Ätmien pitäisi laskea rimaa niin jo alkaisi irrota

43igkf60

Laskekaa sitä saatanan rimaa ja lopettakaa ruikuttaminen. Olen nähnyt ihan tarpeeksi tuttavia ja ihan näiden nettikeskustelujenkin perusteella todennut että alemman tason miehet on todella nirsoja naisten suhteen. Jos nainen on vähänkin pyöreä niin tinderissä menee heti vasemmalle, vaikka mies itse olisi kaljamahainen neitsytsetä tai kukkakeppi nörtti. Timmi fitnesspimu pitäisi saada vaikkei oma ulkonäkö ole kovinkaan kovaa tasoa. Teidän pitää ymmärtää tasonne ja yrittää oman tasonne naisia. Voitte kysyä itseltänne: onko tärkeintä saada joku nainen vai tiukat kriteerit täyttävä timmi nainen? Tai toisin sanoen, oletteko mieluummin yksin kuin lihavan tai muuten ei-niin-halukkaan naisen kanssa?

43

604

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgfhfghgfhgfh

Mielummin yksin kuin sellaisen naisen kanssa joka ei ole jaksanut pysyä edes hoikkana.
      Liian matalaan tasoon ei sovi tyytyä, eihän hoikkana pysyminen vaadi naiselta mitään.
      Jos mies ei ole itse lihava tai on jopa treenattu niin ei ole oikein olla pyöreän naisen kanssa.

• Sinkkunainen

Miehellä on painon lisäksi lastina usein jännyys. Siksi on parempi pysytellä sinkkuna.

• liikunnallinenM29v

Eli naisia on kahdenlaisia: ylipainoisia herkuttelijoita ja timmejä fitnesspimuja? Ok.

Olen itse liikunnallinen, mutta lyhyehkö ja luontaisesti hoikka. Enkä ole hyvätuloinen. Nähtävästi minun tasoani ovat sitten ylipainoiset herkuttelijat, kun taas itseni kaltaiset normaalipainoiset ja edes jonkin verran liikkuvat ovat tasokkaampia.

Olen käynyt treffeillä parinkin pyöreän naisen kanssa (ainoa naistyyppi joka minusta kiinnostuu, keskivartalolihavat) ja juttu kaatui siihen ettei meillä ollut paljoakaan yhteistä. He eivät halunneet kanssani liikkumaan, eikä minulle maistunut herkut.

Yksikään normaalipainoinen ei ole koskaan minusta kiinnostunut.

Voisiko ap neuvoa miten laskea sitä rimaa, jos kumppanin pitäisi olla jollain tapaa sopivakin?

• hienoahienoa

Tämähän on juuri sitä naisten logiikkaa, jota myös esim. Nainen39vee lotkottaa: Miehen pitää aina laskea rimaa, jotta saisi EDES jonkun naisen, mutta nainen kun ei voi valita kehen ihastuu, niin eihän hänen kannata valita "vain tyytyä" sellaiseen mieheen josta ei pidä. Tämän asennevammaisen ilmaston takia hypergamiset naiset ovat lähes aina itseään paremman miehen kanssa. Parempi vain, ettei mies ryhdy hommiin ihan kenen tahansa naisen kanssa. Minäkin käyn salilla ja olen normaalipainoinen, mutta en tarpeeksi pitkä ja komea (ja toisaalta en myöskään tarpeeksi rikas, vaikka sijoituksia yms. löytyykin), joten ei kelpaa. Joskus todella harvoin saattaa kännissä saada yhden yön pillua hyvännäköiseltäkin naiselta, mutta naisen toimesta homma ei jatku yhtään pidemmälle. Naiset ovat niin pinnallisia, että pitäisi olla se unelmien yli 185cm pitkä ja komea mies, jotta kelpaisi pidempiaikaisiin suhteisiin. Yleensä myös lyhytaikaisissa, paitsi jos nainen on tarpeeksi kännissä. Feminismi on aivopessy naiset ja sille ei vaan voi mitään.

• kokemuss
        hienoahienoa kirjoitti:

Tämähän on juuri sitä naisten logiikkaa, jota myös esim. Nainen39vee lotkottaa: Miehen pitää aina laskea rimaa, jotta saisi EDES jonkun naisen, mutta nainen kun ei voi valita kehen ihastuu, niin eihän hänen kannata valita "vain tyytyä" sellaiseen mieheen josta ei pidä. Tämän asennevammaisen ilmaston takia hypergamiset naiset ovat lähes aina itseään paremman miehen kanssa. Parempi vain, ettei mies ryhdy hommiin ihan kenen tahansa naisen kanssa. Minäkin käyn salilla ja olen normaalipainoinen, mutta en tarpeeksi pitkä ja komea (ja toisaalta en myöskään tarpeeksi rikas, vaikka sijoituksia yms. löytyykin), joten ei kelpaa. Joskus todella harvoin saattaa kännissä saada yhden yön pillua hyvännäköiseltäkin naiselta, mutta naisen toimesta homma ei jatku yhtään pidemmälle. Naiset ovat niin pinnallisia, että pitäisi olla se unelmien yli 185cm pitkä ja komea mies, jotta kelpaisi pidempiaikaisiin suhteisiin. Yleensä myös lyhytaikaisissa, paitsi jos nainen on tarpeeksi kännissä. Feminismi on aivopessy naiset ja sille ei vaan voi mitään.

Tavismies ei halua tavisnaista. Ei edes sitä hoikkaa. Ei tunne kemiaa.

• 12121212121212
        kokemuss kirjoitti:

Tavismies ei halua tavisnaista. Ei edes sitä hoikkaa. Ei tunne kemiaa.

"Edes" sitä hoikkaa.

Suomennettuna "hoikalla" tarkoitat oikeasti normaalipainoista. Naiset ovat laskeneet rimaa itselleen ja nostaneet sitä miehille, siten että _normaalipainoisuudesta_ on tullut massiivisia uhrauksia vaativa saavutus jonka vastapainoksi miehen tulee olla pitkä, raamikas, menestynyt ja sosiaalisesti taitava.

• kokemuss
        12121212121212 kirjoitti:

"Edes" sitä hoikkaa.

Suomennettuna "hoikalla" tarkoitat oikeasti normaalipainoista. Naiset ovat laskeneet rimaa itselleen ja nostaneet sitä miehille, siten että _normaalipainoisuudesta_ on tullut massiivisia uhrauksia vaativa saavutus jonka vastapainoksi miehen tulee olla pitkä, raamikas, menestynyt ja sosiaalisesti taitava.

Miehen pitää olla sopusuhtainen ja menestynyt niin että pystyy elättämään itsensä. Sosiaalisesti taitava ei sitten tarkoita hakkaavaa jännämiestä.
        Itsekin täytän nämä kriteerit.

• 43igkf60

No vaikka hyväksymällä sen että kumppani on vähän erilainen kuin sinä? Jotain yhteisiä tekijöitä toki pitää olla mutta parisuhteessa kuin parisuhteessa on asioita joista ollaan eri mieltä, oli se sitten ruokailutottumukset tai joku muu asia. Ihan sama juttu kuin näissä ulkonäkökriteereissä: jos asetat tiukat kriteerit sille että pitää olla kaikesta samaa mieltä ja elämäntavat samanlaisia ja näin edelleen, niin kavennat huomattavasti naisvalikoimaasi.

• Old-school-man

Paino on vain yksi tekijä, mutta ei merkityksetön sekään. Hoikka/normaalipainoinen mies voi kohtuudella edellyttää naisilta samaa. jos ei pullukoista tykkää. Pullukkakin tosin laihtuu, jos kuluttaa vähemmän kuin syö, mutta se miten todennäköistä se on, on sitten asia erikseen.

Naisten painomakuun vaikuttaa myös miehen ikä. Jos 20-v mies on 180/72, niin useimmille about samanikäisille naisille mitat ovat ok. Mutta jos ajatellaan 30-40- naisten suhtautumista 40-v ja 180/72 mitoilla olevaan mieheen, niin huomattavasti useamman naisen mielestä mies on turhan rimpula. Miestä "rangaistaan" hoikkuudesta, jonka takana voi olla esim. hyvin urheilullinen elämäntapa. Mies näyttää vm. naisten mielestä rimpulalle, koska monilla naisilla itsellään on elopainoa selvästi enemmän kuin 10-20-v nuorempana. Nykyinen keskimääräinen miesihanne myös suosii pikemmin lihaksikkuutta kuin hoikkuutta.

• 12121212121212
        43igkf60 kirjoitti:

No vaikka hyväksymällä sen että kumppani on vähän erilainen kuin sinä? Jotain yhteisiä tekijöitä toki pitää olla mutta parisuhteessa kuin parisuhteessa on asioita joista ollaan eri mieltä, oli se sitten ruokailutottumukset tai joku muu asia. Ihan sama juttu kuin näissä ulkonäkökriteereissä: jos asetat tiukat kriteerit sille että pitää olla kaikesta samaa mieltä ja elämäntavat samanlaisia ja näin edelleen, niin kavennat huomattavasti naisvalikoimaasi.

Vaan mistä johtuu liikunnallinenM29v:n havainto että juuri lyhyen miehen on hyväksyttävä juuri se mainittu ero elämäntavoissa että nainen pitää herkuttelusta ja on tästä syystä keskivartalolihava?

Naisten mukaan samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.

Silti 185cm korkean statuksen omaava sohvaperuna sopiikin yhteen pienituloisen fitnessmimmin kanssa huomattavasti paremmin kuin kuin liikunnallinen, naisen tapaan hoikka ja timmi, mutta pienituloinen mies.

Tasoteoriahan ei pitänyt paikkaansa, eikö se niin ollut? Looks, Money, Status - täyttä puppua?

Päädymmekin siis lopputulokseen että syy on 100% naisissa. Sopivaa kumppania ei löydy koska naisia kiinnostaa esim. pituus, raha ja status enemmän kuin yhteensopivuus. Avioeroja haetaankin innolla kun on valittu komeita, mutta epäsopivia miehiä.

• 12121212121212
        kokemuss kirjoitti:

Miehen pitää olla sopusuhtainen ja menestynyt niin että pystyy elättämään itsensä. Sosiaalisesti taitava ei sitten tarkoita hakkaavaa jännämiestä.
        Itsekin täytän nämä kriteerit.

Joudumme taas lukemaan rivien välistä.

Sopusuhtaiseen sisältyy pituusvaatimus ja komeusvaatimus, molemmat synnynnäisiä seikkoja joihin mies ei voi vaikuttaa. On selvää ettei sopusuhtaisuus siltä osin kuin se liittyy elämäntapoihin, riitä.

Itsensä elättämiseen liittyy hypergamia, eli miehen on tienattava enemmän tai vähintään saman verran kuin sinäkin. Enemmän tienaava mies käy, vähemmän tienaava ei käy.

Sosiaalisissa tilanteissa vaadit mieheltä enemmän rohkeutta ja aloitteellisuutta kuin itselläsi on, koska sukupuoliroolit.

• tgbnh
        Old-school-man kirjoitti:

Paino on vain yksi tekijä, mutta ei merkityksetön sekään. Hoikka/normaalipainoinen mies voi kohtuudella edellyttää naisilta samaa. jos ei pullukoista tykkää. Pullukkakin tosin laihtuu, jos kuluttaa vähemmän kuin syö, mutta se miten todennäköistä se on, on sitten asia erikseen.

Naisten painomakuun vaikuttaa myös miehen ikä. Jos 20-v mies on 180/72, niin useimmille about samanikäisille naisille mitat ovat ok. Mutta jos ajatellaan 30-40- naisten suhtautumista 40-v ja 180/72 mitoilla olevaan mieheen, niin huomattavasti useamman naisen mielestä mies on turhan rimpula. Miestä "rangaistaan" hoikkuudesta, jonka takana voi olla esim. hyvin urheilullinen elämäntapa. Mies näyttää vm. naisten mielestä rimpulalle, koska monilla naisilla itsellään on elopainoa selvästi enemmän kuin 10-20-v nuorempana. Nykyinen keskimääräinen miesihanne myös suosii pikemmin lihaksikkuutta kuin hoikkuutta.

Luulen, että kuluttamalla vähemmän kuin syö laihtumisen todennäköisyys lähestyy nollaa. Paitsi jos syö pelkästään laihdutuslääkettä.

• Old-school-man
        tgbnh kirjoitti:

Luulen, että kuluttamalla vähemmän kuin syö laihtumisen todennäköisyys lähestyy nollaa. Paitsi jos syö pelkästään laihdutuslääkettä.

Totta! Tarkoitin päinvastoin. Inhimillinen erehdys itsestään selvyydessä.

• 7658765658
        12121212121212 kirjoitti:

Joudumme taas lukemaan rivien välistä.

Sopusuhtaiseen sisältyy pituusvaatimus ja komeusvaatimus, molemmat synnynnäisiä seikkoja joihin mies ei voi vaikuttaa. On selvää ettei sopusuhtaisuus siltä osin kuin se liittyy elämäntapoihin, riitä.

Itsensä elättämiseen liittyy hypergamia, eli miehen on tienattava enemmän tai vähintään saman verran kuin sinäkin. Enemmän tienaava mies käy, vähemmän tienaava ei käy.

Sosiaalisissa tilanteissa vaadit mieheltä enemmän rohkeutta ja aloitteellisuutta kuin itselläsi on, koska sukupuoliroolit.

No et sit vieläkään ole tyytyväinen ja kiitollinen siitä, että sait vihdoin ja viimein Laasasen opeilla seuraa?

Yhä täällä katkerana ruikuttamassa? Missä kiitos Laasaselle?

• hienoahienoa

https://www.youtube.com/watch?v=LybPWrgh6EE
      Naiset tienaavat liikaa ja miehet liian vähän. Jos miehille maksettaisiin enemmän palkkaa ja naisille vähemmän (se naisen euro on muuten kulunut ja debunkattu juttu), niin parisuhteita syntyisi enemmän. Miesten ei kannata laskea rimaa vaan tyytyä ennemmin olemaan yksin kuin huonon naisen kanssa. Sitten kun tarpeeksi moni mies on nirso, niin naisten on pakko kelpuuttaa muutkin kuin top 20% miehet.

• Hohhoijaa

Naisten pienemmät tulot johtuu osaksi lastensaannista. Kun lasketaan työhistorian keskimääräiset tulot niin nainen jää vähemmälle äitiyslomien ja hoitovapaiden takia. Eläkettä kertyy vähemmän näidenkin takia ja myös monessa samassakin työssä nainen tienaa vähemmän. Kyllä ne mieslisät on vielä olemassa.

Naisen pitäisi siis tienata vielä vähemmän että olisi pakko ruveta parisuhteeseen? Jo nyt naista sanotaan parisuhdehuoraksi.

• Old-school-man

Tuosta monesta samasta työstä en tiedä. Samassa työssä nainen tienaa 3% vähemmän kuin mies.

• SoliterniuM1977

Ilolla mielummin yksin, kuin ylipainoisen naisen kanssa. Niin se vaan menee. Hoikka lapseton nainen tai yksinäinen elämä. Helppo valinta lihavien yhteiskunnassa. Ilolla yksin. Piste.

• Jooo

Normaalivartaloinen lapseton mies, ei siis yhdenkään yh:n lapsen isä.
        Mieluummin elämä yksin kun tuollaisten kanssa. Ei yksinäinen mutta itsellinen.

• SoliterniuM1977
        Jooo kirjoitti:

Normaalivartaloinen lapseton mies, ei siis yhdenkään yh:n lapsen isä.
        Mieluummin elämä yksin kun tuollaisten kanssa. Ei yksinäinen mutta itsellinen.

Niinpä. Itse olen juurikin tuollainen. Lapseton hoikka sinkkumies. Hautaan asti.

• tydfh
        SoliterniuM1977 kirjoitti:

Niinpä. Itse olen juurikin tuollainen. Lapseton hoikka sinkkumies. Hautaan asti.

Mitäs jos lihot ennen hautaan laskua? Tai jos sut tuhkataan?

• Pillujen--asiantuntija

Rumalle miehelle kuuluu kaunis hoikka nainen. Olette niitäkomeita miehiä tapaileet jotka pettää ja hakkaa teitä ja kohtelee huonosti. Nyt on rumien miesten vuoro näyttää miten kunnollisia ovat.

• Ikisinkkunainen

Kaikki miehet hakkaa ja pettää naisia.

• 76i67i7i7iiityi3
        Ikisinkkunainen kirjoitti:

Ja kaikki naiset jakavat itseään jännämiehille.

• jännätnaiset
        Ikisinkkunainen kirjoitti:

Kaikki naiset pettää, hyväksikäyttää ja kohtelee miestä huonosti.

• Old-school-man

Ns. Ytmit ovat atmeja nirsompia. Atmien naisettomuuden olennaisin syy on harvoin liika nirsous.

• Old-school-man

Ei "ruikuttaminen" liene itsetarkoitus, mutta kyllä näkemyksiään ja pettymyksiään voi kertoilla.

• apinoidenplaneetta

Jos se ei ole sielunkumppanuutta, se ei ole sen arvoista.

• näinsevaanmenee

Aloittaja: tässä on nyt kuitenkin pieni ristiriita kun kaikki naiset toitottaa että "luonne ratkaisee, ei ulkonäkö". Miksi siis hyväluonteisen ätmin pitäisi laskea jo entuudestaan alhaista tasoa vielä alemmaksi? Naisten omien "luonne ratkaisee"-puheiden mukaan hyväluonteisen ätmin pitäisi nimenomaan saada se kaunis timmi fitnessmimmi.

• Jaahas, nyt siis tasot ovatkin olemassa jonkun naisen mielestä. Itse voin sanoa, että mieluummin elän yksin kuin teeskentelen himoitsevani jotain naista joka ei himoita. Se ei ole reilua edes sitä naista kohtaan. Mikään fitnesspimu ei tarvi olla, oikeastaan ei ole edes suotavaa, mutta sairaalloisen lihavat eivät vain pääsääntöisesti kiinnosta vaikka itse olenkin sellainen. Itse tiedostan kyllä, että laihtua tässä täytyisi ja paljon, että alkaisi naisten silmissä oleen edes etäisesti haluttava.

• 12d123f132f3

miks ätmien pitäis tyytyä huonompaan saatanan huoripukki

• ätmionluuseri

No kun ei ätmi parempaakaan saa.

• ätmionluuseri

No kun ei ätmi parempaa saa, mutta pillua tekee kuitenkin mieli.

• totuustuleetässä

Siksi, koska tasosi on mikä on, ja voit valita oletko loppuelämäsi yksin vai vähemmän himottavan naisen kanssa.

• Kaisanoasaa

Rima on maassa. Ei edes ätni naiset kelpuuta ätmiä.

• dfghh

Se mun saatanan rima on jo siellä helvetin kolossa asti ja Luciferi ei tykkää siitä yhtään kun se on siellä!!

• jeyjeyeyjeyjerjjejej

Eiköhän suurimman osan ongelma ole se ettei saa itseään lähtemään ketään pokailemaan oikeasti, ulos kämpästään ja omalta mukavuusalueeltaan, ei se että olisi liian nirso.

• Old-school-man

Mikä tarve aloittajalla on mollata atmeja? Vaikka palstan perusteella voisi muuta luullakin, niin eivät he päivät pääksytysten omaa naisen puutettaan valita, vaan usein sen hiljaa nielevät. Monella kun on muutakin elämässään.

• tekopyhyyttä-

Enemmänkin tässä mollataan sitä asennetta, että ollaan itse nirsoja naisten suhteen ja sitten valitetaan naisten nirsoudesta. Se on tekopyhyyttä. Jos naisten pitäisi hyväksyä alempitasoinen mies, niin sitten myös miesten pitäisi hyväksyä lihava tai muulla tavalla ei-niin-haluttava nainen.

• Old-school-man
        tekopyhyyttä- kirjoitti:

Enemmänkin tässä mollataan sitä asennetta, että ollaan itse nirsoja naisten suhteen ja sitten valitetaan naisten nirsoudesta. Se on tekopyhyyttä. Jos naisten pitäisi hyväksyä alempitasoinen mies, niin sitten myös miesten pitäisi hyväksyä lihava tai muulla tavalla ei-niin-haluttava nainen.

"Enemmänkin tässä mollataan sitä asennetta, että ollaan itse nirsoja naisten suhteen ja sitten valitetaan naisten nirsoudesta."

Tässä kyllä nimenomaisesti mollataan atmeja esim. ilmaisuin "kaljamahainen neitsytsetä" ja "kukkakeppi nörtti" ja samalla toki myös heidän otaksuttua/väitettyä asennetaan joko muutaman yksittäistapauksen tai keksittyjen tarinoiden kautta.

Siitä olen samaa mieltä, että on älyllisesti epärehellistä olla itse nirso ja samalla mollata vastakkaisen sukupuolen nirsoutta. Mutta valistunut arvaukseni on, että harva ns. ATM on nirso tai ainakaan suhteellisesti ottaen yhtä nirso vs. naiset.

• Pillujen--asiantuntija

Naisten se rima pitää laskea. Etenkin rumien naisten jotta ätmit pääsisi edes treffeille kerran elämässä.

• Kopparberg

Ketjun aloittaja on todennäköisesti mies, joka saa tyydytystä lemmestä ja seksistä vaille jääneiden miesten sanallisesta ruoskimisesta.

• f43h65h76

totta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      134
      4615
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3253
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      237
      2972
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2558
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1774
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1565
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1526
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      22
      1421
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      15