Mikä olisi hyvä ja suhteellisen halpa kampaamo Järvenpäässä?
Hyvä ja halpa kampaamo Järvenpäässä?
38
25437
Vastaukset
- Minna
Pirkon hiuspisteessä kävin ottamassa aurinkoraidat leikkaus, hinta oli 39 €. Taitaa olla halvimmasta päästä. Se on vanhusten palvelukeskuksen yhteydessä, mutta hyvin ne on mun tukan osanneet leikata ja raitoihin oon myös tyytyväinen. Leikkaus maksaa vissiin n. 16€ tai vähemmän..
- tyytyväinen
kampaamo kivistö..
- Veeruska75
tyytyväinen kirjoitti:
kampaamo kivistö..
tosi monta vuotta salon mariassa. oon ollu tyytyväinen.
- helena10
Hei
Kerrohan missä on tämä Pirkon hiuspiste
menisin ottaa permiksen....
T; helena10
- Sauli
Reinon salonki tuolla Jampan ostarilla on kyllä tosi hyvä. On halpa ja laatua löytyy. Itse olen käynyt siellä jo vuodesta 1977.
Hauskoja parturissa käyntejä toivottaa
nim. "Pekka Karvonen"
p.s. Alkoholisoiduin vakavasti vuonna 1973. Vuonna 1987 minulla todettiin myös krooninen ripuli. - Viivi
Tietääkö kukaan mikä Järvenpään Kampaamoista myy TIGI:n hiustenhoitotuotteita?!
- 123456789789
salon zanzara prisman vieressä
- Minävain 1988
123456789789 kirjoitti:
Mä kävin Salon Zanzarassa leikkauttamassa ja värjäyttämässä hiukseni kesällä, enkä mene siihen paikkaan kyllä enää toista kertaa! Se kampaaja kysy et leikataanko sama malli mikä täs on ollu, sanoin et joo, mut eipä todellakaan tullu sama. Seuraavalle kampaajalle ku menin nii se sano et noihan on leikattu ihan miten sattuu, sieltä täältä saksittu iha lyhyeks ja osast kohtaa taas jätetty pitkäks!
Mut mistähän Järvenpäästä löytäis shokkivärejä?? Monesta kampaamosta kysyny eikä kukaan myy! - Paperipussi päässä
Minävain 1988 kirjoitti:
Mä kävin Salon Zanzarassa leikkauttamassa ja värjäyttämässä hiukseni kesällä, enkä mene siihen paikkaan kyllä enää toista kertaa! Se kampaaja kysy et leikataanko sama malli mikä täs on ollu, sanoin et joo, mut eipä todellakaan tullu sama. Seuraavalle kampaajalle ku menin nii se sano et noihan on leikattu ihan miten sattuu, sieltä täältä saksittu iha lyhyeks ja osast kohtaa taas jätetty pitkäks!
Mut mistähän Järvenpäästä löytäis shokkivärejä?? Monesta kampaamosta kysyny eikä kukaan myy!Oma kokemus on ollut vähän samaa luokkaa eli on aika arpapeliä saako hyvän vai huonon kampaajan kun menee heille. Olen saanut Salon Zanzarassa sekä parhaimman leikkauksen että huonoimman. Suurin ongelma on kuitenkin se, että joidenkin kampaajien kanssa pitää väitellä siitä mikä toimii ja mikä ei, omassa päässä! Asiakas ei siis ole koskaan oikeassa ja siitä maksan vieläkin (kun ei ole ollut varaa käydä korjauttamassa viimeisintä leikkausta).
- ella2010
123456789789 kirjoitti:
Hiusten Ykkösessä1, Järvenpään Peltolan K-marketin etutilassa.
- Bed Head
Hiusten Ykkönen1 Peltolan K-Supermarketin seinänaapurissa
- kesätuuli2
Minävain 1988 kirjoitti:
Mut mistähän Järvenpäästä löytäis shokkivärejä?? Monesta kampaamosta kysyny eikä kukaan myy!Fantasy merkkistä Hiusten Ykkösessä
- tyytyväinen asiakas
On muuten järvenpään paras miesten hiusten leikkaaja myllytiellä Pirkko. Tekee niin tarkkaa työtä että kauenpaa saa hakea. Olen koko 15 vuotta siellä käynnyt leikkauttamassa hiukseni ja koskaan en ole ollut tyytymätön. Ja tekee upeita kampauksia. Suosittelen lämpimästi menoa myllytien hiuspisteeseen.
-Tomi 31v- paikkoja.
Mun poikaystävä käy jossakin paikassa Järvenpäässä tukkaa leikkauttamassa. Aika kauhea jälki on jo siitä tullut - "niin kuin kitkuttu kana jo". Aikaisemmin hänellä oli vielä ihan hyvänäköinen tukka, nyt se tulee yhä älyttömän näköiseksi kun sitä aina lisää leikataan.
Typerin on vielä se että kun välillä hänen tukkansakin on värjätty. Tulee ihan pelle lopputulokseksi!(:
- oiuytfoiduytgha
Ei ole kalliit hinnat, liike löytyy irto hesburgeria vastapäätä.. s-marketin ja intersportin välissä olevasta talosta..
- yks vaan
Kävin tänään hiusvisiossa ja voin suositella paikkaa lämpimästi=)
- tyhgbn
Mihin kampaamoon päädyit? (:
- Tanya 82
Suosittelen ehdottomasti Haarajoella olevaa parturi kampaamo saagaa!! Kohtuu hinta ja osaava tekijä!! Itse menen sinne että "Tee mitä tykkäät".. ja aina olen ollut tyyttyväinen!!!!!
- liikaatukkaa
Onko Sagassa useampia kampaajia ja minkä ikäsiä, ettei mitään mummoja ?
Onko iso paikka ja onko niillä muuta ku kampaamo/parturi siinä? - Tanya8
liikaatukkaa kirjoitti:
Onko Sagassa useampia kampaajia ja minkä ikäsiä, ettei mitään mummoja ?
Onko iso paikka ja onko niillä muuta ku kampaamo/parturi siinä?Vain yksi parturi-kampaaja, nuorekas ja rento n. 40v. nainen!! Sinne on helppo mennä kun parkkitilaa kampaamon edessä... ja helppo on myös mennä kaupungilta linja-autolla, pääsee ihan kampaamon eteen.. me kun keksittiin se paikka, niin käymme koko perhe nykyään vain siellä!!!
- aölvet
Ehdottomasti Ei.
Kerran kiireessä käytiin tyttäreni tukka leikkauttamassa siellä, noh, seuraavalla viikolla käytiin sitten muualla korjailemassa lopputulosta.... Saga mielestäni ylimainostaa nimenomaan "nuorekkuudella". Tanttatukkamalleja etsivä löytää sieltä hakemansa! Muutama n. 50v tuttava / sukulainen käy siellä ja kaikilla heillä on samantyylinen tantta. - tyytyväinen asiakas
aölvet kirjoitti:
Ehdottomasti Ei.
Kerran kiireessä käytiin tyttäreni tukka leikkauttamassa siellä, noh, seuraavalla viikolla käytiin sitten muualla korjailemassa lopputulosta.... Saga mielestäni ylimainostaa nimenomaan "nuorekkuudella". Tanttatukkamalleja etsivä löytää sieltä hakemansa! Muutama n. 50v tuttava / sukulainen käy siellä ja kaikilla heillä on samantyylinen tantta.ihan ehdottomasti on salon wendis sibeliuksentiellä! leikkaa miten asiakas haluaa ja uskaltavat myös tehä erikoisia juttuja! hinnat erittäin kohtuulliset! tyytyväinen oon ollut kaikkiin....
- ölövinä Oulusta
tyytyväinen asiakas kirjoitti:
ihan ehdottomasti on salon wendis sibeliuksentiellä! leikkaa miten asiakas haluaa ja uskaltavat myös tehä erikoisia juttuja! hinnat erittäin kohtuulliset! tyytyväinen oon ollut kaikkiin....
Oon muuttanut Oulusta jo 2 vuotta sitten, mutta en edelleenkään ole löytänyt kunnon permannetintekijää Järvenpäästä? Pitääkö minun edelleen mennä Ouluun että saan tukkani laitettua niin kuin toivon?
- käkkäräpäät
ölövinä Oulusta kirjoitti:
Oon muuttanut Oulusta jo 2 vuotta sitten, mutta en edelleenkään ole löytänyt kunnon permannetintekijää Järvenpäästä? Pitääkö minun edelleen mennä Ouluun että saan tukkani laitettua niin kuin toivon?
kysyppä tuolta: www.hiusten1.com
- Sini872
käkkäräpäät kirjoitti:
kysyppä tuolta: www.hiusten1.com
Katoin että Järvenpäähän avataan joku uusi kampaamo, studio BoB taisi lukea ikkunassa siinä vanhan linnanneidon tiloissa, kurkkasin sisään ja näytti trendikkäämmältä paikalta kuin muut Järvenpäässä (tais olla telkkarikin siellä). Kokemusta on Prima Hiuksesta, Ateljee Koljosesta, Zanzarasta ja Cityhiuksesta ja ne tuntu vähän tylsiltä paikoilta, mun mielestä kampaamon pitäs olla nätisti sisustettu ;)
- **
Sini872 kirjoitti:
Katoin että Järvenpäähän avataan joku uusi kampaamo, studio BoB taisi lukea ikkunassa siinä vanhan linnanneidon tiloissa, kurkkasin sisään ja näytti trendikkäämmältä paikalta kuin muut Järvenpäässä (tais olla telkkarikin siellä). Kokemusta on Prima Hiuksesta, Ateljee Koljosesta, Zanzarasta ja Cityhiuksesta ja ne tuntu vähän tylsiltä paikoilta, mun mielestä kampaamon pitäs olla nätisti sisustettu ;)
Salon Sax ehdottomasti! Sielläkin tosin riippuu kuka tekemässä, mutta enpä paljasta omaa suosikkiani, kun on ajat tiukassa hänelle jo nytkin. ;) Ja montaa paikkaa on kokeiltu.
- Epäileväinenn
** kirjoitti:
Salon Sax ehdottomasti! Sielläkin tosin riippuu kuka tekemässä, mutta enpä paljasta omaa suosikkiani, kun on ajat tiukassa hänelle jo nytkin. ;) Ja montaa paikkaa on kokeiltu.
Kuinkakohan moni tässäkin langassa on itse parturien työntekijöitä mainostamassa itseään.
- Jeppe12323
Kävin BOB:ssa, oli ihan ok mesta.
Ainoa mikä hieman ärsytti oli se telkkarista tuleva Voice/MTV/musiikkikanava, mutta ymmärtäähän tuon. Paikka oli aika iso ja radiota soittamalla joutuisi maksamaan Teostolle aivan törkeitä summia radion soittamisesta. Tv-lupa taitaa tulla halvemmaksi.- ei sinne ainakaan
Kävin tuolla studio bobissa ja oli tosi huono kampaaja.. Leikkausta oli pakko mennä korjaamaan samantien muualle. Kampaajatytsy siinä tekstaili ja chattaili samalla, ei kuunnellut yhtään mitä toivoin yms..
- :)
Kävin laitattamassa juhlakampauksen juuri tuolla BoB:ssa ja olin todella tyytyväinen!
Mukavat ja ammattitaitoiset kampaajat. Trendikäs sisustus.
Hintakin oli edullinen ja kampauksesta tuli juuri sellainen kuin halusin.
Menen ehdottomasti uudelleen kyseiseen paikkaan ja voin lämpimästi suositella! - jip
Studio BoB ja Hiusten 1, TODELLA hyvää palvelua ja osaavat loihtia tukasta aivan ihanan, mutta hinta on sitten eri juttu.
Vosinpa itsekin kokeilla tuota Haarjoen Sagaa! - tukkapoisö
mites se vuoritiellä oleva kampaamo..hius uniikki tai joku sellanen??
- ent.kampaaja
HEI KAIKILLE..kampaajat tekee yleensä kyllä parhaansa joku moittii kampaajaa tanttamallien kampaajaksi.kampaajan ammattitaitoon kuuluu kuunnella asiakasta ja löytää asiakkaalle mieluinen malli.joskus olisikin mukava tehdä jotain muutakin mutta asiakas ei halua.kampaajan työtä tehdään myös persoonana.joku tykkää äidistä ja joku tyttärestä.
- muinoin
parturi kampaamo KEPA Mannilantie 48 jos vielä toiminnassa
- josvielätoiminnassa
Välittömästi Jyviin ja akanoihin.
- rilla
Kaikkihan nuo taitaa olla samassa hintaluokassa.. itse käynyt sen nimisessä paikassa kuin mood. On ihan keskustassa ja tyytyväinen olen ollu.
- hiustenleikkuutavail
Entä tällä hetkellä hyvä ja halpa?
- takkutukka10
No EI AINAKAAN keskustassa oleva HIUSKAARI, siellä keski-ikäinen SUSA leikkaa ja laittaa kyllä ihan juuei niin kun itse haluaa.. Kyselee kyllä että mitä haluatte mutta tekee kuitenkin mitä itse haluaa. Joulun alla myivät siellä myös ihan selvästi itse ihan sillä pikku omalla ompelukoneella ommeltuja (jostain tilkut saatu) MariMekon kankaista tehtyjä patalappuja, essuja ym jne.. WOEWOE... Jostainhan se on tietenkin leipä pöytään saatava, mutta olisko sitten kuitenkin opeteltava se ammatti jota harjoittaa.. Mitähän "Marimekon" tuotteita siellä mahtaa olla myynnissä nyt ennen pääsiäistä :):)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349