Eroottiset alushousut

panomiesentinen

Kun naimisissa oleva nainen lähtee tyttöjen kanssa pitämään hauskaa, miksi alushousut tulee olla eroottiset. Oman miehen kanssa näitä ei käytetä, onko mitään muuta perustetta kuin jos sattuis saamaan vierasta ja tämä tehdään tietoisesti.

Erosin 15 v sitten ja alkuvaiheessa kaikki kelpasi, en välittänyt oliko naimisissa vai ei, riitti kun sai. Tuolloin havaitsin asian, näyttääkin siltä että naiset varautuvat aina tilanteeseen jossa saiskin vierasta melko metkaa.

Onko minun havainto oikea, naiset ?

74

4050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaikkenNainenOlekkaan

      On se ihan oikein.

    • ufkyk

      Juhliin juhla-alkkarit, muuten tavalliset. Näin se menee. Tosin itse käytän aika paljon juhla-alkkareita töissäkin, koska niitä on liikaa suhteessa tavallisiin. Teen niin arjestakin juhlaa.

    • Jjht

      Exän kanssa se meni noin. Paitsi ne harvat juhlat, jossa olin mukana.
      Arjesta juhlaa, hieno homma, jos oman ukon kanssa?

    • panomiesentinen

      Taposta tulee murha kun teko on suunnitelmallinen, joskus kuulee sanottavan että on ihanaa olla vain kiinostuksen kohde, mihin tarvitaan tangoja jos tarkoitus ei ole pettää, harvoin pöksyt edes näkyvät vaatetuksen alta. Kun on jääty kiinni uskottomuudesta kerrotaan että humala tai tilanne aiheutti että näin kävi, mistä näin kolegtiivinen epärehellisyys ja valehtelu johtuu.

      Aikanaan olin erittäin tyytyväinen että tilanne on tämä, mutta ei se oikein ole puolisoa kohtaan tuo ennalta suunniteltusu epärehellisyys, tästä jää myös aina kiinni jos liikaa korostaa viattomuuttaan.

      On myös erikoista kun uskottomuudesta jäädään kiinni, puoliso on mustasukkainen ja urkkiin minun asioita ja usein ensimmäinen kysymys on, kuka kertoi, oletko tutkinut tavaroitani tai sinä kuvittelet. tosiasiassa kaikki oli tehty täysin suunnitelmallisesti ja tarkoituksellisesti.

      • Anonyymi

        Sama asia mun avon kanssa! Kun se lähti ilman mua juhliin se laittoi stringit yms. Vastaavat! Mun kanssa taaas tavalliset pikkarit!!!


    • NiinTuttua

      Tyttöjen illoissahan etsitään sitä parempaa ja naurekellaan ajatukselle kuka uskaltaa. Parempaa ei ehkä löydy, mutta jurrissa kelpaa kelvollinenkin... Sitten puhelin pitää laittaa äänettömälle kun se piipittä öisin kiimaisen kännimiehen viestejä.

      Hävettää ja kiihottaa samaan aikaan, mutta kumppania pitää vältellä tautien pelossa. Valehtelu ahdistaa, mutta toisesta keksii pian vikoja jotka aiheuttivat asian.

      • Jiim

        Hauskin juttu tuossa on se, että ne viat nostetaan esiin vasta pettämisen jälkeen. Eli korjausmahdollisuutta ei ole ikinä ollutkaan. Minäkin olen kokenut tuollaista.


      • Antaa.olla.xl
        Jiim kirjoitti:

        Hauskin juttu tuossa on se, että ne viat nostetaan esiin vasta pettämisen jälkeen. Eli korjausmahdollisuutta ei ole ikinä ollutkaan. Minäkin olen kokenut tuollaista.

        Lortto mäelle!


    • perheellinenmies

      Kukaan parisuhteessa oleva nainen ei pue mitään tavallista tai vanhaa pikkuhousua päälleen kun lähtee ulos tyttöporukassa. Olen itse ollut saman naisen kanssa 26 vuotta ja todennut sen...aina kun nainen lähtee ulos "tyttöjen" kanssa uutta pitsialushousua menee päälle, seksikkäitä ovat kyllä, mukavasti siellä pakaroiden välissä, kotona nainen ei niitä päälle pue vaan on sellaisissa vanhoissa jopa kauhtuneissa pikkuhousuissa. Syykin hyvin yksinkertainen, nainen pukeutuu seksikkäästi siinä toivossa että kuka tietää yön tunteina jospa vaikka saisi vähän vierasta, koska eihän ne seksikkäät pikkuhousut hameen tai housujen alta näy.

    • unohtunut_on

      Mielummin näkisin muijani ilman pikkuhousuja kuin pitsisissä alus vaatteissa, koskakohan olen viimeksi nähnyt muijan ilman alkkareita, siitä on aikaa ja paljon.

    • Tiedänkyllämitäteet

      Meillä vaimo laittaa ja ottaa mukaan ko. alushousuja vain töihin ja työpaikan juhliin. Pakkaaminen tietenkin niin, että minä en näe mitä mukaan otetaan. Tyttöjen riennoissa samat rytkyt kuin kotonakin mutta työpaikalle satsataan tähän. Varsinkin tiettyinä palaveripäivinä pitää olla alapää sheivattuna ja seksikkäät pikkuhousut. Hassu juttu.

    • mummiksienkannattaja

      Kyllä se on niin että parsuhteessa pitää juhliinkin lähteissä laittaa vaan virttyneimmät mummoalkkarit päälle. Ettei vaan tuntus liian juhlalliselle mikään juhla, vaan samaa arkista harmaata puurtamista se juhliminenkin on. Että näin. Kuulitteko naiset.

    • rehellistäkö

      Kysyin exältä miksi on A ja B asusteet, A asusteita ei käytetty koskaan yhteisissä reissuissa.
      Kysymyksen esitin koska, koska hän usein kyseli eri vaatteiden seksikyydestä, siis miten minä koen tietyt asusteet. Kysymyksen jälkeen minä sain mustasukkaisen miehen leiman otsaan.

    • Aisuriukko

      Ja kun ollaan kovan viestittelyn jälkeen menossa "vaan käväiseen"naiskaverilla porisemassa iltayöstä "ei siellä muita ole", niin miksi seksyimmät alusvaatteet ja hirveä hiusten ja meikkien laitto?

      • Hauskaaseoli

        Tuli mieleen kun parisen vuotta takaperin eräs naimisissa oleva nainen usein ”livahti” juuri tuontapaisilla tekosyillä luokseni naimaan. Antoi tietenkin paljaalla luikkia, jolloin kotiin päästyään joutui tod näk heti heittämään stringinsä pesuun.
        Hölmöjä on ne jotka uskoo puolisonsa iltamenoihin sokeasti.


    • Tavallaankiihottaa

      Sama meillä. Työmatkoille, tyttöjen ja työpaikan illanviettoihin seksikkäät alusvaatteet ja sheivaus. Sheivaamisessa on silloin tärkeintä saksia häpyhuulet paljaiksi.

    • rehellistäkö

      Melko niukasti on tullut naisilta kommentteja ?

    • arkihousutjuhliin

      Kyllä ne alushousut pitää olla hyvät arkikäytössä juhliin ryvettyneet.

    • ykkösetkuuluumiehelleni

      Hei

      Itse laitan parhaimmat mieheni kanssa.
      Mitä sen väliä jos ränsistyneet tms huonommat vaatteet kun menen ilman miestäni jonnekin.
      Eihän kukaan niitä näe.
      Eli en ymmärrä. Oman mieheni vuoksi tälläydyn. Toki aina puhtaat ja ehjät vaatteet.
      Jos mieheni haluaisi minun laittavan vaikka rikkinäiset kun menen ilman häntä niin sopii. Miksi ei jos se rauhoittaa hänen mieltään. Parisuhde kuitenkin tärkein ja mielelläni helpotan mieheni oloa (siis jos se alusvaatejuttu helpottaa) niin laitan sellaiset kun hän haluaa minun laittavan.

      Ykköset kehiin oman kullan takia tytöt eikö niin

      • miksi_ei_kaikille

        Miksi laittaisit sexy pikkarit kun menet tyttöjen kanssa pitämään hauskaa vaikka miehesi ei siitä välittäisi.


      • 8987

        Pukeudun niin kuin haluan. En mielistele miestäni. Tämä ei tarkoita kuitenkaan sitä, että kuljen päivät pitkät risaisissa alkkareissa. Vastavuoroisesti miehenikin pukeutuu haluamallaan tavalla, eikä mielikseni.


      • Tehotyttö
        8987 kirjoitti:

        Pukeudun niin kuin haluan. En mielistele miestäni. Tämä ei tarkoita kuitenkaan sitä, että kuljen päivät pitkät risaisissa alkkareissa. Vastavuoroisesti miehenikin pukeutuu haluamallaan tavalla, eikä mielikseni.

        Hyvä!

        #voimanaiset
        #teenmitähaluan
        #eikuulusulle
        #mullaonoikeus


      • Anonyymi
        Tehotyttö kirjoitti:

        Hyvä!

        #voimanaiset
        #teenmitähaluan
        #eikuulusulle
        #mullaonoikeus

        #avioliitto ei ole minun juttuni


    • Aisuriukko

      Joo joo vaimo ilmoittaa jättävänsä pankkikortinkin kotiin kun"ei mene ravintolaan" tullessa kuitenki unohtunut narikkalappu ja laatikko olutta mukana? siis??? Karvavisaa siel on taas vingutettu!!! Jos muuta väittää nii laittakoon siveysvyön em kerralla.

      • hoorat.perkele

        Helppoa se on huorankäppyröillä, pankki on aina mukana. Jos cash on loppu, niin ei muuta kuin tosiaankin "karva-visa" vinkumaan ja katsos kummaa ! Tilanteesta selvittiin jälleen. Ja mällit vain valuu sisäreittä myöten . . . .


      • Anonyymi
        hoorat.perkele kirjoitti:

        Helppoa se on huorankäppyröillä, pankki on aina mukana. Jos cash on loppu, niin ei muuta kuin tosiaankin "karva-visa" vinkumaan ja katsos kummaa ! Tilanteesta selvittiin jälleen. Ja mällit vain valuu sisäreittä myöten . . . .

        Joo niin se on. Eipä onnistu meiltä miehiltä kuin ehkä viideltä prosentilta maksimissaan :D naisille se on helpompaa jos vaan kehtaavat ja kehtaavathan ne ainakin kolme neljästä :D


    • 8987

      On teillä miehet ihmeellisiä vaimoja. Kirjoituksista saa sen kuvan, että risaiset mummoalkkarit käytössä kaikkialla muualla paitsi tyttöjen illoissa.

      Itse olen yli 50v nainen, ja pukeudun päivittäin sellaisiin alushousuihin, jotka ovat hyvännäköiset, istuvat ja mukavat. Sellaiset alushousut luovat itsevarmuutta ja turvallisuuttakin. Juhlissa laitan vieläkin paremman näköiset pöksyt, ne luovat juhlatunnelmaa itselleni.

      • Juurinäin

        Tämän allekirjoitan. Ehkä yli 50v. ladyt näin tekevätkin 👍


      • panomiesentinen

        Monet ovat kertoneet täysin toisella tavalla, hyvä että on poikkeuksia.


      • 93754853

        Minulla ei ole aavistustakaan, millaisia alushousuja vaimoni pitää tyttöjen illoissa sen paremmin kuin kotonakaan. Mitä se minulle kuuluu, ja miksi se olisi edes kiinnostavaa?


      • 898769

        8987, taidat olla sinkku. Jos olet ollut aviossa vuosikymmeniä, niin olet lahjakas poikkeus.


      • 666_666
        93754853 kirjoitti:

        Minulla ei ole aavistustakaan, millaisia alushousuja vaimoni pitää tyttöjen illoissa sen paremmin kuin kotonakaan. Mitä se minulle kuuluu, ja miksi se olisi edes kiinnostavaa?

        Taidat pitää pojista ja vaimo on pelkkä kulissi sinulle?
        Tai olet nainen joka pyrkii kääntämään huomion muualle


      • Eihän yli 50-vuotias olekaan enää mikään nainen vaan erittäin ikääntynyt mummeli.


    • Itsevarma

      Pukeutuminen alkaa aina alusvaatteista. Aina. On arki tai juhla. Se on itsensä arvostamista kun satsaa mieluisiin alusvaatteisiin. Tottakai se on kivaa jos kumppanikin tykkää mutta ennenkaikkea itse pitää tykätä.
      Minulla on muutama iäkkäämpi naisystävä joille olen joutunut teroittamaan tuhat ja yksi kertaa että ei ole synti ja häpeä satsata kauniisiin ja hyviiin ja totta joskus vähän enempikin maksaviinkin alusvaatteisiin.
      Itse Rakastan kauniita alusvaatteita.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä kuin itsevarma. Äijät mustiksia naisten alkkareista..
        Kun puen päälle kauniit vaatteet, en laita virttyneitä mummoalkareita.
        Kauniit alusvaatteet ei minusta horoa tee.
        Hullua horinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä kuin itsevarma. Äijät mustiksia naisten alkkareista..
        Kun puen päälle kauniit vaatteet, en laita virttyneitä mummoalkareita.
        Kauniit alusvaatteet ei minusta horoa tee.
        Hullua horinaa.

        Sano miks osa n laittaa sexy pikkarit ainoastaan, kun lähtevät yksin tai tyttöporukassa illan viettoon?


    • totta_se_on

      Ei naiset jaksa olla kauaa mihelleen mieliksi, muistan hyvin kun alkuvuosien huumassa kihlattu pukeutui viikonloppuisin pitsi alusasuihin ja usein se riitti alkulämmitykseksi jos nainen halusi seksiä, lapsen saannin jälkeen tyyli muutui arkiseksi ja on pysynyt arkisena mutta kun lähtee naisporukassa illan viettoon on parasta siellä allakin, koittaa vaan vältellä mun silmääni kun pukeutuu.

      • 98454785

        Nainen haluaa mitata viehätysvoimaansa, eikä oma mies ole tässä hyödyllinen mittari. Nainen ei välttämättä ole kiinnostunut seksistä (ja silloinkin kyse on vain päänahasta). Näin nainen saa helpotuksen tunteen: en olekaan vielä ikäloppu.

        Mieskin mittaa miehekkyyttään. Tähän käy esimerkiksi urheilu. Siksi keski-ikäiset miehet rääkkäävät ruumistaan ja valmistautuvat triathlon-kisoihin. Kun viisikymppinen nujertaa kaksikymppisen, hän tuntee yhä olevansa laumanjohtaja.


      • y15
        98454785 kirjoitti:

        Nainen haluaa mitata viehätysvoimaansa, eikä oma mies ole tässä hyödyllinen mittari. Nainen ei välttämättä ole kiinnostunut seksistä (ja silloinkin kyse on vain päänahasta). Näin nainen saa helpotuksen tunteen: en olekaan vielä ikäloppu.

        Mieskin mittaa miehekkyyttään. Tähän käy esimerkiksi urheilu. Siksi keski-ikäiset miehet rääkkäävät ruumistaan ja valmistautuvat triathlon-kisoihin. Kun viisikymppinen nujertaa kaksikymppisen, hän tuntee yhä olevansa laumanjohtaja.

        Missä tilanteessa nainen mittaa viehätysvoimaansa, kun kysymys on pikkuhousuista. Melko harvoin kukaan esittelee omia pikkuhousuja vieraille, yleensä kysymys on tuolloin seksistä.

        Itsevarma kommentoi että rakastaa kauniita alusvaatteita, muttas miksi niitä käytetään ainoastaan kun mennään yksin juhlimaan, miten alusvaatteista saa itsevarmuutta kun niitä ei näy ulospäin, kauniit alusvaatteet näkyvät ainoastaan kun muut vaatteet on riisuttu.

        Olen urheillut aina ja urheilen edelleen, mutta ei minulla ole tullut mieleen koskaan, että kysymys olisi laumanjohtajuudesta tai miehisyyden mittaamista, kysymys on aivan muusta.


    • Yyyy5

      Nainen tarvitsee itsevarmuuslisää muiden kuin oman ukon vierellä.

      • ksorpas

        niin ilman päälysvaatteita


    • Mitävälii

      Teette kärpäsestä härkästä. Minä ainakin olen huorannut, aina. Ei ole vaatteisiin sidonnaista.
      Ja mitä paskaisemmat vaatteet päällä, vähemmän mies epäilee että huorausta olisi kuviossa.

    • Itsetuntoa

      Kyse on itsetunnon kohotuksesta. Vaimostani huomaa kun sillä on nätti mekko, seksikkäät alusvaatteet, säärikarvat ajeltuna. Se on paljon itsevarmempi. Samoin kavereiden luona paljubileissä vaimo on paljon rennompi ja estottomampi pillukarvat siistittynä kuin rehottavalla karvoituksella.

      • ksorpask

        Miten eroottiset pikkupöksyt lisäävät itsetuntoa, kun eivät näy ulospäin. Se mikä näkyy ulospäin on ymärrettävä


      • naistentyyli

        Sama huomio kun vaimo lähtenyt ja aloittanut ilan vieton kaverin luona, säärikarvat ajettu, pillunkarvat rajattu, en muista kun pari kertaa kun oltiin nuorempia niin vaimo ajeli kokonaan tai siisti mun mieliksi.


    • himokass

      Kyllä, havaintosi on oikealla retuperällä. Suomalaisuus ei kiihoita, kuten ruotsalaisuus, mutt` se on vaan vika.

    • Miehenä päätän mitä naiseni pitää yllä ja alla ollessaan seurassani. Useimmiten alushousukielto on voimassa rangaistuksen uhalla. Joskus hän tahallaan panee pöksyt jalkaansa saadakseen piiskaa, josta nauttii. Stringien pitämisestä saa avokämmentä pepulle, mutta sloggit, jos löytyy jalasta, niin otan ruoskan seinältä...

    • tilannehuone

      Joskus kauan sitten juttelin asioista erään naisen kanssa. aika paljon. Hän sanoi suoraa, että mukavat laadukkaat alusvaatteet on osa arkea. Koska tämä kirjoitus oli uskottomuus osassa, niin tämä asia tänne, myös, että kivat pikkarit on kivat naimisissa olevalla myös silloin, jos tulee "tilanne"

    • itsevarmuus

      Vaatetus valitaan itsetunnon takia. Ei hitsarin haalareilla tai mummokorseteilla kannata tyttöjen iltaa lähteä viettämään, jos haluaa hauskaa pitää. Pitsipöksyt ei ole muita varten. Niissä jotkut vain tuntevat itsensä varmemmiksi. Ja itsevarmuus, ja sen ulospäin näkyminen, on kaikille tärkeää. Nainen päättää itse vartalostaan ja siitä miten sen verhoaa.

      • Mihin tarvitsette "itsevarmuutta" jos ette ole huoraamaan matkalla vaan tyttöjen iltaan jossa nähdäkseni normaali keskustelu ja vitsailu riittää. Erittäin köyhä selitys Teiltä nimim Itsevarmuus.


    • näinsevaanon3

      On sillä tarkoitus, eihän ne naisen pikkuhousut hameen tai housujen alta näy. Näin oli myös puolisoni laita, aina kun lähti tyttöjen kanssa parasta päälle, halusi kuulemma näyttää hyvältä, eri kai kenen silmissä ja miltä osin. Mun kanssa kotona olessa ihan tavalliset pikkarit, joskus jopa "Mummo mallia" tai muuten nukkaiset/kauhtuneet. Siksihän ne pistetään että jos sattuu vaikka miestä saamaan niin ei ainakaan kaadu vanhoihin pikkareihin munan saanti. Ja kun vielä puoliso yö tuumaan laitti pikapesun päälle ja pikkarit kyytiin niin eipä tarvii enää miettiä. 15 min ja pikapesusta pikkarit ja liivit ulos ja seuraavana päivänä taas hapan ilme kasvoilla kun huomasi että mulla tekee mieli, eihän sitä nyt kahtena päivänä peräkkäin.

    • Omaxilox

      Katselin 'sillä silmällä' pesuun menossa olevia pikkareitani. Laitankin kaikki kulahtaneet roskiin. Tilalle viikon joka päivälle uudet seksikkäät, joissa tuntee itsensä huolitelluksi ja olonsa mukavaksi ;D

    • Aisaa

      Vaimo lähti torstaiaamuna seminaarimatkalle Göteborgiin. Keskiviikkoilta meni kylppärissä kulma-, kainalo-, sääri ja pillukarvoja siistiessä. Vaimo tulee huomenna kotiin. Jännä kuulla miten matka meni.

      • melaa.sai

        Takuulla nilkutti raskaasti kotiin tullessa.


      • tekee.gutaa

        Miten kaikkien vaimot aina vieraissa käydessään kävelee vaikean tuntuisesti ja paikat on kipeänä. Ei omalla vaimolla ole paikat vieraissa käynnistä kipeytyneet.

        Kyllä sen huomaa hehkuvasta olemuksesta, iloisesta mielestä ja jatkuvasta seksin halusta.


    • Aamuyöllä

      Ei voi muuta kukin nauraa koko alushousuja keskustelulle. Onhan hyvä naisten pukeutessa kauniisti alusasusta alkaen.

    • Mustatuntuu69

      Holdittomasta mänöstä seuraa neekkersankker.

    • Hevari

      Naimisissa olevaa naista hevikeikalla viikonloppuna toiletissa.
      Oli sillä aika hehkeät hotpantsit ja kosteat taisi olla nesteistä kotiinmennessä.

    • Vaan.miten.on

      Ne miesten pikkuhousut, ovatko ne seksikkäitä kun lähtevät iltamenoihin? Stringit, boxerit vai kalsarit?

      • Anonyymi

        Samakai se meillä tavallisilla miehillä että mitä sinne alle pukee. Ei tule tilannetta että niitä pitäisi riisua ennen omaa yksinäistä sänkyä.


    • Anonyymi

      Mulla oli joskus naispuolinen naimissa oleva kaveri, jonka kanssa juteltiin myös pikkuhousuista. Hän piti hyviä pikkuhousuja omana mukavuus asiana. Ei sitä enempää voi perustella. Ei hän mikään siveyden sipuli ollut, mutta oma mukavuus oli ensisijaisesti se juttu ja seksiseikkailut toisena

    • Anonyymi

      Tässä tulee naisen vastaus. Kun lähden juhlimaan niin rintsikat on parempaa mallia koska ovat ryhdikkäämmät ja niin paita/mekko tms näyttää paremmalta päällä. Alushousuihin en panosta eli ihan perusalkkarit koska en ole seuraa etsimässä!
      Sexyt alkkarit vain miesystävääni varten!

      • Anonyymi

        Kuulostaa järkevältä!


    • Anonyymi

      Miehenä voin sanoa ja yli 20 vuoden kokemuksella että toikihan naiset laittaa päälle sekikkäämpää alusvaatettakin kun tyttöjen illan vietto kyseessä, ei ne omaa miestä varten ole päällä. Nainen pitää kotona ihan perus alkkareita, kun lähtee bilettää on pitsialus asua päällä, näin se vaan menee ja joko hyväksyy tai lähtee suhteesta, minä olen hyväksynyt. Vähän tietty korpee, olishan se kiva kun nainen kotioloissakin pukeutuis välillä haluttavasti mut ei enää ne ajat ohi jo kauan sitten. Ei ne sieltä alta näy mutta koskaan ei kai tiedä mitä vastaan tulee yöelämässä.

      • Anonyymi

        "Ei ne sieltä alta näy mutta koskaan ei kai tiedä mitä vastaan tulee yöelämässä."

        -Osuit asian ytimeen.
        -Ei ne todellakana näy, ja siksi niitä ei laiteta ellei ole tavoite päästä näyttämään jollekin.


    • Anonyymi

      Ja vastaus on:

      Neidon alusasut on yleensä/usein helppo hahmottaa vaatteiden alta (päinvastoin kuin yllä moni on luullut). Siis, onko niitä ollenkaan sekä muoto/rakenne ja sen myötä laatu/hinta.

      Ei ole yhtä syytä sille miksi AP:n kuvaama neitojen toimintamalli on varsin yleinen, yhtenä mutta normaalisti erittäin pienenä vaikuttimena tietenkin on se että aina on mahdollisuus törmätä siihen "jättipottiin". Merkittäviä syitä on mm että neitojen kesken on "kilpailua" siitä ken on kaunein, varakkain, tyylikkäin, yms ja kenellä on/olisi eniten vientiä.

      Se, miksi muummoalkkarit on käytössä oman kumpanin kanssa johtuu ensisijaisesti siitä että neito viestittää muille miehille sen että kumppani on vakkari. Ja toiseksi, oman kumppanin kanssa monet riennot eivät ole sillä tavalla juhlallisia kuin riennot neitoystävien kanssa on, eikä ole em "kilpailua".

      Mielestäni paras tapa aloittaa pukeutuminen on se, että neito kysyy: "miten minun pitää pukeutua tänään?" Tietenkin mummoalkkarit sekä kaikki sukkahousut pitää siivota roskiin, se helpottaa alkkarivalintaakin ja neito on sitten aina hehkeimmillään nailoneissaan, sukkanauhoissaan ja srtingeissään.

      • Anonyymi

        Niin, oman kumppani kanssa nainen pukeutuu arkiseti juurikin noihin mummokalsareihin, ulos lähtiessä oman kumppanin kanssa tavallinen ja siisti vaatetus, hillitty meikki, tyttöjen kanssa kun tulee ulos lähtö vaatetus muuttuu naiselliseksi ja seksikkääksi ja pakkelia löytyy vaikka muille jakaa, kyllähän nainen haluaa näyttää viehättävältä ja seksikkäältä myös muiden miesten simissä, näin ainakin avopuolisoni käyttäytyy.


      • Anonyymi

        Olette itsekäs sika! Tuskinpa "neidosta" on kiva olla stringeissä, nailoneissa ja sukkanauhoissaan! Ajattelette pelkällä kyrvällänne hyvä mies! Toivottavasti joku leikkaa sen Teiltä pois.


    • Anonyymi

      Sama minun vaimolla paitsi meikki ei lisäänny ja säärikarvat ja muu karvoitus ajellaan tarkkaan.

    • Anonyymi

      Mitkä on eroottiset alushousut, en muista nähneeni pitsihepeniä puolisollani 15 vuoteen.

    • Tässä ketjussa tehdään päätelmiä tilanteista, mutta pitäisi tehdä päätelmiä myös perintögeenien ohjaamista taipumuksista.

      Juhlamieli ei synny itsestään, vaan valmistelu juhlaan kohottaa mielialaa. Jos ei rohkene olla ilman alusvaatteita, mikä olisi kaikkein juhlallisinta, on ainakin sievät pitsialusvaatteet.

      Kun olen kysynyt tytöiltä, kumpi on juhlallisempaa juhlissa, ollako ilman pöksyjä vai pöksyjen kanssa, ovat poikkeuksetta vastanneet, että ilman. Vaan näkeehän sen muutenkin. Mitä hienommat juhlat, sen vähemmän vaatetusta. On siis kyse juhlatunnelman luomisesta ja mielialan kohottamisesta, vaikkei kukaan näkisi mitään.

      Jos ei käsitä, että "tyttöjen ilta" on juhlaa, pois arjesta, ei pysty ollenkaan arvioimaan toisen käytöstä. Ei juhlaan sonnustautuminen ole sellaista, mikä tapahtuisi arkirationalismimme mukaan. Jos olisi, ei mikään olisi juhlaa. Juhla on arjen vastakohta.

    • Anonyymi

      Kyllähän ne parhaimmat,seksikkäämmät ja omaa miestä sytyttävimmät on häntä varten. Ei tapana käydä vieraisilla edes. Vaikken nyt parisuhteessa olekkaan.😂

    • Anonyymi

      Eroottiset alushousut, mitkäs ne sit on. Onko ne sellaiset jotka on siellä pakaroiden välissä ja persvaossa jo valmiiks vai mitä. Eiks voi lähtee kesäilmalla ilman pikkareitakin kuten vaimo kerran teki ei kyllä toista kertaa toistanut temppuaan. Paljas perse parasta ei siinä pikkareita tarvita.

    • Anonyymi

      Arkena käytän mukavia puuvillaisia stringejä. Juhlimaan lähtiessä haluan juhlafiiliksen kokonaan, ihan lähtien sieltä alusvaatteista. Pukeudun siis itseäni varten, itsevarma olo tulee siitä kun tiedän olevani kaunis ja seksikäs. Enkä todellakaan vaihtaisi omaa kultaa mihinkään baariukkoon. Mun miestä ei edes mitkään vaatteet kiinnosta, haluaa mut alasti :D Alkaisin vähän kyllä ihmetellä, jos yhtäkkiä alkaisi mun vaatteita arvostelemaan 🤔

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1739
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1370
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1342
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe