Mies avautuu tuntemattomille

missäonlastenetu

Miesten käyttäytyminen ero-ja riitatilanteissa on naista ja lapsia haittaava. Mies juovuksissa avautuu perheen asioista tuiki tuntemattomille, koskaan aiemmin tapaamattomille ihmisille. Eivätkö miehet ymmärrä, että tämä on haitallista perheelle ja traumatisoi lapset loppuiäksi.

11

371

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitääosatasalata

      Näin minullakin kävi kun mies eroa halusi kertoi kaikille muille muttei kotona. Kotona esitti kaiken olevan hyvin. No käytös alkoi muuttua kyselin missä vika no työstressi. Ihmettelin kun puolituntia ihmiset päivitteli avion pituutta ja sitä ettei ulospäin meissä näy ongelmia tai muuta ihmeellisiä kysymyksiä onko käynyt mielessä erota jne. Ihmettelin kauan noita juttuja. Viimein kun yksi jopa minulle kertoi kuinka kelpaan kelle vaan kun olen niin upea jne. Vastasin tyhmästi sille "joskus käy mielessä" kun tunne alkoi kasvaa mistä kyse tulihan se viimein. Kuvat ja missä oli. Kun soitin oli muka vihainen kun kokous menossa jne. Kun sanoin missä seison näki minut sanoin nyt kotiin juttelemaan" ette usko mikä vyyhti sitä tuli ilmi. Kun otin yhteyttä toiseen naiseen ei suostunut. Ok no pyysin miestä viemään viestin vastasi ettei jaksa. Ahaa no kun miehen kanssa käytiin läpi tiedän sen keksineet lisää valheita oman itsensä tähden. Kun laitoin valitsemaan teki sen ja tarinat muuttui. Pakko oli pettää toisen luottamus käydä puhelin tarkastaa ja mitä löysinkin. Otti aikaa nekin käydä läpi. Ensin suuttui kuinka olinkin petollinen häntä kohtaan. Kun kysyin mitä itse puuhaillut onko luottamista vaikeni. Alunperin miehen olisi pitänyt pitää suunsa kiinni ja puhua minulle. Nyt monta ihmistä nolona tosiaan kohtelee. Ja voin sanoa että kovasti on pystyt tuttujen tieltä ettei miehen tarvitse enään noloon tilanteeseen joutua. Minä jos pettämisen en kertoisi kellekkään.

      • hyväettäeroonpääsit

        Ohhoh, olipa aika kelmi. Koskaan ei poikkipuolista sanaa sanonut ja ihanne pari olitte muiden mielestä, sellainen kulissiliitto. On kuule hyvä, että tollasesta petturista pääsit eroon. Ja tottahan toki kunnon liitossa luetaan toisen saamat viestit, kuunnellaan puhelut ja piilotellaan puskissa, sillä miehet, ne osaa.


    • xyzzyx

      Näin on. Miehet kyllä avautuvat selvinkin päin erostaan. Ei tosin tuntemattomille, mutta tyttöystävälleen, vanhemmilleen, saliporukoille ja muissa kaveripiireissä. Sama mies, samojen lasten isä voi avautua erostaan kaikille näille ja aivan eritavalla. Sillä tavalla mitä miehet ajattelevat kunkin ryhmän haluavan kuulla. Tyttöystävälle kerrotaan, että mies hoitaa lapsia joka toinen vkl, jos sitäkään. Vanhemmilleen mies kertoo, että tottakai hän haluaa ja vaatii lapsille vuoroviikkoasumista. Kavereille kerrotaan, ettei nyt saa***na aio maksaa elareita yhtään enempää kuin pakko, eli vuoroviikkoasumista aikoo ehdottaa. Sitähän ei kukaan käy katsomassa eikä etävanhemman ole mikään velvollisuus hoitaa lapsia 50/50 vaikka paperilla niin sovittaisiinkin. Mutta suurilta elareilta välttyy.

    • 656

      Kumpa avautuisikin vain juovuksissa tuntemattomille, olisi pientä. Mies tekee eron jälkeen paljon työtä, että saisi exäänsä ja lasten elämää häirittyä mahdollisimman paljon. Jos lapset ovat pieniä häirintä onnistuu monessa asiassa paremmin kuin hyvin. Vaaditaan tapaamisia prikulleen sakkojen uhalla, sitten ei itse noudata aikoja tai peruu kokonaan. Jos lähivanhempi haluaa kerrankin vuodessa vaihtaa lasten isällään olo päivän toiseksi, lähivanhempi saa kuulla uhrauksesta iän kaiken. Omien lastensa hoitaminen tuntuu olevan isälle pakkopullaa. Lapset myös usein kuulevat kaikenlaiset kiistat. Itsestäänselvää on muutaman kerran vuodessa, että äiti hoitaa lapset isän vuorolla, kun isä lomailee etelässä.

      Juoruilevat juopottelevat isät ovat useinkin siedettävissä, mutta alinomaan lasten elämää haittaavat isät ei koskaan.

    • kakkosellejonkatiedän

      Mies avautuu toiselle naiselle kertoen paskaa ja kuviteltua juttua ja toinen nainen ihastuksissaan uskoo. Kun se totuus ilmi tulee ei osata hoitaa aikuisten oikeasti asioita. Raukkamaisia paskiaiset pettäjä ihmiset. Kerroin useammalle tutulle toisesta naisesta nyt odotan kunnianloukkaus syytettä. Ei kuulu eikä näy. Taisi pitää paikkansa se mitä väitin siitä. Miten se kehtaa? Yököttävä varatun patja.

      • aloittajaonpettynyt

        Hei, hei. Miksi tuut vääristelemään mun aloitusta!! Tee oma aloitus. Mä en sanallakaan puhunut mistään pettämisestä. Eikö teidän elämässä oo mitään muuta kun naiminen ja oikeesti onko se maailman pahin juttu, jos joku nais jonkun randomin kanssa. En tajuu, en todellakaan tajuu. Jos ei ymmärrä aloitusta niin ei kannata vastata.


      • selantakanapanijat

        Niin, pahin juttu ei ole jonkun randomin paneminen, vaan jonkun vakipanon paneminen jolle uskoutuu, ja jonka kanssa alkaa suunnittelemaan puolisonsa seläntakana eroamista. Yleensä tämä henkilö on hyvin juonessa mukana ja odottaa tekoja, jotka saavat aikaan todellisen helvetin kaikkien tähän juonitteluun joutuvien elämässä.


    • popio

      Minua on haitannut ex-miehen "avautuminen" erosta omalle äidilleen. Avautuminen lainausmerkeissä, koska kaikki mitä mies kertoo äidilleen erostamme, on ollut potaskaa, valittamista ja haukkumista. Niitä sitten joudun paikkailemaan anopille, onnistuneesti kyllä, rasittaa silti. Muuten pitäisi erota anopistakin.

    • aroder

      Mitä se lapsia haittaa tai satuttaa jos mies avautuu tuntemattomille? Eikä kannata aliarvioida näitä "tuntemattomia". Samaa valitusvirttä veivaava ihminen kyllä ihan itse omalla älämölöllään ilmoittautuu ongelmien lähteeksi.

    • jönnk

      Tuntemattomille tai tutuille, kännissä tai ei. Avautuminen tekee aina hyvää.

      • hkgh

        Näinpä. Ja mitä se naisia ja lapsia haittaa. Ei mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe