Kuinka monen miehen käyttämä olet?
Kysymys palstanaisille
27
542
Vastaukset
- Riitta-Rilluttelija
1-753.
- KurppaN
En yhdenkään. Mä käytän miehiä. 😁
- rullattumies
Sullon vissiin paljon käytettyjä kännyköitä myytävänä
ja tyhjiä miesten lompakoitakin..
Minäkin joudun melkein joka aamu ostamaan uuden kännyn ja lompakon
- aitoriitta
😡. Parin muun suhteiden lisäksi.
- Jenna-jyväskylästä
Vain jännämiehien.
- hampaaton.palsta-alma
Noin 10 000 ennenkuin rupsahdin ja nyt joudun itse maksamaan
ainaki satasen, ett joku mies suostuisi ede suihin antamaan - reikäreetta
Aika monen. En oo laskenut.
- erilaisia_näkökulmia
Rakas kollegani reikäreetta darling;
ymmärrätkö olevasi mies, sulla on vain yksi reikä siellä jossain jalkojen välissä ?
Onneksi miehet ovat niin yksinkertaisia, ne eivät huomaa mitään eroa! Jatketaan duunia.....
Olen nainen, mutta huomannut miesten piilohomouden jo kauan sitten. Itse en tarjoile peppua, ehdotan aasikkaita hakeutumaan kääntymään alan miesten puoleen.
Ja minäkään en laske aasikaita hyväksikäyttäjiksi, mutta vain muutaman ihmisen kanssa olen joskus rakastellut.
- KilttiNaapurinTyttö
Sadan jälkeen sekosin laskuissa.
- hottisblondi19
Aika monen joo, mut kekään niistä ei oo ätmi. ;)
- rumanainen
Ohan niitä noin 80. Nuorena tuli käytettyä miehiä maksajana kaikenlaisissa jutuissa.
- kukaan.ei.minua.käytä
Minua ei kukaan käytä. Rakastellut kyllä olen parinkymmenen ihanan miehen kanssa.
- tiedoksesi
Tiesitkö, että olet ollut noille miehille pelkkä spermaviemäri
- tiedoksi.itsellesi
tiedoksesi kirjoitti:
Tiesitkö, että olet ollut noille miehille pelkkä spermaviemäri
Tiedätkö, että olet naisille pelkkä hieromasauva, jonka voi heittää roskiin kun patterista loppuu virta? Tai siis parhaimpina päivinäsi olisit saattanut olla, ellei kankesi epäkiitollisena kohtalona olisi ollut kasvaa kiinni niin rumaan varteen, jonka nokassa keikkuu kruununa tyhmä pää. Niinpä olet pelkkä ikuinen neitsytsetä, tarpeettomuuden huippu.
Ihan liian harvan herättääkseni palstalla aggressiota :((( Ja nekään harvat eivät ole minua oikeasti käyttäneet, kuten en minäkään heitä. En vain ymmärrä, mitä eroa sillä on jos on ollut parikyt vuotta saman sällin kanssa ja harrastanut seksiä hyvinkin taajaan, koko sen ajan.
- varmaannormaalianaisille
"En vain ymmärrä, mitä eroa sillä on"
Etkö oikeasti? Sitten kuulut sellaiseen ihmistyyppiin. Monet naiset taitavat aidosti kuulua. Ja miehistä aisurit, valkoritarit ja pelimiehet, joista monet vain näyttelee kuuluvansa tietyistä syistä johtuen. Useimmat pelimiehet eivät ainakaan sitoudu näihin kovinkaan paljon, eikä pitkäksi aikaa. varmaannormaalianaisille kirjoitti:
"En vain ymmärrä, mitä eroa sillä on"
Etkö oikeasti? Sitten kuulut sellaiseen ihmistyyppiin. Monet naiset taitavat aidosti kuulua. Ja miehistä aisurit, valkoritarit ja pelimiehet, joista monet vain näyttelee kuuluvansa tietyistä syistä johtuen. Useimmat pelimiehet eivät ainakaan sitoudu näihin kovinkaan paljon, eikä pitkäksi aikaa.Samaa seksiähän se on, vaikka 20 vuotta olisi yhden kanssa tai useamman. Eritteitä vaihdetaan ja ollaan sisäkkäin, käytännössä siis parisuhdeseksi on ihan samanlaista kuin mikä tahansa muukin heteroseksi. Pitäisikö parisuhteessa olevalta naiselta kysyä, monestiko miehesi on sinua käyttänyt? Seksinhän ei pitäisi olla "käyttämistä" vaan molemminpuolista halua ja nautintoa. Jos on tuollainen asenne seksiin, niin eipä ihme, ettei kukaan nainen halua tulla sinun käyttämäksesi.
"En vain ymmärrä, mitä eroa sillä on jos on ollut parikyt vuotta saman sällin kanssa ja harrastanut seksiä hyvinkin taajaan, koko sen ajan."
Sulle varmaan sitten on ok semmoinen mies joka on jynssännyt kaikkea mahdollista liikkuvaa, laillista ja laitonta lihaa? Ajattelet että sellaisen kanssa voit muodostaa yhtä kestävän parisuhteen kuin sellaisen kanssa jolla ollut vain pari sekstailukumppania.- eipienijuttu
Keto.neilikka kirjoitti:
Samaa seksiähän se on, vaikka 20 vuotta olisi yhden kanssa tai useamman. Eritteitä vaihdetaan ja ollaan sisäkkäin, käytännössä siis parisuhdeseksi on ihan samanlaista kuin mikä tahansa muukin heteroseksi. Pitäisikö parisuhteessa olevalta naiselta kysyä, monestiko miehesi on sinua käyttänyt? Seksinhän ei pitäisi olla "käyttämistä" vaan molemminpuolista halua ja nautintoa. Jos on tuollainen asenne seksiin, niin eipä ihme, ettei kukaan nainen halua tulla sinun käyttämäksesi.
"Samaa seksiähän se on, vaikka 20 vuotta olisi yhden kanssa tai useamman."
Vaihtuvat kumppanit lisää eri tautien ja esim. papilloomaviruksen riskiä. Ei se ainakaan siltä kannalta ole ihan sama. Harmaaritari kirjoitti:
"En vain ymmärrä, mitä eroa sillä on jos on ollut parikyt vuotta saman sällin kanssa ja harrastanut seksiä hyvinkin taajaan, koko sen ajan."
Sulle varmaan sitten on ok semmoinen mies joka on jynssännyt kaikkea mahdollista liikkuvaa, laillista ja laitonta lihaa? Ajattelet että sellaisen kanssa voit muodostaa yhtä kestävän parisuhteen kuin sellaisen kanssa jolla ollut vain pari sekstailukumppania.Kyllä mä tiedän pareja, joilla on nykyään pitkä, kestävä, uskollinen parisuhde, vaikka toinen tai molemmat olisivatkin olleet kokeneita ja seksikumppaneita olisi ollut historiassa monia. Mulla itsellä ei ole kylläkään tällaisesta suhteesta kokemusta, mutta en pidä silti itseäni tai kumppaniani silti parempana ihmisenä kuin nämä muut. Ei mua edes kiinnosta toisten seksihistoria, kuten ei kumppaniakaan.
Harmaaritari kirjoitti:
Sulle varmaan sitten on ok semmoinen mies joka on jynssännyt kaikkea mahdollista liikkuvaa, laillista ja laitonta lihaa? Ajattelet että sellaisen kanssa voit muodostaa yhtä kestävän parisuhteen kuin sellaisen kanssa jolla ollut vain pari sekstailukumppania.Nyt hieman ehkä epämukava kysymys, mutta näitäkin tarvitaan. Miten ajattelet sellaisen tilanteen, jossa 18 vuotias VAHINGOSSA erehtyy luulemaan jotain 15 vuotiasta 16 vuotiaaksi. Tässä nyt ei liene varmaan kovinkaan paljoa epänormaalia, jos 18 vuotias ja 16 vuotias seurustelee. Ei yleensä ainakaan laitonta. Laissa on sellainenkin kohta: jos iässä ja kypsyydessä ei ole suurta eroa, ei välttämättä ole rikos. Olen kyllä lukenut juttuja, joissa 18 vuotias ollaan tuomittu. Näyttää siltä, että joskus saa tuomion, joskus ei. No jokatapauksessa tämä: onko elinikäinen porttikielto muihin parisuhteisiin, jos tällainen vahinko on tapahtunut 18 vuotiaana, että on VAHINGOSSA luullut 15 vuotiasta 16-17 vuotiaaksi? Toisin sanoen on käynyt sellaisella alueella, joka lain mukaan on toisinaan rikos, vaikka toisinaan katsotaankin läpi sormien.
https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001#L20
Mun 18 vuodet on jo ajat sitten takanapäin, joten ei pitäis ainakaan olla enää mun ongelma. Tosin voi kyllä olla siinä tapauksessa, jos onnistun hankkimaan joskus tulevaisuudessa omia lapsia ja oma poika 18 vuotiaana vahingossa mokaa luullessaan 15 vuotiasta 16 vuotiaaksi. Silloin tämä ainakin on myös mun ongelma. Tämän takia on mielenkiintoista pohtia myös tällaisia hankalia kysymyksiä. Ajattelin kysyä, kun otit kommentissa puheeksi tuon, että onko ok, jos mies on jyystänyt kaikkea liikkuvaa, laillista ja laitonta.
Itse 18 vuotiaanakin olin sen verran ujo, että en uskaltanut lähestyä ollenkaan tyttöjä, joten tuskin olen voinut silloin tehdä ollenkaan pahoja mokia.yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Kyllä mä tiedän pareja, joilla on nykyään pitkä, kestävä, uskollinen parisuhde, vaikka toinen tai molemmat olisivatkin olleet kokeneita ja seksikumppaneita olisi ollut historiassa monia. Mulla itsellä ei ole kylläkään tällaisesta suhteesta kokemusta, mutta en pidä silti itseäni tai kumppaniani silti parempana ihmisenä kuin nämä muut. Ei mua edes kiinnosta toisten seksihistoria, kuten ei kumppaniakaan.
Lue tuo kommentti, jonka lähetin harmaaritarille. Mitä olet mieltä?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15298303/kysymys-palstanaisille#comment-93938483todellavaikeeta kirjoitti:
Lue tuo kommentti, jonka lähetin harmaaritarille. Mitä olet mieltä?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15298303/kysymys-palstanaisille#comment-93938483Noita tilanteita, että harrastetaan seksiä tietämättä toisen ikää, ei luulisi tulevan kovin usein eteen.Koska toivottavaahan olisi, että ensin sentään olisi tunnettu hetken aikaa. Tulee mieleen lähinnä tilanteet, jossa ajaudutaan yhden illan suhteeseen henkilön kanssa, joka syystä tai toisesta valehtelee ikänsä. Ikänsä valehtelijakin pitäisi laittaa vastuuseen. Miksi valehdella? Onko taka-ajatuksena ylipäätään saattaa toinen vaikeuksiin?
- fghjku
Riittävän monen kanssa kun harjoittelee niin oppii paljon temppuja joista on sitten hyötyä, tosin jos harrastaa seksiä viinihuurussa kuten ex-naiskumppanini oli tehnyt, ei opi mitään eli on huono sängyssä.
- Jäätönjoki
Mahtuu yhden käden sormiin ja niistä kahden viimeisen kanssa yhdessä yhteensä 25 v....
- JaumeSerraBrut
Olen ollut viiden miehen käyttäjä. Onko sopiva määrä?
- Kaisanoasaa
Palsta naiset ovat jännämiesten käyttämiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139