Eivätkä edes uskalla lähestyä naisia. Siksi ovat ätmejä vielä pitkään.
Ätmit ei osaa puhua naisille
Tämä-selvä
9198
2Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 9
Vanhimmat
Pitää paikkansa ainakin minun kohdallani. Kävin tänään kalliolla ottamassa vähän aurinkoa ja siellä oli myös kaksi naista, kumpikin yksinään liikkeellä, bikineissä. Toinen oli selluliittijalka jonka painoindeksi oli arviolta 24,9, eli omasta mielestään hoikka, mutta toinen oli kaunis parikymppinen. Enpä sitten keksinyt mitään sanottavaa vaan töllötin vain. No saipahan ämmät vähän metoo-materiaalia,
Jos ätmi menee naisille jotain puhumaan, niin se karkoittaa naiset satavarmasti paikalta.
Onneksi olit hiljaa, niin sait nauttia naistennläheisyydestä.
Suun avaaminen paljastaa onko ätmi, jännämies, ytmi vai komea mies.
Vain ätmin tapauksessa naiset pakenee paikalta.
Ku tuonkaltaisessa tilaanteessa kohtaa naisia
pitää aloitta smalltalk ..että säitä pitelee--sullahan on känny kädessä nyh
viittix kattoo forecasta paljox lämpöä nyh on?
ai sullon kallis iphone---mites watsaappi sillä rulaa?
ja blablablaa, kunnes hokaa mistä asioista flikkaa tykkää jutskailla
ja tekee itsensä kiinostavaxi keskustelijaxi
niih luonto tikanpojan puuhun ajaa
flikan yhteiselle aamupalalle
Ätmeillä ei ole pelimies sanastoa jolla nainen hurmataan 5 minuutissa. Ujous tai sosiaalisen elämän vähäinen kokemus on syy ettei ätmi voi rennosti naisille puhua.
Tai sairaus.
Jos ätmi uskaltaa avata ja ns. smalltalkata naiselle, niin se on yleensä tällaista ja välissä on pitkä tauko: Onpa kaunis ilma------ Aurinko se paistaa ----- Arska loistaa taivaalta ----- pilviä ei oikein näy missään ------ sataakohan vielä tänä kesänä vettä ------- kesä meinaa tulla------- meinaa tulla hiki------ mulla on suolanen hiki ----------- aurinko se vaan jaksaa paistaa -------- sitten ätmi kysyy: mulla on täällä pullossa vettä, haluutko maistaa-------
Kyllä on kuuma ilma, että meinaa lämpöhalvaus tulla--------- onko sulla kuuma------
Kannattaa mennä kotona kylmään suihkuun, niin minäkin teen, kun menen kohta kotiin----
Nainen lähtee pois ja ätmi hoilottaa: mä lähen kans kotiin, hei vaan sanoo ätmi.
Jännämies ei säästä jankuttaisi, vaan tarjoaisi naiselle jäätelöt ja lähtisi naisen kanssa jäähdyttelemään ja sen jälkeen sänkyyn panemaan naista.
Jep. Tinderissäkin jos joskus harvoin saan matchin niin en osaa aloittaa keskustelua.
Kyllä sen jo teininä oppii, kenen seuraa tytöt pitävät toivottavana ja kenen on tyydyttävä pysymäään etäällä. Kun on luokan ainoa poika ketä ei kutsuta juhliin tai on niin vastenmielinen, että hyväntekeväisyys addressikin vedetään nenän edestä pois, ettei vain saastuttaisi sitä nimellään, niin vähemmästäkin ymmärtää olla tyrkyttämättä omaa seuraansa.
Noinhan se tuppaa olemaan tuntemattomien naisten kanssa. Eikä edes alkoholi helpota lähestymistä.