Älä ota kesäkissaa, ota kesäkolli, siitä on paljon iloa kesäksi:
https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/seksikolumni-ala-ota-kesakissaa-ota-kesakolli-saannollisesti-vaihtuva-panokaveri-tyydyttaa-hellesaan-himot/6932176#gs.yj_GTSI
Talveksi siitä luovutaan ilman kyyneliä.
Sinkkunaisille hyvä neuvo:
11
637
Vastaukset
- Kaisanoasaa
Älä ota kunnollista miestä vaan ota jännämies.
- Enota
Miehet on jännämiehiä.
- niinsemenee
Eivät nykynaiset ole ottaneet kesäkissoja enää aikoihin. Kaikki naiset haluavat nykyään kesäpaskan! Kesäpaskaa voi kauhistella kavereille, mikä vahvistaa kivasti kaveriporukan yhteenkuuluvuutta, ja kun syksyllä ei enää jaksa siivota kesäpaskan jälkiä, sen voi hylätä ilman omantunnon pistoa.
- 5432
Sinusta varmaan saisi soppelin kesäpaskan.
Mielellään nauravainen.☺️
https://youtu.be/17hEcSsv57g
Ja positiivari.En snaijaa... miten h***ssä tällasia neuvoja annetaan joka tuutissa ja tuutin täydeltä.?! Keitä näiden juttujen kirjoittaminen ja julkaisu palvelee? Kesätoimittelijoita toki, mutta heihaloo.
- henrik.Ilves
Maailma on liian sukupuolittunutta. Ota kesäkissaeläin.
- candycat
Tää nauratti!....:)))))
Lukekaapa huviksenne tuo niin että ajttelette kesäkollin tilale kesämirrin. Kuinkahan kävisi jos joku keski-ikäinen mniestoimittaja semmoisen jutun kirjoittaisi? veikkaan että voisi tulla somekohu.
- mahtavaa
kätevää se kyllä olisi ja virkistävää hankkia kesämirri ja mirrejä a jos rupeaa ikäväksi yms niin voi laittaa pihalle kätevää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449341
- 785872
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414356- 583875
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella563578Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313469- 472668
- 342192
- 402000