Eivätkä edes uskalla lähestyä naisia. Siksi ovat ätmejä vielä pitkään.
Ätmit ei osaa puhua naisille
9
196
Vastaukset
- fkjhdjkhg
Pitää paikkansa ainakin minun kohdallani. Kävin tänään kalliolla ottamassa vähän aurinkoa ja siellä oli myös kaksi naista, kumpikin yksinään liikkeellä, bikineissä. Toinen oli selluliittijalka jonka painoindeksi oli arviolta 24,9, eli omasta mielestään hoikka, mutta toinen oli kaunis parikymppinen. Enpä sitten keksinyt mitään sanottavaa vaan töllötin vain. No saipahan ämmät vähän metoo-materiaalia,
- ÄtmiToteaa
Jos ätmi menee naisille jotain puhumaan, niin se karkoittaa naiset satavarmasti paikalta.
Onneksi olit hiljaa, niin sait nauttia naistennläheisyydestä.
Suun avaaminen paljastaa onko ätmi, jännämies, ytmi vai komea mies.
Vain ätmin tapauksessa naiset pakenee paikalta.
- foxy.chocha
Ku tuonkaltaisessa tilaanteessa kohtaa naisia
pitää aloitta smalltalk ..että säitä pitelee--sullahan on känny kädessä nyh
viittix kattoo forecasta paljox lämpöä nyh on?
ai sullon kallis iphone---mites watsaappi sillä rulaa?
ja blablablaa, kunnes hokaa mistä asioista flikkaa tykkää jutskailla
ja tekee itsensä kiinostavaxi keskustelijaxi
niih luonto tikanpojan puuhun ajaa
flikan yhteiselle aamupalalle - VIinamies--
Ätmeillä ei ole pelimies sanastoa jolla nainen hurmataan 5 minuutissa. Ujous tai sosiaalisen elämän vähäinen kokemus on syy ettei ätmi voi rennosti naisille puhua.
- MonillaOn
Tai sairaus.
- ÄtmiJankuttaa
Jos ätmi uskaltaa avata ja ns. smalltalkata naiselle, niin se on yleensä tällaista ja välissä on pitkä tauko: Onpa kaunis ilma------ Aurinko se paistaa ----- Arska loistaa taivaalta ----- pilviä ei oikein näy missään ------ sataakohan vielä tänä kesänä vettä ------- kesä meinaa tulla------- meinaa tulla hiki------ mulla on suolanen hiki ----------- aurinko se vaan jaksaa paistaa -------- sitten ätmi kysyy: mulla on täällä pullossa vettä, haluutko maistaa-------
Kyllä on kuuma ilma, että meinaa lämpöhalvaus tulla--------- onko sulla kuuma------
Kannattaa mennä kotona kylmään suihkuun, niin minäkin teen, kun menen kohta kotiin----
Nainen lähtee pois ja ätmi hoilottaa: mä lähen kans kotiin, hei vaan sanoo ätmi.
Jännämies ei säästä jankuttaisi, vaan tarjoaisi naiselle jäätelöt ja lähtisi naisen kanssa jäähdyttelemään ja sen jälkeen sänkyyn panemaan naista.
Jep. Tinderissäkin jos joskus harvoin saan matchin niin en osaa aloittaa keskustelua.
- minkänuorenaoppii
Kyllä sen jo teininä oppii, kenen seuraa tytöt pitävät toivottavana ja kenen on tyydyttävä pysymäään etäällä. Kun on luokan ainoa poika ketä ei kutsuta juhliin tai on niin vastenmielinen, että hyväntekeväisyys addressikin vedetään nenän edestä pois, ettei vain saastuttaisi sitä nimellään, niin vähemmästäkin ymmärtää olla tyrkyttämättä omaa seuraansa.
Noinhan se tuppaa olemaan tuntemattomien naisten kanssa. Eikä edes alkoholi helpota lähestymistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514