Kuinka ensi suudelma

13v

Moro oon 13 vuotias poika jostain päin Suomea oon nyt seurustellut pari kuukautta yhden tytön kanssa ja mietin että miten hoitaisin ensi suudelman ollaan tämän tytön kanssa juteltu ensi suudelmasta ja molemmat siis haluaa sitä joten kertokaa miten teen sen. Missä milloin miten missä katse entä kädet kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille

1

429

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janbbe

      Mun mielestä paras on aina mennä fiiliksen mukaan. Ei kannata suunnitella liikaa etukäteen millon ja miten tarkalleen aikoo esim ensisuudelman toteuttaa. Jos kumpikin on kiinnostunut ja välillä tuntuu kipinää niin varmasti tulee tilanne jossa tuntuu että nyt olis hyvä hetki. Yleensä silloin kun katsotaan toisia silmiin ja kummankin mielessä taitaa liikkua sama asia. Sitten vaan antaa mennä virran mukana ja lähestyy toista ja jos toinen tulee vastaan eikä vetäydy pois niin eikun moiskauttaa pusun;)

      En ikinä edes pysty tilanteessa kiinnittään huomioo missä esim kädet on tai onks silmät auki vai kiinni mutta parempi ehkö että sillain mikä itestä tuntuu luonnolliselta vaan. Jännäähän se on mutta samalla nii ihanaa. Tärkeintä että luottaa toiseen ja on huomaavainen niin ei sitä oikeesti tarvi niin jännittää ja miettiä etukäteen. Pidä hauskaa ja tsemppii!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe