IL kertoo tänään, miten Heidi Wivolin herraansa palveli!!
Siellähän on huseerannut mm Petri Kosonen , Markku Koiviston musiikkimestari!!
Milloin meillä Suomessa talousrikokset alkavat paljastumaan. Porissahan jo käräjöitiin ja lisää tulee!
Veikko Gröhn Lahdesta on viitoittanut tietä, hänetkin jo tuomittiin. Kuka on tutkinut mm konferenssin rahaliikenteen ja sen läpinäkyvyyden, luulen että reikiä on. Olihan niitä jo 80-luvulla, asiahan oli julkisuudessa Lehijärven aikana ja nimiä myös. Bussit alueelta Hämeenlinnaan oli erään saarnamiehen bisnes, jossa maksut kerättiin muovipussiin jne jne.
Yli 20 v sitten olin eräällä osastolla hommissa ja pyysin matkakuluja, kieltäydyttiin ensin. Samanaikaisesti saarnamiehet, jotka olivat tulleet paikalle, ilman mitään velvotteita, laskuttivat matkat ja päivärahat.
Camping-alueen mestari ajoi vanhalla mersulla paikkoja näyttäen ja vanha taksamittari raksutti markkojen aikaa! Oli keskiviikko ja se näytti yli 700 markkaa silloin!
Floridan Kotikirkko ja sieltä vankilaan
9
370
Vastaukset
- VihreitäDollareita
Eikä tämä Heidi Maria ole edes kovin vanhakaan; täyttää tänä vuonna 50 vuotta, lokakuun 26. päivä. Ei muuta lähettämään sisarelle onnittelukortteja Floridan naisvankilaan.
- kaikkiovatsamaaahnetta
Raha on hellarien Jumala. Omaisuus on heille "siunausta" ja osoitus "herran sa "mielisuosiosta.
Rahaa pitää saada vaikka millä keinolla.
Omakohtaista kokemusta on ahneesta, helluntailaisesta veljen i vaimosta, ja useista muistakin, mutta tämän röyhkeys kyllä huipussaan... Aivan uskomatonta, mutta lienee tapana siinä hellarisuvussa !!! - toiminnanjohtaja
Kuinka paljon
1. Konferenssin liikevaihto?
2. Kuititonta myyntiä?- DoctorT
Hyvät kysymykset ja perin aiheelliset!
En muista niitä juuri julkistetun, tappiot kyllä. Taitaa tällä hetkellä olla kannettavaa tappiota kymmeniä tuhansia jo menneiltäkin konferensseilta!!??
- Jumankeutaloputtava
Älkää laittako edes kolehteihin rahaa. Uskovaisuus ei saa olla rahastusta!!!!!
Mukana oli myös Floridan helluntaikirkon muuta johtoa.
Muista tapauksista voi mainita myös Wincapitan helluntailaisen johtajan, jonka huijausvyyhti oli kymmeniä miljoonia.
Helluntailainen lakitoimiston pitäjä varasnnotaari Aulikki muikku puolestaan kavalsi pari milliä kuolinpesältä ja tuomittiin "kolmen ja puolen vuoden ehdottomaan vankeuteen kavalluksesta, kiskonnasta ja väärennöksestä."
ttps://yle.fi/uutiset/3-5770416- 98766
Kuka tämä Annikki Mulkku on?
Kiitän Jumala sinusta Doctor . Koska tän päivän sairas sion tarvitsee lääkäri joka tekee diagnoosin mihin se on sairastanut ja osoittaa mistä apua voi hakea.
- 02587
häh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244