Missä iässä olit ensikertaa

kalu58

Ensikertaa mies mies kontaktissa.

Mulla silloin kun olin 15v.Naapurin mies silloin 55v antoi ensikosketuksen.

Saunontaan kesään seksiin,ensin runkut sitten kunnon imut.

Puolin ja toisin.Oli oppia aika tuo.Nykyisinkin kun olen 59v pidän imutuksesta kiihotun kaluista

13

5049

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EkaNahkakokemus

Olin kans 15 kun vastasin Kalle-lehdessä olleeseen nahkamiehen ilmoon,uskaltauduin menemään soittaa ovikelloa,mies,n.45v? avasi nahkahousuissa ja takissa,ohjasi olohuoneeseen ja pyysi riisumaan.
      Sanoi,että sohvalla nahkatakki ja housut,pue päälle,mutta niin,että vehkeet jää sepaluksesta näkyville.
      Pukiessani kaivoi myös omansa esiin ja vähän vatkaili katsellessaan,tuli tykö ja hipelöi vähän munkin vehkeitä. Komensi lattialle selälleni,
      en ajatellut enempää,kun tuli pääpuoleeni polvilleen ja komensi avaamaan suun... Mies laskeutui päälleni ja työnsi kalunsa suuhuni...
      Siinä olin avuttomana miehen painon alla! Mies työnteli kaluansa hissukseen suuhuni ja nappasi minun pilini omaan suuhunsa ja eihän täysin kokematon poika sitä imua kauan kestänyt ja mies sai kiisselini suuhunsa... Ilmeisesti se kiihotti miestä,koska kalu suussani alkoi liikkua nopeampaan tahtiin miehen samalla puhellessa 'tuhmia' pojan suun raiskaamisesta ja hyväksikäytöstä... Eikä mennyt kauhean kauaa,kun tunsin kalun suussani hiukan turpoavan ja alkavan sykkimään liemiänsä suuhuni minun nieleskellessäni niitä sykäysten tahtiin... Mies makasi vielä päälläni antaen kalunsa veltostua suussani rutistellen nahkoja niiden upeasti natistessa...

Oli jännittävän pelottavan kiihottava kokemus nuorelle kundille!
      Löytyisipä vaan H:gistä vanhempi mies,jonka kanssa kokea vielä joskus jtn samantapaista,vaikka jo ikääkin vähän yli 50....

• EkaNahkakokemus

Voihan aloittajakin vastailla jos kiinnostusta...

• EkaNahkaKokemus

Vaan eipä taida löytyä : (

• oliver60v

Asun Kuopiossa mulla vakiseura , hän haluaisi nuorta kaveria nyt mukaan..

Jolla kunnon kalu ja energia kimpassa ok.

Löytyykös viikonloppuun,pe 8pv tervttä siistii kaveria. Jolla Kalu ihana ja toimiva,

Tule Neste pl.haen haetan sut vaikka mittarilla...

• oliver60v

Haku klo 21

• Mökkitöissä

Olin silloin 14 täyttänyt ja ahkera poika runkkaamaan. Runkattiin myös yhdessä muutaman kaverini kanssa yhdessä alakerran varastohäkissä. Kerran sitten yläkerran nuoren parin mies pyysi minua kaverikseen mökille auttamaan pikkuhommissa ja saisin vähän palkkaakin. Tottakai se kiinnosti. Ajeltiin sellanen puolituntinen mökille ja aloitettiin kaikenlaisella raivaustöillä. Sitten laitettiin sauna lämpiämään. No, mulla ei ollut uikkareita mukana, kun jätin kassini vahingossa eteiseen. Mies meni makkariin ja tuli pian takaisin kädessään vaimonsa bikinit ja pitkäuimapuku. Sain siinä valita. Koko oli minulle juuri sopiva hänen mielestään. Minua vähän homma hävetti, mutta otin lopulta uimapuvun. Se olikin aika jännä kokemus vetää tiukan elastinen ja napakka uimapuku päälle ja tykkäsin siitä kovasti. Saunassa mies kopeleoi välillä itseään ja huomasin että hänellä alkoi seisomaan. Kyseli siinä minulta, että joko minä olin runkkaillut, tai että oliko minulla jo kokemusta tyttöjen kanssa... No ensimmäiseen vastasin, kyllä ja toiseen ei. Sitten hän kysyi, jos halusin nähdä hänen runkkaavan, niin kerroin, että saattaisihan se olla jännää ja niin siin sain seurata, kun nuori aviomies veteli itseltään spermat saunan lattialle. Kyllä minullakin tietysti seisoi ja kehoituksesta kaivoin kaluni uimapuvun haaraosasta esiin. siinä samassa hän otti siitä kiinni ja sanoi haluavansa runkata minulta. asetuin lauteeelle selin ja hän alkoi runkkamaan, mutta mikä räjäytti mieleni, oli se, kun hän kumartui ylleni ja alkoi imemään!! Se oli ensimmäinen imuttelukokemus miehen kanssa, mutta ei suinkaan viimeinen. Pesimme toisemme, kävimme uimassa ja sitten ylös mökille. siellä hän pyysi minua suraamaan makuuhuoneeseen, missä kaivoi joitakin vaimonsa alusasuja ja pyysi minua pukeutumaan niihin. NYt minua ei enää ujosteanut yhtään, vaan pian olin saanut ylleni rintaliivit, sukkanauhaliivit, nailonit, ja pitsiset ihanat pikkuhousut. Siinä sekstailtiin koko ilta, tosin emme vielä silloin panneet. Se homma tuli kuvuoihin vasta myöhemmin. Minusta tuli hänelle hyvä runkkaus/imutteluystävä ja harrastelimme hommia aika usein. Kaipasin kovasti häntä, kun he muuttivat toiselle paikkakunnalle työn perässä. Joskus lomillaan tapaamme heidän mökillään ja olen päässyt maistelemaan myös hänen vaimonsa suloja.

• Olisi hieno lukea kokemuksiasi vaimosta. Oliko mies silloin mukana?

• NaapurinPekka

Aloitin seurustelun 17-vuotiaana naapurin tytön kanssa. Naimisiin mentiin 20-kynppisenä. Nyt 60-vuotiaana sinkku. Kävin risteilyllä kokien elämäni ensimmäisen anaaliyhdynnän. Pidin kyllä kokemuksesta.
      Onkohan muita joilla ekakerta tulee näin myöhään?

• Useinniin

Usein varttuneempaa alkaa toinen mies kiinnostaa sekä yhteiset leikit.

• Pekka62

Olin 17 kun kuulin paikkakunnalla asuvasta vanhemmasta miehestä ( n. 50 v ) joka tykkäsi nuoremmista pojista. Runkkailin sormi pyllyssä useita kertoja ja mietin miltä tuntuisi olla miehen pantavana. Sitten tuli sopiva tilaisuus, kun vanhemmat olivat sukuloimassa viikonlopun ajan ja soitin miehelle ja tarjosin itseäni hänelle. Kaikki tiesivät miehen nimeltä, joten puhelinnumero löytyi luettelosta. Sovimme että mies ottaa minut kyytiin tienvarresta, jossa ei ollut paljon asutusta.
      Pelkäsin jonkun näkevän minut hänen kanssaan. Mies ajeli syrjäteitä kysellen kokemuksistani ja kouri muniani ja käski istua reidet levällään. Vastaan tuli kuorma-auto joka tuuttasi ohi ajettuaan. Mies sanoi, että se tais nähdä kun kourin sua. Mies ajoi metsäautotien kääntöpaikalle ja käski minun kaataa penkin selkänojan ja riisuutua alasti kourien minua koko ajan. Sitten mies pyysi suudelmaa ja nousin polvilleni penkille ja suutelin. Mies työnsi kielensä syvälle suuhuni ja en tiennyt mitä minun olisi pitänyt tehdä hävetti ja kiihotti. Sitten mies käski minun pyllistää nelinkontin ja voiteli reikäni könyten sitten taakseni ja käski ohjaamaan kalun kohdalleen. Tottelin tietysti ja mies painoi hitaasti kalunsa juurta myöden sisään. Ihmettelin, ettei se sattunut kovinkaan paljon ( kalu ei ollut kovinkaan paksu ). Minä puolestani olin varmaan tiukka sillä jo muutaman edestakaisen jälkeen mies ilmoitti kohta laukeavansa ja laukesikin laskien spermat sisääni.

• Könysin

Olin 17 kun kuulin nuoremmista pojista. Sitten mietin miltä tuntuisi pyllistää nelinkontin sormi juurta myöden pyllyssä useita kertoja. Sitten reikäni tuuttasi. Kaikki tiesivät. Minä en tiennyt. Pelkäsin jonkun näkevän kun kourin muniani alasti, nelinkontin könyten. Ihmettelin, ettei polvilleni sattunut kovinkaan paljon.

• KympistäKahteen

Kymmenvuotiaana sain naapurin poika panemaan minua peppu reikään. Siitä alkoi enemmän tai vähemmän kiihkeä anaaliseksi kausi. Kaksi kymppisenä sain sen siskolta pillua. Taisi antaa ihan säälistä. Kun tykkäs homman jotenkin yksipuoliseksi minun kohdalta.

• biutelias45

16 v olin, kaverin kanssa touhuiltiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      18
      2532
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      208
      1889
    3. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      59
      1559
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1511
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1436
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      198
      1279
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      95
      1192
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1095
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1005
    10. Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !

Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako
      Mikkeli
      136
      878
    Aihe