Jolla olisi lapsi ennestään?
Haluaisitko naisen kanssa suhteeseen
55
817
Vastaukset
- Lapsellinennainen
Oletko mies vai nainen, joka kysyy?
- Kaikysyäsaa
Olen mies mutta se ei ole olennaista.
- miesaisurixi
Jossei flikalla vielä lasta ole.
voit joutua samaan tilanteeseen
Ku yx filkka nappasi kadulta melko kalliin autonsa kyytiin
ja vei kimppakämppäänsä heti panemaan......
Kämppisflikka salaa kavalsi syynkin
Nappaajaflikka pokasi sixi, että olen samannäköinen,
kuin mies, jolle hän oli jo neljännellä kuukaudella tiineenä
Justjuu----tulee viiden kk:n 5kiloinen keskonen - lihavihatipunen
Siis tarkoitatko nyt, että miehestä tulisi naisen lapsi? Siis tuo: "jolla on lapsi ennestään"...
- otanytjaselvitä
Siinä kaks lausetta. Haluaisitko naisen kanssa suhteeseen. Ja sitten sekava lause: Jolla on ennestään lapsi.
Siis venekö lapsi? Ei kai? - lihavihatipunen
otanytjaselvitä kirjoitti:
Siinä kaks lausetta. Haluaisitko naisen kanssa suhteeseen. Ja sitten sekava lause: Jolla on ennestään lapsi.
Siis venekö lapsi? Ei kai?Niin tosiaan..Jolla. Optimisti- vai pessimistijolla?
- ajattelinvaan
Äidinkielenopettajasi lienee ollen joku idiootti kun et ymmärrä kysymystä.
- lihavihatipunen
ajattelinvaan kirjoitti:
Äidinkielenopettajasi lienee ollen joku idiootti kun et ymmärrä kysymystä.
Lienee ollen?
- ei-aisuri
En mitään vitun äpärää ala katselemaan. Ei käy.
- Pillujen--asiantuntija
Naisilla on lapsia jonkun jännän kanssa joten jos mies haluaa seurustella naisen kanssa niin siihen tulee lapsi kaupan päälle. Ettekö nyt osaa vastata että haluatteko olla aisuri ja elättää jonkun jännämiehen siittämää lasta.Yh naisia on suomessa paljon ja ja on aika todennäköistä että yli 30 v mies jos haluaa kumppanin niin siihen tulee lapsi kylkiäisenä.
- riskipeliä
Ne lapset on joku mies siittänyt. Ei anna kummoista kuvaa miehistä sekään.
Jos ovat jännämiehen lapsia niin jännämiehiä on todella paljon. Parempi naisena pysyä lapsettomana koska miehiin ei voi luottaa missään asiassa. Ei jännämies ole mikään miesrotu vaan samanlainen mies kun vaikka palstan miehet. Mulle kaikki mulkulliset ihmiset on samanlaisia. - itseasiassa.yli.puolet
riskipeliä kirjoitti:
Ne lapset on joku mies siittänyt. Ei anna kummoista kuvaa miehistä sekään.
Jos ovat jännämiehen lapsia niin jännämiehiä on todella paljon. Parempi naisena pysyä lapsettomana koska miehiin ei voi luottaa missään asiassa. Ei jännämies ole mikään miesrotu vaan samanlainen mies kun vaikka palstan miehet. Mulle kaikki mulkulliset ihmiset on samanlaisia.Ei se ole miehen syy, että monet naiset ovat jännänaisia. Vähintään puolet yh äideistä on jännänaisia jotka ovat pettäneet ja kusettaneet etc. jolloin mies on jättänyt naisen tai sitten ovat itse jättäneet miehen omien halujen ja himojen takia.
- riskipeliä
itseasiassa.yli.puolet kirjoitti:
Ei se ole miehen syy, että monet naiset ovat jännänaisia. Vähintään puolet yh äideistä on jännänaisia jotka ovat pettäneet ja kusettaneet etc. jolloin mies on jättänyt naisen tai sitten ovat itse jättäneet miehen omien halujen ja himojen takia.
Tietenkin syy on miehessä. Ei anna kummoista kuvaa miehestä joka panee naisia tuntematta tätä kunnolla. Jos miehellä on historiaa joka sisältää lapsia jännänaisen kanssa niin eipä houkuta.
Eli en ottaisi sellaista miestä. - sinäkin.olet
riskipeliä kirjoitti:
Tietenkin syy on miehessä. Ei anna kummoista kuvaa miehestä joka panee naisia tuntematta tätä kunnolla. Jos miehellä on historiaa joka sisältää lapsia jännänaisen kanssa niin eipä houkuta.
Eli en ottaisi sellaista miestä.Lähes kaikki naiset on jännänaisia.
- riskipeliä
sinäkin.olet kirjoitti:
Lähes kaikki naiset on jännänaisia.
Tiedät kokemuksesta. Miehet tykkää jännänaisista.
Sehän on tiedossa että naiset tykkää jännämiehistä mutta että miehet tykkää jännänaisista.. Etsivät aina jännänaisten seuraa.
Varmaan olen jännänainen koska parisuhde ei kiinnosta. Tykkään elää sinkkuna koska siinä ainakin mielenrauha on varmempi kun jännämiehen kanssa. - olet.jännänainen
riskipeliä kirjoitti:
Tiedät kokemuksesta. Miehet tykkää jännänaisista.
Sehän on tiedossa että naiset tykkää jännämiehistä mutta että miehet tykkää jännänaisista.. Etsivät aina jännänaisten seuraa.
Varmaan olen jännänainen koska parisuhde ei kiinnosta. Tykkään elää sinkkuna koska siinä ainakin mielenrauha on varmempi kun jännämiehen kanssa.Siinä olet oikeassa että naiset tykkää jännämiehistä mutta minä en tykkää jännänaisista. Et ole mainitsemasi asian takia jännänainen vaan luonteesi takia.
- riskipeliä
olet.jännänainen kirjoitti:
Siinä olet oikeassa että naiset tykkää jännämiehistä mutta minä en tykkää jännänaisista. Et ole mainitsemasi asian takia jännänainen vaan luonteesi takia.
Tietenkin miehet tykkää jännänaisista. Sinäkin tykkäät. Jännänaisen pillu on miesten mielestä se paras pillu.
Eipä olis ensimmäinen valinta.. :D
- naisenvastaus
Eikä mies jolla on lapsi jonkun yh:n kanssa.. :D
- eijeij
naisenvastaus kirjoitti:
En ottaisi lapsellista/elatusvelvollista miestä.
- vastaavia.asioita
eijeij kirjoitti:
En ottaisi lapsellista/elatusvelvollista miestä.
En ottaisi naista jonka keho on muokkantunut toisen miehen lapsen syntymän takia, enkä naista jolla on huolto/hoivavelvollisuuksia eläimiä tai ihmisiä kohtaan tai joka käyttää aikaansa tai resurssejaan liiaksi asioihin joihin en haluaisi.
naisenvastaus kirjoitti:
Niinpä...
Ei naisetkaan rupea kattomaan toisen naaraan mukuloita..
Mutta naiset kyllä osaa vaatia miestä hyväksymään toisen miehen mukulat koska muutenhan hän on sovinisti-sika..
Kaikki lehmät rupeaa laulamaan kuorossa kuinka sovinistinen joku mies on kun ei tykkää YH-mammasta..- naisenvastaus
vastaavia.asioita kirjoitti:
En ottaisi naista jonka keho on muokkantunut toisen miehen lapsen syntymän takia, enkä naista jolla on huolto/hoivavelvollisuuksia eläimiä tai ihmisiä kohtaan tai joka käyttää aikaansa tai resurssejaan liiaksi asioihin joihin en haluaisi.
Sehän on todettu palstalla jo monta kertaa. Ei tuo uusi asia ole. Miehet ei halua yh-naista. Miehet ei vaan tajua että nainenkin voi kieltäytyä miehestä jolla on lapsia yh-äidin kanssa.
- N-aiset.o
KonnaKettu kirjoitti:
Niinpä...
Mutta naiset kyllä osaa vaatia miestä hyväksymään toisen miehen mukulat koska muutenhan hän on sovinisti-sika..
Kaikki lehmät rupeaa laulamaan kuorossa kuinka sovinistinen joku mies on kun ei tykkää YH-mammasta..Joo: Oma isä kyllä hulehti äitipuoleni mukulusta mutta mut heitettiin heidän perheestä pois kahden vuoden pahoinpitelyn päätteeksi. Miehet on näissä asioissa huomattavan .... sallivampia.
- natural
naisenvastaus kirjoitti:
Sehän on todettu palstalla jo monta kertaa. Ei tuo uusi asia ole. Miehet ei halua yh-naista. Miehet ei vaan tajua että nainenkin voi kieltäytyä miehestä jolla on lapsia yh-äidin kanssa.
Eihän ne välttämättä kieltäydykään. Savustavat vaan lapset sitten ulos heidän elämästään kunhan saavat miehen pihteihinsä. Ei sitä varmaan kauheasti hehkuteta ainakaan oikein ja totuutta kuvaavin sanankääntein.
- 980809899
naisenvastaus kirjoitti:
Lukihäiriöinen?
- Hohhoijaa
KonnaKettu kirjoitti:
Niinpä...
Kaikki lehmät rupeaa laulamaan kuorossa kuinka sovinistinen joku mies on kun ei tykkää YH-mammasta..Vai rupeaa lehmät vaatimaan...
Taitaa mies olla aika lehmä jos suostuu vastentahtoaan johonkin.
Yleensä sekä naisen että miehen lapset kuuluu pakettiin jos sellaiseen parisuhteeseen haluaan. Jos lapsia ei hyväksy niin parempi jättää koko asia. Kukaan ei pakota parisuhteeseen yh:n kanssa. Ei miehen eikä naisen. Hohhoijaa kirjoitti:
Vai rupeaa lehmät vaatimaan...
Taitaa mies olla aika lehmä jos suostuu vastentahtoaan johonkin.
Yleensä sekä naisen että miehen lapset kuuluu pakettiin jos sellaiseen parisuhteeseen haluaan. Jos lapsia ei hyväksy niin parempi jättää koko asia. Kukaan ei pakota parisuhteeseen yh:n kanssa. Ei miehen eikä naisen.Sanonpahan vaan että alkaa sateleen loukkauksia kun mies ei halua jotain YH-äitiä..
Mutta kun nainen tekee vastaavan niin hänellä on siihen täys oikeus ja enemmän voimaa hänelle ylläpitää tasoaan. :D- Hohhoijaa
KonnaKettu kirjoitti:
Sanonpahan vaan että alkaa sateleen loukkauksia kun mies ei halua jotain YH-äitiä..
Mutta kun nainen tekee vastaavan niin hänellä on siihen täys oikeus ja enemmän voimaa hänelle ylläpitää tasoaan. :DMiksi mies yleensä tutustuu yh-äiteihin? Ei tule tilanteita kun kiertää kaukaa yh:t. Eikä tule väärinkäsityksiä puolin eikä toisin.
En minäkään anna aihetta yh-miehille luulla mitään. En rupea edes juttusille.
No mulla on itsellä kaks omaa lasta, niin on luontevampaakin valita nainen jolla on myös omat lapset.
Ikää on sen verran, että lisää en halua omia ja moni samanikäinen nainenkin on samaa mieltä.
Kaveri meni yksiin yh-äiti-ihmisen kanssa ja tekivät pari muksua lisää. Ja hyvin se toisen isän muksu siellä mukana on. Pitää ihan isänään kaveria. Hyvät välit. Winwin. Sai tyttö isän samalla, kun omasta biologisesta ei ollut sellaiseksi.- Tavallinen-tapaus
Joo koska en minä sen lapsen kanssa seurustele vaan naisen kanssa. Mitä välii yks lapsi jos se vaan on hyväkäytöksinen eikä mikään kauhukakara.
- Jykke
Ei lapsi naista pahenna... Eli kyllä vastaan, kun olen aikoinaan tälläisen naisen kaa tapaillutkin, ja oli vielä kahden tytön äitikin. Vanhempi silloin 4v ikäinen, ja pienin tais olla 5-8vkon ikäinen ku tapailtiin. Ja saatiin äitikin kyyneleisiin, kun syötettiin pienoinen sylissä ilman et se olisi ollut minulle vastenmielistä...
Edelleen voisin ja pystysin tälläisenkin tapauksen kelpuuttaan, jos kohdalle satuisi tuleen. Mut iän (itse 42v) karttuminen alkaa tekeen tehtäväänsä, ettei enään kaikille ehdotuksille lämpene tai ennään oikeen kaipaakkaan ketään... - taas.niin.suppeaa
40v äiti, 20v tytär. Toimii. Pojasta polvi paranee ja äidiltä tyttärelle.
- isäntyttöystävä
Tai niin että isä 40v ja poika 20v.
- noinkin.se.toimii
isäntyttöystävä kirjoitti:
Tai niin että isä 40v ja poika 20v.
Käyhän sekin, eipä käynyt mielessä. Kiitos kovasti. Tarvitsee alkaa rahoittaa pojan bileitä ja mennä mukaan kuokkimaan.
- Tahdon
Tahdon nimenomaan juuri sellaisen naisen, koska lapsikiintiöni on täynnä ja tahdon naisen jolla on kokemuksia lapsista.
- 42-Sinkkumies
Olen ollutkin mutta työ sotki suhteen pahasti. Yks jakso jossa olin kuukauden aikana töissä 16 tuntia päivä ja nainen otti eron. Toki mun vika koska pitää viettää aikaa tyttöystävän kanssa mutta töitä ei saa niin helposti ja otin sitten työn josta tienaa ja piti tehdä pitkää päivää. Ei voi mitään.
- Aitosinkkumies-
Nykyään on aika todennäköistä jos treffailee niin törmää naiseen jolla on lapsia ennestään. Siinä sitten punnitaan mihin itse on valmis jos naisen kanssa hyvin menee. Itse olen valmis ja tykkään lapsista ja tulen toimeen niiden kanssa. Nuoremmat miehet tietty saa lapsettomia naisia mutta yli 30 mies joka ollut kauan sinkkuna niin aika epätodennäköistä saada lapseton nainen.
- Kuinmyös
Törmää myös miehiin jotka on noiden lasten isiä. Yli kolmekymppisillä miehillä on monesti jo lapsia.
- Tämä-selvä
Kaveri halusi eikä siitä mitään tullut pelkkää riitaa ja katsoin läheltä miten kamalaa elämää se oli. Pitää löytää sopiva kumppani tottakai ja se ei ole helppoa pinnallisten ihmisten keskellä.
- bvblkjljl
Olen jo niin kurppa, ettei ole vaikea löytää miestä jolla lapset ovat jo lentäneet pesästä.
Miksi ei, vaimolla on tytär edellisestä avoliitostaan, mulla poika ja tytär. Nuorin pojumme täytti 4 kuukautta viime viikolla.
Qiao!👋
Uusioperhe vissiin? Eiks se vanhempi poikas oo jo mitä(?) 9-vuotias?☺️
Mites mä luulin ettei sillä sun uudella vainolla oo lapsia lainkaan!? Oon näköjää pudonnut kelkasta jossaki vaihees.
Ootko nyt suomessa vai italiassa?LadyZorro kirjoitti:
Qiao!👋
Uusioperhe vissiin? Eiks se vanhempi poikas oo jo mitä(?) 9-vuotias?☺️
Mites mä luulin ettei sillä sun uudella vainolla oo lapsia lainkaan!? Oon näköjää pudonnut kelkasta jossaki vaihees.
Ootko nyt suomessa vai italiassa?Miro on kymmenen, Mila kahdeksan ja naapurissa
:-)super-ytm kirjoitti:
Miro on kymmenen, Mila kahdeksan ja naapurissa
:-)Ok, iso poika sitten jo. ☺️
https://youtu.be/HOFvYq9ZY_o
Iha iha ihan pakko. 😎 Turos hevi gee...LadyZorro kirjoitti:
Ok, iso poika sitten jo. ☺️
https://youtu.be/HOFvYq9ZY_o
Iha iha ihan pakko. 😎 Turos hevi gee...Baariin lähdössä
https://youtu.be/sNTrcu7XkSs
:-)
Törmäilläänsuper-ytm kirjoitti:
Baariin lähdössä
https://youtu.be/sNTrcu7XkSs
:-)
TörmäilläänNoni Camaro tulille sitten, juu juu. 😉
Ei naisen lapsi, lapset tai lapsettomuus ole minulle mikään kynnyskysymys. Itsellä on pari lasta jotka ovat jo siinä vaiheessa että toisella on kamat pakattu ja syksyllä muuttaa omilleen ja toinen varmaan tekee samat parin vuoden sisään.
Minulle tärkeämpää on naisen suhtautuminen lapsiin. En tietenkään voi vaatia että hän pitää lapsista mutta vahva toive olisi että tulisi edes siedettävästi toimeen. Jos läheiseltä kentältä verii pallo meidän lähelle niin haluaisin nähdä että nainen potkaisee sen sinne takaisin mieluimmin kuin kaivaa pohjattomasta laukustaan jäänaskalin ja puhkoo sillä pallon.
Jos naisella on omia lapsia niin myös minun pitää tiedostaa että asuvat nämä vielä kotona tai muualla niin tilanne on sama myös toisinpäin ja ne lapset pysyvät aina vanhempiensa lapsina. Käydään kylässä, on perhejuhlaa, mahdollisesti lapsenlapsia ja äärimmäisessä hädässä lapselle pitää antaa mahdollisuus myös kotiinpaluuseen.
Ehkä suurin kompastuskivi saattaa liittyä mustasukkaisuuteen. Minun tehtäväni on sitten jossakin vaiheessa kertoa sekä lapsille että kumppanille että heidän saamansa rakkaus painii eri sarjassa toisiinsa nähden eikä rakkaus suuntaan tai toiseen ole keneltäkään pois; melkein voisi todeta että se antaa myös toiselle hieman lisää.- Täyskymppi-71
Olen lueskellut M184 kommentteja ja mielenkiintoni on herännyt :)
Ihmettelen vain, että kuinka noin fiksu, ajatteleva ja sanavalmis mies on sinkku? Vai onko enää, joko on poimittu parempaan huomaan :D LadyZorro kirjoitti:
Sinä olet ihailtavan aikuinen ihminen ja mies. ☺️👍
Kiitos sinulle, yritän nyt ainakin; ja vielä tuossa järjestyksessä.
Täyskymppi-71 kirjoitti:
Olen lueskellut M184 kommentteja ja mielenkiintoni on herännyt :)
Ihmettelen vain, että kuinka noin fiksu, ajatteleva ja sanavalmis mies on sinkku? Vai onko enää, joko on poimittu parempaan huomaan :DSinkkuna tässä edelleen kun kukaan ei ole halunnut poimia pois. Ovea olen kyllä pitänyt naisille auki tai siis en tarkalleen ottaen auki mutta lukitsematta.
Yksi avonainen keissi tuossa on kun nainen lupasi minulle soittaa. Tosin siitä taitaa olla jo nelisen vuotta joten todennäköistä on että ennen seuraavaa soittoa ehtii väliin vielä monta ränni- ja keittiökauppiasta.M184 kirjoitti:
Kiitos sinulle, yritän nyt ainakin; ja vielä tuossa järjestyksessä.
Eipä kestä kiitellä. Mä pidän sinun ajatusmaailmastasi erittäin paljon. Susta tulee mielikuva kirjoitusten perusteella ihmisestä, josta ei voi kun tykätä.
Tai sitten osaat ainakin iskeä oikeat sanat oikeaan kohtaan, oikealla hetkellä.☺️
Anyway, jos oot tommonen irl ihmisenäkin, niin voi sitä onnekasta, joka sut löytää. 😃👍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669