Mies blokkasi WhatsAppissa

mitämielipiteitä

Oltiin tapailtu kaksi kertaa ja mies on eurooppalainen ja oli tulossa Suomeen ja oltaisiin lähdetty Tallinnan risteilylle. Kehotin miestä ostamaan itse oman matkansa netistä. Mies ei tähän suostunut ja suuttui niin totaalisesti, että blokkasi minut lopulta WhatsAppista. Hän vielä selitti, että varaus ei onnistu netissä, jonka jälkeen lähetin hänelle hyvät ohjeet, miten varaus tehdään. Minusta tämä osaamattomuus oli valehtelua ja hän sanoikin sen jälkeen suuttuneena varanneensa nyt sitten matkan, haukkui minut hulluksi ja blokkasi minut.

En tiedä, avaako hän blokkauksensa vielä, mutta minusta tuo oli sopimatonta käytöstä, vaikka sanoinkin hänelle, että en maksa hänen matkaansa, että tämä on periaatekysymys ja en ole hänen äitinsä. Minkälainen ihminen oikeastaan vaatii toista maksamaan matkansa? Matka ei ole kallis, mutta minulla rahat ovat tällä hetkellä tavallista tiukemmalla.

Olinko mielestänne liian ankara tai paha ihminen, kun en suostunut maksamaan hänen matkaansa? Minulle tuli tunne, että hän käyttää minua hyväkseen, koska hänellä ei ollut mitään estettä esim. kielen osaamisen suhteen varata matka itse netissä.

5

1713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RoboErkki

Miten eteni

• HuijariiHänOn

Uskon että hän vain koitti henkisellä väkivallalla murtaa sinut maksamaan matkansa = huijari. Ja matkalla lisää surkutarinaa että maksat vielä lisää yhtä ja toista.

Jos hän olisi aidosti sinusta kiinnostunut niin ei hän noin törkeästi käyttäytyisi. Raha on hänen huumeensa ja nyt ei saanut huumepiikkiä jolloin suuttui.

• älyhoi

Jotkut naiset siis todella noin yksinkertaisia? Ainut murhe nyt että avaakohan vielä blokkauksen kun pitäisi juosta miehestä niin kauas kuin ikinä pääsee mutta naiset...

• Voi.sinua

Toivotaan että edes heräsit ja avasit silmäsi. Huijarit on huijareita.

• Ggjkk

Ilmanen matka ja pano. Sitä ne yrittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3627
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe