Alun loppu

Ryhdynofeliaksi

Perseestä tämä. On ihan eri juttu ruokkia päiväunelmia sinusta, mutta nyt kun olisin "vapaa", olen ihan liian hämmentynyt ja rikki ja ruvella tavatakseni sinua. :(( En mä sillä, ettäkö luulisin sun mua odottavan tai kaipaavan, mutta jos tulisit jossain sattumalta vastaan, mä sukeltaisin pusikkoon piiloon...

Vaikea uskoa että mä oikeasti tapaisin enää ketään. Mä menen kaappiin ja pysyn siellä. Tai ehkä luostariin. Poistatan genitaalit ja ajelen hiukseni pois.

19

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Obeliksi

Älähän nyt hermostu. Milloin se käy....

• Jänis.vei.porkkanan

Näyttelijän lahjasi ovat kovin kehnot. Vois luulla hienpillun tumpanneen faijan tossun. Faija sut sakian tumppas.
      Rauhotu.
      Rauhallista illanjatkoa.

• ÄläKiusiEnempää

Vaikka hamlettiin olen joskus viitannut, en halunnut sinun tekevän niin. Vaikka kummalta tuntuisi, olen tosissani kanssasi.

• Lnaien

jis olet nainen asia kunnossa.

• onkohänselvillätuosta

Tietääkö hän että sinä olet vapaa?

• NotAP

Tiedän, mutta hän halusi olla vain kaveri.. tiedä sitten mitä punoo taas mielessään, olis hyvä, kun hän osais joskus avata ajatuksia ihan oikeassa elämässä. En minä nyt niin pelottava ole.

• alkup

Ei. Eikä meillä ole mitään keskusteluyhteyttä, joten ei voi kertoa missään. ...Enkä mä kehtaa kertoa tästä kenellekään, että mies käy huorissa ja flirttailee ja runkkailee illat seksipalstoilla, mä kai yritän vielä pitää kulisseja pystyssä. Saisin kuulemma mennä ja panna ketä haluan, mies ei piittaa. ...mutta mä en pysty.

• fjfsäf

Asia tuntuu menevän eteenpäin. Nyt vain rohkeasti kaatse sinnepäin. Varma on.

• tunnistaja

Yksi tunniste jiimiehelle....

• alkup

Ei tunnisteita, eikä mene Jmiehelle, sorry. Just nyt ei vaan pysty.

• jabida

ei tunnisteita siis.

• Hankinsilikonit

Oon alkanut harkita prostituutiota. En mä usko että näin vanha akka siinä juuri mitään tienaa mutta jos vaikka euron sais niin ehkä se toi balanssia?

• PalanastPalanne

Alan prost..................

• pertsat

ajateletko häntä juuri nyt

• Juurihäntäajattelen

ajattelen juuri häntä.

• M---

@Ryhdynofeliaksi
      Ehkä toi sun tapasi kokea tilanne menee ohi jossain vaiheessa.
      Koita nyt vaan jaksaa ja ota päivä kerrallaan. Yritä olla ajattelematta tulevia. Kuitenkaan et voi varmuudella tietää, miten kaikki tulee menemään - epäilemättä sen takia sua pelottaakin.

• SivustaHuutelen

Mistä päättelit ap:n pelkäävän? Sellaista käsitystä en aloituksesta saanut. Tuo pusikkoon sukellus oli hyvä kevennys, nauruun purskahdin niin oli hauskasti kirjoitettu.

• SivustaHuutelen kirjoitti:

Mistä päättelit ap:n pelkäävän? Sellaista käsitystä en aloituksesta saanut. Tuo pusikkoon sukellus oli hyvä kevennys, nauruun purskahdin niin oli hauskasti kirjoitettu.

Jos hän ei pelkää tulevaisuutta niin ainakin häpeää menneitä.

• ymmärrettävääon

Aloituksen fiilikset on varmaan tuttuja monelle pitkästä suhteesta eronneelle. Vaikka itsetuntoakin olisi niin kyllä siinä miettii viehättävyyttään, ylipäätään kelpaavuuttaan. Miten osaa olla. Oman kehonkuvan kanssa voi olla epävarmuutta, ehkä siinäkin pitäis vaan uskaltaa hankkia kokemuksia ja ennemmin niin ettei sössi ihmisen kanssa, josta tykkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      223
      6856
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2907
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2357
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      101
      2237
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2061
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1530
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      87
      1514
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1396
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1345
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      390
      1319
    Aihe