Minulla oli salarakas 1,5 vuotta. Erosimme 1 kk sitten ja alku meni mukavasti. Minulla oli tapaamisia ystävien kanssa ja juhlia ja kaikkea hauskaa. Nyt iski flunssa ja oli pakko pysähtyä, sitten tuli kaikki ihanat muistot mieleen ja ikävä.. Viime yö meni mietiskellessä...
Ero oli viisasta, salarakkaani perhe oli saanut jo suhteemme selville ja kärsi kovasti. Minun puolisoni ei tiedä ja hyvä niin. En voinut kuvitella salarakkaani kanssa mitään vakavampaa suhdetta, hän on liki 10v minua vanhempikin ja ihan erityyppinen. Hassua, mutta se kai viehättikin.
Tästä kaikesta huolimatta huomaan nyt ikävöiväni häntä. Sitä huomioita, romantiikkaa ja lahjoja!!!
En halua laitella hänelle mitään viestejä, koska en halua palata yhteen.
Huomaan jopa miettiväni uusia mahdollisia salarakkaita (älytöntä!!).
Olisiko teillä ajatuksia, miten päästä elämässä taas eteenpäin..?
Salarakkaasta luopuminen
Mimmu5
1
538
Vastaukset
- Hhjjkkk
Joo on. Jospa eroaisit perheestäsi, miehesi ansaitsee paremman naisen. Haluat jännitystä, ihailua, lahjoja kaikkea mitä alkuhuumassa on, valitettavasti näyttää siltä että haluat vaan hetken jotakuta ja sitten vaihtoon. Et näytä olevan sitoutunut perheelämään.
Mutta eroa ensin ja aloita tuo huoraus vasta sitten. Ja jos siihen kyllästynyt niin ala ottamaan rahaa siitä saat jännitystä elämään ja lahjasetiä riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776