Oltiin tapailtu kaksi kertaa ja mies on eurooppalainen ja oli tulossa Suomeen ja oltaisiin lähdetty Tallinnan risteilylle. Kehotin miestä ostamaan itse oman matkansa netistä. Mies ei tähän suostunut ja suuttui niin totaalisesti, että blokkasi minut lopulta WhatsAppista. Hän vielä selitti, että varaus ei onnistu netissä, jonka jälkeen lähetin hänelle hyvät ohjeet, miten varaus tehdään. Minusta tämä osaamattomuus oli valehtelua ja hän sanoikin sen jälkeen suuttuneena varanneensa nyt sitten matkan, haukkui minut hulluksi ja blokkasi minut.
En tiedä, avaako hän blokkauksensa vielä, mutta minusta tuo oli sopimatonta käytöstä, vaikka sanoinkin hänelle, että en maksa hänen matkaansa, että tämä on periaatekysymys ja en ole hänen äitinsä. Minkälainen ihminen oikeastaan vaatii toista maksamaan matkansa? Matka ei ole kallis, mutta minulla rahat ovat tällä hetkellä tavallista tiukemmalla.
Olinko mielestänne liian ankara tai paha ihminen, kun en suostunut maksamaan hänen matkaansa? Minulle tuli tunne, että hän käyttää minua hyväkseen, koska hänellä ei ollut mitään estettä esim. kielen osaamisen suhteen varata matka itse netissä.
Mies blokkasi WhatsAppissa
5
1812
Vastaukset
- RoboErkki
Miten eteni
- HuijariiHänOn
Uskon että hän vain koitti henkisellä väkivallalla murtaa sinut maksamaan matkansa = huijari. Ja matkalla lisää surkutarinaa että maksat vielä lisää yhtä ja toista.
Jos hän olisi aidosti sinusta kiinnostunut niin ei hän noin törkeästi käyttäytyisi. Raha on hänen huumeensa ja nyt ei saanut huumepiikkiä jolloin suuttui. - älyhoi
Jotkut naiset siis todella noin yksinkertaisia? Ainut murhe nyt että avaakohan vielä blokkauksen kun pitäisi juosta miehestä niin kauas kuin ikinä pääsee mutta naiset...
- Voi.sinua
Toivotaan että edes heräsit ja avasit silmäsi. Huijarit on huijareita.
- Ggjkk
Ilmanen matka ja pano. Sitä ne yrittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3282737Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782475SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552222Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771913- 1251692
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1401492
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731338Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.891172Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771134