Kutsuin kummit ja mummit rippijuhlaan
Kummi 1: ok kiitos
Kummi 2: mitä eihän mua koskaa kenenkää kummiks ole pyydetty!
Selitin ystävällisesti että kyllä pyydettii ja olit läsnä ristiäisissä kummina.
Kummi 3: no katotaa
Mummi1: en varmaa tuu. Ai vaan kirkkoonko? Ai ku kiva ku ei tarttis kahville!
Samainen mummi muutaman viikon päästä: kyllä minä ehdottomasti haluun sinne kahvitilaisuuteenkin
Kuukautta myöhemmi: oon nyt päättäny etten tuu kirkkoon enkä kahville
Mummi 2 tottakai tulee mutta esittää hiljaista paheksuntaa ruuasta ja juhlapaikasta
Kummi 4 ok
Kummi 5 ok kiitos
Kummi 6 matkoilla.
Kyytimies sukulainen on vetäny herneen nenää jostai vanhasta jutusta ja katso asiaksee kertoo sen nyt.
Näistä siis törpöimmät oli sukulaiste kommenttii. Muut kutsutut tajus sanoo ok, kiitos tai matkoilla. Hyvät ruuat oon ravintolas tarjoomas. Onks tulijoita jos nää ei tajuu tulla?
Suku juhlii?
Kivatkojuhlat
1
690
Vastaukset
- Ontyhmiäkin
Siis sukulaiset useinkin on tosi taukkeja. Olen sitä mieltä , kiitetään kutsusta sa notaan selvästi ,että tullaan tai ei tulla.Jos ei päästä,ilmaistaan sekin selvästi,miksi ei.
Etenkin mummit ja papat, sairaudet on eri asia ,jos vointi vaihtelee,mut silloinkin voi sanoa ,että olisi mukava päästä,ja että toivottavasti jaksetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774