Keskustelu on turhaa

Turhaa-aivanturhaa

Täällä keskustelu on turhaa kun on niin monenlaisia epäuskoisia sönköttäjiä jotka eivät muuta tee kuin päivät pääksytysten valehtelevat ja mustamaalaavat uskovia ihmisiä. Sellaisilta pitäisi suu ommella umpeen.

64

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä me hyvin tiedämme että teille "uskoville" muiden sananvapaus paitsi omanne on asia joka voitaisiin heti poistaa jos pääsisitte määräämään.

Vaan ettepä pääse, ette enää koskaan.

• Otapa-jo-opiksesi

Aloituksessa tarkoitetaan juuri sinua ja kaltaisiasi suunsoittajia.

• Itse ainakin vetoan Raamattuun, Miten uskovat siihen?

• Yhdellä rivillä oli nyt taas kaksi asiavirhettä.

• lslslsl

torre pani vaimoaankin B-rappuun.....

• lslslsl kirjoitti:

torre pani vaimoaankin B-rappuun.....

Tässä oli sitten yksi asiavirhe- odotan oikeita tietoja.

Olen ollut hirveän avoin, mutta kukaan ei lue mitään.

• torre12 kirjoitti:

Tässä oli sitten yksi asiavirhe- odotan oikeita tietoja.

Olen ollut hirveän avoin, mutta kukaan ei lue mitään.

Kannataako noita Räyhiksen "Pyhän hengen vallassa" -mökellyksiä tosiaan kommentoida?

• Otapa-jo-opiksesi kirjoitti:

Aloituksessa tarkoitetaan juuri sinua ja kaltaisiasi suunsoittajia.

Aivan varmasti tarkoitetaan, ei epäilystäkään. Mitä sitten?

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Kannataako noita Räyhiksen "Pyhän hengen vallassa" -mökellyksiä tosiaan kommentoida?

Kannataako po. kannattaako... 😛

• "Sellaisilta pitäisi suu ommella umpeen."

Sanoisin tuohon, että sopii tulla koettamaan, mutta toisaalta säälittävää lapsellista uhoasi on ihan turhaa edes ottaa niin vakavasti. Asia kuules "arvon" hihhuli on nyt sillä tavalla, että teikäläisten tyrannia on jatkunut tällä planeetalla vuosituhansia. Nyt olemme muutaman sata vuotta eläneet aikoja, joina länsimaisen kulttuurin piirissä ovat puhaltaneet uudet tuulet ja kuuluneet järjen äänet.

Teikäläiset eivät todellakaan enää määrää missä mennään ja mitä tehdään ja kenen kanssa. Eikä kukaan nykypäivän tavallisen järjen ja sivistyksen omaava ole niin tyhmä etteikö sitä huomaisi, että te "tosiuskovat" hihukit häviätte kaikki argumentaatiot aiheesta kuin aiheesta, ja juuri siksi sinäkin olet siinä nyt ruikuttamassa kuin mikäkin.

PS. Jos tuollainen lässytys vielä jatkuu, niin minä ainakin lisään vain kierroksia.

• huikauhistus

nyt rupesi pelottamaan... Oikeinko "lisäät kierroksia"?

• huikauhistus kirjoitti:

nyt rupesi pelottamaan... Oikeinko "lisäät kierroksia"?

Mene jo muualle ruikuttamaan jos täällä on niin kauheaa, ettei keskustelu onnistu. Ettehän te osaa edes keskustella, joten miksi edes tulitte tänne?

• Vanha_jäärä
        Tietoinen kirjoitti:

Mene jo muualle ruikuttamaan jos täällä on niin kauheaa, ettei keskustelu onnistu. Ettehän te osaa edes keskustella, joten miksi edes tulitte tänne?

No jos et ole vielä huomannut, palsta on tarkoitettu keskusteluun luterilaisuudesta eli uskonasioista ja kirkosta. Mitä sinä täällä teet, paitsi että nillität typerää teiniangstiasi eli uhoat nimimerkin takaa uskovaisille jotka ei ole mitään sinulle tehneet?

• Vanha_jäärä kirjoitti:

No jos et ole vielä huomannut, palsta on tarkoitettu keskusteluun luterilaisuudesta eli uskonasioista ja kirkosta. Mitä sinä täällä teet, paitsi että nillität typerää teiniangstiasi eli uhoat nimimerkin takaa uskovaisille jotka ei ole mitään sinulle tehneet?

Älä jauha pappa paskaa. Ei se ikä kuule automaattisesti viisaammaksi tee, vaan siihen vaaditaan muutakin. Eikä öyhötyksesi muutu argumentiksi silläkään, että yrität vähätellä minua hatusta vetämäsi ikäarvion perusteella.

Nyt on asia sillä tavalla, että minä olen vastaillut tänne muiden tekemiin ketjuihin. Sönkötät aivan suotta minulle siitä, jos täällä on keskusteltu vääristä aiheista. Minähän en ole tänne tasan yhtäkään ketjua aloittanut. Ja keskusteletko sinä nyt luterilaisuudesta enemmän kuin minä olen keskustellut? Häh?

Ja miksi minun kommentointini olisi yhtään enempää uhoamista kuin vaikkapa aloittajan, joka kehoittaa ompelemaan suita kiinni? Miksi et ole häntä ojentamassa? No siksi, kun sinä et henkisesti ole mikään vanha jäärä vaan olet hiekkalaatikkotasolle jäänyt tekopyhä puolueellinen tomppeli.

Jos sinä olet olevinasi joku minua neuvomaan täällä keskustelussa, niin olehan kuule hyvä ja mene niihin minun esittämiini kommentteihin kertomaan mikä on pielessä. Ja muista samalla, että aloittaja itse valittaa siitä, ettei täällä keskustella. Katso nyt mistä hän itse keskustelee ja miten ja katso miten itse keskustelet. Vertaa sitä sen jälkeen minun kommentteihini täällä ja tee se huomio, että mikä keskustelen ikävään sävyyn vasta sitten, kun joku muu on sen ensin minua kohtaan aloittanut.

Ja lopeta paskanjauhanta.

• ahistaaniin
        Tietoinen kirjoitti:

Älä jauha pappa paskaa. Ei se ikä kuule automaattisesti viisaammaksi tee, vaan siihen vaaditaan muutakin. Eikä öyhötyksesi muutu argumentiksi silläkään, että yrität vähätellä minua hatusta vetämäsi ikäarvion perusteella.

Nyt on asia sillä tavalla, että minä olen vastaillut tänne muiden tekemiin ketjuihin. Sönkötät aivan suotta minulle siitä, jos täällä on keskusteltu vääristä aiheista. Minähän en ole tänne tasan yhtäkään ketjua aloittanut. Ja keskusteletko sinä nyt luterilaisuudesta enemmän kuin minä olen keskustellut? Häh?

Ja miksi minun kommentointini olisi yhtään enempää uhoamista kuin vaikkapa aloittajan, joka kehoittaa ompelemaan suita kiinni? Miksi et ole häntä ojentamassa? No siksi, kun sinä et henkisesti ole mikään vanha jäärä vaan olet hiekkalaatikkotasolle jäänyt tekopyhä puolueellinen tomppeli.

Jos sinä olet olevinasi joku minua neuvomaan täällä keskustelussa, niin olehan kuule hyvä ja mene niihin minun esittämiini kommentteihin kertomaan mikä on pielessä. Ja muista samalla, että aloittaja itse valittaa siitä, ettei täällä keskustella. Katso nyt mistä hän itse keskustelee ja miten ja katso miten itse keskustelet. Vertaa sitä sen jälkeen minun kommentteihini täällä ja tee se huomio, että mikä keskustelen ikävään sävyyn vasta sitten, kun joku muu on sen ensin minua kohtaan aloittanut.

Ja lopeta paskanjauhanta.

Helpottiko?

• ahistaaniin kirjoitti:

Helpottiko?

Kun kerran sinua ahdistaa, niin älä sitten minulta mitään kysele vaan hoida omat asiasi kuntoon.

• Vanha_jäärä kirjoitti:

>Mitä sinä täällä teet, paitsi että nillität typerää teiniangstiasi eli uhoat nimimerkin takaa uskovaisille jotka ei ole mitään sinulle tehneet?

Koska ette enää voi. Historia ja myös nykypäivän uutiset kehitysmaista kertovat, että kyse on vain paukkujen lässähtämisestä. Ja myös Agenda Europen tavoitteet puhuvat puolestaan – hinku "tehdä sinulle jotain" olisi kova.

• Mene sinne kirkkoon palvelemaan epäjumalaasi. Siellä ei tarvitse kuunnella muuta kuin työkseen valehtelevaa pappia.

• InhottavaRealistieikirj

Kokeile ihmeessä keskustella. Odotan innolla.

• Sehän tuosta aloituksen tekopyhästä lässytyksestä tekeekin niin vastenmielistä, etteivät fundamentalistit täällä oikeasti ole mistään keskustelemassa ylipäätään. Tämä on heille yhteiskonservatiivinen ekumeeninen julistuskerho, jossa aamenta kuorossa huutamalla taistellaan ateismia ja islamia vastaan.

No jos nyt ei satu olemaan mitään siihen sopivaa aihetta mediapyörityksessä jatkopyöritettäväksi täällä ad nauseam, niin toki he voivat täällä riidellä keskenäänkin niinkin oleellisista asioista kuten onko se sapatti nyt lauantai vai sunnuntai vai mitä tapahtuu jos kastetaan vauvana jne. Mutta yksi asia on varmaa tästä kaista huolimatta eli se, ettei noilta hihukeilta irtoa yhtäkään rationaalista ja asiallista argumenttia yhtään mihinkään asiaan, vaan kaikki on yhtä uskonnollista paatosta.

On läpeensä naurettavaa, että joku edes kehtaa noista lähtökohdista käsin valittaa siitä, että ateistit täällä muka valehtelevat ja mustamaalaavat uskovia. Ja kun vielä tiedetään, että ateistit ja uskovat keskustelevat täällä usein ihan sulassa sovussa - ja sekös ilmeisesti noita fundamentalisteja sitten kismittääkin. Siitähän tässä taitaa ylipäätään kiikastaa, että he ovat hörhötyksineen pienen piirin porukkaa, joka vain koettaa pitää mahdollisimman kovaa melua.

• Tietoinen kirjoitti:

Sehän tuosta aloituksen tekopyhästä lässytyksestä tekeekin niin vastenmielistä, etteivät fundamentalistit täällä oikeasti ole mistään keskustelemassa ylipäätään. Tämä on heille yhteiskonservatiivinen ekumeeninen julistuskerho, jossa aamenta kuorossa huutamalla taistellaan ateismia ja islamia vastaan.

No jos nyt ei satu olemaan mitään siihen sopivaa aihetta mediapyörityksessä jatkopyöritettäväksi täällä ad nauseam, niin toki he voivat täällä riidellä keskenäänkin niinkin oleellisista asioista kuten onko se sapatti nyt lauantai vai sunnuntai vai mitä tapahtuu jos kastetaan vauvana jne. Mutta yksi asia on varmaa tästä kaista huolimatta eli se, ettei noilta hihukeilta irtoa yhtäkään rationaalista ja asiallista argumenttia yhtään mihinkään asiaan, vaan kaikki on yhtä uskonnollista paatosta.

On läpeensä naurettavaa, että joku edes kehtaa noista lähtökohdista käsin valittaa siitä, että ateistit täällä muka valehtelevat ja mustamaalaavat uskovia. Ja kun vielä tiedetään, että ateistit ja uskovat keskustelevat täällä usein ihan sulassa sovussa - ja sekös ilmeisesti noita fundamentalisteja sitten kismittääkin. Siitähän tässä taitaa ylipäätään kiikastaa, että he ovat hörhötyksineen pienen piirin porukkaa, joka vain koettaa pitää mahdollisimman kovaa melua.

juurikin näin, fudut provoilee milloin mistäkin, julistautuu voittajiksi joka käänteessä, eivät usein edes lue vastauksia ja jankuttavat samaa paskaa maailman tappiin. Ja lopuksi ne kertoo, että kohta heidän veri virtaa kun nyt jo haukutaan.

Miten tuollaisia patalogisia valehtelijoita ja marttyyriksi heittäytyviä narsisteja voi kukaan ottaa vakavissaan, edes toinen samanlainen fundamentalisti.

itse olen lopettanut niille vastaamisen, mitä nyt joskus sorrun, kun aihe vaatii vastineen muiden luettavaksi, ei sen fudun.

Sama meno on ID-puolella eli kreationistien kanssa ei kukaan lähde debattiin, koska kretu eli fundis pettää aina.

• Näinseasiaon

ONpas taas oikein tyypillisiä epäuskoisten vihanpurkauksia tullut ketjuun. Ihan asiaa ja tottahan tuo aloitus on. Sen todistaa jo tänne kirjoittaneiden teinien lapsellinen uhoaminenkin.

• Oikeasti tämä menee niin, että teitä fundamentalisti-konservatiivihihhuleita vituttaa se, että ns. liberaalit uskovat ovat monissa asioissa samoilla linjoilla kuin epäuskovatkin. Te yrittätte nyt ristiriitaisesti esittää, että täällä olisi jokin epäuskoisten kampanjointi uskovia vastaan, vaikka tiedätte, ettei se ole totta, koska kun tilanne on sopiva, niin te fundisjäärät olette täällä täyttä häkää liberaalien kimpussa tekemässä itse täsmälleen sitä mistä nyt syytätte epäuskoisia. Äläkä yritä valehdella, että asia olisi toisin - olen minä tämän palstan sirkusta aivan tarpeeksi seurannut tietääkseni missä täällä mennään.

• totuushanseon
        Tietoinen kirjoitti:

Oikeasti tämä menee niin, että teitä fundamentalisti-konservatiivihihhuleita vituttaa se, että ns. liberaalit uskovat ovat monissa asioissa samoilla linjoilla kuin epäuskovatkin. Te yrittätte nyt ristiriitaisesti esittää, että täällä olisi jokin epäuskoisten kampanjointi uskovia vastaan, vaikka tiedätte, ettei se ole totta, koska kun tilanne on sopiva, niin te fundisjäärät olette täällä täyttä häkää liberaalien kimpussa tekemässä itse täsmälleen sitä mistä nyt syytätte epäuskoisia. Äläkä yritä valehdella, että asia olisi toisin - olen minä tämän palstan sirkusta aivan tarpeeksi seurannut tietääkseni missä täällä mennään.

"liberaalit uskovat ovat monissa asioissa samoilla linjoilla kuin epäuskovatkin"

Sinäpä sen sanoit! Kuuliko Eerika, Mummo, Kuusenjuuret ja muut liberaalit?

• totuushanseon
        totuushanseon kirjoitti:

"liberaalit uskovat ovat monissa asioissa samoilla linjoilla kuin epäuskovatkin"

paitsi ettei se liberaalisuus ole mitään uskovaisuutta vaan eräs epäuskoisuuden laji

• totuushanseon kirjoitti:

Ja se teitä fundamentalisteja kismittää niin, että olette jatkuvasti esim. jonkun noista lahkeessa roikkumassa. Touhunne on säälittävää ja sairaalloista, ja on tosiaan vastenmielistä, että kehtaatte projisoida angstianne muihin. Koettakaa nyt vain kestää, että uskovat ja ateistit voivat olla samaa mieltä asioista keskenänä ja eri mieltä teidän ääriuskovien pönöttäjien kanssa, jotka ette osaa ajatella tai argumentoida mitään.

• Tietoinen kirjoitti:

Ja se teitä fundamentalisteja kismittää niin, että olette jatkuvasti esim. jonkun noista lahkeessa roikkumassa. Touhunne on säälittävää ja sairaalloista, ja on tosiaan vastenmielistä, että kehtaatte projisoida angstianne muihin. Koettakaa nyt vain kestää, että uskovat ja ateistit voivat olla samaa mieltä asioista keskenänä ja eri mieltä teidän ääriuskovien pönöttäjien kanssa, jotka ette osaa ajatella tai argumentoida mitään.

Kerro toki mitä sinä tarkoitat kun puhut fundamentalsisteista🤓

• usko.vainen kirjoitti:

Kerro toki mitä sinä tarkoitat kun puhut fundamentalsisteista🤓

Katso toki sanakirjasta äläkä turhia kysele.

• Tietoinen kirjoitti:

Katso toki sanakirjasta äläkä turhia kysele.

En katson vaan minä kysyn sitä sinulta koska sitä sanaa käytit.
        Kai sinulla sen verran vastuuntuntoa on, että selvität mistä ihmisiä täällä syytät😂

• usko.vainen kirjoitti:

Kai sinulla sen verran vastuuntuntoa on, että selvität mistä ihmisiä täällä syytät😂

Eli oletuksesi on, että fundamentalismi on syytös. Aika mielenkiintoista, mutta OK. Kertoohan se jotain, jos miellät tuon syytökseksi. No mutta, kun olet kerran noin laiska, että sinulle pitää kädestä pitäen kaikki hoitaa, niin hoidetaan sitten. Oma käsitykseni fundamentalismista perustuu tähän määritelmään:

fi.wikipedia.org/wiki/Fundamentalismi

• oliskurttilalletöitä
        usko.vainen kirjoitti:

Turha odottaa tuolta inisijältä mitään järkevää vastausta. Sen vanhemmat on kai poissa kotoa eikä kukaan valvo netin käyttöä niin tällaista se on...

• Tietoinen kirjoitti:

Eli oletuksesi on, että fundamentalismi on syytös. Aika mielenkiintoista, mutta OK. Kertoohan se jotain, jos miellät tuon syytökseksi. No mutta, kun olet kerran noin laiska, että sinulle pitää kädestä pitäen kaikki hoitaa, niin hoidetaan sitten. Oma käsitykseni fundamentalismista perustuu tähän määritelmään:

fi.wikipedia.org/wiki/Fundamentalismi

Kerro toki mitä sinä tarkoitit ja milä perustella sanoit toista kirjoittajaa fundamentalistiksi.
        Kai sentään itse tiedät 😳❓

• oliskurttilalletöitä kirjoitti:

Turha odottaa tuolta inisijältä mitään järkevää vastausta. Sen vanhemmat on kai poissa kotoa eikä kukaan valvo netin käyttöä niin tällaista se on...

Joo, häärää jokaisessa ketjussa inkuttamassa😂😂😂

• usko.vainen kirjoitti:

Kerro toki mitä sinä tarkoitit ja milä perustella sanoit toista kirjoittajaa fundamentalistiksi.
        Kai sentään itse tiedät 😳❓

Ai nyt alkaa tuo jankutus sinulla taas. Olen vastannut kysymykseesi, eikä vastaukseni katoa tai mitätöidy sillä, että jankuttaen esität, etten olisi vastannut. Jankuttamista saat jatkaa keskenäsi. Vastailen sinulle kyllä tarvittaessa sellaisissa asiayhteyksissä, missä et vielä ole aloittanut jankutusta, mutta tasollesi en aio alentua.

• kaikkien.emojien.sankari
        Tietoinen kirjoitti:

Ai nyt alkaa tuo jankutus sinulla taas. Olen vastannut kysymykseesi, eikä vastaukseni katoa tai mitätöidy sillä, että jankuttaen esität, etten olisi vastannut. Jankuttamista saat jatkaa keskenäsi. Vastailen sinulle kyllä tarvittaessa sellaisissa asiayhteyksissä, missä et vielä ole aloittanut jankutusta, mutta tasollesi en aio alentua.

"Ai nyt alkaa tuo jankutus sinulla taas."
        Kuten myös yltiöpäinen "😂😂😂😂😂" käyttö. Usko.vainen kaikkien emojien sankari.

• kaikkien.emojien.sankari kirjoitti:

Joo, kyllähän tuota näkee ihan kyllästymiseen asti. Mutta se on myös merkki siitä, että hän on ns. luovuttanut. Jankutus- ja hymiöspammilinjalle siirtymisensä on merkki siitä, että nyt hänellä loppuivat rahkeet käydä tätä aihetta enää läpi, ja hänet kannattaa vain suosiolla jättää rauhoittumaan. Tosin jos vanhat merkit paikkansa pitävät, niin hän jatkaa kyllä meuhkaamistaan muissa aiheissa, jos ei tässä samassa.

• hehhehheh
        kaikkien.emojien.sankari kirjoitti:

Usko.vainen antaa täällä viidesläisille idiootin leiman.

• kerro.toki
        hehhehheh kirjoitti:

Usko.vainen antaa täällä viidesläisille idiootin leiman.

Mille lahkolle sinä annat tuon älykkään leimasi?

Tuo oli vain yksi mielipide. Ei liberaalisuus voi tarkoittaa ateismia.

• hehhehheh
        kerro.toki kirjoitti:

Mille lahkolle sinä annat tuon älykkään leimasi?

En millekään, koska osaan ajatella ja uskoa itsekin.

• Ohho-hoh
        hehhehheh kirjoitti:

En millekään, koska osaan ajatella ja uskoa itsekin.

Kylläpä sinä olet viisas ja älykäs.

Huonosti kuuluu, mutta näkyy kyllä. En oikein ymmärrä ajatuksenjuoksuasi. Pitääkö siis olla eri mieltä joka ikisessä asiassa epäuskovan kanssa, jotta olisi jotenkin "hyvä"? Jos epäuskova sanoo, että kypsä mansikka on punainen, niin pitäisikö väittää vastaan? Minä en muuten taida olla kovinkaan liberaali, mutta mistäpä sinä sen tietäisit.

Sinä voit määritellä liberaaleiksi keitä sinua huvittaa, sillä ei kuitenkaan ole mitään painoarvoa loppupeleissä.

• Eerikatässämoi kirjoitti:

Sinä voit määritellä liberaaleiksi keitä sinua huvittaa, sillä ei kuitenkaan ole mitään painoarvoa loppupeleissä.

Minä en ymmärrä muutenkaan tuota jaottelun tarpeellisuutta. Eikö ihmisen kanssa voi keskustella riippumatta siitä, onko hän liberaali, konservatiivi, fundis, agnostikko, ateisti tai ihan mikä vaan? Jotenkin välillä huvittaa tuo lokerointi, ihan kuin ystävällinen suhtautuminen toiseen ihmiseen tartuttaisi tämän ajatukset itseen.

• Kuusenjuuret kirjoitti:

Minä en ymmärrä muutenkaan tuota jaottelun tarpeellisuutta. Eikö ihmisen kanssa voi keskustella riippumatta siitä, onko hän liberaali, konservatiivi, fundis, agnostikko, ateisti tai ihan mikä vaan? Jotenkin välillä huvittaa tuo lokerointi, ihan kuin ystävällinen suhtautuminen toiseen ihmiseen tartuttaisi tämän ajatukset itseen.

Vaikea sitä on ymmärtää. Vaikea on ymmärtää ,että jokin lokero antaa oikeuden kohdellla ihmisiä epäasiallisesti, jopa julmasti.
        On helppo tuomita jokin itsevaltias ,jonka kansalaiset, ne eri mieltä olevat ja sopimattomat, " katoavat". Kuitenkin se lokerointi ja epäasiallisuus toista kohtaan on ensi askelia sillä samalla tiellä. Oikeuden ottamista omaan käyttöön pienemmässä mittakaavassa kuin sen tekee hirmuhallitsija.

• Heeeeeehg

Tältä palstalta on lääkkeet jääneet ottamatta, korkki on auki, on nautittu liikaa rähinäryyppyjä. Toki pahoinvoinitia voi purkaa uhoamalla, selvitä syy niin pääset siitä vaivasta, silloin voit katsoa avoimin silmin taivasta, siis käännä toinen poski, ja aivasta.

• sääliksiheitäkäy

Voidaanhan asiaa katsoa positiivisestikin: Jos Repellä ja muilla epäuskoisilla räyhääjillä ei olisi tällaista kanavaa jossa he saavat nimettömänä purkaa pahaa oloaan, olisi ainakin heidän osaltaan todennäköisesti yhteiskunnan läkkekorvauskulut paljon suurempia.

Luultavasti suurin osa näistä "nettisankareista" jotka täällä niin mahvasti uskobaisia päivät ja yöt parjaavat, ovat aikamoisia hiirulaisia oikeassa elämässä, mikäli heillä kaikilla sellaista nyt onkaan. Monen epäuskoisen räyhääjän eainut elämä on tämä palsta jonne he kirjoittavat vuorokauden ajasta riippumatta, minkä voi helposti todeta vakioräyhääjistä kuten Repe, Hema, IR, Mummo sekä muutama muu. Usein ovat kirjoittaneet viideltäkin yöllä...

• juu.kyllä

uskobaisia parjataan täällä

• juu.kyllä kirjoitti:

uskobaisia parjataan täällä

Kyllä, jos he esittävät päättömiä juttuja.

persta2012 on häipynyt, koska hänen lukuisista ennustuksistaan ei yksikään osunut kohdalleen. Hän osoittautui valehtelijaksi, kuten olin tiennytkin.

• HimoitsetPertsaa
        torre12 kirjoitti:

Kyllä, jos he esittävät päättömiä juttuja.

persta2012 on häipynyt, koska hänen lukuisista ennustuksistaan ei yksikään osunut kohdalleen. Hän osoittautui valehtelijaksi, kuten olin tiennytkin.

Ehkä Pertsa on kuollut?

Himosi Pertsaa kohtaan on näköjään valtaisa...

• Antipersu1

Huvittavan vakava avaus. Nimittäin se todistaa suoraan sen puolesta että jos fundiksilla olisi valta niin silloin Suomi ei olisi demokraattinen yhteiskunta. Demokratian perusta kun on sananvapaus ja tässä juuri yksi fundis haluaa kieltää sen kaikilta niiltä jotka ovat eri mieltä kuin hän. Ja sitten täällä vielä joku puupäähihhuli väittää että kristinusko olisi muka demokratian perusta...

• kerrotko.tarkemmin

Keitä nämä fundikset ovat?

• kerron.toki
        kerrotko.tarkemmin kirjoitti:

Peilistäsi näkyy yksi

• kerrotko.tarkemmin
        kerron.toki kirjoitti:

Peilistäsi näkyy yksi

Ja tämäkö on kykysi keskustella?

• kerron.toki

Ja tämäkö on kykysi keskustella?

Etkö pyytänyt havainnollista esimerkkiä? Sait sen. Ole tyytyväinen äläkä nillitä.

• kerrotko.tarkemmin
        kerron.toki kirjoitti:

Etkö pyytänyt havainnollista esimerkkiä? Sait sen. Ole tyytyväinen äläkä nillitä.

Mistä minä tiedän mitä sinun peilistäsi näkyy, Räyhis?

Lue muuten aloitus, se varmaan koskettaa sinua.

• Umpihetero1

Jos sinä et heitä tunnista niin sille en voi yhtään mitään...

• hempiuterox
        Umpihetero1 kirjoitti:

Jos sinä et heitä tunnista niin sille en voi yhtään mitään...

Kerro toki mistä sinä näet muiden peileihin.

• porsaita.äidin.ootte

Aloittajaa mukaillen toteaisin, että näiden palstojen hihhuleilta pitäisi ommella peräaukko kiinni. Tuota pikaa he olisivat täynnä sitä, mitä he suoltavat ihmisten silmille näillä palstoilla.

• Onko tuo aloituksesi kenties esimerkki siitä, millaista on hyvä keskustelu?

• Tarkoitat varmaankin, että sinun mielestäsi turhaa. Voit puhua vain omasta puolestasi.

• Mistä mmuuten käy ilmi, että aloittaja olisi fundis tai uskova, eikä esimerkiksi pikkusieluinen kiusaaja?

• kunhanmietin

Palstan työttömillä olisi hyvä olla jotain muutakin tekemistä kuin esitellä suuria mailmaa parantelevia viisauksiaan foorumilla.
      esm jotain ryhmäliikuntaa, siis nostetaan jalkaa yhtaikaa kuin kanat orrella, taikka voisivat liimailla ominkäsinkirjekuoria, poistaa punkkeja toisistaan ja täitäkin samalla ynnämuuta sellaista kivapuhetta ynnä puhdetta.

ja nuo kiivaat kolmenjouhen ateistipellet voisivat myöskin hiljalleen valmistua johonkin ammattiin ja lakata tuijottamasta suorinta luukkureittiä älykännystään, josta on vielä kymmenen klarnalappua tulematta!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      81
      3918
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      97
      3287
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      120
      2579
    4. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      183
      1817
    5. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      20
      1754
    6. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      76
      1580
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      93
      1568
    8. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      108
      1489
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1281
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      55
      1123
    Aihe