Ymmärrätkö viehtymystä vanhempiin kumppaneihin

äälkjöö

Vanhemmat miehet ovat iät ajat harrastaneet nuoria naisia jos siihen on vain avautunut saumaa, ja tasa-arvoisessa maailmassa naiset ovat ryhtyneet tekemään samaa. Noin päin asia on aika helppo ymmärtää, harva edes tosissaan pohtii miksi vanhempi ihminen arvostaa nuorta lihaa.

Kuvio muuttuu kuitenkin hivenen vaikeammin hahmotettavaksi kun ruvetaan pohtimaan asiaa sieltä tuoreen lihan näkökulmasta, eli syitä miksi nuorempi ihminen haluaakin vanhempaa ihmistä.

Mitä mieltä asiasta, ymmärrättekö ihmistä joka tuntee vetoa vanhempiin ihmisiin?

21

425

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äälkjöö

Vanhemmat naiset harrastavat tietenkin nuorempia miehiä.

• Kai jotkut ihailee "irrationaalisesti" ikää, kun toiset samaan aikaan ihastuu ja rakastuu ihmiseen iästä riippumatta. Minussa tuossa on eroa...ihastuuko ihmiseen ihmisen itsensä vuoksi vai jonkin kuten ikä, nuoruus aspektin vuoksi...

• ap_

Kysymys kuuluu "ymmärrättekö ihmistä joka tuntee vetoa vanhempiin ihmisiin". Eli nimenomaan ikä tekee toisesta haluttavan.

• ap_ kirjoitti:

Kysymys kuuluu "ymmärrättekö ihmistä joka tuntee vetoa vanhempiin ihmisiin". Eli nimenomaan ikä tekee toisesta haluttavan.

Ja vastasin kai jotkut irrationaalisesti eli suomeksi, en ymmärrä.

• LadyZorro kirjoitti:

Ja vastasin kai jotkut irrationaalisesti eli suomeksi, en ymmärrä.

Irrationaalisuus viittaa asiaan, joka on käsittämätön, järjenvastainen, ylijärjellinen.[1] Käsitteen vastakohtana on rationaalisuus.

• voihansitäjärjelläkin
        LadyZorro kirjoitti:

Irrationaalisuus viittaa asiaan, joka on käsittämätön, järjenvastainen, ylijärjellinen.[1] Käsitteen vastakohtana on rationaalisuus.

Voi ihastua myös rationaalisesti vanhempiin, kun on paljon omaisuutta ja vähän elinvuosia.

• voihansitäjärjelläkin kirjoitti:

Voi ihastua myös rationaalisesti vanhempiin, kun on paljon omaisuutta ja vähän elinvuosia.

Voi, mutta mulle tuokin vaihtoehto on irrationaalinen eli järjetön. Jos joku pitää olla, niin miksei samantien ihminen josta todella ihmisenä tykkää, omaisuus nyt on aika laiha lohtu jos sydäntä palelee.

• "Minussa tuossa on eroa...ihastuuko ihmiseen ihmisen itsensä vuoksi vai jonkin kuten ikä, nuoruus aspektin vuoksi..."

Vaikuttaako suuri ikäero sinuun? En tiedä ikääsi, mutta voitko sitten kiinnostua itseä selvästi nuoremmasta tai vanhemmasta. Jos olet 30, voisitko kiinnostua 20 vuotiaasta tai 50 vuotiaasta?

• 333444555
        LadyZorro kirjoitti:

Voi, mutta mulle tuokin vaihtoehto on irrationaalinen eli järjetön. Jos joku pitää olla, niin miksei samantien ihminen josta todella ihmisenä tykkää, omaisuus nyt on aika laiha lohtu jos sydäntä palelee.

Voi käydä sitten lämmittelemässä sydäntä jossain muualla aina välillä.

• 333444555 kirjoitti:

Voi käydä sitten lämmittelemässä sydäntä jossain muualla aina välillä.

Ei sekään kuulosta järkevälle. Huomaatko olen aika joustamaton paukapää.☺️

• todellavaikeeta kirjoitti:

"Minussa tuossa on eroa...ihastuuko ihmiseen ihmisen itsensä vuoksi vai jonkin kuten ikä, nuoruus aspektin vuoksi..."

Vaikuttaako suuri ikäero sinuun? En tiedä ikääsi, mutta voitko sitten kiinnostua itseä selvästi nuoremmasta tai vanhemmasta. Jos olet 30, voisitko kiinnostua 20 vuotiaasta tai 50 vuotiaasta?

No kun en pidä ikää kovinkaan oleellisena ihmissuhteissa, enemmänkin henkilökemioita ja tietysti elämänodotuksilla on väliä. Jos joku ikä rajoittaa jotain, se voi olla ongelma.

Myös sillä on väliä, ettei alaikäisiin sekaannu. Muuten ei isommin vaikuta.

Muhinkään isoisäni ikäiseen en voisi tykästyä parisuhdemielessä, enkä teiniin..periaatteessa muut vois tulla kyseeseen. Jos oisin sinkku.

Mun mies on liki 9 vuotta nuorempi minua, eikä tuo ikäero vaikuta mitenkään vielä missään.

• AnselmiPanda-
        LadyZorro kirjoitti:

No kun en pidä ikää kovinkaan oleellisena ihmissuhteissa, enemmänkin henkilökemioita ja tietysti elämänodotuksilla on väliä. Jos joku ikä rajoittaa jotain, se voi olla ongelma.

Myös sillä on väliä, ettei alaikäisiin sekaannu. Muuten ei isommin vaikuta.

Muhinkään isoisäni ikäiseen en voisi tykästyä parisuhdemielessä, enkä teiniin..periaatteessa muut vois tulla kyseeseen. Jos oisin sinkku.

Mun mies on liki 9 vuotta nuorempi minua, eikä tuo ikäero vaikuta mitenkään vielä missään.

Jaana on siis ikiwanha kettu jo hähä:D

https://www.youtube.com/watch?v=wwnlFfqomcc

• AnselmiPanda- kirjoitti:

Jaana on siis ikiwanha kettu jo hähä:D

https://www.youtube.com/watch?v=wwnlFfqomcc

Äääh, ei -76 syntynyt vielä ikivanha ole. Joku 80-vuotias pitää mua vielä ihan vauvana.☺️

• tarabuelazorra
        LadyZorro kirjoitti:

Äääh, ei -76 syntynyt vielä ikivanha ole. Joku 80-vuotias pitää mua vielä ihan vauvana.☺️

Ikänsä Jaana on nuorekas ollut, mutta muita edellä
        Syntyessään jo 4vuotiaan älyllinen taso

Siinä se on pysynytkin kohta vuos

https://www.youtube.com/watch?v=WPtYwq503mc

• tarabuelazorra kirjoitti:

Ikänsä Jaana on nuorekas ollut, mutta muita edellä
        Syntyessään jo 4vuotiaan älyllinen taso

Siinä se on pysynytkin kohta vuos

https://www.youtube.com/watch?v=WPtYwq503mc

Henkisesti pysyn aina nuorekkaana, ulkoisesti pelkästään mukavuudenhaluisena eli just silleen, kun ite tykkään olla ja näyttää...☺️

https://youtu.be/Vt2YIpZWBqA

Lällyjä välillä..lällypäivä tänään. 😌

• 56w6i6uiwuwrwu6wu

No kyllä minä aikuisena miehenä ainakin ihmettelen mistä tämä palstalaisten vouhotus pissisten perään oikein tulee, koska en itse eikä yksikään tutuistani kuolaa teinejä vaan pitää ihan aikuisista naisista.

Mutta aivan yhtä hyvin voisi miettiä miksi jotkut tykkäävät vanhoista "paskoista" autoista enemmän kuin uusista, usein vanhoissa vehkeissä on enemmän luonnetta ja tarjoavat paremmatkin kyydit vaikka uudessa voi ollakin kiiltävämpi (mutta usein ohuempi) maalipinta.

• jaoihgoauhog

Olen koko ikäni miehenä kokenut itseäni vanhemmat naiset aina kaikkein kiihottavimmiksi. Olen jopa yrittänyt pakottaa itseni kiinnostumaan nuoremmista, muta ei tahdo onnistua. Heti kun taas osuu vanhemman ikäluokan nainen kohdille olen aivan myyty. Vaikka kuinka järjellä itselle selittää että nyt on kertakaikkiaan pakko alkaa kiinnostua nuoremmista, niin ei vain onnistu, koska nuoremmat eivät aiheuta seksuaalista vetoa. En tiedä mistä johtuu. ehkä vanhemman kanssa olemisessa on jotain riettaampaa ja pervompaa...

• nainen20vee

Vanhemmat miehet luovat turvallisuuden tunnetta ja saavat myös sängyssä rentoutumaan niin että O:n saanti on helpompaa.

Seksi vanhemman miehen kanssa on ihanaa.

• Rietas25v

Itse taas tykkään omanikäisistä nuorista miehistä. En vaan voisi olla vanhemman miehen kanssa. Nuoret miehetkin osaa olla helliä ja huomioida naiset. Seksi nuoren ja viriilin miehen kanssa täydellistä.

• Mene ja tiedä. Nelikymppisenä opiskelijana olen yllättynyt, miten paljon flirttiä puolet nuoremmilta tytöiltä saa. Ehkä osa tosiaan kaipaa jotain isähahmoa, tai sitten kyse on vain viehätysvoiman testailusta. Niin tai näin, suhde tuollaisen sukupolvikuilun yli ei toimisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3859
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3245
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2857
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2550
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2490
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2407
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2354
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2336
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2100
    Aihe