Tein tämmöisen ja ainakin on tosi hyvää, mutta kuinkahan kevyttä teidän mielestä? :)
kanaa niin paljon ku 4 koipireidestä irtoo..
puolitoista litraa vettä
kanaliemikuutio
1 sipuli
tomaattimurskapurkki
hernemaissipaprikaa pari desiä
tricolor simpukkapastaa pari desiä
½ desiä 5% ruokakermaa
mausteita(currya,chiliä,valkosipulia,mustapippuria....yms yms)
Osaisikohan joku viisaampi sanoa onko tuossa paljon vai vähän kaloreita... kiitos!
Onko tämä kevyt keitto?
7
1540
Vastaukset
- keho.net
tai Fineli, löytyy ainakin jotakin apua.
- laaa
Kevyimmästä päästä, mitä nyt tuo pasta, mutta eipä sitäkään paljoo tossa satsissa ni eikai haittaa.
- fed
Kevyt on ja hyvältä kuulostaa!!:)
- Nipsu
Keitto on hyvä mutta keveys/raskaus riippuu
siitä, montako annosta keitosta tulee.
Mielestäni sopiva lihan määrä on max. 1 koipi = yksi annos. Eli tuosta pitäisi vähintään neljä annosta tulla.- kananen
Juu kyllä noin isosta keitosta tulee monta annosta, itse syön ison kahvikupillisen verran kerrallaan ettei tule ähky...
Tiedän että se kermaluraus on turha, tuskimpa se maku mihkään muuttuu jos ensi kerralla jätän sen lisäämättä! :)
- Marita
Muuten olisi mielestäni Ok, mutta vaihtaisin tuon pastan vaikka kasvissuikaleihin tai keittojuureksiin joissa ei ole kaloreita juurikaan mitään.
- aaa
miksi siihen on laitettava sitä kevyt kermaa??? Voit mielummin juoda lasillisen rasvatonta maitoa keiton kanssa, kevyempää ja varmasti ihan yhtä maistuvaa. Pastaakaan siihen ei kyllä ois mikään pakko laittaa(herneessä ja maississa paljon energiaa), lisää jotain muita, tuoreita, kasviksia. Tuoreet on maistuvampia kuin pakaste pussit..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082