Jälleen kerran uuden naisen tavattuani paljastui vakavia mt-ongelmia. Itse olen täysin terve mies ja kiinnostuvat naiset ovat jollain tapaa sairaita aina olleet. On masennusta, maanis-depressiivisyyttä ym.. Ei tässä näköjään uskalla juuri tutustua naisiin kun ei tervettä normaalia naista näy...
Ihmettelen vain miksi naiset on niin sairaita :|
surkea tasoista
29
661
Vastaukset
- pisteet_kotiin
Onneksi sä kuitenkin oot niin mahtava tyyppi ettet koskaan nosta itseäsi muiden yläpuolelle!
Aloittaja kertoi olevansa täysin terve ja tapaamansa naiset psyykkisesti sairaita.
Siinä aloittaja totesi tuon asian osalta olevansa naisia tasokkaampi, eikä nostanut itseään yhtään mihinkään.
- kjhkjhkjhkjk
I know. Olen itse maanis-depressiivinen. Jännämiehet aina ymmärtää! Mut miks te tavikset aina lähestytte? Eikä prkl pääse eroon millään!
- otaksunkooikein
Jännämies ottaa ja älyää lähteä ajoissa. Pysyvää suhdetta etsivä saa käytetyt mielisairaat riesoikseen.
- hhhmmm
Eikös juuri jännämiesten naiset ole päästään pipejä kun haluavat jännämiehen? Tällaista täällä on toistettu monesti.
- tuskintasokasolet
Miten on sun tason laita.
- pipovika.chocha
Treffasin kerran "lääkäriaseman ylilääkärin" kovin asiantuntevasti
kirjoitteli monta spostia päivässä epälyttävästi. IRL treffillä exfrouwa
ryysti pummina sadan euron kaljat ennenkuin ämmä tunnustikin olevansa
bipolaarihäiriöinen potilas Kupiittaan osast62 hullujenhuoneelta - slllg
Tarkoitatko nettitreffejä? Mitä muuta voisit sieltä odottaa
- miestentaso
Naisena totean saman.
- Tavismies42
Niin se vaan on ettei tervettä naista ole. Kaikilla on jotain mt ongelmia koska ovat olleet mt ongelmaisten jännämiesten kanssa. Edes vähä järkee pitäis naisilla olla mutta ei kun aina ne on niin katkeria ex miehistään että se teki sitä ja tätä ja kohteli huonosti ja silti haluavat uutta uuden päälle vaikka eivät ole päässeet edellisestä yli.
- hgjfhgfhgfhh
Paljon kovatasoisia, erityisesti tinderissä. Mut miks te tylsät ja mitäänsanomattomat tavismiehet aina ruikutatte sitä ettei kukaan lähesty, tai ketään kiinnosta? Miks kiinnostaisi? Et vaan säväytä top kymppiä.
Tasoteorian mukaan mielenvikaiset naiset ovat sinun tasoasi. MAT! eiku MOT!
- tasoteoria
Siis wuffelille sopivia
- 1f3123g123g
et ole edes terve, olet hullu ja välinpitämätön jopa narsismiin asti. sekä syntinen. nainen sentään myöntää oman inhimillisyytensä toisin kuin sinä. sinulle naiset ovat vain hyötykäyttöön ja hupikäyttöön tarkoitettuja tissitelineitä.
- Lyhyesti
Cheek on sitten varmaan myös ei-toivottua materiaalia seurustelukumppaniksi, säälittävä "mielisairas", jota kukaan tervejärkinen ei suostu harkitsemaan seurustelukumppaniksi?
Miksi pitää kutistaa ihminen ja persoonansa vain diagnoosiksi. Mielenterveys on sitä paitsi liukuva käsite.- Buahahaha
Geek on homo, joten seurustelukumppaniksi miehelle käynee hyvin. Sellaisessa tapauksessa ei ole niin väliksi onko geek terve tai ei, kun vakka kantensa valitsee.
- Ed__
Buahahaha kirjoitti:
Geek on homo, joten seurustelukumppaniksi miehelle käynee hyvin. Sellaisessa tapauksessa ei ole niin väliksi onko geek terve tai ei, kun vakka kantensa valitsee.
No Vesku Loiri sitten. Onhan näitä paljonkin ihmisiä, joilla mielenterveys heittänyt, mutta eivät ole silti ensisijaisesti määriteltävissä sen perusteella, eikä sellainen tule heistä edes mieleen. Ihmisessä on muutakin kuin sairautensa. Eihän masennus tai kaksisuuntainenkaan ole koko ajan päällä, eikä edes skitsofrenia välttämättä.
Cheek ei sitä paitsi ole homo, jos se nyt on edes tärkeää.
- fhfghfghfg
Mistä te löydätte näitä mt-tapauksia? Oon käynyt kymmenillä treffeillä jo eikä yhtäkään ole tullut vastaan.
- fbkyru
Aloitus on provoa.
Minullekin tuli mielenterveysongelmia, kun treffasin nettituttavuuksia. Koskaan ei ole vastaavia ongelmia ollut, mutta jotenkin ne tarttuivat miehestä. Kun lopetin itseään kehuvien ja muita mollaavien miesten tapailun, paranin heti kaikista mt-ongelmistani.
- kdkgijoh
Kyllä vähän jäi vielä jäljelle mt-ongelmaa ketoännään ja se ei poistu koskaan.
- jälleenkerran
Olen sinkku koska täysipäisiä miehiä ei löydy.
Et vaan ole itse tarpeeksi tasokas. Jos naisella itsellään ei ole mitään ilmeistä puutetta, kuten mt-ongelmaa, niin hänelle mielestään kuuluu ja sopii joku sinua parempi mies.
- Sksjdjdlaöfj
Hohhoijaa. Johtuisiko vaikka ylidiagnosoinnista? Naiset ovat kautta aikain olleet epävakaita, hysteerisiä jopa. Nykyään saat keskivaikean masennusdiagnoosin jos sanot että itkit eilen. Kaverilla todettiin syöpä, siinä kun lääkäri kertoi uutset ja kaveria yllättäen alkoi itkemään, kourassa oli masennusdiagnoosi ja pilleriresepti.
Ja koska ihmiset tykkäävät selittää omaa käytöstään niin mikäs sen fantsumpaa kun heittää tukku diagnooseja tiskiin, siis en mä voi sille mitään että kohtelen toisia huonosti, mäkun olen sairas. En mä voi sille mitään että räjäyttelen tunteita pitkin pitäjää toisten päälle, mä olen sairas enkä pysty parantumaan. Mun koira kuoli ni masennuin. Tai normaalit teini-iän tyrskyt lääkitään masennustabuilla, kun ensin ollaan sotkettu koko hiton systeemi hormonaalisella ehkäisyllä. Sitten ollaankin kasvettu aikuisuuteen pilleripurkkia halaillen ja koko ihminen on päässään täysin kyvytön ilman lääkkeitä, mäkun oon näitä syönyt jo teinistä alkaen.
Ai mistä tiedän? No mulla oli pari viikkoa hiton paha olla enkä sit oikein päässyt töihin. Hain saikkua ja sain tukun lääkkeitä. Ja niitä lääkkeitä lisättiin ja lisättiin ja lisättiin ja vaihdettiin ja sotkettiin koko hiton pää moneksi vuodeksi niin etten ees halunnut mennä töihin, sekoilin vaan minkä kerkesin. Tokihan se oli itelle hauskaa aikaa kun mikään ei kiinnostanut, millään ei ollut väliä eikä tarvinnut pingottaa. Oon todella kiltti muuten, en uskalla sanoa pahasti enkä tehdä mitä huvittaa, mutta sillon tein ja huolella teinkin. Sit heräsin ja lopetin lääkkeet, ja tadaa, maagisesti parannuin sairaudestani. Ja sen sairauden oikeasti aiheutti paskat ihmissuhteet jotka sekoiluni aikani rohkaistuin katkaisemaan.
Mutta ei kaikki naiset ole sairaita, ne on vaan ylidiagnosoitu ja tuupattu täyteen lääkkeitä, noin niinkuin varmuudenvuoksi. Elämä on rankkaa ja sen sijaan että vaan elää päivän kerrallaan ja koittaa kohti parempaa, on helpompaa heittäytyä maahan pillittämään ja popsia diagnoosilappua halien lääkkeitä, eihän se elämäntuska ole omalla vastuulla.
Enkä siis sano ettei kukaan oikeasti ole masentunut vaan sanon että nykyään normaalit tuntemukset ja vaikeat elämänvaiheet lätkäistään kaikki samaan masennukseen ja väitetään ettei sitä muka yksin voi selättää - Mitenon
Mites se sun vaimos? Onko jo hoidon tarpeessa kun olet sitä pitkään kiusannut? Vaikka uskon että se on niin tyhmä ja yksinkertainen ettei tajua mitä touhuat.
"Itse olen täysin terve mies ja kiinnostuvat naiset ovat jollain tapaa sairaita aina olleet"
.. Minkä Opuksen mukaan?.. NarsuPsykoMarsujen PalvelusOhjeSäännön HallitsemisTermien mukaan.. Vai minkä?.. ;P
.. Se on SataVarma ettet ole itsekään "täysin terve ja normaali".. Et "edes" kyseisen Opuksen mukaan, etkä myöskään monien muiden(kaan) MäärittäjienMääritysten.. ;P- diagnosoidaanpa
Kuka sinut muka on määritellyt terveeksi? Sinä itsekö?? Just.
Jo se fakta että teet tuollaisen aloituksen osoittaa miten epäterve olet, toisin sanoen asosiaalinen narsistinen luuseri. - Tavallinen-tapaus
Kaikissa deittipalveluissa naisten taso on kutosen luokkaa. Vaativat kyllä kympin miestä ja ovat etsineet ainakin 10 vuotta.
- Koskatiedät
Mikä on miesten taso deittipalveluissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139