Hei te joilla egyptiläinen mies.

Mitä.tästä.sanotte

Koska mun viestini on jo kahdesti kadonnut, niin sanotaan nyt vielä tässä että tämä ei todellakaan ole mikään keksitty tarina, valitettavasti. Joten antakaas nyt olla. Todisteita asiasta löyty kyllä, nimiä en mainitse tässä enkä asuinpaikkaa. Mutta viimevuoden marraskuussa tapasin egyptiläisen miehen, joka väitti eronneensa suomalaisesta vaimostaan. Eräänä iltana tosin miehen puhelimeen tulvi niin paljon pusuhymiöitä ja muuta semmoista, etten oikein usko eroon. Mieheltä en enempää uskaltanut kysyä, myöhemmin blokkasi minut facebookissa, aiemmin mies oli pyytänyt etten esim. tykkäilisi hänen kuvistaan ettei hänen exänsä aiheuttaisi ongelmia hänelle, heillä lapsi jota ei saa kuulemma tavata. Olisi hyvä tietää totuus.

13

1383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verona

      Tuttu juttu. Mahtaako olla sama mies?

    • Eiköhän toi nyt oo aika selvää että sillä on nainen,ei ole vapaa. Aivan sama mistä maasta ne on,käytös on sama: p

      • Vapaampinaisena

        Sulle vapaus on sitä että nainen pukeutuu paljastavammin ja on supernainen. Muslimiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja. Saan tuntea itseni prinsessaksi arabimiehen seurassa. Hän avaa mulle oven, kantaa kauppakassit, avaa auton oven ja ojentaa käden kun nousen autosta. En ymmärrä miksi suomalaiset naiset haluaa olla jotain supernaisia. Ollaan me naiset niitä prinsessoja ja heikompia ja annetaan miesten olla vahvempia. Muslimimiehen seurassa mulla on lupa olla nainen, heikompi ja prinsessa.


      • Vapaampinaisena kirjoitti:

        Sulle vapaus on sitä että nainen pukeutuu paljastavammin ja on supernainen. Muslimiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja. Saan tuntea itseni prinsessaksi arabimiehen seurassa. Hän avaa mulle oven, kantaa kauppakassit, avaa auton oven ja ojentaa käden kun nousen autosta. En ymmärrä miksi suomalaiset naiset haluaa olla jotain supernaisia. Ollaan me naiset niitä prinsessoja ja heikompia ja annetaan miesten olla vahvempia. Muslimimiehen seurassa mulla on lupa olla nainen, heikompi ja prinsessa.

        Jaa-a, enpä tiedä. Useimmat muslimimiehet kyllä kohtelee naisiaan ihan normaalisti/neutraalisti,siis ne joita mä tunnen..ja yllättävän usein flirttejä,varatut miehet.


      • Naisenavapaampi
        peppupupu kirjoitti:

        Jaa-a, enpä tiedä. Useimmat muslimimiehet kyllä kohtelee naisiaan ihan normaalisti/neutraalisti,siis ne joita mä tunnen..ja yllättävän usein flirttejä,varatut miehet.

        Sepä ikävää jos jotkut arabimiehetkin alkaa pitämääm naisia jonain supernaisina. Se on alistavampaa naista kohtaa kuin prinsessana pitäminen. Jotkut arabimiehet ovat oppineet miesten huonot tavatkin kuten humalahakuisen juomisen ja sylkemisen länsimaissa.


      • Naisenavapaampi kirjoitti:

        Sepä ikävää jos jotkut arabimiehetkin alkaa pitämääm naisia jonain supernaisina. Se on alistavampaa naista kohtaa kuin prinsessana pitäminen. Jotkut arabimiehet ovat oppineet miesten huonot tavatkin kuten humalahakuisen juomisen ja sylkemisen länsimaissa.

        Mä oon tavannut vain niitä miehiä jotka omaavat länsimaiset tavat ja naisten kohtelu on noh,tavallista: p Mutta ne muslimit jotka asuvat omassa maassaan,jubailu frendit,ne tuntuvat pitävän kiinni noista tavoista,ei ryyppäystä ei seksiä ennen avioliittoa ja naisen palvontaa:)


      • Vapaampinaisena
        peppupupu kirjoitti:

        Mä oon tavannut vain niitä miehiä jotka omaavat länsimaiset tavat ja naisten kohtelu on noh,tavallista: p Mutta ne muslimit jotka asuvat omassa maassaan,jubailu frendit,ne tuntuvat pitävän kiinni noista tavoista,ei ryyppäystä ei seksiä ennen avioliittoa ja naisen palvontaa:)

        Arabimiehet ovat kiinnostaneet sen takia koska heistä ei löydy juoppoja. Suomalaiset exäni olivat juoppoja. On teissä suomalaisissa miehissä paljonkin vikaa. Muslimimiehelle nainen on todellinen prinsessa suomalaiselle miehelle jouduin olemaan pelkkä äiti jika keräsi miehen paskaiset vaatteet lattialta eikä aikuinen mies osannut itse ottaa ruokaa. Arabimies tekee kaiken omatoimisesti eikä tarvitse patistaa korjaamaan pyörää tai asentamaan lamppua. Arabimies pitää naista prinsessana jota suojellaan pahimmilta rasituksilta. Mun ei tarvitse korjata itse pyörää ja asettaa lamppua etten rasittaisi itseäni. Meidän tytötkin on kasvatettu näin.


      • Vapaampinaisena kirjoitti:

        Arabimiehet ovat kiinnostaneet sen takia koska heistä ei löydy juoppoja. Suomalaiset exäni olivat juoppoja. On teissä suomalaisissa miehissä paljonkin vikaa. Muslimimiehelle nainen on todellinen prinsessa suomalaiselle miehelle jouduin olemaan pelkkä äiti jika keräsi miehen paskaiset vaatteet lattialta eikä aikuinen mies osannut itse ottaa ruokaa. Arabimies tekee kaiken omatoimisesti eikä tarvitse patistaa korjaamaan pyörää tai asentamaan lamppua. Arabimies pitää naista prinsessana jota suojellaan pahimmilta rasituksilta. Mun ei tarvitse korjata itse pyörää ja asettaa lamppua etten rasittaisi itseäni. Meidän tytötkin on kasvatettu näin.

        Mistä sun mies on sitten kotoisin?


      • n29hki
        Vapaampinaisena kirjoitti:

        Sulle vapaus on sitä että nainen pukeutuu paljastavammin ja on supernainen. Muslimiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja. Saan tuntea itseni prinsessaksi arabimiehen seurassa. Hän avaa mulle oven, kantaa kauppakassit, avaa auton oven ja ojentaa käden kun nousen autosta. En ymmärrä miksi suomalaiset naiset haluaa olla jotain supernaisia. Ollaan me naiset niitä prinsessoja ja heikompia ja annetaan miesten olla vahvempia. Muslimimiehen seurassa mulla on lupa olla nainen, heikompi ja prinsessa.

        no jo on kyllä heikkoa, jos ei autosta pääse ulos ilman, että joku tulee ojentamaan kättä. Se on enemmän kuin fine, että on miehekäs mies jolla on hyvät käytöstavat ja kantaa kauppakassit yms, mutta toisaalta ylimaltaisen suojelun ja kontrollin välillä ero on monesti aika häilyvä. Se on jokaisen oma päätös millaiseen suhteeseen ryhtyy, mutta minä en aio menettää vapauttani pukeutua kuten haluan, käydä ulkona ystävieni kanssa ( vaikka harvoin käyn nykyisin bilettämässä se on minun päätös menenkö vai en), seurustella kenen kanssa haluan, matkustella ystävieni kanssa yms, mitä monet muslimitytöt eivät saa tehdä, toki poikkeuksiakin on.


      • Vapaampinaisena
        n29hki kirjoitti:

        no jo on kyllä heikkoa, jos ei autosta pääse ulos ilman, että joku tulee ojentamaan kättä. Se on enemmän kuin fine, että on miehekäs mies jolla on hyvät käytöstavat ja kantaa kauppakassit yms, mutta toisaalta ylimaltaisen suojelun ja kontrollin välillä ero on monesti aika häilyvä. Se on jokaisen oma päätös millaiseen suhteeseen ryhtyy, mutta minä en aio menettää vapauttani pukeutua kuten haluan, käydä ulkona ystävieni kanssa ( vaikka harvoin käyn nykyisin bilettämässä se on minun päätös menenkö vai en), seurustella kenen kanssa haluan, matkustella ystävieni kanssa yms, mitä monet muslimitytöt eivät saa tehdä, toki poikkeuksiakin on.

        Suomalainen supernainen on katkera prinsessanaiselle kun itse joutuu tekemään miestenkin työt ihan vain tasa arvon takia. Ja pahimmassa tapauksessa mies on keskenkasvuinen teinipoika joka makoilee sohvalla pelaamassa pelikonsolilla ja pyytää "äitiä" tuomaan pizzan lämpimänä ja limun kylmänä pelikoneen äärelle, kun ei itse kykene tekemään mitään omatoimisesti. Taidat halveksia omaa naiseuttasi. Naisellisuuteen kuuluu pehmeys, äidillisyys, lempeys, prinsessana olemiset, prinsessahäistä ja prinssistä haaveilut. Onneksi meidän tyttäret osaavat olla ylpeitä näistä eivätkä ole halunneet olla vahvoja naisia.


      • uljasprinssi
        Vapaampinaisena kirjoitti:

        Suomalainen supernainen on katkera prinsessanaiselle kun itse joutuu tekemään miestenkin työt ihan vain tasa arvon takia. Ja pahimmassa tapauksessa mies on keskenkasvuinen teinipoika joka makoilee sohvalla pelaamassa pelikonsolilla ja pyytää "äitiä" tuomaan pizzan lämpimänä ja limun kylmänä pelikoneen äärelle, kun ei itse kykene tekemään mitään omatoimisesti. Taidat halveksia omaa naiseuttasi. Naisellisuuteen kuuluu pehmeys, äidillisyys, lempeys, prinsessana olemiset, prinsessahäistä ja prinssistä haaveilut. Onneksi meidän tyttäret osaavat olla ylpeitä näistä eivätkä ole halunneet olla vahvoja naisia.

        joo, siellä on enemmänkin niitä "prinsessanaisia" pakolaisleireillä ja hävitetyissä kaupunginraunioissa lapsineen. Voi kysyä mihin kaikki" uljaat prinssit "ovat kadonneet. Ai niin...


      • Hohhoijaaa
        Vapaampinaisena kirjoitti:

        Sulle vapaus on sitä että nainen pukeutuu paljastavammin ja on supernainen. Muslimiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja. Saan tuntea itseni prinsessaksi arabimiehen seurassa. Hän avaa mulle oven, kantaa kauppakassit, avaa auton oven ja ojentaa käden kun nousen autosta. En ymmärrä miksi suomalaiset naiset haluaa olla jotain supernaisia. Ollaan me naiset niitä prinsessoja ja heikompia ja annetaan miesten olla vahvempia. Muslimimiehen seurassa mulla on lupa olla nainen, heikompi ja prinsessa.

        Minua saa mies ihan vapaasti kohdella prinsessana, kunhan minun ei sitä vastaan tarvitse luopua ihmisoikeuksistani, itsemääräämisoikeudesta ym. tavanomaisista oikeuksista, joita meillä eurooppalaisilla naisilla ihan lähtökohtaisesti on.


    • Tunnenegyptiläisiä

      Taidan tietää tän tapauksen! Ainakin täysin vastaavan jutun

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe