Mulla on kasvoissa about herneen kokoinen aterooma ja haluaisin poistattaa sen nyt kun on vielä suht. pieni. Ongelmana onkin se, että en tiedä kenelle varaan ajan ja kuka näitä poistaa oikeaoppiesti - ihotautilääkärit vai plastiikkkirurgit?
Mun kokemus ihotautilääkäreistä on, että määräävät helposti antibiootteja, mutta eivät uskalla tehdä toimenpiteitä arpien pelossa. Viimeisin ihotautilääkärini Munkkivuoren Pihlajalinnassa sanoi tämän iha suoraan, joten hänen vastaanotolle en ole ongelmani kanssa menossa.
Onko kenelläkään kokemuksia onnistuneesta aterooman poistosta (kasvoissa)? Niin että koko kapseli on poistettu kirurgisesti eikä aterooma ole enää uusiutunut?
Aterooman poisto - ihotautilääkäri vai kirurgi?
Kystinen
2
1285
Vastaukset
- Mammaliinimamma
Ateroomani poisto onnistui hyvin 2v sitten eikä ole uusinut ainakaan vielä.Kirurgi poisti koko kapselin..Nyt keskellä selkää on uusi sellainen...et ihan kiva!!!!Ja se eka oli kasvoissa eikä mitään arpea.
- Kystinen
Missä kävit poistattamassa ja oliko ihan tavallinen plastiikkakirurgi? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263358
- 771650
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa801160Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1471094- 45951
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.50924Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe178895- 61892
- 42846
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139785