En ymmärrä sinua mies

Tummahiuk

Miksi yhteydemme ei enää toimi? Mikä sai sinut loittinemaan minusta? Muistatko vuoden takaista aikas ja ajanjaksoa jolloin viestit kulkivat vielä välillämme? Ei enää. Miksei? Muistan viimeisen kerran kun katsoit minua silmiin ja se oli kyllä jotain. Pelkäätkö jotain? Minua? Minö niin toivoisin yhteyttä kanssasi mies.

9

1479

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Univalve

      En mä kehtaa häiritä.

      Mutta rakastan yhä.

    • Kysy suoraan ja jos ihminen ei vastaa tai vastaa tavalla jota et halunnut niin jatka elämää...Elämä on liian lyhyt yrittää umpikujasta tehdä valtatietä.

    • kolmannenkorvapuusti

      Kai nyt jo älysit että kielsin yhteyttä ottamasta. Kerta minulle et vastaa niin sanoin etten hyväksy siis teidän salaista leikkiä ne enään. Toki se sai valita ja ainakin minulle ilmoitti. Sulle ei ilmeisestikään. Koita jo älytä että vedättää sua pahasti. Pitäisi tuossa iässä osata käsittää mitä olen mieltä teidän yhteyksistä. Turhaan kiusaat sitä. Kärsii se kovasti vuoksesi. Onko se pyytänyt sinulta edes anteeksi? Toivottavasti on näin tehnyt. Mutta jos joudut vieläkin kyselemään miksi se viestittely ja leikkiminen on niin vaikeaa sun kanssa et näy älyävän. Jos tiedät sen olevan varatun ja tiedät minut ota itseäsi niskasta kiinni. Jotain käytös tapoja on sullakin oltava. Koita ymmärtää että kertoi sinusta todella säälittävän tarinan mitä en usko. Mutta sinun käytös kyllä kertoo ja vahvistaa kyllä että ainakin osa on totta. Eikö ole kurjaa kun ei edes perustele sulle mitä täällä kotona tapahtuu. Samoin ne tapailut on todella noloa. Toki sen ulos nakkasin ja jälleen itkee ettei ole leikkimässä sun kanssa. En kerro vielä lapsille jottei niiden tarvitse hävetä kuten minä.

      • YouAresick

        Ole hiljaa sekoboltsi.


    • Miess

      Muistan hyvin kun kaikki toimi hienosti välillämme. Toimisi vieläkin jos kertoisit suoraan että rakastat minua ja haluat olla kanssani.. sen se vaatii. Tällä hetkellä ei ole itseluottamus kovin korkealla.

    • jaterve

      Tekstuurin ulkoasu paljastaa mielihalut, jolloin aakkosointi on ihan hjanurista. Tzori.

    • Pyöritystä

      Et ole varmaankaan aloittaja... mutta hän anto ymmärtää varsin suoraan ettei jaksa viestittelyä ja että hänellä kyllä riittäisi miesseuraa jonoksi asti. Mä taas ite oon melko ujo tapaus ja haen aitoa yhteyttä henkilöön jos hänestä olen kiinnostunut. Kyseisen henkilön kanssa juttelu/ viestittely tuntu lähinnä joko hänen egonsa pönkittämiseltä tai siltä että ois pitäny jatkuvasti esittää jotain tän rapakon charmikkainta vallottajaa. Lisäksi, tajusin olevani vaan yksi varapässi narussa silloin kun kyseinen prinsessa kinaa oman jätkänsä kanssa... mistä en voi häntä syyttää koska itsehän tähän lähdin silloin-sain kai hyvän ensi vaikutelman josta menin sen verran sekasin etten tajunnu päästää ajoissa irti. Nyt onneks alkaa taas järki raksuttaa ja tajuan että tällä pallolla on niitä muunkin kaltaisia ihmisiä

      • gjeosgijeooeij

        Jos mies on naiselle naisen näkökulmasta "ei pantava", eli nainen haluaa jatkaa yhteydenpitoa, mutta "veljinä" tai "kavereina", on sellaisessa tapauksessa naisen taka-ajatus hyötyä miehestä erilaisin mahdollisin tavoin, mitä kuvitella saattaa.
        Ehkä joksikin seuralaiseksi bilettämään (ja maksamaan), autokuskiksi, ehkä asentamaan jotain kattolamppuja (ilmainen työmies), pitämään platonista seuraa kun ei "jännämies" ole juuri tavattavissa, jne.
        Mies joko voi alkaa AISURIKSI naiselle ja jatkaa yhteydenpitoa, tai sitten jättää koko nainen kokonaan ja jatkaa elämäänsä ilman hyväksikäyttäjää ja aikaavievää naista riippakivenään.
        Aisuri on saanut uuden merkityksen nykymaailman aikana.
        Entisiin aikoihin aisuri taisi olla vain toisen siittämän lapsen "keino isä".


      • Pyöritystä
        gjeosgijeooeij kirjoitti:

        Jos mies on naiselle naisen näkökulmasta "ei pantava", eli nainen haluaa jatkaa yhteydenpitoa, mutta "veljinä" tai "kavereina", on sellaisessa tapauksessa naisen taka-ajatus hyötyä miehestä erilaisin mahdollisin tavoin, mitä kuvitella saattaa.
        Ehkä joksikin seuralaiseksi bilettämään (ja maksamaan), autokuskiksi, ehkä asentamaan jotain kattolamppuja (ilmainen työmies), pitämään platonista seuraa kun ei "jännämies" ole juuri tavattavissa, jne.
        Mies joko voi alkaa AISURIKSI naiselle ja jatkaa yhteydenpitoa, tai sitten jättää koko nainen kokonaan ja jatkaa elämäänsä ilman hyväksikäyttäjää ja aikaavievää naista riippakivenään.
        Aisuri on saanut uuden merkityksen nykymaailman aikana.
        Entisiin aikoihin aisuri taisi olla vain toisen siittämän lapsen "keino isä".

        Jep.... tän takia laitoinkin yhteyden poikki kun tämän havaitsin... ja nyt tän ketjun ap ihmettelee että miksei saa kyseiseen mieheen kontaktia... aloitus vois olla "mikset mies suostu mun egonpönkittäjäksi ja pyöritettäväksi"...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe