Mitä Iskurin tilalle?

toivotonkurppa40

Pitihän tääkin joskus tapahtua mitä on pelänny että nyt tätäkin vanhaa kunnon iskuria ollaan "uudistamassa" eli mitä ilmeisimmin pilaamassa.. on kuitenkin maineestaan huolimatta jo pitkään ollu ainoa oikeasti toimiva palsta, seuraa ja treffejä, ja jopa enemmän löytynykin, ja mukavan yksinkertanen käyttää. MIKSI pitää korjata kun vikaa ei ole :( Syy jonka kertovat sivulla, haiskahtaa tekaistulta (s.postit ei muka luotettava tapa, kun osote välittyy vastaajalle?!) ja enteilee jonkinlaista maksullisuutta ja viestienvälityspalveluun siirtymistä. No itse en aio jatkosaakaan maksaa millekään treffipalstalle mitään.
Eli minnekähän nyt sitten jos ja kun tuokin palsta pilataan, ja sama on tehty jo Suoli24:lle ja happypancakelle? Vai voikohan tässä jo heittää kirveen kaivoon kaiken seuranhaun osalta..

69

20027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pimppinella

      Johtuiskohan tästä uudesta voimaan tulleesta tietosuoja laista ?

      • KapitalistiRosvot

        Ehkä selityksenä... Ovat huomanneet sen tarpeellisuuden ja et käyttäjiä on,niin otetaanpa niiltä RAHAT POIS!


      • Anonyymi

        Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm
        Maksulliset sivustot on tosiaan siinä mielessä hyviä että siellä ihmiset on enemmän tosissaan seuraa etsimässä kuin ilmaissivustoilla.


    • tervemenoa_sairas_meno

      Lopetin Iskurin käytön aikoja sitten. Tinder-sovellus mobiilissa korvaa sen aivan hyvin. Iskurissa näin naisena sain paljon paskapostia katkerilta vanhoilta ukoilta. Ja kun nämä saavat kerran s-postisi tietoonsa, niin vittuiluahan riittää. Vaikka anonyymi posti tietenkin käytössä onkin, niin eihän se kivalta tunnu.

      Toisaalta Tinderissä on vähän pakko näyttää naamansa, koska muuten ei saa mätsejä. Mutta jos siellä joku tyyppi alkaa nyppiä, niin mätsin voi purkaa ja hänen räpätyksiään ei tarvitse enää koskaan lukea.

      • toivotonkurppa40

        Vittuilijoita ym. katkeria vakiofeikkejä riittää, jotka on vaan parempi jättää huomiotta, mutta aina sieltä roskan joukosta joitain helmiäkin on löytyny.. muilla palstoilla yhteydenottoja tulee ylipäätään niin vähän ettei niistä yleensä mitään sopivia löydy ja kaikki jää korkeintaan muutaman viestin vaihtoon. Jos iskuriinkin tulee nyt pakollinen profiilin rekisteröinti jonka kautta vasta voi lähettää viestejä, niin taatusti kynnys yht.ottoon vähenee.
        Itse olen niin "vanhan liiton naisia" etten käytä Tinderiä ym. puhelinsovelluksia, enkä halua laittaa kuvaanikaan minnekään julkisille palstoille. Eli vähiin (olemattomiin?) taitaa sitten jäädä vaihtoehdot :(


      • korjaus
        toivotonkurppa40 kirjoitti:

        Vittuilijoita ym. katkeria vakiofeikkejä riittää, jotka on vaan parempi jättää huomiotta, mutta aina sieltä roskan joukosta joitain helmiäkin on löytyny.. muilla palstoilla yhteydenottoja tulee ylipäätään niin vähän ettei niistä yleensä mitään sopivia löydy ja kaikki jää korkeintaan muutaman viestin vaihtoon. Jos iskuriinkin tulee nyt pakollinen profiilin rekisteröinti jonka kautta vasta voi lähettää viestejä, niin taatusti kynnys yht.ottoon vähenee.
        Itse olen niin "vanhan liiton naisia" etten käytä Tinderiä ym. puhelinsovelluksia, enkä halua laittaa kuvaanikaan minnekään julkisille palstoille. Eli vähiin (olemattomiin?) taitaa sitten jäädä vaihtoehdot :(

        Tarkotin siis tietenkin että pakkorekisteröinnistä kynnys yht.ottoon NOUSEE.. (ja yht.otot vähenee..)


      • Olen samaa mieltä. Aikanaan sain vanhoilta ukoilta katkeria viestejä Iskurin ilmoihin. Nyt on parempi meno mutta edelleen on vedättäjiä ja kyselijöitä miehissä ihan turhanpäiväsiä kysymyksiä joihin normi älyllä osaa vastata itsekin. En ota näitä liian vakavasti, elämää tämä on vaan joskus hämmästyttää ihmisten järjenjuoksu.Aika paljon feikkejä vastaa edelleen miehissä ja vedättäjiä.


    • Ennemminroskaa

      Eikös Iskurissa ole viime vuosina ollut pelkästään feikki-ilmoituksia. Sinulle vastaa nainen joka haluaa näyttää kuviaan jossain toisella sivustolla, siellä näet hänen nakukuvia. Joudut jatkamaan viestittelyä sillä toisella sivustolla, huomaat pian että ne sivut ovat maksulliset. Nainen saattaa siellä sinulle maksua vastaan vastata jotain. Koskaan et pääse naista tapaamaan. Nainen saattaa olla oikeasti mies, Lisäksi Iskurissa on ns, vakiohuoria, maksullisia naisia. Samat naiset pyörivät useammassa kaupungissa, he etsivät zeksiseuraa maksua vastaan. Lisäksi joillakin on tyylinä ilkeyksissään kopioida toisten ilmoituksia ja esittää niitä uudelleen niin että alkuperäinen ilmoittaja ei saa niistä vastauksia koska niissä on eri sähköpostiosoite. Minusta Iskuri on ollut pelkkää humpuukia, ei sieltä asiallista seuraa voi löytää. Pitäisi lakkauttaa koko sivusto.

      • tervemenoa_sairas_meno

        Aika moni mies joka aikoinaan minulle vastasi alkoi käymään läpi sitä miten naiset Iskurissa ovat huoria, feikkejä jne. Rasitti se iänikuinen epäilyksen alaisena oleminen.

        Mutta kaikista eniten tosiaan rasitti ikämiesten vittuilu. Siellähän muistaakseni oli se systeemi sellainen että kun lukitsi mieleisensä haetun iän ilmoitukseensa, niin niiden miesten jotka eivät siihen haitariin mahdu ei olisi pitänyt periaatteessa kyetä edes näkemään ilmoitustasi JOS OVAT ILMOITTANEET OMAN IKÄNSÄ OIKEIN. Testasin tätä itse ja huomasin että tosiaankin ilmoitukseni jää näkymättömiin jos mies on iältään sitä sakkia jonka keskuudesta en miestä hae. Eli jokainen päänsäaukoja järjestään valehteli ikänsä kun hakemusta laati. Eivät he muuten olisi ilmoitustani nähneet.

        Tällaiset tyypit joilla oli otsaa vähentää omasta iästään vaikkapa 10 v pois koska omasta mielestään olivat niin nuorekkaita että olivat mielestään siinä asemassa että heillä on varaa aukoa päätään itseään nuoremmalle naiselle.

        Lisäksi papparaiset suuttuivat siitä jos eivät saaneet rahalla naista. Eräskin repi perseensä kun ei tuhannet eurot, turkit, korut ja ulkomaanmatkat minua kiinnostaneet.

        Täysin turha huumorisaitti koko sivusto. Ensialkuun tuntui kyllä että saa paljon vastauksia - missään muuallahan ei saa, jos on ikää jo yli 35 v - mutta sitten huomasi että jos ei kulloisestakin satsista tullut mitään kiinnostavaa esille, niin loppujenlopuksi siellä vastasivat ne yhdet ja samat päivästä toiseen. Vuodesta toiseen.


      • eeeeehhehheh
        tervemenoa_sairas_meno kirjoitti:

        Aika moni mies joka aikoinaan minulle vastasi alkoi käymään läpi sitä miten naiset Iskurissa ovat huoria, feikkejä jne. Rasitti se iänikuinen epäilyksen alaisena oleminen.

        Mutta kaikista eniten tosiaan rasitti ikämiesten vittuilu. Siellähän muistaakseni oli se systeemi sellainen että kun lukitsi mieleisensä haetun iän ilmoitukseensa, niin niiden miesten jotka eivät siihen haitariin mahdu ei olisi pitänyt periaatteessa kyetä edes näkemään ilmoitustasi JOS OVAT ILMOITTANEET OMAN IKÄNSÄ OIKEIN. Testasin tätä itse ja huomasin että tosiaankin ilmoitukseni jää näkymättömiin jos mies on iältään sitä sakkia jonka keskuudesta en miestä hae. Eli jokainen päänsäaukoja järjestään valehteli ikänsä kun hakemusta laati. Eivät he muuten olisi ilmoitustani nähneet.

        Tällaiset tyypit joilla oli otsaa vähentää omasta iästään vaikkapa 10 v pois koska omasta mielestään olivat niin nuorekkaita että olivat mielestään siinä asemassa että heillä on varaa aukoa päätään itseään nuoremmalle naiselle.

        Lisäksi papparaiset suuttuivat siitä jos eivät saaneet rahalla naista. Eräskin repi perseensä kun ei tuhannet eurot, turkit, korut ja ulkomaanmatkat minua kiinnostaneet.

        Täysin turha huumorisaitti koko sivusto. Ensialkuun tuntui kyllä että saa paljon vastauksia - missään muuallahan ei saa, jos on ikää jo yli 35 v - mutta sitten huomasi että jos ei kulloisestakin satsista tullut mitään kiinnostavaa esille, niin loppujenlopuksi siellä vastasivat ne yhdet ja samat päivästä toiseen. Vuodesta toiseen.

        Et taida olla mikään älyn jättiläinen, vai mitä olet testaillut? Mistä tiedät minkä ikäisiä sinulle vastanneet olivat? Eihän sinne hakuun tarvinnut mitään laittaa.. kunhan vaan klikkasi sieltä oikealta mies etsii naista ym... niin kaikki ilmoitukset tulivat näkyviin...

        aivan sama jos minä googlaan "vanha kurppa", niin sieltä löytyy sinun näköisiä hakutuloksia hehhehe

        ja muuten, en ole ketään sieltä koskaan tavannut.. taso kävi äkkiä ilmi kun jonkun kanssa muutaman viestin vaihtoi.. ei paljon ikä merkkaa siinä sitten enää.


      • terskavaan

        Kumma juttu kun itse kyllä jaksoin antaa myös ikäni kun täytin jotain hakulooraa. Mutta en ole siellä aikoihin käynyt, enkä käy.

        Miehet kyllä kertoivat ikänsä ja lähes aina se oli korkeampi kuin hakemani tai selvästi korkeampi kuin oma ikäni.

        Mutta mitäpä noista, pervoista, joille kaikki naiset ovat huoria vaikka miten laittaisi hakevansa kumppania.

        Jos olin vanha kurppa niin minulle kai vastasivat muumiot...


      • Anonyymi

        Lähipiirissäni oli pariskunta, jossa mies tekaisi vaimostaan seksinmyynti-ilmoituksen. Ja vaimolla ei taloudellisesta tilanteesta johtuen ollut varaa valita. Joko teki niin ja sai käyttörahaa ja toteutti miehensä fantasioita. Sairasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähipiirissäni oli pariskunta, jossa mies tekaisi vaimostaan seksinmyynti-ilmoituksen. Ja vaimolla ei taloudellisesta tilanteesta johtuen ollut varaa valita. Joko teki niin ja sai käyttörahaa ja toteutti miehensä fantasioita. Sairasta

        Iskuri on ihan p....a, eivät osaa edes laittaa ilmoitusta oikealle osastolle, laittanut monta kertaa osasto treffit, aina siirretään toiselle osastolle, loppu nyt tuon paskan käyttö.


    • 42-Sinkkumies

      Iskurissa on pelkkiä maksullisia naisia. Parempi lopettaa se siis kokonaan. Muutenkin naisia ei kiinnosta normaalit miehet vaan komeat varakkaat pettäjä miehet jotka pyörittää naisia miten tahtoo. Normi mies ei nykyään enää saa parisuhdetta. On ikävä aikoja 90 luvulla jolloin pääsi vielä treffeille eikä naiset olleet pinnallisuuden sokaisemia. Mitä lie tapahtunut kun jatkuvasti naisia huijataan ja antavat niiden komeiden miesten käyttää hyväksi.

      • Jykke

        Aika näyttää...
        Ja olet oikeassa, kun itsekkin törmännyt samaan asiaan viime aikoina ihan. Muistissa on edelleen viime vuosituhannen loppu kymppi, kun vielä löytyi aidosti kiinnostuneita treffeillekkin ja saikin vielä uusille. Sai treffeille ja uskalsivat kirjottaa kirjeitäkin vielä. Ja sit vielä vähän uudempi kymppi, kun vuosituhannen alku puoli. Itse silloin löysin sillosen mtv3 seoikean kautta tyttösen (vm-87) , jonka sain kahville ilman kuvaakin viel ku ei ollu kamerallist luuria. Toisetkin treffit tuli ja siitä muutama kuukausi, niin tyttö muutti samalle kylälle opiskeleen uutta ammattia... 3v seurusteltiin, ja loppu yllättäen sit... Ja tän jälkeen melkeen ollutkin yksin, vaikka erään sain treffeille iskurin kautta ja sitten yön myöhemmin hänen luona, sekä tästä vähän eteenpäin viikoloppu mökkeillen. No, varattu ku oli niin eihän tuost voinut pitempää välttämättä odottaa ja ku matkaakin vielä välissä 160km sivutte.
        Ajoittain vaan kaipaa viereen ja syliin jotain, mutta se menee ohitse ainakin itsellä pian. Vaikka on tuossa hyllyllä kahdesti tutun karaoke-iltamien aikaan tavattulla ja katseita vaihdetulle naiselle kirje ku ei oo numeroakaan et soittaa... Ja kysyy, mutta osotten muistaa ku jälkimmäisen illan jälest vein kotia ku selvinpäin olin ja muutenkin kuskina sen illan ajan... Ehkä kuulee, ehkä ei... Mut koitettava ku ei oo nähty aikoihin, ja vois käydä kahvilla tai syömässä ihan ilman odotuksia sitten viel.


      • Allsallsa

        Täyttä höpölöpöä. Itse löysin iskurista naintikumppanin. Nainen oli normaali nainen, joka halusi vain saada tavaraani sisälleen. Ei mitään sen kummepia. Nyt en kyllä enää Iskuria käytä, koska homma muuttui rahastukseksi. Entinen iskuri oli toimiva peli loppuun asti ja sieltä löytyi seksi ilman mitään lupauksia, kunhan ei ole epämiellyttävän näköinen.


    • Turhasaitti

      Iskurissa ei ollut kun pervot ja huorat

    • Kokemustaon

      Eikö ole keskustelun aloittajalle päivänselvää, miksi uudistuksia tehdään Iskuriin? Siellä on vain pelkkiä huijareita ja rahankerjääjiä kaikkiin syihin vedoten. Toivottavasti muuttuisikin paremmaksi ja nämä huijarit poistuu koko palstalta.

      • mitähyötyä

        Miten luulet että uudistus poistais ne? Taitaa vaan karkottaa nekin vähät oikeeta seuraa hakevat ketä nyt on, jos liian hankalaks menee...


    • Makexoxo

      Mä vaihdoin date24.ee (ilmainen) ja kevyttä seuraa oon löytänyt suhteet24:sta. Löysin tuolta ekalta sivulta seuraa ja aivan napilleen oli sitä mitä hainkin! Kieltä piti hieman opetella, mutta siihen nähden etten maksanut palvelusta mitään se tuntui pieneltä hinnalta :)

      Tinderkin tuntuu nykyään olevan täynnä pintaliitäjiä ja hupi swaippaajia..

    • Miessss_

      Hyvä, että tekevät jotakin koska siellä ei liene yhtäkään aitoa naisen ilmoitusta, vaan kaikki asiakkaiden kalastajia maksullisille sivuille. Naisille sieltä tietenkin löytyy aitoja miesten ilmoituksia.
      Miesten osalta tilanne kävi niin ikäväks, että oli jo pakkokin tehä jotain.

      • Spermamies

        BS. 50/50 muhun yhteyttä ottaneet naiset sen suhteen. 50% tarjos jotain kimppahuorausta ja 50% oli sitte iha aitoja, jotka halus multa spermat sisäänsä.


    • jappedappe

      Aivan samma mieltä, ei oikeaa homopoikapanoa siellä olekaan, feikkejä kaikki.
      Pojat kertoilkaa itse keneltä haluisitte imut panot ja jotain.....

    • Kusetusta

      Iskurissa tähän mennessä, yhtä lukuunottamatta, jokainen nainen, joka on vastannut, on vaatinut siirtymään toiselle sivulle, missä viestien lähettely on maksullista tai lataamaan itselleen puheaikaa, että voisi muka lähettää kuvia, joita on vain kännykässä. Ainoa poikkeus tähän oli nainen, joka sentään rehdisti vastauksessaan kertoi olevansa vanhimman ammatin harjoittaja, mitä hän ei iskurissa voinut kertoa. Kertaakaan ei ole myöskään sähköpostissa ollut nimi ja Iskurin ilmoituksessa ollut nimi sopineet yhteen, eli ei juuri luottamusta herätä. Haistaa huijarit pitkä vittu!!

      Kai se on vaan baarista pokailtava, vaikka ei kiinnosta niissä juosta, tai sitten käytävä rehellisesti maksullisissa naisissa. Seksiseuraa etsivät naiset internetissä taitavat olla pelkkä myytti.

      • Anonyymi

        Iskuria ei kannata käyttää missään tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iskuria ei kannata käyttää missään tapauksessa.

        Samaa mieltä, nykyään aivan täyttä pas...
        Boikottiin.


    • voiunohtaa

      Pilattu on pakkomaksuilla... tuskin kannattaa laittaa lähes euron maksavaa ilmotusta kun vastaaminenekin maksaa saman verran, eli vastauksia tuskin enää tulee paitsi korkeintaan joltain muutenkin maksullista seuraa hakevilta...evvk. Se siitä sitten, vuosikausien parhaasta ja toimivimmasta sivustosta. Eiköhän ahneella oo tässäkin tapauksessa pskanen loppu ja koko sivusto näivettyy pois.
      Mihin porukka nyt menee kun tämäkin pilattiin? Perustaisko joku joka osaa uuden, entisen iskurin kaltasen kunnollisen sivuston?

      • Tutkijamies_

        Olisin varsin skeptinen tuollaisia maksullisia viestejä kohtaan.
        Siinä on suuri vaara siihen, että nämä vastaajatkin ovat sitten niitä siihen vastailemiseen koulutettuja feikkejä, jotka lypsävät rahaa hyväuskoisilta setämiehiltä. Feikit vastaavat ilmoitukseesi ja sitten kun vastaat feikille, niin maksat siitä euron..Sorry, mut tää formaatti haisee!
        Juurihan seksipalstalla haettiin työntekijöitä tuollaiseen eri rooleissa esiintymiseen ja vastailemiseen ihmisille..Ettei vaan juurikin tuonne..Ajankohta ainakin täsmää;)


      • K.Iskuri-sivusto
        Tutkijamies_ kirjoitti:

        Olisin varsin skeptinen tuollaisia maksullisia viestejä kohtaan.
        Siinä on suuri vaara siihen, että nämä vastaajatkin ovat sitten niitä siihen vastailemiseen koulutettuja feikkejä, jotka lypsävät rahaa hyväuskoisilta setämiehiltä. Feikit vastaavat ilmoitukseesi ja sitten kun vastaat feikille, niin maksat siitä euron..Sorry, mut tää formaatti haisee!
        Juurihan seksipalstalla haettiin työntekijöitä tuollaiseen eri rooleissa esiintymiseen ja vastailemiseen ihmisille..Ettei vaan juurikin tuonne..Ajankohta ainakin täsmää;)

        Varmaan nytkn jo suuri osa niistä vähistä ilmotuksista näitä yIIäpidon kiskurifeikkejä..! En voi vaan uskoo että monikaan oikee ilmottaja on niin tyhmä/epätoivonen että lähtis enää tollaseen rahastus-tekstari pelleilyyn.


      • hahhahhaa

        Melko hyytyneeltä näyttää tämä uusi "uljas" iskuri jo näin puoli vuotta myöhemmin.. Otetaan esim. Pirkanmaa, treffiseuraa hakevia miehiä 4, naisia 0! Seksiseura naisia 2, ja miehiä 33. Mutta sen nyt tietää miten "innokkaasti" naiset vastaa miesten ilmotuksiin.. (ainakaan ilmaiset). Joissain maakunnissa ei ilmotuksia ollenkaan.


    • sinnevaankaikki

      Mites tällänen nettiseuraa . fi.. selkeen näkönen listaus ainakin jossa näkyy vastaavat, sukupuoli, ikä, asuinpaikka ja millon ilmotus jätetty, eli samat kun vanhassa iskurissakin.
      Huono puoli tuollakin että pakko rekisteröityä, jos haluaa sitä kautta viesteillä vastata ilmotuksiin, mutta ilmeisesti näitä ei kytätä mitenkään vaikka s.postiosotteenkin kirjottas ilmotukseen.. eli kuka vaan vois ihan spontaanisti ottaa yhteyttä.

    • iskurihih

      Tuo sivusto on nyt kyllä pilattu täysin. Vähän aavistelinkin tätä.
      Treffit-, xxx-, gay-palsta ainoastaan. Luulisi että maksamalla saisi vähän tarkempaa.

      No tuleepahan unohdettua tuokin.
      Ehdotuksia seuraavaksi vastaavaksi palstaksi?

    • UkkostaUllakolla
    • UkkostaUllakolla
    • Oxoo

      En tiedä, mikä siinä on mutta mä vaan tahdon löytää suomi24 chatista ja alaston Suomesta asiallista seuraa :D
      Oon lukenut ettei monikaan löydä. Mites happy pancake, okcupid?
      Thaifriendly ja suhteet24 (nykyinen amoremi, löytyy vanhalla nimelläkin) kannattaa myös katsoa.

      Tai sitten lähdet rohkeasti ulos ulkomaille ja avaat Tinderin uudessa maassa.

      • nojaaa

        HP niinikään pilattiin jokin aika sitten uudistuksilla, ja haen seuraa ihan Suomesta/suomalaisista ja mielellään max. 50km säteellä..


    • iskuristapaskuriks

      Tuolta löytys tällänenkin, http://senssit.fi/
      Tosin ei taida minkäänlaista ylläpitoa olla kun ihan turhia/sekaviakin ilmotuksia näkyy olevan.. mut eihän niistä tarvi tietenkä välittää, ja seassa paljon aidonkin olosia ilmotuksia.
      Näkyy olevan yht. 3 samankaltasta sivua, myös seuraa.fi ja nettitreffit.fi, sääli vaan että ulkolaiset roskapostaajat vallannu koko palstat.

      • 123abcde

        Miksi noilta sivuilta on oik.alareunassa suora linkki Helsingin opiskelijoiden asuntovälitykseen. Whaaat...


    • iskussako

      Olisihan tuo Iskurin uudistus voinut onnistuakin, jos vastaaminen olisi jätetty ilmaiseksi. Ilmoittajan maksu olisi siivonnut sitä turhaa roskaa sieltä pois.
      Nyt Iskurin vetäjän tulisi vetää johtopäätöksiä uudistuksestaan, joistain maakunnista ei ole vielä tullut ilmon ilmoa.

      • jokumies83

        Itse en enää käytä kyseistä palvelua lainkaan. Maksullisuudelle iso ei kiitos, jos ei ilmaista palvelua ts. mainosrahoitteista ole niin tyhjän saa pyytämättäkin :)


      • BenSaukko

        Totta. Todella moni on sanonut että, ajattelin jotta palvelun maksullisuus tekisi laadukkaamman palvelun. Näin ei kuitenkaan ole. Kansaenväliset isot palvelut kuitenkin panostaa eniten Amerikkaan ja muihin isompiin maihin kuin Suomi. Profiilitkin ei välttämättä sovellu Suomen olosuhteisiin vaan ne on vain käännetty suomeksi. Palveluiden pääasiallinen kohderyhmä on kuitenkin tuolla suuressa maailmassa. Siksi se on harmi kun moni ei ehkä niin suuri ja kansaenvälinen mutta kuitenkin paremmin suomeen sopiva seuranhakusivu on lopettanut tai liittynyt johonkin kansaenväliseen sivustoon.

        Perustakaa nyt joku yksi tai useampi seuranhakusivu jonka käyttö on maksutonta.


      • kiskuriboikottiin
        BenSaukko kirjoitti:

        Totta. Todella moni on sanonut että, ajattelin jotta palvelun maksullisuus tekisi laadukkaamman palvelun. Näin ei kuitenkaan ole. Kansaenväliset isot palvelut kuitenkin panostaa eniten Amerikkaan ja muihin isompiin maihin kuin Suomi. Profiilitkin ei välttämättä sovellu Suomen olosuhteisiin vaan ne on vain käännetty suomeksi. Palveluiden pääasiallinen kohderyhmä on kuitenkin tuolla suuressa maailmassa. Siksi se on harmi kun moni ei ehkä niin suuri ja kansaenvälinen mutta kuitenkin paremmin suomeen sopiva seuranhakusivu on lopettanut tai liittynyt johonkin kansaenväliseen sivustoon.

        Perustakaa nyt joku yksi tai useampi seuranhakusivu jonka käyttö on maksutonta.

        Tuonne nyt vaan kaikki (en tiedä miksi samanlaisia sivuja on 3?!), kun muistuttais eniten käyttöpohjaltaan vanhaa kunnon iskuria.. kaikki on ilmaista ja s.postilla vastaukset!

        senssit . fi
        seuraa . fi
        nettitreffit . fi


      • toivotonta-ko
        kiskuriboikottiin kirjoitti:

        Tuonne nyt vaan kaikki (en tiedä miksi samanlaisia sivuja on 3?!), kun muistuttais eniten käyttöpohjaltaan vanhaa kunnon iskuria.. kaikki on ilmaista ja s.postilla vastaukset!

        senssit . fi
        seuraa . fi
        nettitreffit . fi

        No eipä näytä oikein ketään löytävän tonne... :( Missä kaikki nykyään on?!


    • MasaNiemi

      Iskurin aiempi versio oli viimeisen 2v ajan täynnä 90% feikki-ilmoituksia naisilta ja jos niihin erehtyi vastaamaan tuli vain linkki maksulliselle sivulle siirtymiseen. Oletan että iskurin ylläpito/omistaja oli tuon spämmäyksen takana sillä naisten uusista profiileista lähes kaikki noita spämbotilla tehtyjä.

      Mutta, mutta... Kyllä sieltä iskurista ihan hyvääkin oikeaa seuraa löytyi, niin maksullista kuin maksutontakin.

      Tuo nykyinen uusi versio haiskahtaa pelkältä maksullisten tekstiviestien lypsämiseltä. En usko että tuolla kovinkaan montaa aitoa naisten tekemää ilmoitusta on, jos edellisessä oli niitä 10% niin tuolla se on sitten varmaan 0,10%.

      Aika siirtyä jonnekin muualle. Ehkä takaisin herkku.netin chättiin...

    • Jouti_mennä

      Sori vaan mutta iskuri ei päälle 20 vuoteen enää ole ollut millään tavoin toimiva, vaan pelkkä kusettajien ja huorien temmellyskenttä, ja onneksi siihen tuli nyt piste. Ilmianto nappula sääntöjen vastaisista ilmoituksista olisi uudistuksessa kuitenkin ollut ihan paikallaan, ettei sama meno jatku, mitä edellisen aikaan oli.

      • taastämä

        Onko nyt noin katkeraa kun monet muut on sieltä kyllä seuraa löytäneet aina tähän uudistukseen saakka paitsi sinä?


    • Uudistuksen_kannalla

      Kauhia valitus teillä, kun ette pääse kilvan uusimaan joka minuutti ilmojanne listan kärkeen, tai kusettajat ei pääse julkaisemaan nyt kymmenittäin ilmoituksia väliaikaisten 10 minuutin sähköpostien kautta, joka oli mahdollista entisen iskurin aikana. Päästiinpä samalla eroon niistä ulkomaisista kusetus ilmoituksista, joita viimeiset 2 vuotta palsta oli väärällään.

      Itse olisin vielä lisännyt, että ilmo pitää rekisteröidä ja tunnistautua verkkopankin kautta, niin lopuistakin kusettajista ja huorista olisi päässyt lopullisesti eroon. Näin minä perustaisin treffisivuston, että henkilöllisyys on todenettava ennen kuin minkäänlaista ilmoitusta voisi edes palstalleni laittaa. Pieni vinkki siinä siis treffipalstan perustajille.

      Eihän iskurissa vuosiin naisiltakaan muuta vastausta tullut kuin hinnasto, vaikka naisen ilmoitus ei edes huoralta vaikuttanut, enkä sellaista koskaan edes hakenut.

      • taatusti

        Ois varmaan huikee menestys se sun sivustos..
        Voit katsoa peiliin jos et entisestä kunnon iskurista muuta löytäny kun ne huorat hinnastoineen.


      • listas
        taatusti kirjoitti:

        Ois varmaan huikee menestys se sun sivustos..
        Voit katsoa peiliin jos et entisestä kunnon iskurista muuta löytäny kun ne huorat hinnastoineen.

        juuri niin tavaran kirpputori,


    • Tyytyväinen_asiakas

      Jännä kun monet täällä haukkuvat kuinka huono iskuri oli. Jokainen varmaan käyttää/käytti, mikäli kokemukset olleet positiivisia.

      Henk.koht. sekä ilmoituksiin vastaaminen että oman ilmoituksen jättäminen tuottaneet nautinnollisia tapaamisia.

      Harmi kun nyt loppui.

    • iskuri_elää

      Ohase Iskuri täysillä toiminnassa ja vaan taitaa olla maksullinen ilmoituksen jättäminen sekä vastaaminen mut se vain kitkee idän/yleisesti roskaväkeä. Iskuri on ollut aina vähän likainnen tabuja haeskelevan paikka. Nyt se toimii siihen tarkoitukseen loistavasti kuten jo mainitsin maksullinen palvelu kitkee päältä roskailmoituksia.

      • ainatoivoosaa

        No jos "loistavaa" toimintaa on se, että sieltä on kaikonnu valtaosa muistakin kun "roskasta", ja sitä käyttää enää vaan joku pikku vakiomaksajaporukka, ja kun nää viimesetkin epätoivoset rahastetut huomaa ettei vastauksia tuu maksullisuuden takia enää ollenkaan samaan tahtiin kun ennen (jos ollenkaan), jää koko pulju hiljalleen kumisemaan tyhjyyttään... mutta ahne yp saa sitä mitä nyt on tilannu. Ilmeisesti ilmotukset ei enää pysykään siellä kuin kuukauden, jonka jälkeen poistuu itsestään ja moniko viitsii enää laittaa uudestaan maksaen taas siitä "ilosta".. tyhjän saa muualtakin, ja sentään ihan ilmaseks.


    • onneaetsintään

      Iskurissa joskus tullut pyörähdettyä, mutta ei mun juttu. Aikanaan tein tuttavuuksia suomi24 sokkotreffeissä. Osa siellä toki oli ihan feikkiä, mut helmiäkin löytyi... sitten senkin lopettivat. Nykyään sokkotreffit.fi jäljittelee tuota, mutta käyttäjät puuttuu.

    • mikähäntääon
    • Pelimetsuri

      Tää uusi juttu pelkkää rahastusta kun ei parempaan pystytty

    • Zsus

      Deitti.net on ilmainen ja toimii muutenkin paremmin kuin Iskuri.

    • testailij

      Ei pysty vastaamaan ilmoituksiin tuolla uudessa Iskurissa? Tulee pelkkä "Viestiä ei lähetetty" herja, kun yrittää vastata ilmoituksiin lähettämällä tekstiviestin numeroon 17239.

    • ehdotanetä

      baboo.com toimii vielä?

    • ehdotus

      Käyppä kokeilemassa sokkotreffit.fi :)

    • Erotiikka-fani

      Täytyy myöntää, että kokolailla paljon kehnommaksi meni tämä "Uusi Iskuri".

      Vanha Iskuri-palvelu oli:
      1. Visuaalisesti selkeä
      2. Onnistuneesti 'kategorisoitu' ja jaettu
      3. Ilmainen

      Vanhasta Iskurista löysin useita hyviä partnereita, joiden kanssa oli hyviä seksikkokemuksia. Ei vaan tullut pidettyä tarpeeksi pitkäjänteisesti yhteyttä heihin. Vanhan Iskurin hävittämisen myötä häipyivät myös ne vanhat hyvät ilmoitukset, joita siellä oli ja joihin oli tarkoitus vielä ottaa yhteyttä. - Odotin noiden ilmoitusten automaattisesti siirtyvän uuteen Iskuriin, mutta niin ei käynyt.

      Uusi Iskuri on:

      1. Visuaalisesti selvästi vanhaa huonompi.
      2. Kategorioita saisi olla enemmän ja selkeämpiä.
      3. Pienimuotoiset palvelumaksut eivät haittaakaan, mutta taitavat karsia paljon asiakkaita myöskin pois.

      Seuran tarjonta on vähäisempää. En ole löytänyt enää 'seuralaisia'...

      Terveisin,

      Erotiikka-fani

      • Anonyymi

        Niin, ja se vanha iskuri oli totaalisen anonyymi. Ei vaadittu kuvia, profiileja, tietoja itsestä, ei puhelinnumeroita eikä sähköpostiosoitekaan automaattisesti käynyt selville. Se oli aivan ainutlaatuinen ja ehkä ainoa toimiva paikka sellaisille, jotka matalalla profiililla haluavat keksiä mahdollisimman rajua vaihtelua elämäänsä.


    • Erotiikka-fani

      Ja vielä pieni lisäys:

      Eipä ole takeita tässä uudessakaan Iskurissa siitä, etteikö tännekin pesiytyisi noitä:

      "Kusettajia, kiristäjiä, maksullisia ym. feikkejä", joiden näemmä pitää aina tulla pilaamaan kaikki hyvät asiat ja palvelut...

      Sen kaltaisten kannattaisi häipyä niin pitkälle kuin 'Pippuri Kasvaa'...

      Terveisin,

      Erotiikka-fani

    • Anonyymi

      Iskurissa taidetaan rahastaa feikki-ilmoituksilla. Olen vastannut uusitun Iskurin yli neljäänkymmeneen ilmoitukseen , enkä koskaan ole saanut vastausta . Lisäksi laittanut oman ilmoituksen n.10 kertaa eikä ikinä tule vastauksia, Mies etsii miestä palstalla saattaa samalla vastausnumerolla olla kuukaudessa kymmeniä ilmoituksia . Tosin eri nimimerkillä ja eri ikäisenä ja eri paikkakunnilta .

    • Anonyymi

      Unohtakaa iskuri! Vanha kunnon sihteeriopisto tarjoaa laajan valikoiman. Ilmaisia livejäkin.

    • Anonyymi

      Moi kaikille

    • Anonyymi

      Toivottavasti uudistuukin. Sillä tavalla, ettei kukaan toinen pystyisi tekeytymään enää toiseksi. Saisivat pistää tunnistautumisen taakse

      • Anonyymi

        Iskuri on nykyisin ihan paska, hyväksytään videoiden, vaatteiden myyntiä vaikka pitäisi olla seuranhakua varten.Ilmoitusten julkaisu kestää monta tuntia vaikka nykyisin kaksinkertainen hinta.Ennen oli hyvä, toimiva, ei ole enää.
        En suosittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iskuri on nykyisin ihan paska, hyväksytään videoiden, vaatteiden myyntiä vaikka pitäisi olla seuranhakua varten.Ilmoitusten julkaisu kestää monta tuntia vaikka nykyisin kaksinkertainen hinta.Ennen oli hyvä, toimiva, ei ole enää.
        En suosittele.

        0len täysin samaa mieltä, en suosittele.


    • Anonyymi

      Jodel ei toimi lainkaan.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe