Vanhemmat miehet ovat iät ajat harrastaneet nuoria naisia jos siihen on vain avautunut saumaa, ja tasa-arvoisessa maailmassa naiset ovat ryhtyneet tekemään samaa. Noin päin asia on aika helppo ymmärtää, harva edes tosissaan pohtii miksi vanhempi ihminen arvostaa nuorta lihaa.
Kuvio muuttuu kuitenkin hivenen vaikeammin hahmotettavaksi kun ruvetaan pohtimaan asiaa sieltä tuoreen lihan näkökulmasta, eli syitä miksi nuorempi ihminen haluaakin vanhempaa ihmistä.
Mitä mieltä asiasta, ymmärrättekö ihmistä joka tuntee vetoa vanhempiin ihmisiin?
Ymmärrätkö viehtymystä vanhempiin kumppaneihin
21
425
Vastaukset
- äälkjöö
Vanhemmat naiset harrastavat tietenkin nuorempia miehiä.
Kai jotkut ihailee "irrationaalisesti" ikää, kun toiset samaan aikaan ihastuu ja rakastuu ihmiseen iästä riippumatta. Minussa tuossa on eroa...ihastuuko ihmiseen ihmisen itsensä vuoksi vai jonkin kuten ikä, nuoruus aspektin vuoksi...
- ap_
Kysymys kuuluu "ymmärrättekö ihmistä joka tuntee vetoa vanhempiin ihmisiin". Eli nimenomaan ikä tekee toisesta haluttavan.
ap_ kirjoitti:
Kysymys kuuluu "ymmärrättekö ihmistä joka tuntee vetoa vanhempiin ihmisiin". Eli nimenomaan ikä tekee toisesta haluttavan.
Ja vastasin kai jotkut irrationaalisesti eli suomeksi, en ymmärrä.
LadyZorro kirjoitti:
Ja vastasin kai jotkut irrationaalisesti eli suomeksi, en ymmärrä.
Irrationaalisuus viittaa asiaan, joka on käsittämätön, järjenvastainen, ylijärjellinen.[1] Käsitteen vastakohtana on rationaalisuus.
- voihansitäjärjelläkin
LadyZorro kirjoitti:
Irrationaalisuus viittaa asiaan, joka on käsittämätön, järjenvastainen, ylijärjellinen.[1] Käsitteen vastakohtana on rationaalisuus.
Voi ihastua myös rationaalisesti vanhempiin, kun on paljon omaisuutta ja vähän elinvuosia.
voihansitäjärjelläkin kirjoitti:
Voi ihastua myös rationaalisesti vanhempiin, kun on paljon omaisuutta ja vähän elinvuosia.
Voi, mutta mulle tuokin vaihtoehto on irrationaalinen eli järjetön. Jos joku pitää olla, niin miksei samantien ihminen josta todella ihmisenä tykkää, omaisuus nyt on aika laiha lohtu jos sydäntä palelee.
"Minussa tuossa on eroa...ihastuuko ihmiseen ihmisen itsensä vuoksi vai jonkin kuten ikä, nuoruus aspektin vuoksi..."
Vaikuttaako suuri ikäero sinuun? En tiedä ikääsi, mutta voitko sitten kiinnostua itseä selvästi nuoremmasta tai vanhemmasta. Jos olet 30, voisitko kiinnostua 20 vuotiaasta tai 50 vuotiaasta?- 333444555
LadyZorro kirjoitti:
Voi, mutta mulle tuokin vaihtoehto on irrationaalinen eli järjetön. Jos joku pitää olla, niin miksei samantien ihminen josta todella ihmisenä tykkää, omaisuus nyt on aika laiha lohtu jos sydäntä palelee.
Voi käydä sitten lämmittelemässä sydäntä jossain muualla aina välillä.
333444555 kirjoitti:
Voi käydä sitten lämmittelemässä sydäntä jossain muualla aina välillä.
Ei sekään kuulosta järkevälle. Huomaatko olen aika joustamaton paukapää.☺️
todellavaikeeta kirjoitti:
"Minussa tuossa on eroa...ihastuuko ihmiseen ihmisen itsensä vuoksi vai jonkin kuten ikä, nuoruus aspektin vuoksi..."
Vaikuttaako suuri ikäero sinuun? En tiedä ikääsi, mutta voitko sitten kiinnostua itseä selvästi nuoremmasta tai vanhemmasta. Jos olet 30, voisitko kiinnostua 20 vuotiaasta tai 50 vuotiaasta?No kun en pidä ikää kovinkaan oleellisena ihmissuhteissa, enemmänkin henkilökemioita ja tietysti elämänodotuksilla on väliä. Jos joku ikä rajoittaa jotain, se voi olla ongelma.
Myös sillä on väliä, ettei alaikäisiin sekaannu. Muuten ei isommin vaikuta.
Muhinkään isoisäni ikäiseen en voisi tykästyä parisuhdemielessä, enkä teiniin..periaatteessa muut vois tulla kyseeseen. Jos oisin sinkku.
Mun mies on liki 9 vuotta nuorempi minua, eikä tuo ikäero vaikuta mitenkään vielä missään.- AnselmiPanda-
LadyZorro kirjoitti:
No kun en pidä ikää kovinkaan oleellisena ihmissuhteissa, enemmänkin henkilökemioita ja tietysti elämänodotuksilla on väliä. Jos joku ikä rajoittaa jotain, se voi olla ongelma.
Myös sillä on väliä, ettei alaikäisiin sekaannu. Muuten ei isommin vaikuta.
Muhinkään isoisäni ikäiseen en voisi tykästyä parisuhdemielessä, enkä teiniin..periaatteessa muut vois tulla kyseeseen. Jos oisin sinkku.
Mun mies on liki 9 vuotta nuorempi minua, eikä tuo ikäero vaikuta mitenkään vielä missään.Jaana on siis ikiwanha kettu jo hähä:D
https://www.youtube.com/watch?v=wwnlFfqomcc AnselmiPanda- kirjoitti:
Jaana on siis ikiwanha kettu jo hähä:D
https://www.youtube.com/watch?v=wwnlFfqomccÄääh, ei -76 syntynyt vielä ikivanha ole. Joku 80-vuotias pitää mua vielä ihan vauvana.☺️
- tarabuelazorra
LadyZorro kirjoitti:
Äääh, ei -76 syntynyt vielä ikivanha ole. Joku 80-vuotias pitää mua vielä ihan vauvana.☺️
Ikänsä Jaana on nuorekas ollut, mutta muita edellä
Syntyessään jo 4vuotiaan älyllinen taso
Siinä se on pysynytkin kohta vuos
https://www.youtube.com/watch?v=WPtYwq503mc tarabuelazorra kirjoitti:
Ikänsä Jaana on nuorekas ollut, mutta muita edellä
Syntyessään jo 4vuotiaan älyllinen taso
Siinä se on pysynytkin kohta vuos
https://www.youtube.com/watch?v=WPtYwq503mcHenkisesti pysyn aina nuorekkaana, ulkoisesti pelkästään mukavuudenhaluisena eli just silleen, kun ite tykkään olla ja näyttää...☺️
https://youtu.be/Vt2YIpZWBqA
Lällyjä välillä..lällypäivä tänään. 😌
Kyllä ymmärrän nuorta miestä, joka on kiinnostunut itseä jonkin verran vanhemmista naisista, koska itse kuuluin nuorempana miehenä myös niihin miehiin.
Tuossa lisää aiheesta. Myös vähän perustelujakin.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15129407/ikatesti-miehille-vanhemmista-naisista- 56w6i6uiwuwrwu6wu
No kyllä minä aikuisena miehenä ainakin ihmettelen mistä tämä palstalaisten vouhotus pissisten perään oikein tulee, koska en itse eikä yksikään tutuistani kuolaa teinejä vaan pitää ihan aikuisista naisista.
Mutta aivan yhtä hyvin voisi miettiä miksi jotkut tykkäävät vanhoista "paskoista" autoista enemmän kuin uusista, usein vanhoissa vehkeissä on enemmän luonnetta ja tarjoavat paremmatkin kyydit vaikka uudessa voi ollakin kiiltävämpi (mutta usein ohuempi) maalipinta. - jaoihgoauhog
Olen koko ikäni miehenä kokenut itseäni vanhemmat naiset aina kaikkein kiihottavimmiksi. Olen jopa yrittänyt pakottaa itseni kiinnostumaan nuoremmista, muta ei tahdo onnistua. Heti kun taas osuu vanhemman ikäluokan nainen kohdille olen aivan myyty. Vaikka kuinka järjellä itselle selittää että nyt on kertakaikkiaan pakko alkaa kiinnostua nuoremmista, niin ei vain onnistu, koska nuoremmat eivät aiheuta seksuaalista vetoa. En tiedä mistä johtuu. ehkä vanhemman kanssa olemisessa on jotain riettaampaa ja pervompaa...
- nainen20vee
Vanhemmat miehet luovat turvallisuuden tunnetta ja saavat myös sängyssä rentoutumaan niin että O:n saanti on helpompaa.
Seksi vanhemman miehen kanssa on ihanaa.- Rietas25v
Itse taas tykkään omanikäisistä nuorista miehistä. En vaan voisi olla vanhemman miehen kanssa. Nuoret miehetkin osaa olla helliä ja huomioida naiset. Seksi nuoren ja viriilin miehen kanssa täydellistä.
Mene ja tiedä. Nelikymppisenä opiskelijana olen yllättynyt, miten paljon flirttiä puolet nuoremmilta tytöiltä saa. Ehkä osa tosiaan kaipaa jotain isähahmoa, tai sitten kyse on vain viehätysvoiman testailusta. Niin tai näin, suhde tuollaisen sukupolvikuilun yli ei toimisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100