuriselta.
Eipä ole paljolti tullut vakuutusehtoja lueskeltua joten pitää tutustua.
Osaako kukaan sanoa onko näissä muita eroja esim. vaikuttaako vanhassa vakuutuksessa ikäni, koska uudessa kuulemma vaikuttaa ja kun ikää on 50 tuntumassa ja en tästä enää nuorene, vakuutusmaksu nousee iän karttuessa jollain syklillä.- VILLEGALLE
op törkeen kallis. vaihda pop vakuutukseen
- ghj675
VILLEGALLE kirjoitti:
op törkeen kallis. vaihda pop vakuutukseen
öhöö..mulla oli auto popparissa ja nyt möin sen. Tsekkasin paljonko nyt hommattavan auton liikennevakuutus on ja sehän oli liki 100e kalliimpi mitä aiemmassa. Tarkastin myös entisen auton tiedoilla niin sama, liki 100e kalliimpi.
MUTTA Osuuspankin laskurit antoi yli 200e halvemman lukeman? Mikähän catch tuossa op:lla on...ihan vaan pelkkä pakollinen liikennevakuutus ja kaiken lisäksi saisin siellä 80% bonarin vaikka popparilla laski keväällä 77 - 70% (parkkikolhu)
- Hfhh
Itsellä jämähtänyt liikennevakuutus 70%iin. Katselin mitä op nettilaskuri laskeskeli, niin vaikka saisin suoraan vaihdettua sen 80% niin vuosilasku ei putoa. Tarjosi jopa nykyistä kalliimpaa pakettia superkaskon kanssa.
- Junttipolkax
Sama kun menis kauppaan ja tuotteet ilman hintoja...myyjä kysyy että paljonko haluat alennusta , toinen sanoo että ei alennuksia ni hinta on 55e ja kun toinen saa pyytämättä 85% alennusta niin samat ostokset maksaa 54e......perustelu , toi toinen asiakas on niin hyvin hoitanut nää kauppasiat..........ei tämä ole huijausta , tämä on suomimonopoli peliä .vähän sama kun tempasee nyrkillä klyyvariin ja kysyy perään että et kai suuttunu. Suomaa on aito junttien kehto.
- Hehhehe
Kiero landepaukku pankki, lasipalatsin hoitoon menee jo sievoinen summa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869