Oltiin tapailtu kaksi kertaa ja mies on eurooppalainen ja oli tulossa Suomeen ja oltaisiin lähdetty Tallinnan risteilylle. Kehotin miestä ostamaan itse oman matkansa netistä. Mies ei tähän suostunut ja suuttui niin totaalisesti, että blokkasi minut lopulta WhatsAppista. Hän vielä selitti, että varaus ei onnistu netissä, jonka jälkeen lähetin hänelle hyvät ohjeet, miten varaus tehdään. Minusta tämä osaamattomuus oli valehtelua ja hän sanoikin sen jälkeen suuttuneena varanneensa nyt sitten matkan, haukkui minut hulluksi ja blokkasi minut.
En tiedä, avaako hän blokkauksensa vielä, mutta minusta tuo oli sopimatonta käytöstä, vaikka sanoinkin hänelle, että en maksa hänen matkaansa, että tämä on periaatekysymys ja en ole hänen äitinsä. Minkälainen ihminen oikeastaan vaatii toista maksamaan matkansa? Matka ei ole kallis, mutta minulla rahat ovat tällä hetkellä tavallista tiukemmalla.
Olinko mielestänne liian ankara tai paha ihminen, kun en suostunut maksamaan hänen matkaansa? Minulle tuli tunne, että hän käyttää minua hyväkseen, koska hänellä ei ollut mitään estettä esim. kielen osaamisen suhteen varata matka itse netissä.
Mies blokkasi WhatsAppissa
5
1596
Vastaukset
- RoboErkki
Miten eteni
- HuijariiHänOn
Uskon että hän vain koitti henkisellä väkivallalla murtaa sinut maksamaan matkansa = huijari. Ja matkalla lisää surkutarinaa että maksat vielä lisää yhtä ja toista.
Jos hän olisi aidosti sinusta kiinnostunut niin ei hän noin törkeästi käyttäytyisi. Raha on hänen huumeensa ja nyt ei saanut huumepiikkiä jolloin suuttui. - älyhoi
Jotkut naiset siis todella noin yksinkertaisia? Ainut murhe nyt että avaakohan vielä blokkauksen kun pitäisi juosta miehestä niin kauas kuin ikinä pääsee mutta naiset...
- Voi.sinua
Toivotaan että edes heräsit ja avasit silmäsi. Huijarit on huijareita.
- Ggjkk
Ilmanen matka ja pano. Sitä ne yrittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379