Vaimolle varamies

Aviomies

Ollaan oltu viisi vuotta yhdessä ja kaikki on periaatteessa ihan hyvin. Minun aloitteestani kuitenkin olemme aloittaneet keskustelun siitä, että vaimollani olisi hyvä olla myös poikaystävä. Minulla ei ole mitään fantasioita sen suhteen, päinvastoin pelottaa jopa, että jään lopulta toiseksi. Olen kuitenkin työn puolesta paljon poissa kotoa ja minua ahdistaa se, että iso osa vaimon elämästä pysähtyy, kun lähden kotoa pois.

Vaimo on lämmennyt asialle vähitellen, mutta vaatii, että myös minun täytyy silloin saada samat oikeudet, mikä ehkä onkin ihan reilua. Itselläni ei kuitenkaan ole liiemmin halua käydä vieraissa, vaan jaksan kyllä odottaa, että pääsen oman vaimon viereen. Kynnyskysymyksenä taitaakin nyt olla se, että vaimo olisi kuitenkin lopulta liian mustasukkainen, vaikka toisaalta haluaisi itsekin jonkun laisen varamiehen itselleen.

Tämä ei siis olisi ihan perinteinen avoin suhde lähtökohdiltaan, eikä säännöiltään. Onko tämmöisestä mahdollisesti jollakin kokemuksia?

43

8993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varapoikaystävä

      Itse olen sinkkumies (44v.). Olen ollut kahdessa avioliitossa, jotka molemmat päätyivät eroon, eri syistä. Itse en jaksanut tarpeeksi panostaa parisuhteeseen kummallakaan kertaa. Onneksi lapsia ei ole. Minä olin juuri se, joka olisi halunnut vain enemmän olla ja katsella tv:tä. Varsinkin toinen vaimo taas oli hyvin seksuaalinen, mutta hänkään ei halunnut ylimääräistä miestä suhteeseen. Minulle se olisi kyllä käynyt. Hän halusi jatkaa etsimistä. Tykkään kyllä myös ulkoilla, enkä ole mikään kaljamahainen makkaran syöjä. Olen itse ajatellut pysyväni jatkossakin sinkkuna, mutta minulla on hakusessa juuri tuollainen suhde. Ei tarvitsisi kantaa päävastuuta naisesta, mutta saisi silti olla osa hänen elämäänsä. Eikä toisaalta haittaisi, vaikka menisi pitkiäkin aikoja erossa. Seksi olisi plussaa. Kyllä meitä varmaan on muitakin.

    • miettikäääpä

      Jos kahdella rakastavaisella on asiat hyvin ja puolisoaan rakastaa, ei kahden ihmisen rakkauden väliin mahdu kolmatta.
      Jos ajattelee, että toisella osapuolella olisi vieras panokaveri, se liitto on varmasti tuhoon tuomittu. Sitä ei enää ennalleen saa.

      • jormis

        Voit puhua vain omasta puolestasi. Meillä ollut jo 20v jonkinlaisia säätöjä myös parisuhteen ulkopuolella. Rakkaus on rakkautta ja seksi on seksiä, eikä niiden välttämättä tarvi liittyä toisiinsa. Odotellaan nyt milloin se varma tuho sitten iskee...

        Alkuperäisille kysyjälle, kyllä tuo kuulostaa ihan avoimelta suhteelta. (tai sitten aisurilta :) Kehotan etenemään pienin askelin ja keskustelemaan miltä molemmista tuntuu, ettei päädy liian syvälle liian äkkiä


    • varaventtiilivaan

      Varamiespalvelu voisi auttaa, tai sitten mökkitalkkari saattaisi hoitaa työnsä ohessa.

      Vaikka tottapuhuen vaimollasi tuskin mitään hätää. Naamakirjat, instat, twitterit watsäpit yms. somejutut pitää huolen että vaimosi lienee ennemmin tyytyväinen vaan kun lähdet häntä häiritsemästä :-)

    • tiolkd

      En pystyis kyllä kuvittelee että muija naisi jonkun muun kanssa tai itse paneskelisin toista naista vaikka olisi sovittu jutusta. Jos kuvittelin nuorempaa miestä vaimolle sänkyyn poissaolessa voisi tulla pojalle aikaa kyytiä, vaimo on ikäisekseen aika hehkeä ja isorintainen nainen voisi nuori mies "pudota" kyydistä. Joskus kun vaimo saa vauhdin päälle on itsekin kovilla.

      • niinpäniin

        Niin... olisko se sulta pois, jos muijasi saisi vähän seikkailla ja elää tätä ainoaa elämäänsä? Ehkä jaksaisi paremmin taas odotella sinuakin.


      • OnnelliinenAviomies

        Omaa vaimoa on pantu yksittåisiä siemensyöksyjä laskien ainakin noin 15 kertaa kuussa 180 kertaa vuodessa 17 vuoden ajan 3060 kertaa jo tämä yksi mies ja miehiä on ollut useita.
        Ajatella avioliittomme aikana vainon pillussa on ollut yli 3000 kertaa muu kuin minun mulkkuni eikä se ole siitä kärsinyt. Vaimon kanssa seksiä on vieläkin kerran kaksi päivässä ja kaverin tullessa kylään ollaan ainakin 5-10 kertaa molemmat naimassa vaimoani vuorokaudessa.


      • Anonyymi
        OnnelliinenAviomies kirjoitti:

        Omaa vaimoa on pantu yksittåisiä siemensyöksyjä laskien ainakin noin 15 kertaa kuussa 180 kertaa vuodessa 17 vuoden ajan 3060 kertaa jo tämä yksi mies ja miehiä on ollut useita.
        Ajatella avioliittomme aikana vainon pillussa on ollut yli 3000 kertaa muu kuin minun mulkkuni eikä se ole siitä kärsinyt. Vaimon kanssa seksiä on vieläkin kerran kaksi päivässä ja kaverin tullessa kylään ollaan ainakin 5-10 kertaa molemmat naimassa vaimoani vuorokaudessa.

        Ihan kiva satu


      • OnnelliinenAviomies kirjoitti:

        Omaa vaimoa on pantu yksittåisiä siemensyöksyjä laskien ainakin noin 15 kertaa kuussa 180 kertaa vuodessa 17 vuoden ajan 3060 kertaa jo tämä yksi mies ja miehiä on ollut useita.
        Ajatella avioliittomme aikana vainon pillussa on ollut yli 3000 kertaa muu kuin minun mulkkuni eikä se ole siitä kärsinyt. Vaimon kanssa seksiä on vieläkin kerran kaksi päivässä ja kaverin tullessa kylään ollaan ainakin 5-10 kertaa molemmat naimassa vaimoani vuorokaudessa.

        Lievästi kateellinen... olen


    • Kokemusta

      Olen ehdotellut vaimolle, että kokeilisi myös jotain toista miestä. Ajatus vaan jotenkin kiihottaa ja houkuttelee. En välttämättä haluaisi nähdä juttua, riittäisi että menisi toisen kanssa sänkyyn ja lopulta ajautuisivat yhdyntään asti.

      • Parikokemusta

        Meillä mies on järjestänyt mulle sessioita, jossa vieraita on tullut harrastamaan mun kaa seksiä. Nyt yritän vastavuoroisesti hommata hänelle naisseuraa, mutta se vasta vaikealta tuntuukin! Miehet lähtevät tähän paljon helpommin kuin naiset, tuntuu siltä :)


      • Minulla on kaveri joka on pannut vaimoani jo yli 2 vuotta kimpassa kanssani.
        Ollaan vielä niin kiinnostuneita 1N ja 2M kimpasta että ollaan ainakin yksi yö yhdessä viikossa joskus jopa koko viikonloppu ollaan yhdessä joskus myös viikollakin.


    • hitsivie

      Se todellakin kiihottaa kuumottaa useita miehiä mikäli vaimo nai toisen miehen kanssa nauttien siitä suuresti.

      • Kokemusta

        Näin on. Joku asettumassa levitettyjen jalkojen väliin ja rauhallinen työntö sisään ja pohjaan asti. Ja siitä työntöjä, kunnes lentää sisään koko lasti.


      • Anonyymi

        Mitä pitäisi tehdä että tämä onnistuisi meilläkin ?


    • Olen 40v vaimo on 38v.
      Minulla oli halu naida vaimoani kimpassa jonkun toisen kanssa vuorotellen.
      Sain vaimoltani luvan järjestää hänelle miehen panemaan toisena.
      Kun vaimo oli 22v toteutimme kimpan ystäväni kanssa jota vaimo ei ollut tavannut koskaan.
      Jännityksestä kiihkeänä olimme naineet jo kolmatta kertaa kun kaverini ajoi pihaan.
      Vaimo alkoi kiireessä pukemaan mutta ehdin toppuutella joten vaimon kanssa oltiin alasti kun kaverini tuli
      Viiden minuutin päästä hän oli vaimoni ensimmäinen vieras pano.
      Siitä on nyt aikaa 16 vuotta kaveri panee vaimoa kimpassa kanssani ja myös yksin jos en ole paikalla.
      Kaveri on 1-2 viikonloppua meillä kuikaudessa perjantai illasta maanantai aamuun.
      Muitakin miehiä on kun vakikaveri ei ole paikalla.
      Rakastan, kunnioitan, ja luotan vaimooni ja siksi on hienoa kun saamme tyydyttää vaimoani ja myös itseämme, nautimme kaikki kimpasta täysin eikä ole koskaan haitannut avioliittoamme tai kaveruussuhdettamme.

      • Vieläjaksantoivoa

        Voi että 😍 Onnea teille jatkoonkin. Kumpa ittelkä samanlainen tilanne. Odotan kärsivällisenä josko tuo oma mies joskus lämpenis ajatukselle😊


      • Tule käymään, kun mies ei tiedä, niin ehkä sekin kiihoittaisi sinua


      • Kyllä voisin tuollaisen luotettavan parin kanssa kimpassa olla kerran kuukaudessa, ehkä enemmänkin


      • Vieläjaksantoivoa kirjoitti:

        Voi että 😍 Onnea teille jatkoonkin. Kumpa ittelkä samanlainen tilanne. Odotan kärsivällisenä josko tuo oma mies joskus lämpenis ajatukselle😊

        Me ollaan siitä onnellisessa asemassa että minä haluan 1N 2M vaimoni kanssa ja vaimo suostuin. Kaveri jopa asui meillä alussa kun ei ollut omaa kämppää. Asuttiin melkein 3 kuukautta yhdessä ja "nukuttiin" samassa sängyssä. Nyt kaverilla on oma vaimo mutta käy meillä panemassa vaimoani kimpassa ja yksin useasti kuukaudessa.


    • yhdenmiehenrakas

      Moii Mvu!

      En ole yleensä kommentoinut toisten mielipiteisiin, mutta tällä kertaa haluaisin sanoa sinulle. Onneksi sinä et ole minun aviomies, koska sinä joudut elämään sen asian mukaan, mikä sinua kiihottaa ja se, että haluat tyydyttää vaimoasi kimpassa.. :) Hyvää juhannusta!

    • Jos kaikki on tyytyväisiä eikä kukaan tule mustasukkaiseksi niin eihän se ole keneltäkään pois vaikka varamies on ja kimppa juttuja harrastaa!

    • ApumiesTku

      Olen ollut tällainen "apumies" kolmelle eri parille eri aikaa parin vuosikymmenen aikaa ja hyvin on toiminut. Olen ymmärtänyt aina oman roolini ja mitään mustasukkaisuutta ei ole ollut.

      Näissä suhteissa tapaamiset ovat olleet eri variaatioita ja leikkejä ja kivaa on aina ollut kaikilla. Itse olen ollut aina ukkomiehenä auttamassa pareja toteuttamaan fantasioitaan , oma vaimo ei ole kovin seksuaalinen jote olen päätynyt tällaiseen apumies rooliin.

      Viimeisestä suhteesta nyt muutama vuosi ja toiveena olisi taas löytää pitkäaikainen pari....

      • Anonyymi

        Hmmmmm.....tommosta kaivattaisiin...


    • Me ollaan vaimon kanssa oltu 20 vuoden ajan naimisissa ja meillä on ollut pari kertaa jotain kokeilua toisen pariskunnan kanssa. Toiveistani huolimatta niistä ei tullut pitkäkestoisia suhteita, koska ujostelevalle vaimolleni nuo eivät olleet sittenkään kovin luontevia kohtaamisia.

      Koska meillä kuitenkin on syvä ja vahva luottamus toisiimme, hän on nyt ehdottanut, että voisin sopivan tilaisuuden tullen ryhtyä jollekin parille / naiselle poikaystävän rooliin - edellyttäen, että tämä tapahtuu avoimesti, kaikkien tietäen ja hyvässä hengessä. Hän kertoi ajattelustaan, että tällainen ei ole mitenkään häneltä itseltään pois, vaan pikemmin juuri päinvastoin. Upea vaimo, ihanasti ajateltu, sanoisin!

      Itse olen yrittänyt ehdotella myös hänelle toisen miehen löytämistä virkistämään eloa, mutta hänelle se ei ole niin luontevaa, vaikka varmasti kelpaisi monelle. Toivon kuitenkin aisurifantasiani kuitenkin toteutuvan joku päivä :=)

      Meille tämä kaavailukin tuo jo hyvää kipinää parisuhteeseen. Alkuperäisen aloittajan kaltaisia pariskuntia varmasti on, joten kysynnän ja tarjonnan soisikin kohtaavan. Ykkösjuttuna näissä on oltava hyvin tasapainoiset ja vakaat ihmissuhteet, joita näin höystetään mukavilla elämää parantavilla järjestelyillä. Olisipahan kiva saada väriä elämään ja muisteltavaa kiikkustuoli-aikakauteen.

      Alkuperäinen kirjoittaja, "Aviomies", miten tämä teidän tilanne on edennyt?

    • Aisurisihteessa

      Avoin suhde toimii, jos vaan suhde on oikeasti vahvalla pohjalla. Moni on kokeillut ja monta liittoa on myös särkynyt. Mutta onpa meitäkin aika paljon, joilla tuo tuo vaan lisää kipinää ja homma toimii.

    • Raitisnuolija

      Hei !
      Haluaisin tulla kolmanneksi, nuolemaan molempia! Rehellinen , turvallinen suhde toiveena, Uudellamaalla.

    • Vierailija000

      Itse olen samassa tilanteessa. Varamies kiinnostaa ja miehen halu ja lupakin tälle on. Mutta baarista en halua kenenkään mukaan lähteä. Mistä sopivan varamiehen löytää?

      • Olen 40v herrasmies varamies. Pistä postia niin jutellaan lisää😉


    • Niintosi

      Se tuo useille lisää virtaa selkä kipinää kun vieras mies mukana lemmen leikeissä, naisen takana tahi päällä. Miehestä nautittavaa naida toisen halukasta vaimoa puolison kenties katsellessa.

      • Anonyymi

        Tosi on.


    • Anonyymi

      Kyllä se vähän mietityttää kun yllärinä näkee toisen miehen panevan omaa vaimoa. Siinä ne keittiössä touhusivat. Vaimo nojasi työtasoon jalat levitettynä ja vieras ukko painoi takaapäin. Kouri samalla rintoja. En viitsinyt mennä keskeyttämään. Vaimo ei tiedä vieläkään minun nähneeni tai tietävän asiasta.

    • Anonyymi

      Kyllä lapin hiihtokeskuksissa saa noni vierasta tänäkin keväänä. Oikein sitä mennään sinne hakemaan.

      • Anonyymi

        Meillä vaimoni sai jo perjantaina kotiin oman voitelijan ja minä pääsen liukkaille.
        Mies on perheellinen ja hänen perheensä meni Kuusamoon hiihtoloman ajaksi ja mies panee vaimoani iltaisin ja öisin kun ei ole töissä.
        Meillä on tämä viikko vapaata ja vaimo saa levättyä päivällä vieraamme ollessa töissä.


    • Anonyymi

      Soittelin vaimolle. Se oli hiihtämässä lapissa. Vaikutti väsyneeltä. Ei oikein jaksanut jutella. Huokaili ja voihki.

    • Anonyymi

      Oli ehkä menossa nukkumaan rankan hiihtoreissun jälkeen.

    • Anonyymi

      Niin tai antautumaan mustapartaiselle miehelle.

    • Anonyymi

      Vaimo kävi taas levillä seminaarissa.

    • Anonyymi

      No kohta helpottaa. Lumet sulaa.

    • Anonyymi

      Sitten mennään katsomaan keskiyön aurinkoa.

    • Anonyymi

      Miltä tuntuu, jos näkee vieraan panevan omaa vaimoa?

    • Anonyymi

      Onhan se ihan järkyttävää.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kuinka yleistä on veljesten yhteinen vaimo?
      Ehkä esimerkiksi maaseudulla tila jota veljekset ovat jatkaneet yhdessä ja toinen tuonut vaimon tilalle. Aikaa myöten on vaimo jaettu veljesten kesken ja yhteiselo jatkuu yhteisin seksileikein.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe