https://www.is.fi/viihde/art-2000005694021.html
Rimaa hipoen pääsin
Testi - Pääsetkö läpi ala-asteelta
7
136
Vastaukset
- kaisanoasaa
6/12 oikein. Rimaa hipoen läpi. Repikää siitä tyhmät naiset jotka luulette että minusta ei minkään tekijäksi ole.
- tyhmiäovatprkl
Ätmi 32, lunttasitko? Mahtaako tuntua hyvältä jos sanon ettei muilla palstalaisilla ole mahdollisuuksia? Harmaaritari, nuuskamuikkune, super-atm, sircucco, camelboots jne. eivät tule koskaan suoriutumaan tuosta testistä.
- Totuus-
sain 8 oikein, nuo äidinkielikysymykset meni vituiksi. Eikä minusta ala-asteella kysytty sellaisia kysymyksiä kun Mikä seuraavista historian tapahtumista tapahtui viimeisenä?
Tai Mikä on sanan tuoli partitiivimuoto? - yxnaine
9/12 "heittmällä läpi"
Testin tekijältä lienee jäänyt ainakin yhtenäiskoulun käsite sisäistämättä.
7/12. Äidinkielen muotoseikkojen arvaukset eivät osuneet silloin koulussa eikä tilanne näytä vieläkään muuttuneen. Maantiedossakin oli puutteita mutta sen ymmärrän koska minun ala-asteella vielä opetettiin että maa on litteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184